Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan

08-06-2013 08:54 960 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar dagen geleden een mail gestuurd met het verzoek om plaatjes te mogen plakken maar nog geen reactie helaas....
Ha fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:neener-neener schreef op 13 augustus 2015 @ 22:34:

Ha fijn!



Tijdens het schrijven van mijn vorige posting heb je de rechten al gehad. Dus veel plakplezier.



mvg,



Junior.




Joepie!
quote:JuniorModeratorViva schreef op 13 augustus 2015 @ 22:09:

[...]





Wilde je deze plaatsen?



[afbeelding]die wou ik inderdaad plakken, maar waar ligt het aan dan? is ook geen probleem als ik niet meer kan plakken. laat het maar zo.
anoniem_203790 wijzigde dit bericht op 14-08-2015 10:21
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:chinchilla schreef op 14 augustus 2015 @ 10:19:

[...]





die wou ik inderdaad plakken, maar waar ligt het aan dan? is ook geen probleem als ik niet meer kan plakken. laat het maar zo.



Je had de verkeerde url gepakt. Scrol hier in dit topic naar beneden. Forumster Enn heeft een keer een hele uitgebreide uitleg gegeven, incl. plaatjes erbij welke url je moet pakken.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Plaatjes plak uitleg van forumster Enn;



Enn in "Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan"



IE;

Enn in "Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan"



FF;

Enn in "Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan"



Ipad in Safari;

Enn in "Plaatjesplakken? Mail ons en vraag het aan"
als ik hetzelfde doe als wat er word geschreven dan komt het volgende te staan( voor microsoft edge):

in nieuw tabblad openen

in nieuw venster openen

koppeling kopiëren.





misschien komt dit omdat ik Microsoft Edge heb en geen Internet Explorer meer. want voordat ik windows 10 er op deed kon ik nog gewoon plaatjes plakken. met window8.1 geen probleem, maar sinds windows 10 niet meer.






nu pakt ie het wel, heb microsoft edge er af gedonderd en IE er weer op, dus plaatjes plakken kan weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:chinchilla schreef op 14 augustus 2015 @ 11:07:

[afbeelding]





nu pakt ie het wel, heb microsoft edge er af gedonderd en IE er weer op, dus plaatjes plakken kan weer.



Gelukkig . Nog veel plakplezier he!



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Beste mods,



Dit is mijn 200e post , zou ik plaatjesplakrechten mogen aanvragen?



Alvast bedankt!
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Alle reacties Link kopieren
quote:Pochacco schreef op 30 augustus 2015 @ 23:13:

Beste mods,



Dit is mijn 200e post , zou ik plaatjesplakrechten mogen aanvragen?



Alvast bedankt!



Beste Pochacco,



Ja tuurlijk mag je het aanvragen en bij deze alvast veel aankomende plaatjesplak-plezier. Zou je ons nog een plezier willen doen om ons de vraag even via een email via forum@viva.nl willen stellen (zie ook OP).



Tot snel.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 30 augustus 2015 @ 23:21:

[...]





Beste Pochacco,



Ja tuurlijk mag je het aanvragen en bij deze alvast veel aankomende plaatjesplak-plezier. Zou je ons nog een plezier willen doen om ons de vraag even via een email via forum@viva.nl willen stellen (zie ook OP).



Tot snel.



mvg,



Junior.Gedaan!
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook kunnen plakken! ben alleen mijn aanmeldemailadres vergeten... (Alias).. Kan het dan toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mrs_Big schreef op 16 september 2015 @ 20:19:

Ik wil ook kunnen plakken! ben alleen mijn aanmeldemailadres vergeten... (Alias).. Kan het dan toch?



Beste Mrs_Big,



Je kan het beste even een email sturen naar forum@viva.nl en de situatie uitleggen.



mvg,



Junior.


Joehoe, gelukt!
Hoe kom ik erachter welk emailadres jullie hebben die gelinkt is aan mijn profiel sweetkiss?

Ik dacht het nl. te weten maar dit blijkt niet correct en ik wil plaatjesplakken aanvragen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetKiss schreef op 23 september 2015 @ 13:47:

Hoe kom ik erachter welk emailadres jullie hebben die gelinkt is aan mijn profiel sweetkiss?

Ik dacht het nl. te weten maar dit blijkt niet correct en ik wil plaatjesplakken aanvragen.....



Beste SweetKiss,



Staat precies in de OP wat je dan moet doen .



mvg,



Junior.
Verkeerde topic
Alle reacties Link kopieren
mislukt
Hatsjikideee...
Laat maar, ik kan al plakken.
Lieve mods, ik heb de 200 post gehaald om ook te kunnen plakken. Heb jullie al een mail gestuurd.
Dank jullie wel!! Ik kan nu dus plakken!

Mijn dank is groot!
Wil best graag plaatjes plakken. Heb 577 berichten en ben volkomen banloos. Mijn vorige nick bestond bijna 10 jaar eveneens banloos. Maar het e-mail adres waarmee ik me heb aangemeld kan ik niet meer bereiken want destijds aangemaakt in China. Hoe kan ik toch plaatsjesrechten krijgen? En/of mijn e-mail adres wijzigen zodat ik jullie alsnog kan mailen? Orangetree/Oriane.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orangetree schreef op 23 oktober 2015 @ 23:57:

Wil best graag plaatjes plakken. Heb 577 berichten en ben volkomen banloos. Mijn vorige nick bestond bijna 10 jaar eveneens banloos. Maar het e-mail adres waarmee ik me heb aangemeld kan ik niet meer bereiken want destijds aangemaakt in China. Hoe kan ik toch plaatsjesrechten krijgen? En/of mijn e-mail adres wijzigen zodat ik jullie alsnog kan mailen? Orangetree/Oriane.



Staat dik gedrukt in de OP wat je dan kan doen



mvg,



Junior.
Ah.... Lezen had inderdaad een optie geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven