Seks
alle pijlers
Wat is jouw meest kinky sexmoment (en wat is je grens?)
donderdag 4 september 2008 om 18:10
Ik heb nog niet echt een meest/grens moment.
In mijn huwelijk was het allemaal best bedaard, en zeker de laatste jaren stelde het niks voor.
Ik heb nu het idee dat ik na mijn scheiding helemaal ontwaak, en wil ook heel veel dingen doen, of in ieder geval bekijken of het wat voor me is, me openstellen voor spannende dingen.
Voelt heerlijk aan, net of ik opnieuw geboren wordt.
In mijn huwelijk was het allemaal best bedaard, en zeker de laatste jaren stelde het niks voor.
Ik heb nu het idee dat ik na mijn scheiding helemaal ontwaak, en wil ook heel veel dingen doen, of in ieder geval bekijken of het wat voor me is, me openstellen voor spannende dingen.
Voelt heerlijk aan, net of ik opnieuw geboren wordt.
donderdag 4 september 2008 om 18:27
Die van mij zal ooit komen(denk ik) en als ik dan nu iets moet kiezen is dat BDSM en plassex dit laatste was bijna werkelijkheid geworden, mijn ex wilde dat eens proberen maar hij is mijn ex en is het er niet van gekomen. Mijn grens is definitief poep en kots sex, daar wil ik niets mee te maken hebben.
donderdag 4 september 2008 om 18:46
Kinky vond ik wel het wisselen van sperma van de ene man in mijn mond, naar de mond van mijn vriend. Mijn vriend en ik experimenteren heel veel met BDSM. En waar ik van tevoren nooit had verwacht dat ik in een leren jurkje zou dragen en mijn eigen man met een zweep zou beslaan, is het nu eigenlijk een leuk onderdeel van ons sexleven.
Grens voor mij is ook poepsex.
Grens voor mij is ook poepsex.
donderdag 4 september 2008 om 19:20
Pfff, ik vind het best lastig om mijn meest kinky moment te noemen. Plasseks was er wel één van maar ook me vast laten binden en blinddoeken door een man die ik alleen maar via internet kende vond ik erg kinky.
Mijn absolute grens ligt bij spelletjes waar elektriciteit aan te pas komt en natuurlijk seks met dieren en kinderen. Op andere seksgebieden ben ik mijn grenzen nog aan het verkennen.
Mijn absolute grens ligt bij spelletjes waar elektriciteit aan te pas komt en natuurlijk seks met dieren en kinderen. Op andere seksgebieden ben ik mijn grenzen nog aan het verkennen.
donderdag 4 september 2008 om 19:21
Ha EmmaAurora, bij mij is het ook BDSM met voor mij als kinky hoogtepunt het over iemand heenplassen (en in iemands mond). In SM heb ik wel grenzen, zo zou ik niet iets in iemands pisbuis steken, dat lijkt me te eng. Poepen vind ik stinken en intiem (als in: dat doe ik alleen, met de deur op slot, ergens in mijn huis en niet in dat van een ander), dus dat doe ik niet. Kotsen zou ik ook niet doen, dat vind ik zo vies en wederom iets van mezelf.
donderdag 4 september 2008 om 19:33
donderdag 4 september 2008 om 19:44
Mijn meest kinky moment was Sex op een grote zolder waar het heel donker was, maar wel ook heel veel (12) mensen lagen te slapen. Ook nog eens mensen die we allemaal kende. Elke beweging van een laken kon je horen. Uitdaging was om tot een hoogtepunt te komen zonder ook maar een moment de stilte te doorbreken.... Het was heel geil en ik heb nog nooit zo'n fijn orgasme gehad.
Verder was kinky: in het zwembad en speeltjes..
In verhouding met verhalen hierboven is er niets kinkys aan maar heel gewoon, maar voor mij echt genoeg.
Grens ligt bij SM (van lak/leer en hoge naaldhakken en zweepjes verdwijnt bij mij echt alle lust), plas en poepsex, kotssex (schijnt te bestaand) wurgsex, sex met dieren, orgies etc.
Het enige echt kinkye wat me in de toekomst nog wel opwindend lijkt is een trio of een swingersclub. Kleine onschuldige speeltjes en een kamasutrabeurs vind ik ook leuk..
Maar daar houdt het toch echt op...
Ben ik nu saai??
Verder was kinky: in het zwembad en speeltjes..
In verhouding met verhalen hierboven is er niets kinkys aan maar heel gewoon, maar voor mij echt genoeg.
Grens ligt bij SM (van lak/leer en hoge naaldhakken en zweepjes verdwijnt bij mij echt alle lust), plas en poepsex, kotssex (schijnt te bestaand) wurgsex, sex met dieren, orgies etc.
Het enige echt kinkye wat me in de toekomst nog wel opwindend lijkt is een trio of een swingersclub. Kleine onschuldige speeltjes en een kamasutrabeurs vind ik ook leuk..
Maar daar houdt het toch echt op...
Ben ik nu saai??
donderdag 4 september 2008 om 20:38
Ik las de topictitel en dacht:"Ja! ik heb ook kinky sex gehad" totdat ik de verhalen las en dacht:"Eh...nee dus toch niet"
Toch saaie normale sex voor de echte die-hards maar voor mij toch kinky: mijn toenmalige vriendje gepijpt in de bioscoop en met een ander vriendje in de buitenlucht me lekker laten nemen op de motorkap van de auto. Damn that was hot!
Toch saaie normale sex voor de echte die-hards maar voor mij toch kinky: mijn toenmalige vriendje gepijpt in de bioscoop en met een ander vriendje in de buitenlucht me lekker laten nemen op de motorkap van de auto. Damn that was hot!
donderdag 4 september 2008 om 22:22
Ik vind het een lastige vraag. Wat ik vrij "gangbaar" vind, vinden anderen al heel erg kinky.
Wat voor mij, nu terugkijkend, op de grens ligt zijn naalden, electro, branden, seks met meer dan 2 mannen tegelijk.
Abslute no go: seks met kinderen, dieren, poep en kotsen. En inmiddels ook wel alles waarbij ik lichamelijke schade oploop (dus ook blauwe plekken).
Wat voor mij, nu terugkijkend, op de grens ligt zijn naalden, electro, branden, seks met meer dan 2 mannen tegelijk.
Abslute no go: seks met kinderen, dieren, poep en kotsen. En inmiddels ook wel alles waarbij ik lichamelijke schade oploop (dus ook blauwe plekken).