kuisheidsgordel bij mannen

28-06-2007 22:45 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Maar ff weer on-topic: zo een kuisheidsgordel voor de lange duur dragen is echt wel TE gek voor woorden. Echt gezond is het niet hoor. Vooral als het gedragen wordt omdat de vrouw (al dan niet te recht) jaloers is.
Eeeeh misschien ben ik te wantrouwig, maar ehhhh. Wat nou als je ruzie krijgt en ze vertrekt. Dat het uit is zeg maar. Wat is dan haar motivatie om het sleuteltje niet door het toilet te spoelen?
Costello schreef op 10 september 2008 @ 13:14:

Eeeeh misschien ben ik te wantrouwig, maar ehhhh. Wat nou als je ruzie krijgt en ze vertrekt. Dat het uit is zeg maar. Wat is dan haar motivatie om het sleuteltje niet door het toilet te spoelen?

Dat is nou juist zo leuk X-D

Serieus, ik kan me voorstellen dat ze kikt op die macht, maar zo lang iemand zijn seksualiteit ontzeggen vind ik niet kunnen.

Het lijkt me ook niet echt hygiënisch, want goed de boel schoonmaken lukt ook niet.

En hoe doe je dat met sport oid?
Verwijderd
Costello schreef op 10 september 2008 @ 13:14:

moet je langs de plaatselijke smid, om dat ding met een slijptol door hem te laten verwijderen.

lijkt me ook een prettig vooruitzicht voor iemand die pijn lijden lekker vindt.
datmeenjeniet schreef op 10 september 2008 @ 20:20:

[...]

moet je langs de plaatselijke smid, om dat ding met een slijptol door hem te laten verwijderen.

lijkt me ook een prettig vooruitzicht voor iemand die pijn lijden lekker vindt.
Ja of ze verliest het sleuteltje heb je hetzelfde probleem. Lijkt mij niet zo fijn zo'n gordel. Maar goed ieder zijn ding.
Prrrr schreef op 10 september 2008 @ 20:04:

Dus ze straft me niet steeds, we hebben geen sm relatie.

SM hoeft helemaal niet gepaard te gaan met straffen. Heel eerlijk gezegd vind ik dat je gewoon in een 24/7 zit en geen zelfbeschikking meer hebt.

Ik vraag me af waarom je die zelfbeschikking opgeeft. Wat de dieperliggende oorzaak daarvan is.
Prrr, het is dat je het zelf lekker vindt maar ik word een beetje misselijk van 'jouw' verhaal. Een beetje dat Oostenrijkse-kelder verhaal doet het me aan denken.
IvyRosa schreef op 10 september 2008 @ 21:53:

[...]

SM hoeft helemaal niet gepaard te gaan met straffen. Heel eerlijk gezegd vind ik dat je gewoon in een 24/7 zit en geen zelfbeschikking meer hebt.

Ik vraag me af waarom je die zelfbeschikking opgeeft. Wat de dieperliggende oorzaak daarvan is.
Eens met IvyRosa. Voor mij (dus puur mijn gevoel!) klinkt het als het ontlopen van verantwoordelijkheden en beslissingen.
.
......
bericht verwijderd
@cb: waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven