Gaat mijn man vreemd?

26-08-2015 11:05 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Heb sterk het vermoeden dat mijn partner vreemdgaat. Alleen heb ik niet voldoende bewijzen. Af en toe voel ik me paranoïde, denk ik ligt t aan mij?

Maar er zijn veel aanwijzingen, laatst vond ik zijn schone boxershort in de portiek?! Waarom moet je die meenemen naar het werk? Hij zegt dat ie niet weet hoe die daar komt
Alle reacties Link kopieren
Je zal toch echt iets concreter moeten worden over die 'veel aanwijzingen'. Als je daarmee de sleutels en de onderbroek bedoelt, dan vind ik dat niet echt veel. Laat staan aanwijzingen.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Nee z'n vriend belde hem en zei van waar liggen die sleutels? Had die sleutels nooit eerder gezien. Ik verteld hem dat ik t een vaag verhaal vond, belde hij zijn vriend en zette hij op m speakers. Zei hij ja hoe ben je je sleutels vergeten, als je de waarheid spreekt waarom bel je je vriend dan
Alle reacties Link kopieren
Je hebt niet voor niets onderbuikgevoelens. Vertrouw daar op . Het is een hele goede graadmeter.
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
quote:Moppie87 schreef op 26 augustus 2015 @ 11:37:

Nee z'n vriend belde hem en zei van waar liggen die sleutels? Had die sleutels nooit eerder gezien. Ik verteld hem dat ik t een vaag verhaal vond, belde hij zijn vriend en zette hij op m speakers. Zei hij ja hoe ben je je sleutels vergeten, als je de waarheid spreekt waarom bel je je vriend dan



Hij belde zijn vriend en zette hem op de speaker, omdat jij ontzettend paranoia liep te doen over die sleutels. Terwijl dat nou net een heel normale gebeurtenis was.



Zoek je nou niet teveel overal achter, denk je.



Verder vind ik al je reacties nogal vaag. Kun je wat duidelijker zijn wat er nou precies aan de hand is?
Alle reacties Link kopieren
Kan met een onderbuikgevoel, niet een huwelijk beëindigen. Hebben daarbij ook 2 kinderen.
quote:Moppie87 schreef op 26 augustus 2015 @ 11:22:

Heb hem al een gesprek gehad met hem, niks beschuldigends. Maar ontkent in alle toonaarden. Over die boxer zei ik van Miss heb je m in je zak gestopt is ie er uitgevallen, zegt ie oja kan me wel herinneren dat ik wat in me zak had?! Ff serieusHoe kan hij ontkennen als hij nergens van wordt beschuldigd?
Alle reacties Link kopieren
Isabela er gebeuren gewoon vage dingen zoek nergens wat achter, maar wie vergeet zijn sleutels nou een maand lang in iemands auto. En dan boxer maar ja moet maar afwachten
Als je dan toch in ALLES voelt dat hij vreemdgaat en hij ontkent



Huur dan gewoon een week een detective in ofzo. Dan maar even bewijs zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik een vaag verhaal vind?

Dat van jou.



Sorry hoor, maar er is geen touw aan vast te knopen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je allemaal hele flauwe reacties krijgt....Heb je helemaal niks aan.

Meestal is je onderbuikgevoel wel juist en als je net bevallen bent kan ik me die gevoelens nog beter voorstellen. Niet overal in gaan zoeken maar wel je ogen openhouden en als je gevoel zo blijft zou ik toch gaan praten erover met hem. Mocht er niks veranderen en hij blijft volhouden zou ik weggaan bij hem.
quote:rabarbara schreef op 26 augustus 2015 @ 11:48:

Meestal is je onderbuikgevoel wel juist.





tuurlijk. Gek genoeg zegt mijn onderbuikgevoel dat dat gezwets is. En nu?
Alle reacties Link kopieren
Rabarba, ja lees daar gewoon overheen. Dit onzekere gevoel gun ik mijn ergste vijand niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:rabarbara schreef op 26 augustus 2015 @ 11:48:

Jammer dat je allemaal hele flauwe reacties krijgt....Heb je helemaal niks aan.

Meestal is je onderbuikgevoel wel juist en als je net bevallen bent kan ik me die gevoelens nog beter voorstellen. Niet overal in gaan zoeken maar wel je ogen openhouden en als je gevoel zo blijft zou ik toch gaan praten erover met hem. Mocht er niks veranderen en hij blijft volhouden zou ik weggaan bij hem.Omdat er iets vaags(?!) is met een sleutel van een vriend moet ze maar haar kinderen bij kop en kont pakken en vertrekken? Misschien is het zomaar zo dat man ontkent omdat er niks toe te geven valt?
Alle reacties Link kopieren
ik zal even voor je kijken, heb over 10 min het antwoord, bol is nogal vettig!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:ladygaga_xx schreef op 26 augustus 2015 @ 11:58:

ik zal even voor je kijken, heb over 10 min het antwoord, bol is nogal vettig!wat doe jij met die bol??
Alle reacties Link kopieren
wat een raar verhaal dit.



Je hebt het vermoeden dat je partner vreemd gaat.. dit gevoel wordt versterkt door het vinden van een boxershort in het portiek. ( ??)

dan heb je het over sleutels die een maand lang in de auto lagen. Maar die waren van een vriend. Die vriend heeft dat bevestigd.



wat hebben die sleutels dan te maken met het vreemd gaan? en wat zijn aanwijzingen in zijn lichaamstaal? Hij huppelt nu?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Als ik hem over bijv de boxer vraag zie ik dat hij de waarheid niet spreekt. Tel daarbij kritische opmerkingen naar mij toe
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel logisch klinken...



Die schone boxer wilde hij natuurlijk meenemen en idd zich "na de daad" verschonen maar issie verloren onderweg... Die sleutels had hij terwijl zn vriend op vakantie was dus kon ie daar mooi rond doen zonder een hotel te hoeven boeken oid... Als ie er echt zo afwerend op reageert denk ik dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben...
Alle reacties Link kopieren
Lieve schat, als dit aanwijzingen zijn dat je man vreemd gaat, dan is die van mij al 1000x vreemd gegaan.

Weet je zeker dat je zwangerschapshormonen hier niet nog een rol spelen?
Alle reacties Link kopieren
Denk je dat hij die sleutels had zodat hij zijn scharrel mee kon nemen naar dat huis?
Alle reacties Link kopieren
TO, wees nu gewoon even duidelijk. Nu heeft hij ineens ook kritische opmerkingen? En wat zijn die 'vele anderen aanwijzingen'?

Wat is nu het verhaal, even van begin tot eind, er valt op deze manier geen oordeel over te geven
Alle reacties Link kopieren
bam1984, jij begrijpt het. Maar helaas alsnog niet genoeg "bewijs". Pfff
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook kritische opmerkingen naar jou toe hebben als je op basis van deze 2 dingen denkt dat je partner vreemdgaat. Misschien heeft die vriend een andere sleutelbos die hij gebruikt zolang zijn eigen sleutels in de auto van je vriend liggen. Wij hebben hier meerdere sleutels van de voordeur en dat is in feite de enige sleutel die we dagelijks nodig hebben. Schuursleutel e.d. gebruiken we bijna niet, dus mocht de sleutelbos van vriend ergens blijven liggen, dan hoeven we hem ook niet linea recta op te halen.



Een schone boxer, zodat hij een schone onderbroek aan kan doen na de daad? Hoe zou zoiets maskeren dat hij een affaire heeft? Lijkt me eerder dat hij gewoon zijn leuter zou wassen en de broek weer omhoog zou hijsen. Je bent echt enorm irrationeel bezig, naar mijn mening. En als je mij dit voor mijn voeten zou gooien, dan zou ik ook niet weten hoe ik moet reageren, omdat het gewoon als een tang op een varken slaat.
Alle reacties Link kopieren
Geordie dit is globaal het verhaal. Daarbij kritische opmerkingen over mijn lichaam bijv. Van blijft je buik zo? 3 weken na m'n bevalling. En hiermee moet ik het doen, achteraf zeg toe was een grap
Alle reacties Link kopieren
quote:geordie schreef op 26 augustus 2015 @ 11:57:

[...]





Omdat er iets vaags(?!) is met een sleutel van een vriend moet ze maar haar kinderen bij kop en kont pakken en vertrekken? Misschien is het zomaar zo dat man ontkent omdat er niks toe te geven valt?

Zou ook kunnen maar weten we dan allemaal zeker hoe het zit?

Probeer ook alleen maar te helpen hoor. TO belachelijk maken heeft zo weinig zin en is lekker makkelijk om je frustraties te uiten als je veilig achter je pc zit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven