Gaat mijn man vreemd?

26-08-2015 11:05 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Heb sterk het vermoeden dat mijn partner vreemdgaat. Alleen heb ik niet voldoende bewijzen. Af en toe voel ik me paranoïde, denk ik ligt t aan mij?

Maar er zijn veel aanwijzingen, laatst vond ik zijn schone boxershort in de portiek?! Waarom moet je die meenemen naar het werk? Hij zegt dat ie niet weet hoe die daar komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Moppie87 schreef op 27 augustus 2015 @ 00:58:

Hahah moest wel lachen om de reactie van meloen1989. We hebben ff gesproken en voel me onwijs schuldig.. Denk echt dat het met m'n zwanherschapshormonen te maken heeft ook werkt hij heel veel op t moment omdat ie sinds kort ook voor zichzelf is begonnen. Al die veranderingen en plus t feit dat ik altijd lekker strak in me vel zat en nu niet echt happy met mijn lijf ben werkt ook niet echt mee. Vind sommige reacties echt hartverwarmend en sommige "beledigende" reacties kon ik ook wel om lachen! Hahaha bedankt mensjes



Je hebt even gesproken en nu voel je je schuldig om wat je dacht?



Euh ineens is je achterdocht etc weg?



Wat kreeg je dan voor verhaal rondom de onderbroek en sleutels?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het hem even laten weten dat jij je onzeker voelt en je afvraagt of er misschien een derde in het spel is.

Waarschijnlijk gaat hij nee zeggen maar ondertussen weet hij wel dat je iets vermoedt. Laat hem echt weten dat je zoiets denkt.



Zou het anderzijds niet kunnen kloppen? Aansluitingen = in sleuven staan? Natte broeken en onderbroeken? Droge onderbroek en broek in de wagen bij? Mijn man heeft dit ook voor daar hij regelmatig in kruipkelders zit. En dat van die sleutels zou natuurlijk ook gewoon zo kunnen zijn.

Niet té druk in maken.
Elk einde is een nieuw begin
quote:Moppie87 schreef op 27 augustus 2015 @ 00:58:

Vind sommige reacties echt hartverwarmend en sommige "beledigende" reacties kon ik ook wel om lachen! Hahaha bedankt mensjesDat vind ik nu zo'n waardeloze uitdrukking "mensjes"..
Alle reacties Link kopieren
Moppie, als je er nog bent: ben je tevreden over je relatie, los van je achterdocht de laatste tijd? Hoe gaat het met jullie sinds de kinderen er zijn? Uit je posts krijg ik niet echt een vrolijk beeld daarvan, maar ik kan het mis hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Minniemous1981 schreef op 27 augustus 2015 @ 11:29:

Ik zou het hem even laten weten dat jij je onzeker voelt en je afvraagt of er misschien een derde in het spel is.

Waarschijnlijk gaat hij nee zeggen maar ondertussen weet hij wel dat je iets vermoedt. Laat hem echt weten dat je zoiets denkt.



Absoluut oneens. Stel dat hij helemaal niet vreemdgaat en het vooral in je eigen hoofd zit, die vermoedens. Knap lullig voor 'm om te horen dat je hem niet vertrouwt, dat hakt er flink in.



Stel dat je vermoedens correct zijn, dan ontkent hij ook (les 1 voor vreemdgangers: ontken alles) en zal hij voorzichtiger worden bij z'n affaire.



Gewoon doen, in het principe voordeel vd twijfel geven, en je ogen goed open houden.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
quote:ivankar schreef op 27 augustus 2015 @ 12:51:

[...]





Absoluut oneens. Stel dat hij helemaal niet vreemdgaat en het vooral in je eigen hoofd zit, die vermoedens. Knap lullig voor 'm om te horen dat je hem niet vertrouwt, dat hakt er flink in.



Stel dat je vermoedens correct zijn, dan ontkent hij ook (les 1 voor vreemdgangers: ontken alles) en zal hij voorzichtiger worden bij z'n affaire.



Gewoon doen, in het principe voordeel vd twijfel geven, en je ogen goed open houden.

Dat hakt er flink in?



Het is dat ik die even niet zo goed snap hoor, maar zo erg is het toch niet, hij kan toch met gemak het tegendeel bewijzen?

Zo moeilijk lijkt me dat niet, maar in dit geval gaat het flink mis, want ik vermoed dat er wel iets speelt.

En tja......

Dan hakt het er wel in.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Enneh Minnie... Hoe zou jij antwoorden als je man je vroeg of er een derde in het spel is?
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Hebbes

Ik ga je niet alles uit de doeken doen, ik kan je wel zeggen dat die vraag mij wakker geschud heeft over wat ik wil en waarom ik vreemd ging. Ondertussen zijn we in therapie. Geen idee of mijn man en ik samen oud worden of over een jaar gescheiden zijn.
Elk einde is een nieuw begin
Alle reacties Link kopieren
Niet verwacht dat mijn topic zoveel los zou maken.. Minnimouse1981 super lieve reactie..

Nou eerlijk gezegd gaat t verder super goed, ben van nature een beetje wantrouwend ingesteld door mijn verleden. ( mijn ouders zijn toen ik op late leeftijd gescheiden) en ben de oudste van t gezin dus heb alles van begin tot eind meegemaakt. En bedoel niks raar met "mensjes".
Alle reacties Link kopieren
Moppie87, vaak zegt je intuïtie genoeg, maar je kunt het niet hard maken en daardoor twijfel je aan jezelf. Misschien maar goed ook want hij is onschuldig tot anders bewezen. Toch?



Voor jezelf heb je een aantal dingen gesignaleerd. Niet 1 toevalligheid, maar een aantal dingen die raar zijn. Je ziet hem ook liegen zeg je. Hij ontkent verder bij confrontatie.



Of hij is onschuldig. Nou, in dat geval zou er toch al vrij snel geen sprake meer moeten zijn van raar gedrag en toevalligheden, dingen die niet kloppen.



Of hij is wel schuldig. Omdat hij nu weet dat jij op hem let, gaat hij dan beter zijn best doen om het te verbergen. Alibi bedenken voor waar hij is of niet is. Communicatie met die andere persoon niet via whatsapp of zoiets, of alles wissen.

De pakkans wordt kleiner, maar als je hem goed in de gaten houdt kun je misschien toch nagaan of het klopt wat hij doet. Als je een extreme drang krijgt om het zeker te weten, dan ga je misschien over tot het volgen van hem. Maar met een baby thuis zal het allemaal wel lastig zijn. Hij is de hort op en jij zit thuis. Dus denk dat je het toch van subtiele signalen moet hebben, geurtjes bijvoorbeeld.
Zeg TO, als vrouw (en al helemaal als pas bevallen vrouw) ben je misschien gewend dat je soms een schone slip nodig hebt en nog wat vaker nadat je seks gehad hebt, maar ik zie niet hoe wij mannen een schone onderbroek nodig zouden hebben na een keertje neuken. Echt niet.
quote:Morrigan- schreef op 26 augustus 2015 @ 12:31:

geen gaten in zijn agenda: die kan wel vol staan met fake klantenFake klanten? Er kunnen er bij zijn die ècht klaarkomen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Wat er al niet kan gebeuren wanneer en een onderbroek van de waslijn af waait.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Amand schreef op 28 augustus 2015 @ 11:49:

ik zie niet hoe wij mannen een schone onderbroek nodig zouden hebben na een keertje neuken. Echt niet.

Nou, de "voorpret" kan aardig de boel besmeuren, vooral met van die opa-onderbroeken...



Een kennis van de vriend van mijn broer, die de fijne kneepjes van het vreemdgaan kent, die vertelde me eens dat een vieze onderbroek en de sleutels van het huis van een vriend moeilijk verklaarbaar zijn als bewijs voor ...: het is óf het een óf het ander. Heb je een huis ter beschikking dan gaat alles snel uit en kan je nog douchen ook! En vlak voordat vriend terugkeert een keertje de lakens wassen en er is geen kraan die er naar haait!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 28 augustus 2015 @ 11:49:

Zeg TO, als vrouw (en al helemaal als pas bevallen vrouw) ben je misschien gewend dat je soms een schone slip nodig hebt en nog wat vaker nadat je seks gehad hebt, maar ik zie niet hoe wij mannen een schone onderbroek nodig zouden hebben na een keertje neuken. Echt niet.

Jawel hoor Amand, mannen kunnen zich enorm vies voelen na die tijd!!

Dan moeten ze ook een schone slip aan...dus het kan wel., vrouwen moeten zich douchen, maar een man doet dan een schone slip aan.

.

Bloeb bloeb.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
ga jij dan ook vreemd soms elle? omdat je dat allemaal weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 28 augustus 2015 @ 12:36:

ga jij dan ook vreemd soms elle? omdat je dat allemaal weet.

Lieve hemel, nooit..nooit zal ik dat doen!

Nooit.

.

Ik lees veel, vrij veel op dat vlak.

Verdiep me erin.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 28 augustus 2015 @ 12:22:

[...]



Een kennis van de vriend van mijn broer, die de fijne kneepjes van het vreemdgaan kent,

Goh..

...
Alle reacties Link kopieren
Tip: pijp hem vanaf nu een week lange elke dag zodra hij thuiskomt. Proef je niets onbekends, dan zit het goed en zag je spoken.
quote:elle5460 schreef op 28 augustus 2015 @ 12:26:

[...]



Jawel hoor Amand, mannen kunnen zich enorm vies voelen na die tijd!!

Dan moeten ze ook een schone slip aan...dus het kan wel., vrouwen moeten zich douchen, maar een man doet dan een schone slip aan.

.

Bloeb bloeb.Proost, Elle. Op vrijdag gelden andere tijden hè.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 28 augustus 2015 @ 13:30:

[...]



Proost, Elle. Op vrijdag gelden andere tijden hè.

Zo is dat!, niet alleen andere tijden Amand...

Proost.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:Amand schreef op 28 augustus 2015 @ 13:30:

[...]



Proost, Elle. Op vrijdag gelden andere tijden hè.





Mag proosten met koffie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Anijsje0123 schreef op 28 augustus 2015 @ 15:58:

[...]







Mag proosten met koffie ook?Nog beter!...proost.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 27 augustus 2015 @ 13:24:

[...]



Dat hakt er flink in?



Het is dat ik die even niet zo goed snap hoor, maar zo erg is het toch niet, hij kan toch met gemak het tegendeel bewijzen?

Zo moeilijk lijkt me dat niet, maar in dit geval gaat het flink mis, want ik vermoed dat er wel iets speelt.

En tja......

Dan hakt het er wel in.Nee joh, is helemaal niet vervelend om van je partner te horen dat hij/zij je niet vertrouwt en of je wel even kan bewijzen dat dat gevoelletje onterecht is! Vinden de meeste mensen echt helemaal niet kwetsend maar juist te gek en super complimenteus. Zegt ook heel veel moois over je relatie natuurlijk. Dus je hebt helemaal gelijk, het is een kleine moeite om een paranoide partner te gaan zitten valideren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven