Entertainment alle pijlers

[b]Afvallers Million dollar wedding[/b]

11-09-2008 12:54 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe hebben jullie woensdag 10 sep ervaren en wat klopt er niet???
ik heb gisterenavond speciaal naar aanleiding van dit topic de herhaling gekeken... tenminste een stukje, want ik kon t niet aanzien... wat een onzin allemaal zeg mijn hemel!!!

ik vraag me trouwens af welk stel je was!! ik gok op mickey en minnie mouse, zij was in de uitzending ook al zeer ontstemt...

en als je die niet was, dan pleit dat nog voor je, want dat stel was helemaal t dieptepunt nabij!!.. wat een aanfluiting zeg!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Wees blij dat je niet op tv bent geweest, dan ben je waarschijnlijk nog net niet de grootste randdebiel in Nederland.
zometeen bij Hart van Nederland. Kandidaten Million Dollar Wedding dienen beklag in, omdat het allemaal doorgestoken kaart is.

Ben jij dat ook Honeyeyes??
DTEEZ!
Honeyeyes schreef op 11 september 2008 @ 18:10:

tjonge jonge wat een trieste bedoeling!!

Echt waar zijn die mensen met iq en inlevensvermogen??

Nou, in ieder geval niet op de inschrijflijst voor Million Dollar Wedding.
Djoels schreef op 12 september 2008 @ 23:03:

zometeen bij Hart van Nederland. Kandidaten Million Dollar Wedding dienen beklag in, omdat het allemaal doorgestoken kaart is.

Ben jij dat ook Honeyeyes??

Dat was het eerste wat ik dacht.

Slechte verliezers!
Frankly my dear, I don"t give a damn

tjonge jonge wat een trieste bedoeling!!

Bedoel je soms die mensen die weten dat het inlevingsvermogen moet zijn?

Het komt er dus op neer als jezelf op geeft voor een tv programma dan ben je sowieso triest om welke reden ook toch??

Dat ik mijn liefde moeten bewijzen aan ned..., tjonge jongen zeg heb je nou echt niks beters te melden.

Als je niet heb mee gedaan waarom reageer je dan op mijn vraag, want je kan daar nog niet eens antwoord op geven. Alleen mensen die mee hebben gedaan kunnen hier fatsoenlijk antwoord op geven.

Zit je niet lekker in je vel of wil je gewoon even lekker tieren kom dan maar hier.. het zijn maar WOORDEN.

Voor de mensen die wel weten waar ik het over heb stuur gerust wat leuks.

Dikke kus

Dus als ik het goed begrijp mogen we alleen reageren als we ook aan dat programma mee hebben gedaan? En dan mogen we alleen wat leuks sturen.

Laat maar.
Honeyeyes schreef op 11 september 2008 @ 13:29:

Million dollar wedding draaid om liefde en romantiek maar dat was ver te zoeken!!

Wij hebben deelgenomen en dat is niet triest ik vond het gewoon leuk om eens mee te maken...,eens maar nooit weer.

Goh en dat het RTL niet om liefde en romantiek te doen was maar gewoon om geld en vette kijkcijfers had je nou echt van tevoren nooit bedacht??

Sorry maar ik vind Million dollar wedding 1 van de meest trieste programma's (na de Gouden Kooi dan) die er op dit moment gemaakt worden. Nog nooit zoveel kneuterigheid en amateurisme voorbij zien komen. Trouwen doe je toch uit liefde voor elkaar...dat ga je toch niet op TV voor heel Nederland proberen te bevestigen met een dom toneelstukje in de hoop op een trouwerij met zwanen en een gouden koets??

Het komt er dus op neer als jezelf op geeft voor een tv programma

Aan jouw enorme hoeveel typfouten en spellingsfouten (het is namelijk inlevingsvermogen) te zien, EN het feit dat je je opgeeft voor een tvprogramma over het droompaar van Nederland (alsof dat bestaat???) getuigd anders ook niet van een erg hoog IQ aan jouw kant. Je manier van schrijven getuigt van weinig opleiding tenminste.

Als je serieus denkt dat wij in Nederland allemaal zitten te wachten op een zogenaamd droompaar, moet je misschien iets minder naief worden. Het is net zoiets onzinnigs als de Baby van het Jaar verkiezing.......

Let it go, richt je op je eigen geluk en laat de behoefte om nederland te overtuigen van jouw liefde lekker varen.....zoals je hier al merkt kan het niemand iets schelen namelijk.
moravia schreef op 13 september 2008 @ 14:59:

[...]

Nou, in ieder geval niet op de inschrijflijst voor Million Dollar Wedding.
X-D :worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven