Dingen waar je móet zijn geweest/die je móet hebben gegeten, maar waar jíj nu net weer niks aan

11-05-2007 18:18 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat? Een pretpark, een restaurant, (paren-)club of bar, waar iedereen lyrisch over is? Daar móet je echt een keer heen.



Nou affijn, je gaat. Achter de meute aan. Maar jij vind er als enige geen reet aan.



Plemp hier je ervaring neer over jouw afwijkende smaak!
Alle reacties Link kopieren
Jazeker zijn er genoeg dingen die ik wel leuk/lekker/mooi vind ! Maar dit was toch een lekker klaagtopic met als bedoeling dat je er de slappe lach van krijgt ? Die slappe lach komt wel als je alles hier gelezen hebt.
Alle reacties Link kopieren
hier zijn de mensen helemaal weg van piratenmuziek maar ik vind er niets aan
Alle reacties Link kopieren
Mijn collega's functioneren niet als ze niet elke dag een cappuccino of een macchiato (whatever that may be) drinken. Moet er niet aan denken, brrrrrrrrr!



Ik snap ook niet dat mensen lyrisch kunnen zijn over lamsvlees. Zum kotzen vind ik het!
Alle reacties Link kopieren
Oké, gaat ie dan:



Op nr. 1: Crocs.

In den beginne liep heel incidenteel een OK verpleegkundige erop. Daarna verspreidden ze zich over het hele ziekenhuis; al dan niet met buttons erin gestoken om zo de 'individualteit' van de drager van dit schoeisel te benadrukken.

Inmiddels zie je ze overal: celebs, Tokkies, kids... Brrr.





Op nr. 2: Oilily.

Wat ziet iedereen toch in die bont bedrukte meuk? Zo lelijk, die kindertjes van top tot teen in die psychedelisch gekleurde, oversized en overpriced gewaden. Vaak ook in het jurk-op-broek of tuniek-op-broek effect. (Vroegah zei men bij ons op school wel eens 'Turrekie Turrekie, Broek met een Jurrekie').





Verder sluit ik me aan bij wat sommigen hiervoor al genoemd hebben en kan ik niet zo goed begrijpen waarom ze zo populair zijn:

Pretparken.

All-in-vliegvakanties met gekleurd polsbandje, animatie-team en Arke-hostess.

De Sonja Bakker-hype. Herinnert iemand zich nog de Montignac-hype, waar zo'n beetje iedereen aan het Montignacken was?

Eurovisie Songfestival.

[vul willekeurig werkwoord in]... met de Sterren.

Geer & Goor.

Tuincentra.



En over dat je altijd maar wat moet DOEN en ergens spannends heen moet gaan met vakantie: op Schoolbank.nl is het mij opgevallen dat veel foto's in de bijdragen genomen zijn op exotische lokaties, al dan niet op een luxe jacht/met Amazone-indianen/etc. "Kijk mij eens hip en succesvol de wereld over reizen à la Floortje Dessing. Heb ik het niet he-le-maal gemaakt?!".



And no, I'm not bitter! Ik vind de meeste dingen wel leuk. ;)
Alle reacties Link kopieren
Oilily vond ik in de jaren 80 al niks, nu met die revival van het merk vin ik het nog steeds niks.
Alle reacties Link kopieren
Je wordt tegenwoordig maar gedwongen om van alles te kopen... Zo is de gangbare norm dat ik mijn gasten op mijn verjaardag taart serveer op gebaksbordjes met gebaksvorkjes. Ik heb ze niet en ik WIL ze ook niet!



De rest van het jaar gebruik ik die dingen niet en die taart smaakt er echt niet minder op geserveerd op een veel te groot dinerbord met een desertlepel of grote vork. Toch krijg ik er opmerkingen over... Dit jaar krijgen mijn gasten gewoon geen taart als ze er weer over beginnen!
Alle reacties Link kopieren
Mensen die altijd van alles moeten gaan doen en beleven en daar anderen mee lastig vallen. Heb je vier dagen vrij, wordt er al gevraagd: 'En, ga je nog iets DOEN?' Gewoon vier dagen op de bank liggen kan echt niet. Of twee weken aan het strand liggen in de zomervakantie is ook uit den boze. Nee, je moet met verhalen thuiskomen over schitterende watervallen, prachtige ruïnes die 4000 jaar bewaard zijn gebleven en die geweldige lokale bevolking en niet te vergeten die niet te missen musea.





ja daar ben ik het helemaal mee eens, dan vinden ze mensen saai die gewoon lekker thuis willen zijn of lekker een strandvakantie houden, maar ik zeg het wel gewoon hoor, kan me niet schelen wat een ander daarvan vind, ik zit toevallig wel lekker en relaxed in mijn vel haha :D

ik zeg altijd gewoon dat ik saai ben en voor gemak kies als ik vrij ben haha
Alle reacties Link kopieren
oja die Crocs zijn ook vreselijk, en weet je wat? er is hier op deze site zelfs een topic aan gewijd....pffffffff
Alle reacties Link kopieren
zo zou ik ook nooit vrijwillig kamperen al geven ze me geld toe!

blijf ik liever thuis



en van die groepsactiviteiten met collega's of familie, dat hoeft voor mij ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven