Nieuwe vriendschappen leggen Den Bosch

09-07-2015 09:55 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: Voor degene die interesse hebben, 26 juli bij Roels om 14.30 borrelen! Ik ben er in ieder geval en Gear ook. De rest, of nieuwe mensen zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Daarnaast is het wellicht ook leuk om een avondje uit eten te plannen. Misschien bij Cubanita of een van de vele sushi restaurants. Hoor graag of er interesse voor is. Ik stel zelf voor begin augustus ergens



Hoi meiden,



Na lang getwijfeld te hebben plaats ik toch een berichtje.

Ik woon nu bijna 2 jaar in Den Bosch samen met mijn vriend. Gezien hij hier vandaan komt heeft hij een leuke vriendenkring. Hele aardige jongens allemaal, maar ik mis een eigen vriendinnenkring. Sinds mijn verhuizing hierheen heb ik geen leuke meiden ontmoet om gezellig mee te kletsen, terrasje te pakken of mee naar de bios te gaan. Ik ben niet van het stappen, maar wel actief om gezellig andere dingen te gaan doen.



Wat ik uit dit oproepje hoop te halen is een leuke vriendschap met een paar meiden uit Den Bosch. Ik woon zelf in de Maaspoort, met mijn vriend, 2 katten en een hond. Ben 29 jaar, bijna 30 :-0, en een gezellige meid, met humor en af en toe sarcastisch.



Wellicht tot snel! Lijkt mij gezellig.



Groetjes
hee barbara, niet zo slim denk ik om je e-mail en echte naam hier zo te vermelden, iedereen kan je nu vinden, niet alleen leuke meiden maar ook mensen die het leuk vinden om anderen lastig te vallen!
Alle reacties Link kopieren
Thanx voor de tip! Heb het aangepast :-)
graag gedaan! oh en je kan even bij je profielinstellingen aanvinken dat mensen je priveberichtjes kunnen sturen, dan krijg je zo'n tekstballonnetje onder je profielfoto net als bij mij!
Alle reacties Link kopieren
Super handig! Alweer bedankt! had zelf niet gezien dat die optie nog aangevinkt moest worden. Zoals je merkt, eerste keer dat ik hier op zit, haha!
alstu! als je nou een prive-berichtje hebt gehad zie je bij het beginscherm van het forum een envelopje met een 1, als je daarop klikt ga je naar je berichtjes. ik heb er net een gestuurd dan kan je het zien
Hoi Xsbarb

Ik zoek ook nog meiden in DB om terrasjes mee te pakken, etc. Ik ben 28 bijna 29 ;)
Alle reacties Link kopieren
Ben 25 en ben precies op zoek naar wat jij zoekt ;)! Hoe kan ik contact opnemen?
Keep the love going!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd 😉
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden! Wat leuk alle berichtjes! Wellicht is het leuk om met degene waar ik nog geen afspraak heb gepland op 26 juli in de middag wat te gaan drinken bij Roels. Lijkt mij gezellig! Ik hoor wel of er animo voor is 😃
Ja, leuk!
Goed idee, Cubinata is gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
Hi mizzsushi, ik heb geen priveverichtje gehad. Weet niet of je mijn wat had gestuurd; )
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik ben Wendy, 32, getrouwd, heb twee kindjes en werk parttime. Wij wonen al een aantal jaartjes in Den Bosch, maar toch heb ik nog weinig contacten in de buurt (we komen uit het noorden van het land en onze familie woont helaas ver weg).

Ik zou graag wat leuke vriendinnen leren kennen in de omgeving en het lijkt me leuk om ook in groepsverband af te spreken en wat leuks te ondernemen.

Groetjes Wendy
Alle reacties Link kopieren
Hoi Wendy,



Via het forum heb ik nu contact met 2 andere meiden. Ook al afgesproken met elkaar. Erg gezellig. Volgende week dinsdag hebben we met zijn 3en bij een van de meiden thuis afgesproken. Mocht je zin hebben om van het 3tal een 4tal te maken dan ben je van harte welkom. Stuur in een privé bericht je nummer,dan kan ik je aan de groep toevoegen:)



Groetjes Barbara

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven