Entertainment alle pijlers

Michael Jackson 50 jaar!

29-08-2008 23:12 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is een schande!

Madonna en Michael Jackson zijn in mijn ogen de king and queen of pop. Ik ben met de muziek van beiden opgegroeid en ook een echte liefhebber, vooral van de muziek van Michael Jackson.

Deze maand werden ze allebei 50 jaar! werd je doodgegooid met de verjaardag van Madonna, over MJ hoor je niks, nakkes, nada! Het is een schande X-D !!

Het is niet dat je niets meer van hem hoort. de invloed van zijn muziek hoor je dagelijks. Zo ook met zijn dans (neem Jusitin Timberlake). Ook al is hij een karikatuur van zichzelf geworden, hij verdient in mijn ogen wel wat aandacht zo op zijn 50ste verjaardag

:) .

Dus, bij deze Michael Jackson, van harte gefeliciteerd!

:gift:
anoniem_25873 wijzigde dit bericht op 29-08-2008 23:13
Reden: paar spelfoutjes, na een paar roseetjes gaat het wat moeizamer :)
% gewijzigd
Dat je niks van hem hoort heeft hij inderdaad wel een beetje aan zichzelf te danken....

Wie neemt een ex-afro-amerikaan met een halve neus,een (vermeend) pedo verleden en 3 blanke(!!!) kinderen nu serieus?

Ik niet! :)
Toen ik heel wat jonger was, vond ik zowel Michael Jackson als Madonna goed. Ze hadden goede muziek. Sinds Live To Tell vond ik Modanna beter, misschien omdat ze wat nettere uitstraling kreeg.

Daarna werden de verschillen tussen Michael en Madonna ontzettend groot. Michael zit te klooien met zijn verbouwingen en zingt bijna niet meer. Ik heb al jaren geen goede plaat meer van hem gehoord. Als ik hem zie, vind ik dat hij eruit ziet als een gedrocht:

http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2008/michael-jackson-neverland.jpg

en vergelijk dat eens met:

http://artforprofits.files.wordpress.com/2007/12/madonna300.jpg

En het is niet omdat ik zelf een man ben en op vrouwen val. Madonna maakt nog vrij vaak een plaat, maar van Michael Jackson? Ja, een nieuwere versie van Thriller met de beste filmclip die ik ooit heb gezien. Maar die tijden zijn voor Michael voorbij.
World of Warcraft: Legion
Michael heeft zijn nadelen tegen:

-hij is man

-hij is hetero

-hij heeft pedosexuele verdenkingen

Voor hem spreekt alleen dat hij zwart was.

Madonna is een ongetalenteerde vrouw, die ik, schaam schaam, lekker vond ten tijde van Borderline.

Voor de rest is het niks, nada, prut.

Haar nadelen zijn haar veel minder zwaar aangerekend dan Michael:

-ze vingerde zich tijdens een podium act (in ieder land opnieuw, hoe spontaan)

-maakte een film met de suggestieve tekst "in bed with Madonna" (als Michael dit doet, wordt hij weer voor de rechter gesleept)

-ze maakte een sexboek

-maakte videoclips met brandende kruizen a la de KKK (is haar ook nooit zwaar aangerekend)

Kortom: Madonna heeft gewoon geluk gehad dat ze als westerse vrouw overal mee weg komt.

Dat neemt niet weg dat Michael oliedomme dingen heeft gedaan, met zijn slaapfeestjes en pyama parties voor kinderen. Ik snap ook geen ouder die zijn kind daar heen laat gaan. Als ik een kind had mocht het ook niet naar een pyama partie van Geer en Goor. Geen denken aan.

De muziekale/artistieke erfenis van Michael is grandioos. Vernieuwend, goed, leuk, en een enorme artiest. Wat dat betreft heeft hij nog een goede toekomst, ware het niet dat hij het wel eens verbruid kan hebben als (vermeende) pedofiel.
Gisteravond was er toch een tv-programma gewijd aan MJ op NL3, dus er is wel (ergens) aandacht voor :)
Je kan Michael gewoon niet haten. De man is terecht The King of Pop. Zo musicaal, ongelooflijk. Dat hij verworden is tot een freak doet daar niets aan af.

Madonna daarentegen, tja. Matige zangeres, leuke dragqueen-inspiratiebron en vooral een slimme zakenvrouw met een hele goede neus voor trends.
daysi schreef op 30 augustus 2008 @ 00:46:

Madonna daarentegen, tja. Matige zangeres, leuke dragqueen-inspiratiebron en vooral een slimme zakenvrouw met een hele goede neus.
Dat heeft ze dan vóór op Jackson X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
:rofl:

Ze hebben toch ook ooit een relatie gehad? In mijn kinderfantasie was dat het ideale paar. De Brad en Angelina van de eighties..

Gelukkig voor Madonna heeft ze geen kinderen met Michael gemaakt..
Ik heb niks met Madonna, maar ik ben echt een mega-fan van Michael Jackson geweest. Nog steeds vind ik zijn muziek geweldig, vooral de "oude" nummers. Na Thriller vond ik het steeds minder worden. Het viel me de afgelopen dagen steeds op dat áls je al iets over hem zag dat het vooral de negatieve/rare dingen waren die hij ooit heeft gedaan en weinig over zijn briljante muzikaliteit. Hij is per slot van rekening nog steeds de best verkopende soloartiest ooit.

Dus ook namens mij van harte gefeliciteerd!
Helaas maakt hij geen platen meer, maar zijn muziek en dans heeft zeker invloed op de muziek van nu. Bijvoorbeeld dat nummer van I just can't stop (van Ne-yo?). Of Justin Timberlake, in hem herken ik ook MJ.

Als ik aan hem denk, denk ik eigenlijk meer aan wie hij was dan aan wat hij nu is 8-P . Een freak it is.. zonde hoor.

Mijn favo nummer is 'In the closet' als ik er dan een moet kiezen. Er zijn zoveel goede nummers! Het Dangerous album is mijn favoriete album.
Mijn favoriete album is zijn 1e soloalbum Off the wall met nog zo'n echte motownsound. En natuurlijk Thriller is ook geweldig.

Ze lieten eergisteren een foto zien van hoe hij eruit had gezien zonder al die operaties en het was gewoon écht een knappe man! Echt heel erg zonde wat hij zichzelf heeft aangedaan. :-(
ik vind ze allebei top!

@Rise, blanke kinderen van een donkere vader óf moeder kan wel degelijk. Dat ie pedo is, is nooit bewezen. alleen maar beschuldigt omdat iemand de dollar tekens in zn ogen had.

@Antoni, als MJ niet bekend stond om zijn pedo-gedrag had er best een in bed with.. uitgebracht kunnen worden. Denk dat als Justin Timberlack bijv. een dvd uitbrengt met 'in bed with Justin' dat die in no time uitverkocht is!

Ten tweede zijn acts in concerten nóóit spontaan. Mag dan soms wel spontaan lijken, maar dat is het nooit. Alles is geprogrammeert.
wen schreef op 30 augustus 2008 @ 00:11:

Gisteravond was er toch een tv-programma gewijd aan MJ op NL3, dus er is wel (ergens) aandacht voor :)
Ja en op een van de commerciele zenders hadden ze een halve avond aan hem gewijd geloof ik...
Ach dat is jammer, dat ik dat heb gemist!
Michael Jackson verdient alle lof en eer!

Hebben mensen die zo op hem afgeven en hem bespotten zich wel eens afgevraagd waaróm hij er zo vreselijk uitziet? Verdiep je eens in zijn geschiedenis en vraag jezelf eens af hoe je daar als mens uit zou komen. Voor mij is het net alsof hij zijn pijn nu ook aan de buitenkant met zich meedraagt. Pijn = ugly = gedrocht? Denk daar maar eens over na...
Hij schijnt hartstikke failliet te zijn en woont in Vegas. Hij MOET waarschijnlijk daar gaan optreden, hij WIL het niet, maar ja geld is op, dus geen keus.

Het is een ontzettend zielig en sneu verhaal....
MIDA schreef op 30 augustus 2008 @ 11:38:

Ze lieten eergisteren een foto zien van hoe hij eruit had gezien zonder al die operaties en het was gewoon écht een knappe man! Echt heel erg zonde wat hij zichzelf heeft aangedaan. :-(
http://www.forartist.com/forensic/modification/mj/mjage70.jpg

of deze?

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/08/28/article-1050082-026F539500000578-118_224x423.jpg

http://www.dailymail.co.u...son-really-look-like.html
.
nee maddie ziet er lekker uit!! NIET!! ok, op de foto hierboven wel, maar tijdens het concert had ze ook van die ingevallen wangetjes, net als MJ hoor!! en dat super-afgetrainde lijf. vind ik zowieso al een beetje TE. maar zeker als het bij een vrouw van 50 hoort. kijk naar de handen, dan zie je dat dat niet bij de rest van het lijf past! kunnen ze nl.nog niet veel aan doen qua lifts botox en dat soort shit.

maar goed, muziek technisch is maddie de bomb. MJ vond ik in de 80's al niets.
Die 2e foto bedoel ik! In de 1e herken ik hem trouwens helemaal niet in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven