Entertainment
alle pijlers
De leeftijd van Patty uit "smaken verschillen"
donderdag 11 september 2008 om 22:06
Ik kijk af en toe dit programma en ik vraag me echt af hoe uit die Patty zou kunnen zijn. Normaal kan ik het wel aardig inschatten bij personen maar bij haar totaal niet. Mijn man zegt dat ze een vroege 40-er is die er veel ouder uitziet doordat ze zo bruin is en ik zeg dat ze zeker dichtbij de 50 zit. Wat denken jullie?
vrijdag 12 september 2008 om 09:09
Als je vet hebt dan vult dat de rimpels op zeg maar. Daarom kun je dikke(re) vrouwen ook moeilijker schatten qua leeftijd, en zien juist zij er vaak jonger uit dan slanke vrouwen.
In het geval van Patty is het gewoon vel over been en niets om rimpels mee te vullen. Je ziet het ook aan haar Borsten die hangen er ook maar bij.
In het geval van Patty is het gewoon vel over been en niets om rimpels mee te vullen. Je ziet het ook aan haar Borsten die hangen er ook maar bij.
vrijdag 12 september 2008 om 09:16
Ik denk inderdaad ook dat het een combinatie is van te weinig eten, teveel zonnebanken en teveel late feestjes.
Daarnaast sluit ik me aan bij degene die eerder opmerkte dat je er vaak ouder uit ziet als je je te jong wilt kleden.
Dat haar borsten wat zouden hangen, lijkt me niet zo vreemd. De zwaartekracht doet ook zijn werk. Ik geloof echter niet dat ze puur natuur zijn, want ze bollen aan de bovenkant wat onnatuurlijk op. En als je zulke zware borsten hebt, dan is dat op je 44e echt niet meer het geval (maakt niet uit hoe push up je BH is).
Daarnaast sluit ik me aan bij degene die eerder opmerkte dat je er vaak ouder uit ziet als je je te jong wilt kleden.
Dat haar borsten wat zouden hangen, lijkt me niet zo vreemd. De zwaartekracht doet ook zijn werk. Ik geloof echter niet dat ze puur natuur zijn, want ze bollen aan de bovenkant wat onnatuurlijk op. En als je zulke zware borsten hebt, dan is dat op je 44e echt niet meer het geval (maakt niet uit hoe push up je BH is).
vrijdag 12 september 2008 om 09:49
Gosh, moet je haar handen zien. Ik moet echt eerlijk zeggen dat ik er respect voor heb wat dergelijke vrouwen ervoor moeten doen om te zorgen dat ze er zo uitzien. Maar ik ben 38 en ik wil gewoon met mijn leeftijd meegroeien op een normale manier. Dan liever dagcreme met een tintje maar ik blijf heeeel ver uit de buurt van de zonnebank en zon.
vrijdag 12 september 2008 om 09:50
Kennen jullie dat programma waarin zo'n Engelse dame vraatzuchtige ongezonde medemensen met enorm overgewicht op een zeer streng en superverantwoord dieet zet?
Ik verbaas mij er altijd over dat die dame er zelf zo vreselijk slecht uitziet! Zij heeft een zeer gezond eetpatroon, maar heeft dus ook te weinig vet en dus veel rimpels en een heel smal vertrokken bekkie. En dan durft ze haar "klantjes" in onomwonden bewoordingen te vertellen dat ze er niet uit zien!
Echt onbegrijpelijk...
Ik verbaas mij er altijd over dat die dame er zelf zo vreselijk slecht uitziet! Zij heeft een zeer gezond eetpatroon, maar heeft dus ook te weinig vet en dus veel rimpels en een heel smal vertrokken bekkie. En dan durft ze haar "klantjes" in onomwonden bewoordingen te vertellen dat ze er niet uit zien!
Echt onbegrijpelijk...
zaterdag 13 september 2008 om 16:14
Haar borsten zijn niet nep dan waren ze veel ronder en hingen niet naar beneden wat ze bij haar wel doen.Ze heeft gewoon een ontzettend slanke wespentaille en dan lijken je borsten al groot met cup B.Een goede push up BH en voila.Ze draagt ook precies de goede kledinglijn voor haar figuur,waar haar borsten flink strak in vast zit dan lijken ze ook groter.Nee hoor volgens mij is haar hele lichaam puur natuur.Maar voor 42 oogt ze oud,ik maar denken dat ze er goed verzorgt uitzag voor 60 jaar.
Bruinen en champagne maakt oud.
Bruinen en champagne maakt oud.
maandag 15 september 2008 om 22:31