Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizzzznizzzz

30-03-2015 20:43 3001 berichten
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.



(met een smiley voor Nouschi )
Alle reacties Link kopieren
Scott Disick ziet er inderdasd slecht uit op die foto.
Alle reacties Link kopieren
Andy en Melisa willen elkaar nogmaals het jawoord geven! Dit vertelt Melisa in de nieuwe Story van deze week.



Hoewel het koppel het kibbelen niet kan laten, is Melisa ervan overtuigd dat hun relatie standhoudt.



“We zijn nu vijf jaar bij elkaar en we hebben veel meegemaakt. En we hebben twee heerlijke kinderen op de wereld gezet. Maar niet alles gaat even gemakkelijk. Net als iedereen hebben ook wij onze problemen. Die komen echter nooit tussen ons te staan. Daar zijn we te nuchter voor. En we houden daarvoor te veel van elkaar. Het is dan ook nooit bij een van ons opgekomen uit elkaar te gaan”, vertelt ze.



Volgens Melisa houden ze zó veel van elkaar dat ze zelfs opnieuw willen gaan trouwen, maar dan op Ibiza. “Onze bruiloft vorig jaar was een geweldige happening. Helemaal in Moulin Rouge-stijl en tot in de puntjes echt áf. Al was het misschien wel over de top. Dat past eigenlijk niet echt bij ons. En

ik was zó druk op die dag, dat ik niet eens alles heb meegekregen. Daarom wil ik Andy nogmaals mijn jawoord geven. En ánders dan vorig jaar. Zónder camera’s er bij en met een klein groepje intimi.”



Melisa en Andy stapten vorig jaar september in het huwelijksbootje. Hun eerste huwelijksjubileum zal het koppel ook op Ibiza gaan vieren.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Al was het misschien wel over de top. Dat past eigenlijk niet echt bij ons.



Alles is bij die Melissa over de top. Echt alles. En nu wil ze daar gaan trouwen, op Ibiza. Moet er hartelijk om lachen. Laat ze inderdaad eens minder kibbelen, meer tijd besteden aan de kinderen en niet ieder ander die op Ibiza trouwt , achterna lopen. Dit is ook weer over de top.

Is tegenwoordig modern om daar te trouwen als BNer lijkt het wel. De een doet het, dus de ander kan niet achter blijven.

Het feit dat ze het zelf weer rond bazuint, zegt mij genoeg. Als ze het echt alleen met intimi wilt doen en vieren, had ze haar mond erover gehouden, lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 27 juli 2015 @ 09:31:

[afbeelding]Gelukkig heeft Jennifer haar makkelijke schoenen aan voor het lopen op een steiger...
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
De bruiloft van Andy en Melis was over de top en volgens Melisa past dat niet bij hun, waarom deden ze dat dan zo over de top?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keuken1987 schreef op 30 juli 2015 @ 16:35:

De bruiloft van Andy en Melis was over de top en volgens Melisa past dat niet bij hun, waarom deden ze dat dan zo over de top?Ja, raar verhaal.
Poen en tv natuurlijk. Dan moet het toch anders dan je gewoon zou doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keuken1987 schreef op 30 juli 2015 @ 16:35:

De bruiloft van Andy en Melis was over de top en volgens Melisa past dat niet bij hun, waarom deden ze dat dan zo over de top?Aandacht, aandacht en nog eens aandacht
Alle reacties Link kopieren
Jongens ik denk ik kom me even inlezen in Raf, Sabia en Sylvie, maar níks hier! Terwijl ze vanmorgen op de radio vertelden dat de vader van Raf alle spullen van Raf heeft opgehaald en heeft verklaard dat ie al die op geld beluste vrouwen rondom zijn Raf zat is.

En ze zeiden dat Sylvie de volledige voogdij wil, maar volgens mij bedoelden ze hoofdverblijf.
Oud nieuws Frizz, dat is al 2 of 3 dagen geleden
Alle reacties Link kopieren
Frizz, op entertainment pijler is een apart topic over Raf en Sabia (maar helaas daar ook geen nieuw nieuws).
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Och jemig waarom zeggen ze dat dan vandáág pas op de radio?
Guy Ritchie en Jacqui Ainsley hebben hun relatie officieel gemaakt met een huwelijk.

De 46-jarige filmmaker en het 33-jarige model zijn donderdag in de achtertuin van hun woning in de Engelse plaats Ashcombe in het huwelijksbootje gestapt.

Insiders onthullen dat het bruidspaar talloze sterren had uitgenodigd waaronder Brad Pitt, David Beckham, Jason Statham en Rosie Huntington-Whiteley.

Het is de tweede keer dat Guy zijn jawoord geeft. De Sherlock Holmes-regisseur was van 2000 tot 2008 getrouwd met Madonna.
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 30 juli 2015 @ 21:59:

Guy Ritchie en Jacqui Ainsley hebben hun relatie officieel gemaakt met een huwelijk.

De 46-jarige filmmaker en het 33-jarige model zijn donderdag in de achtertuin van hun woning in de Engelse plaats Ashcombe in het huwelijksbootje gestapt.

Insiders onthullen dat het bruidspaar talloze sterren had uitgenodigd waaronder Brad Pitt, David Beckham, Jason Statham en Rosie Huntington-Whiteley.

Het is de tweede keer dat Guy zijn jawoord geeft. De Sherlock Holmes-regisseur was van 2000 tot 2008 getrouwd met Madonna.



Wat leuk, in de achtertuin























Ik lees de comments op de Daily Mail en daar lees ik dat dit het huis is waar hij ook samen met Madonna heeft gewoond tijdens hun huwelijk. En nog wat grappen over dat Madonna dit allemaal betaald heeft
Alle reacties Link kopieren
Bij de een heet zoiets een tuin, bij mij zou het het plaatselijke park zijn



Wel smakelijke gasten
Schaatser Koen Verweij met vriendin Charlotte Verhagen



Ranomi Kromowidjojo is wederom verliefd op een collega.

De topzwemster heeft volgens het AD haar hart verloren aan lange-afstandzwemmer Ferry Weertman (23). Het is nog onbekend hoe lang de twee precies samen zijn, maar een week geleden postte Ranomi nog een kiekje op Istagram van zichzelf met haar nieuwe liefde in de auto.

Ranomi had eerder bijna twee jaar een relatie met ex-zwemmer Pieter van den Hoogenband, maar eind vorig jaar bleek die relatie op de klippen te zijn gelopen. Volgens Ranomi zijn de twee nog altijd "goede maatjes".
En ze gaan gewoon nóg een keer trouwen... Pierre Casiraghi en Beatrice Borromeo







En jawel, op sandalen





Alle reacties Link kopieren
Op sandalen en zonder panty naar je eigen bruiloft? Ongehoord!
Die jurk is ook ongehoord, dus dan is het geen probleem
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 augustus 2015 @ 08:07:

Die jurk is ook ongehoord, dus dan is het geen probleem Ik vind hem nogal zedig en niet zo mooi
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een prachtig bruidje hoor, Romeinse stijl, prachtig haar, mooie jurk en helemaal in stijl, die sandaaltjes.

Dit is volgens mij het huwelijk op een eiland van haar ouders en ook het kerkelijke huwelijk. Daarin breekt ze dan wel met traditie want ook de gom loopt er tamelijk casual bij.
Zo'n bruiloft wil ook. Met ook die gasten.

Dec is getrouwd met een reuzin



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven