Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!







Veel plezier weer!



En een link naar topic 31
Of Assen.
Alle reacties Link kopieren
Groningen pas geleden geweest en Assen is geen reet te doen, Splinter
Nee, klopt. En de mensen lopen daar heeeeeeeeel langzaam.



Ook leuk: de kuststrook van Belgie. Koksijde, Knokke, Oostende etc. Foeilelijke flats langs de kustlijn, maar in de zomer wel gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat is ook wel leuk ja. Thnx
Alle reacties Link kopieren
Net de buurman aan de deur. Of ik mijn kat binnen wil houden. Euh, hoezo? Ze heeft een duif gepakt en die zit nu gewond en wel bij hem binnen.... Hij heeft de dierenambulance al gebeld en die komen zo duif ophalen....



Kutkat.
Alle reacties Link kopieren
Pardon? Dat is de natuur hoor. Om het nou gelijk maar een kutkat te vinden...
Haaaaaaaaaaai



Dee, heeft de buurman gezien dat het jouw kat was?? Tis hartstikke balen (voor de duif), maar wat Pilou zegt, het is de natuur. Ik heb de afgelopen broedperiode ook geen leuke dingen meegemaakt, maar voor mij is het godsonmogelijk om Teun en Joris binnen te houden. Wel vervelend dat een buurman nu begint te zeuren grr!



Sammie lekker ding!! Fijn om allemaal weer thuis te zijn!! ik ga woensdag weg en dat zal wel weer met tranen en tuiten gaan. Vind het altijd moeilijk om weg te gaan en huis en poezzels achter te laten. Gelukkig komen mijn ouders elke dag op en neer getuft!



Pilou, leuke nieuwtjes wat werk betreft! En een huishoudelijke hulp is helemaal
Alle reacties Link kopieren
Lekker Slof! Hoe lang ga je ook alweer weg?
Ik ga woensdagavond naar Schiphol, hotel en dan donderdag om 10 uur naar Southampton. Sloffriend pikt me op en dan met de trein naar Londen en 's avonds naar het concert. Vrijdag gaan we richting westen, relaxed weekend, uit eten met zijn zuster en man, maandag en dinsdag huizen kijken en donderdag samen terug naar Nederland.
Alle reacties Link kopieren
De opmerking 'kutkat' wordt iets te serieus genomen geloof ik. En dat het de natuur is weet ik ook wel. Als ik dat niet aankan had ik geen kat moeten nemen. En Bounty al helemaal niet.

Buurman zeurde niet, die kwam vragen of ik haar even binnen kon houden tot de duif door de dierenambulance was opgehaald. Niet dat ze nu voor altijd binnen moet blijven.



Wat een heerlijk vooruitzicht Slof! Ik hoop dat huizenjacht iets leuks oplevert.
oooh, gelukkig geen 10 jaar huisarrest voor Bounty en hopelijk komt de duif er ook weer bovenop!
Dat klinkt alweer heel anders, Dee. Andere woordkeuze kan helpen.

Maar sneu voor die duif en stoer van B dat ie op een duif af is gegaan. Maar inderdaad: hoe weet de buurman dat het jouw kat was?



Slof, heerlijk vooruitzicht zeg! Ken je zijn zus en haar man al, of word je aan een keuring onderworpen?



Plou, weet je waar je heen gaat?



Djiezus, ik heb gesport na het werk. Puf, hijg. De hele sportschool zag er anders uit, zo lang was ik niet geweest. Maar get is weer hard nodig, conditie en stramheidsgewijs
Alle reacties Link kopieren
Bounty heeft alleen vandaag huisarrest, niet zo erg ook geloof ik, het is hier niet het meest zomerse weer. (lees: het is koud en het regent)

Splinter, buurman weet dat omdat wij zo goed als de enige zijn die katten hebben. Er loopt nog 1 kat rond (waar nog wel eens mee geknokt wordt 's nachts) en verder niet. Binnenstad is een katarme buurt.

Ik hoop ook dat de duif er weer bovenop komt. Ik weet niet hoe erg het beest er aan toe is. Buurman ging weer snel naar binnen, ik heb niet zo heel veel info gekregen. Hmmm, bedenk me net dat er ergens in de buurt een duivenmelker is, die horen we regelmatig de godganse dag fluiten naar z'n beesten.



Morgen zal je wel flinke spierpijn hebben Splinter.
Ben ik ook bang voor, Dee! Als beloning heb ik net maar een Turkse pizza gegeten. Had ik ziveel zin in!



Oeh, hopen dat het geen raceduif is die gepakt is. Als het een goeie is (niet dus, anders had ie zich niet laten grijpen ) dan zijn ze goud waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het. Het is maar te hopen dat het geen dure duif is geweest.



Turkse pizza is lekker! Dat is wel een goede beloning voor jezelf na dat harde werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het. Het is maar te hopen dat het geen dure duif is geweest.



Turkse pizza is lekker! Dat is wel een goede beloning voor jezelf na dat harde werken.
Alle reacties Link kopieren
Had het maar geen duif moeten worden (zegt mijn moeder altijd)



Goed bezig Splintiewintie! Alleen die Turkse pizza niet dan.

Maar goed, daar zit compensatiesla in



Ik ga woensdag weer, als het goed is, want mijn ouders zijn bij mij aan het klusserdeklus die dag.
quote:Pil0u schreef op 13 juli 2015 @ 22:22:

Had het maar geen duif moeten worden (zegt mijn moeder altijd)



Goed bezig Splintiewintie! Alleen die Turkse pizza niet dan.

Maar goed, daar zit compensatiesla in



Ik ga woensdag weer, als het goed is, want mijn ouders zijn bij mij aan het klusserdeklus die dag.

Precies! We hadden ook nog sla in de koelkast liggen en daar konden we een maaltijdsalade van maken, maar ik zei ook al: wat is het verschil nou tussen eigen sla en een Turkse Pizza. Alleen het laagje deeg eromheen, toch?



Wat gaan je ouders klusserdeklussen?
quote:Splinter_ schreef op 13 juli 2015 @ 19:32:



Slof, heerlijk vooruitzicht zeg! Ken je zijn zus en haar man al, of word je aan een keuring onderworpen?





Nee, die ken ik nog niet en Sloffriend zegt ook pas op het laatste moment dat we in de buurt zijn, anders wordt volgens hem de hele familie (25 man) opgetrommeld en dat ziet de Slof niet zitten



Heb je erge spierpijn, Splint?



Ik loop als een kip zonder kop rond te rennen, moet nog zoveel doen .
Hup Slof, in de actie en een lijstje maken met wat je moet doen.

Zet daar vooral ook iets op wat je al gedaan hebt, dat streept lekker weg.



Fijn zeg, zo´n kennismaking...... Staan ze wel achter friends keuze om met jou verder te gaan? Lijkt me best spannend.
Oh ja, spierpijn: check.

Ik heb de hele ochtend overleg gehad, de hele ochtend dus op een stoel gezeten en bij elke plaspauze had ik meer spierpijn.
Nou, mocht ik ergens stranden dan heb ik in ieder geval genoeg kleren bij me
Dat is belangrijk, Slof.



Goh, ik ben thuis aan het werk, maar zit zo ontzettend te woggen. Totaaaaaal geen zin.

En straks komt de werkster en dan had ik eigenlijk weg willen gaan, maar dat kan nu dus niet. Ik moet wel iets gedaan hebben natuurlijk, aan het einde van de dag....
Lijkt me lastig, thuis werken. Ik zou veuls te snel afgeleid zijn en iets anders gaan doen .



Wat ik trouwens nog niet verteld heb is dat mijn laatste kippie Truus vorige week is gaan hemelen. Jopie was helemaal uit z'n doen en een haan alleen is zielig. Dus afgelopen vrijdag heb ik hem naar de overbuurvrouw gebracht. Gisteren zag ik hem voor het eerst buiten in de wei. Snuggere dodo had eindelijk de weg naar buiten gevonden vanuit de stal . Toen ik bij het hek ging staan en hem riep kwam hij gelijk naar me toe Jopie heeft nu 6 dames om lastig te vallen.



Zo, de koffer is gepakt. Nu ga ik bed verschonen, douchen, nagels lakken etc. Dan nog even bij mijn ouders langs en dan naar het hotel op Schiphol. Ik neem de laptop mee, dus kom vanavond nog wel even neuzen.

Ooooh en straks het moeilijkste: de poezzels knuffelen en gaan. Daar heb ik het altijd zo moeilijk mee
Alle reacties Link kopieren
Hier begint de vakantie-inpak-en-huis-schoonmaken-enzo-enzo-enzo stress ook toe te slaan :-) In de nacht van vrijdag op zaterdag gaan we weg, richting de hitte...het is er aldoor tussen de 36 en 38 graden! Mijn zus zit nu in de Dordogne weg te fikken maar die bofbipsen hebben een huis met zwembad gehuurd. Wij nemen ons opblaasbadje mee Ik heb mezelf maar heerlijk getrakteerd op frisse douchegel en bodyspray (want bodylotion met die warmte vind ik zo vervelend, daar ga ik zo van plakken dan): dus ik ruik straks naar witte watervallen (??)



Slof, fijne vakantie en wat heerlijk dat Jopie nu weer een harem heeft!
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven