Entertainment alle pijlers

De leeftijd van Patty uit "smaken verschillen"

11-09-2008 22:06 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk af en toe dit programma en ik vraag me echt af hoe uit die Patty zou kunnen zijn. Normaal kan ik het wel aardig inschatten bij personen maar bij haar totaal niet. Mijn man zegt dat ze een vroege 40-er is die er veel ouder uitziet doordat ze zo bruin is en ik zeg dat ze zeker dichtbij de 50 zit. Wat denken jullie? http://www.net5.nl/upload/b3405576-96cf-4fbb-9bc3-c8dcf616336f_smakenverschillen-aflevering22-PATTY1-header.jpg
girlxxx schreef op 12 september 2008 @ 08:10:

44 ? nou dat had ik niet verwacht, dacht ook zo'n 55 jaar oud.

maar goed iedereen word natuurlijjk anders oud, roken, nachten doorzakken en te veel zon zijn natuurlijk niet zo goed voor je looks, maar wat ze wel doet is veel sporten en gezond eten. Ach ja oud eruit zien doen we toch op den duur, tenzij je natuurlijk veel geld hebt en Cher wilt evenaren maar of dat nou mooi is ? haha.
Inderdaad, ze leeft gezond vandaar dat ik gewoon nieuwsgierig ben.
Mag aannemen dat ze bij inschrijving van het programma gescreend is en dat ze niet mogen liegen over hun leeftijd.ID kaart overhandigen,maar als je haar ziet zeg je is een vrouw die de 50 al gepasseerd is, Ik had haar 54-55jaar gegeven.
Ik geloof wel dat 44 is. Als je niks eet en er iets voor moet doen om zo mager te blijven en daarbij ook nog eens zonnebankt en je gezicht elke dag plamuurt dan gaat het hard hoor.
Als je vet hebt dan vult dat de rimpels op zeg maar. Daarom kun je dikke(re) vrouwen ook moeilijker schatten qua leeftijd, en zien juist zij er vaak jonger uit dan slanke vrouwen.

In het geval van Patty is het gewoon vel over been en niets om rimpels mee te vullen. Je ziet het ook aan haar Borsten die hangen er ook maar bij.
Ik denk inderdaad ook dat het een combinatie is van te weinig eten, teveel zonnebanken en teveel late feestjes.

Daarnaast sluit ik me aan bij degene die eerder opmerkte dat je er vaak ouder uit ziet als je je te jong wilt kleden.

Dat haar borsten wat zouden hangen, lijkt me niet zo vreemd. De zwaartekracht doet ook zijn werk. Ik geloof echter niet dat ze puur natuur zijn, want ze bollen aan de bovenkant wat onnatuurlijk op. En als je zulke zware borsten hebt, dan is dat op je 44e echt niet meer het geval (maakt niet uit hoe push up je BH is).
Die Judith osborne is toch ook zo jong met een oude kop ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Superhuisvrouw schreef op 12 september 2008 @ 08:35:

Mag aannemen dat ze bij inschrijving van het programma gescreend is en dat ze niet mogen liegen over hun leeftijd.ID kaart overhandigen,maar als je haar ziet zeg je is een vrouw die de 50 al gepasseerd is, Ik had haar 54-55jaar gegeven.
Natuurlijk zal het in de administratie wel goed zitten, maar misschien is een leugentje wel onderdeel van haar secundaire arbeidsvoorwaarden? X-D
http://www.nufoto.nl/wp-content/uploads/2007/07/osborn07072512.jpg

zij dus.
Au, pijn aan mijn ogen. En bedankt Boro :)
MMP schreef op 12 september 2008 @ 09:09:

Als je vet hebt dan vult dat de rimpels op zeg maar. Daarom kun je dikke(re) vrouwen ook moeilijker schatten qua leeftijd, en zien juist zij er vaak jonger uit dan slanke vrouwen.

In het geval van Patty is het gewoon vel over been en niets om rimpels mee te vullen. Je ziet het ook aan haar Borsten die hangen er ook maar bij.
Haar borsten zijn niet echt. Dat werd ook gezegd in de uitzending van gisteren. Ikzelf vind ze helaas echt niet mooi maar dat is mijn mening.
Gosh, moet je haar handen zien. Ik moet echt eerlijk zeggen dat ik er respect voor heb wat dergelijke vrouwen ervoor moeten doen om te zorgen dat ze er zo uitzien. Maar ik ben 38 en ik wil gewoon met mijn leeftijd meegroeien op een normale manier. Dan liever dagcreme met een tintje maar ik blijf heeeel ver uit de buurt van de zonnebank en zon.
Mirjam762 schreef op 12 september 2008 @ 09:28:

Au, pijn aan mijn ogen. En bedankt Boro :)

Sorry :-)

ze is van '66, dus 42 @-( zonde zeg, zoveel bruin en blond en magerheid is gewoon niet mooi :no:
kingmarja schreef op 12 september 2008 @ 09:49: judith osborne

[...]

Gosh, moet je haar handen zien. Ik moet echt eerlijk zeggen dat ik er respect voor heb wat dergelijke vrouwen ervoor moeten doen om te zorgen dat ze er zo uitzien. Maar ik ben 38 en ik wil gewoon met mijn leeftijd meegroeien op een normale manier. Dan liever dagcreme met een tintje maar ik blijf heeeel ver uit de buurt van de zonnebank en zon.
Kennen jullie dat programma waarin zo'n Engelse dame vraatzuchtige ongezonde medemensen met enorm overgewicht op een zeer streng en superverantwoord dieet zet?

Ik verbaas mij er altijd over dat die dame er zelf zo vreselijk slecht uitziet! Zij heeft een zeer gezond eetpatroon, maar heeft dus ook te weinig vet en dus veel rimpels en een heel smal vertrokken bekkie. En dan durft ze haar "klantjes" in onomwonden bewoordingen te vertellen dat ze er niet uit zien!

Echt onbegrijpelijk...
Ja, ik ken dat programma. Dat is net zoiets als je tanden laten bleken bij een tandarts met een slecht gebit.
borodini schreef op 12 september 2008 @ 09:49:

[...]

Sorry :-)

ze is van '66, dus 42 @-( zonde zeg, zoveel bruin en blond en magerheid is gewoon niet mooi :no:

:-O

Moest wel lachen toen ik deze topic titel zag, hier gaat het ook al heel de tijd over....elke keer komt die reclame voorbij. Heb het programma niet gekeken.
Ik vind dat ze een ouwe kaak heeft.
En ongelofelijk lelijke nepperts!
gatverdamme, mijn moeder van 55 ziet er mooier, frisser en rimpellozer uit dan deze ouwe heksen.

waarom doen mensen zichzelf dit toch aan, je ZIET toch zelf dat het geen porum is? Of hebben ze geen eerlijke partner/vrienden?
Haar borsten zijn niet nep dan waren ze veel ronder en hingen niet naar beneden wat ze bij haar wel doen.Ze heeft gewoon een ontzettend slanke wespentaille en dan lijken je borsten al groot met cup B.Een goede push up BH en voila.Ze draagt ook precies de goede kledinglijn voor haar figuur,waar haar borsten flink strak in vast zit dan lijken ze ook groter.Nee hoor volgens mij is haar hele lichaam puur natuur.Maar voor 42 oogt ze oud,ik maar denken dat ze er goed verzorgt uitzag voor 60 jaar.

Bruinen en champagne maakt oud.
Patty lijkt wel een zus van Mary Borsato!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
ElleMichelle schreef op 13 september 2008 @ 16:14:

Haar borsten zijn niet nep dan waren ze veel ronder en hingen niet naar beneden wat ze bij haar wel doen.Ze heeft gewoon een ontzettend slanke wespentaille en dan lijken je borsten al groot met cup B.Een goede push up BH en voila.Ze draagt ook precies de goede kledinglijn voor haar figuur,waar haar borsten flink strak in vast zit dan lijken ze ook groter.Nee hoor volgens mij is haar hele lichaam puur natuur.Maar voor 42 oogt ze oud,ik maar denken dat ze er goed verzorgt uitzag voor 60 jaar.

Bruinen en champagne maakt oud.
Maar haar borsten (als we het tenminste over Patty hebben) zijn wel nep. Die van Judith weet ik niet.
:rofl:
esra schreef op 15 september 2008 @ 21:51:

Patty lijkt wel een zus van Mary Borsato!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, en samen zijn ze nichtjes van Donatella Versace! :)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Donatella_Versace

Nou ja, een beetje dan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven