Mode & Beauty alle pijlers

Ordinaire look.. goedkoop eruit zien of zoiets..

07-09-2008 18:29 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jonge vrouw van 30 ben 1.78 met een gewicht van 80.

Op zich ben ik geen onaantrekkelijke meid en weet dat mijn ogen en me haren me strekste punt zijn.

Nu.. ik zie talloze jonge vrouwen/meisjes/moeders lopen die een soort klasse uitstralen.. snap je wat ik bedoel?

Ik persoonlijk vind als ik mezelf in een mooi kledingstuk kleed en me haar leuk doe en mooie makeup draag dat ik er zo goedkoop uitzie.. beetje dellerig... of goedkoop.

Met mijn bijna zwarte haren en blauwe ogen ben ik al aanwezig genoeg zeg maar.. maar voel me nioet prettig bij mijn uitstraling..

Ik oog goedkoop zal'k maar zeggen.

Weet niet goed de benaming voor mijn uiterlijk..

Ik vind alleen dat andere vrouwen vaak meer klasse uitstralen

Ik kleed me normaal, casual.. en niet opzichtig, geen boezem uit mijn truitjes en geen kijk is in me reet rokjes. of zie je mijn string zitten jeans.

Draag wel gewone heupjeans maar wel een hipster of lage string zodat ik normaal kan zitten en je niet de kleur van me sring ziet.

Kortom ik kleed me normaal daar ligt het niet aan, kleed me naar mijn leeftijd en draag kleding die bij mij past.

Stel ik draag een mooi pak ( type kantoorbabe) dan nog zie ik niet aan mezelf dat staat je mooi.. maar die mooie kleren in combi met mijn gezicht maakt het zo goedkoop/

Zucht snapt iemand wat ik bedoel en heeft er iemand tips
Kan het aan je kapsel liggen?

In de film Working girl gaat het lange haar van Melanie Griffith eraf omdat ze een classy uitstraling wil.
Is het niet meer je eigen gevoel? Misschien kun je het eens vragen aan (eerlijke) vriendinnen? Zelf heb ik het ook een beetje als ik strak in het pak moet. Voelt toch een beetje als 'doen alsof'. En terwijl ik zelf het gevoel heb dat ik eruit zie alsof ik zowaar 'grotemensenkleren' uit de kast heb getrokken, heb ik al een paar keer te horen gekregen dat sommige outfits helemaal bij me passen....

Oftewel: vraag het eens na!

(je hebt ook geen overdreven hoeveelheid make-up en sieraden op/om? Dat vind ik al snel heel ordinair maken)
Dat zeg ik....
Eens met websje, goedkoop ligt vaak aan de sieraden.
Misschien ben je al opvallend genoeg van nature! (Heb ik ook, haha). Dan is elk sexy/classy/trendy kledingstuk al gauw teveel.

Ik denk dat je daar blij mee moet zijn. Bij jouw type staat basic, zwart, gedekte tinten, weinig sieraden, tijdloos materiaal vaak het mooist.
Ik herken het wel een beetje. Ik heb dan niet de goedkope uitstraling, maar de boerenuitstraling. Op een of andere manier kan ik er niet elegant uitzien.

Soms kun je door haarkleur, haarstijl of make up er al heel anders uitzien.
Een mooie stijlvolle boblijn qua kapsel?

Ook zwartharigen kunnen er heel stijlvol uit zien, denk alleen maar aan die aziatisch donkerharige types.

Mij lijkt de combi zwart glanzend haar met blauwe ogen juist super mooi.
Als je wat langer haar hebt (halflang of meer), draag het dan uit je gezicht, met een mooie speld, een beetje opgestoken, enz. Dat helpt voor mij in ieder geval.

Verder draag ik veel "basic" kledingstukken; een zwart pak (wel mooi op maat), donkere broeken, grijze / zwarte / lichtblauwe truitjes. Als kleuraccenten bij veel zwart: rood (bijv. een hemdje/ shirtje onder m'n pak) en roze.

Ik heb heel donker haar en lichte, groene ogen. Klein beetje make up (vnl. rond m'n ogen) en verder niet al te veel meer aan doen.
elninjoo schreef op 07 september 2008 @ 18:48:

Een mooie stijlvolle boblijn qua kapsel?

Ook zwartharigen kunnen er heel stijlvol uit zien, denk alleen maar aan die aziatisch donkerharige types.

Mij lijkt de combi zwart glanzend haar met blauwe ogen juist super mooi.
Er stijlvol uit kunnen zien, heeft niks te maken met haarkleur.
korenwolf schreef op 07 september 2008 @ 18:35:

Kan het aan je kapsel liggen?

In de film Working girl gaat het lange haar van Melanie Griffith eraf omdat ze een classy uitstraling wil.

Mijn kapsel is half lang in een vlot model... ook als het 1 lengte is of een ander kleurtje maakt dat niets uit.

Mijn look blijft hetzelfde.

Sieraden hmm ja ik draag een goudennaam ketting,zilver horloge en 1 zilvere ring en tja,, idd ook altijd wel grote oorbellen.

Mijn Oma noemt me altijd een zigeunertje of soort Gypsi vrouw.

Make up simpel : lijntje onder me oog zwart mascare zwart lippestift licht goud achtig verder niets.

Ook heb ik geen zonnebankkop.

ik ben ook niet lelijk maar altijd wel een opvallende verschijning
KW: ik bedoel niet alle sieraden hoor. Puur te veel (foute) sieraden in combinatie met te veel make-up, zonnebank of te geblondeerd haar. Vaak vind ik mensen 'naturel' veel stijlvoller dan het tegenovergestelde...al hebben ze dezelfde outfit aan.
Dat zeg ik....
Gouden sierraden zou ik weglaten en vervangen door iets van zilver.
ccfontana schreef op 07 september 2008 @ 18:57:

[...]

Mijn kapsel is half lang in een vlot model... ook als het 1 lengte is of een ander kleurtje maakt dat niets uit.

Mijn look blijft hetzelfde.

Sieraden hmm ja ik draag een goudennaam ketting, horloge en 1 zilvere ring en tja,, idd ook altijd wel grote oorbellen.

Ik bedoel dit echt niet vervelend, maar ik zou inderdaad al direct een beeld van je hebben op basis van het naamkettinkje en de combinatie van sieraden (te veel / gouden&zilver) .

Kun je niet de ene dag grote oorbellen en een ring omdoen en de volgende dag bijv. een ketting (GEEN gouden naamketting.... ) en je horloge? Dat maakt het misschien wat rustiger én stijlvoller.
Dat zeg ik....
En zeker een naamketting oogt erg ordinair vind ik.
Pesoonlijk vind ik een gouden naamketting en lichte goudkleurige lippenstift wel ordinair klinken...

icm grote oorbellen idd wel een beetje.

Ook zou ik, op een trouwring na, goud en zilver niet door elkaar dragen...
ElNinjoo: op zich is er toch niets mis met gouden sieraden? Zolang je het niet combineert met zilver en subtiel houdt?
Dat zeg ik....
Ik heb ook donkerbruin haar gecombineerd met blauw-groene ogen.

Als ik lippenstift draag, word ik heel ordinair. Ook grote oorbellen staan me niet.

Misschien is dat het? Ik draag wel make-up ( kohl, bruine of paars-grijze oogschaduw, en mascara) maar houd het naturel. Van veel goud en zilver word ik ook een zigeunerin, terwijl ik dus al een oriëntaalse uitstraling heb. Het wordt dan gewoon teveel.

Misschien is dat bij jou ook het geval.
Nou ik wil niet veel zeggen maar ik vind zo'n goudennnaam ketting en grote oorbellen er behoorlijk goedkoop uitzien....

Meer dan zwart haar met blauwe ogen....
oh ben alweer mosterd....
Zamirah schreef op 07 september 2008 @ 18:53:

[...]

Er stijlvol uit kunnen zien, heeft niks te maken met haarkleur.

Nou....ik ind juist wel.

Geel geverfd haar vind ik totaal niet stijlvol. Wat voor kleding iemand er verder ook bij aan heeft. Of pikzwart geverfd haar. Idem dito.
websje schreef op 07 september 2008 @ 19:01:

ElNinjoo: op zich is er toch niets mis met gouden sieraden? Zolang je het niet combineert met zilver en subtiel houdt?
Als 't een subtiel hangertje is, maar een gouden naamketting? Een naamketting vind ik sowieso niet bepaald stijlvol. En idd, al je sierraden ofwel goud, ofwel zilver, zeker niet gecombineerd.
Jij hebt het over geverfd haar. Ik heb het over de natuurlijke kleur die iemand heeft.
Zamirah schreef op 07 september 2008 @ 19:06:

Jij hebt het over geverfd haar. Ik heb het over de natuurlijke kleur die iemand heeft.
Oke. Mee eens.
elninjoo schreef op 07 september 2008 @ 19:05:

[...]

Als 't een subtiel hangertje is, maar een gouden naamketting? Een naamketting vind ik sowieso niet bepaald stijlvol. En idd, al je sierraden ofwel goud, ofwel zilver, zeker niet gecombineerd.
Nee, die sowieso niet X-D (ik refereerde eigenlijk aan het gouden horloge waar TO het over had. )
Dat zeg ik....
Ik denk dat de make-up te hard is. Gebruik eens donkerbruine mascara/eyeliner of de tinten die Zamirah noemt. Of laat de eyeliner weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven