Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
6 uur weer op is toch wat minder
Ben je weer thuis Splinter?
Nog niet, zitten nu op het vliegveld in Lissabon. Over 20 minuten moeten we vliegen, maar het toestel is pas net binnen gekomen.

Vannacht weer thuis!
Paniek, paniek!! Ik kwam om 5 uur thuis en zoals altijd kwamen de katten gelijk naar me toe. Vandaag ook, behalve Brammetje!

Alles afgezocht, maar geen Bram in huis of de ren! Mijn verstand zei dat hij absoluut in huis moest zijn, maar ben toch buiten gaan zoeken en roepen, maar nada niks. Na 10 keer weer het hele huis en de dichtbegroeide ren afgezocht te hebben, weer naar buiten. Normaal is hij altijd luid en praterig aanwezig, maar nu geen kik! Toevallig kijk ik omhoog en hij zit tussen de klimop op het dak! Na een half uur tuttelen heb ik hem beneden gekregen. Op de één of andere manier moet hij vanochtend naar buiten gepiept zijn, maar ik heb helemaal niks gezien of gemerkt. Ik snap er geen fluit van. Ik heb de hele ren gecontroleerd, maar nergens een opening gevonden. RAADSEL!

Na zijn avontuur van vorig jaar heeft hij nooit meer de neiging gehad om echt naar buiten te willen. Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat hij vanochtend toen ik wegging langs me heen geglipt is. En dat had ik toch moeten merken??? Konden ze maar praten en het vertellen
Splint, weer heelhuids aangekomen en Sammi opgehaald?
Alle reacties Link kopieren
Hai

Ik lees iets over vakanties en poezen enzo. Gelukkig gaat alles weer de goede kant op met de poekels



Vandaag had ik een jaar verkering met PM
Wat een verhaal, Slof! Je schrikt je toch rot. En Brammetje ook, gok ik. Tssss, een beetje in de klimop gaan zitten. Weet je al hoe hij daar gekomen is?



Wij zijn vannacht thuis gekomen. Vandaag rustig aan gedaan, morgen naar mijn ouders en 's avonds bbq-en bij vrienden. En dan weer 2 dagen weg: overnachten in een Restinn

Daar had ik nog nooit van gehoord, maar je logeert in een huisje op het erf bij een boer. Ziet er wel erg leuk uit.

En zaterdag Sammi ophalen en helemaal plat knuffelen. Het is wel echt lang hoor, 3 weken in het pension. Dat moet maar niet weer.

Kan niet wachten om hem straks weer blij het huis te zien ontdekken
Een jaar al, Plou? Wauw, dat gaat hard!

Hebben jullie het lekker gevierd?
Alle reacties Link kopieren
Restinn, wat een leuk idee. Ken ik ook niet, gelijk opgeslagen
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 07 juli 2015 @ 22:05:

Een jaar al, Plou? Wauw, dat gaat hard!

Hebben jullie het lekker gevierd?

Ja he?

Ja, we zijn een dagje op pad geweest. Via bataviastad ( ) naar Enkhuizen en weer terug.

Met lunch en rondslenteren en 3 nieuwe shirtjes

Gisteren een enorme bos bloemen bezorgd
quote:Pil0u schreef op 07 juli 2015 @ 22:08:

[...]

Gisteren een enorme bos bloemen bezorgd

Wat lief van je!

Klinkt als een fijne dag en een fijne PM
quote:Pil0u schreef op 07 juli 2015 @ 21:58:

Hai

Ik lees iets over vakanties en poezen enzo. Gelukkig gaat alles weer de goede kant op met de poekels



Vandaag had ik een jaar verkering met PM



Alweer een jaar??? Mén wat gaat dat toch snel, maar fijn dat het zo

gaat
Leuk splint, logeren bij de boer, Je had volgende week wel bij mij kunnen logeren!

Geen idee hoe Bram buiten gekomen is en hij wil het ook niet vertellen
Wil iemand mij stoppen Bram plat te kussen en te knuffelen
Nee
morgen Sammi-boy ophalen!
Zou hij ook al een beetje nerveus zijn?

Ik wel.
Dit is mooi: we moeten een nieuwe kattenbak hebben, want in de oude zit een flinke barst. En ik wil precies zo'n zelfde en die kost 30 euro.



Alleen hoef ik die kap er niet bij, het gaat me alleen om die onderbak. Zie ik op marktplaats iemand die voor 5 euro die onderbakken verkoopt. Nice.
quote:Splinter_ schreef op 10 juli 2015 @ 23:09:

Zou hij ook al een beetje nerveus zijn?

Ik wel.

Ik hoop dat hij lekker slaapt. Maar hij is vast heel blij morgen.



Mooi van die bak op MP. Ook nog een beetje in de buurt?
Diemen, dat is redelijk te doen.



Ben zo benieuwd hoe hij reageert als hij thuis is (hoe hij onderweg reageert kan ik wel invullen).

Vorige keer rende hij zo heel schattig blij door het huis, alle kamers in en steeds even terug naar ons en daarna weer verder opgewonden ontdekken.



Maar eerst mag hij nog lekker slapen ja.

Gelukkig hebben we voor de week dat we in augustus weg zijn een oppas in huis. En voor onze vakantie in november ook.
Lief! Hoop dat morgen ook zo blij is.

En van oppas erg fijn. Kan hij lekker in zijn eigen huis blijven.
Ja, dat vind ik wel het prettigst. Hoewel hij het volgens mij best leuk heeft met andere katten, maar 3 weken is toch wel errug lang.
Ik moet er echt niet aan denken. Halverwege de vakantie mis ik ze al. Gelukkig stuurt Tonks me regelmatig updates en foto's

Zo niks horen lijkt me hel.



Btw over niks horen...Fantje ook al lang niet gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven