Entertainment
alle pijlers
Het Blok 2008
woensdag 3 september 2008 om 16:13
Heerlijk, al die commentaren weer.
Floortje en Jeroen hebben "klusgenen" zeiden ze dankzij hun vaders, maar volgens mij hebben zij zelf nog nooit geklust. Zal wat gaan worden, zeker na dat lijkwitte gezicht van Jeroen na een sneetje.
Die zet van Floortje met het herkennen van het goede kistje aan het scheurtje, zou een actie van mij zijn geweest. Dat was echt slim. Ik hoop alleen niet dat ze de zolder gaan inpikken. Die gun in de Groningers nu wel. Eerst had iedereen zoiets van: nou, met die zolder kan je ook niets en nu wil iedereen hem.
Vanavond weten we het!
Floortje en Jeroen hebben "klusgenen" zeiden ze dankzij hun vaders, maar volgens mij hebben zij zelf nog nooit geklust. Zal wat gaan worden, zeker na dat lijkwitte gezicht van Jeroen na een sneetje.
Die zet van Floortje met het herkennen van het goede kistje aan het scheurtje, zou een actie van mij zijn geweest. Dat was echt slim. Ik hoop alleen niet dat ze de zolder gaan inpikken. Die gun in de Groningers nu wel. Eerst had iedereen zoiets van: nou, met die zolder kan je ook niets en nu wil iedereen hem.
Vanavond weten we het!
vrijdag 5 september 2008 om 15:11
Ik vond er ook nog niet heel veel aan, eerlijk gezegd. Nu moet ik eigenlijk elk seizoen weer wennen aan alle nieuwe gezichten, dus het zal nog wel komen!
Eleanor vond ik de eerste aflevering nog wel leuk, maar ik vond haar de afgelopen week bloedirritant! Ik snap niet, en dan ook echt niet, dat je aan een klusprogramma mee gaat doen als je totaal niet van klussen houdt!
Floortje is vervelend, net als die vriend van haar. Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ik denk dat zij gewoon op mijn allergie zit!
Eleanor vond ik de eerste aflevering nog wel leuk, maar ik vond haar de afgelopen week bloedirritant! Ik snap niet, en dan ook echt niet, dat je aan een klusprogramma mee gaat doen als je totaal niet van klussen houdt!
Floortje is vervelend, net als die vriend van haar. Ik kan niet goed uitleggen waarom, maar ik denk dat zij gewoon op mijn allergie zit!
vrijdag 5 september 2008 om 15:44
die eleanor, wat een irritant mens zeg. Net als spitsmuisje kan ik niet begrijpen waarom ze meedoet, als het haar totaal niet boeit. 'Klussen kan ik niet en het enige wat ik wel kan is shoppen' en 'Ik ga even shoppen en daarna thuis douchen'. Ik heb me werkelijk waar nog nooit zo aan iemand geergerd in 30 minuten tv. En die arme jongen maar staan kijken naar zijn muurtje. Ik vind Floortje en vriend eigenlijk best goed! Ze gaan voortvarend te werk en ik heb het idee dat hij wel weet waar hij mee bezig is. En ik vond dat ze niet mekkerde dat het muurtje opgeschoven moest worden. Die Jarno en Kristel vind ik hilarisch! Die komen echt uit een dorp en vinden grieks afhaaleten heeeeeeel bijzonder. "Daar heb je geen Griek, laat staan een afhaalgriek". Hoe Kristel ook at, met haar elleboog op tafel en naar binnenschuiven met een vork.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik kom ook uit een dorp en mijn pa en ma zijn 'boeren' (melkveehouders) en at vroeger ook alleen met een vork, maar dat is toch echt een tijdje terug.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik kom ook uit een dorp en mijn pa en ma zijn 'boeren' (melkveehouders) en at vroeger ook alleen met een vork, maar dat is toch echt een tijdje terug.
woensdag 10 september 2008 om 23:16
Ik ben blij dat er dit seizoen gewoon 4 stellen zijn en er niet al een stel naar huis gaat na 1 week. Hoewel, het stel van appartement 1 heeft al een waarschuwing op zak... Maar als zij eruit moeten, hebben ze het helemaal aan zichzelf te danken.
Maar ik begrijp iets niet. In de eerste aflevering was er toch sprake van dat er van 3 appartementen 4 appartementen gemaakt moest worden. Daarom moest alles toch gesloopt worden? Of heb ik iets gemist?
Maar ik begrijp iets niet. In de eerste aflevering was er toch sprake van dat er van 3 appartementen 4 appartementen gemaakt moest worden. Daarom moest alles toch gesloopt worden? Of heb ik iets gemist?
woensdag 10 september 2008 om 23:59
Ik heb met een half oog zitten kijken en kan me er niks bij voorstellen dat je zo lam en laks doet als Eleanor en Roek als je aan een verbouw-wedstrijd mee doet. Het zal vast ook expres zo gepresenteerd zijn door de redactie, maar liever shoppen dan klussen, een paar uur uit eten en gezellig bezoek rondleiden net voordat je een oplevering hebt? Doe dan niet mee aan zo'n programma!
donderdag 11 september 2008 om 08:30
Het is natuurlijk wel interessanter voor de kijker als er af en toe wat spannends gebeurt. Dus nu kunnen we ons afvragen hoelang dit stel het volhoudt en misschien worden ze wel ingeruild voor een ander stel. Denk dat dit ingecalculeerd is, om de boel levendig te houden. Als iedereen standaard zou zijn en enorm gemotiveerd dan is er weinig vermaak, dan alleen kijken hoe ze aan het klussen zijn.
Kristel heeft wel een goede smaak qua kleur en inrichting, vind ik. De kamer van Petra en Frits vond ik erg knus en warm, en ik vond het verrassend wat Floor had uitgezocht. Had het veel strakker verwacht en minder creatief..
Kristel heeft wel een goede smaak qua kleur en inrichting, vind ik. De kamer van Petra en Frits vond ik erg knus en warm, en ik vond het verrassend wat Floor had uitgezocht. Had het veel strakker verwacht en minder creatief..
donderdag 11 september 2008 om 10:10
donderdag 11 september 2008 om 10:45
Ik heb met een half oog gekeken, maar Floortje en Jeroen zitten op de tweede! Eleanor en Roek zitten op de eerste en zij hadden hun kamer niet echt af. Ahum.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik snap Eleanor echt niet! Roek trouwens ook niet, maar Eleanor gaat echt boven mijn petje. Ze heeft nergens zin in, behalve shoppen, een kind kon zien dat ze die kamer nooit op tijd af zouden krijgen en ga zo maar door!
Ik vind Kristel en hoe-het-ie-ook-weer steeds leuker worden! Vorige week heb ik in een scheur gelegen om hun eetgewoontes ("voor een pak chocoladevla moet je naar een dorp verderop") en deze week was ik eigenlijk aangenaam verrast door hun kamer! Klein, maar best leuk.
Floortje en Jeroen zijn een stuk creatiever dan ik dacht, maar ze werken me vreselijk op de zenuwen. Floor komt op mij over alsof ze alleen maar met haar uiterlijk bezig is (ze is aan het klussen!) en Jeroen vind ik niet zo aardig.
Over Petra en Frits heb ik (nog) geen mening.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik snap Eleanor echt niet! Roek trouwens ook niet, maar Eleanor gaat echt boven mijn petje. Ze heeft nergens zin in, behalve shoppen, een kind kon zien dat ze die kamer nooit op tijd af zouden krijgen en ga zo maar door!
Ik vind Kristel en hoe-het-ie-ook-weer steeds leuker worden! Vorige week heb ik in een scheur gelegen om hun eetgewoontes ("voor een pak chocoladevla moet je naar een dorp verderop") en deze week was ik eigenlijk aangenaam verrast door hun kamer! Klein, maar best leuk.
Floortje en Jeroen zijn een stuk creatiever dan ik dacht, maar ze werken me vreselijk op de zenuwen. Floor komt op mij over alsof ze alleen maar met haar uiterlijk bezig is (ze is aan het klussen!) en Jeroen vind ik niet zo aardig.
Over Petra en Frits heb ik (nog) geen mening.
donderdag 11 september 2008 om 12:30
Jeroen is echt een zak naar Floor toe zeg! Ik vermoedt dat hij het zo kwaad niet bedoelt, en het misschien zijn vorm van humor is, maar hij heeft volgens mij niet in de gaten dat alles wat uit zijn mond komt richting Floor negatief is.
En uit wat floor tussendoor steeds zei vindt ze het ook niet echt leuk, en geneert ze er zich ook een beetje voor.
Kan Jeroentje beter veranderen, anders kan ze dat nog wel eens opbreken....
En uit wat floor tussendoor steeds zei vindt ze het ook niet echt leuk, en geneert ze er zich ook een beetje voor.
Kan Jeroentje beter veranderen, anders kan ze dat nog wel eens opbreken....
donderdag 11 september 2008 om 13:01
Ik vind het leuk om naar te kijken, ik erger me alleen een beetje aan hoe het programma aan elkaar geplakt is. Ze zetten alle stellen wel heel erg stereotype neer. Van Eleanor zie je alleen maar shots dat ze wazig om zich heen staat te kijken, van Jeroen zie je alleen maar dat hij knorrig en negatief doet naar zijn vriendin, in de eerste aflevering zag je die vrouw van de bovenste verdieping alleen maar staan roken, zodat het net lijkt alsof ze alleen maar dat doen. En daar stoor ik me aan.
Net als vorige week, dat ze die troep buiten in de container moeten gooien. Dan zie je heel veel shots van mensen die heel fanatiek werken, en dan weer een heel lang shot van Jeroen die zijn handschoenen aantrekt enzovoorts, zodat het net lijkt alsof hij 20 minuten bezig is met zijn handschoenen aantrekken en de rest ondertussen heel druk is. Terwijl het in werkelijkheid waarschijnlijk heel anders ging.
Maar afgezien daarvan vind ik het erg leuk.
Net als vorige week, dat ze die troep buiten in de container moeten gooien. Dan zie je heel veel shots van mensen die heel fanatiek werken, en dan weer een heel lang shot van Jeroen die zijn handschoenen aantrekt enzovoorts, zodat het net lijkt alsof hij 20 minuten bezig is met zijn handschoenen aantrekken en de rest ondertussen heel druk is. Terwijl het in werkelijkheid waarschijnlijk heel anders ging.
Maar afgezien daarvan vind ik het erg leuk.
donderdag 11 september 2008 om 13:18
Ze laten volgens mij voor de oplevering beelden zien van een paar dagen daarvoor zodat het net lijkt of bijna niemand zijn oplevering afheeft. terwijl ze dan ineens helemaal klaar zijn.
Ik vind die Gilbert, de opzichter, trouwens wel heel leuk! Aardig maar ook heel eerlijk en relaxt.
Kristel vind ik erg grappig:"het is net alsof je bij de chinees zit te eten".
Ik vind die Gilbert, de opzichter, trouwens wel heel leuk! Aardig maar ook heel eerlijk en relaxt.
Kristel vind ik erg grappig:"het is net alsof je bij de chinees zit te eten".
donderdag 11 september 2008 om 13:37
Gilbert is inderdaad leuk. En ik had het idee dat hij Eleanor weer leuk vond. Maar dat is misschien een beetje te ver gezocht .
Ik was verbaasd dat Frits en Petra hun kamer af hadden, die moesten nog heel veel doen, en ineens was het toch klaar. Maar misschien zie je volgende week wel dat het allemaal niet goed in elkaar zit oid.
Ik was verbaasd dat Frits en Petra hun kamer af hadden, die moesten nog heel veel doen, en ineens was het toch klaar. Maar misschien zie je volgende week wel dat het allemaal niet goed in elkaar zit oid.
donderdag 11 september 2008 om 18:57
Ik vind Kristel en Yarno echt een leuk stel! Zo lekker no-nonsense, handen uit de mouwen en gaan met die praam! Alleen dat appeltjesgroen is niet echt mijn smaak, maar ja, ik ga het appartement toch niet kopen.
@ Ann Liv, ik denk niet dat ze echt een contract hebben moeten tekenen, maar ze sturen het programma vast wel een beetje. Dat ze van tevoren op gesprek komen en dan te horen krijgen: 'nee hoor, geen enkel probleem als je niet kunt klussen of tentamens moet maken. Dat blok kost helemaaal niet veel tijd' :-)
@ Ann Liv, ik denk niet dat ze echt een contract hebben moeten tekenen, maar ze sturen het programma vast wel een beetje. Dat ze van tevoren op gesprek komen en dan te horen krijgen: 'nee hoor, geen enkel probleem als je niet kunt klussen of tentamens moet maken. Dat blok kost helemaaal niet veel tijd' :-)
vrijdag 12 september 2008 om 14:40
vrijdag 12 september 2008 om 20:57
Nee, die Kristel vind ik echt ontzettend erg, en Yarno ook! Ik irriteer me waanzinnig aan hun. Kristel is zo kleurloos. En dan ook nog zo boers! Gewoon meer een type om aan 'Boer Zoekt Vrouw' mee te doen. Maar hun kamer vond ik wel verrassend leuk.
Floortje is best een trutje, maar zij en Jeroen kunnen wel buffelen. Hun kamer is af en het ziet er volgens mij wel netjes uit. Hoe F&J klussen komt mij heel herkenbaar voor, zo zijn mijn vriend en ik ook...
Frits en Petra vind ik wel een sympathiek stel. En volgens mij zijn ze ook harde werkers. Maar hoe het er echt uitziet is nog even afwachten. Op het eerste gezicht leek het wel mooi.
Eleonor en Roek zijn een aanfluiting... Maar het zal wel de bedoeling zijn geweest er ook zo'n stel in te zetten, dan kunnen ze straks weer wisselen met een reservestel ofzo.
Al met al vind ik het heel leuk dat het weer is begonnen. Geweldig programma.
(Ik kijk trouwens ook weer de herhalingen met o.a. Mascha en Paul... Tenenkrommend!)
Floortje is best een trutje, maar zij en Jeroen kunnen wel buffelen. Hun kamer is af en het ziet er volgens mij wel netjes uit. Hoe F&J klussen komt mij heel herkenbaar voor, zo zijn mijn vriend en ik ook...
Frits en Petra vind ik wel een sympathiek stel. En volgens mij zijn ze ook harde werkers. Maar hoe het er echt uitziet is nog even afwachten. Op het eerste gezicht leek het wel mooi.
Eleonor en Roek zijn een aanfluiting... Maar het zal wel de bedoeling zijn geweest er ook zo'n stel in te zetten, dan kunnen ze straks weer wisselen met een reservestel ofzo.
Al met al vind ik het heel leuk dat het weer is begonnen. Geweldig programma.
(Ik kijk trouwens ook weer de herhalingen met o.a. Mascha en Paul... Tenenkrommend!)
dinsdag 16 september 2008 om 10:17