Geliefd op het forum

27-08-2015 18:48 817 berichten
Ik heb het gevoel dat ik niet geliefd ben hier op het forum... en eigenlijk interesseert mij dat geen ---> <---



Maar wie is er bij jullie nu echt geliefd hier op het forum?



Ik post weinig, maar forum dagelijks (al jaren). Alleen forummers die ik leuk vind vallen me op, geloof ik. Eleonora, Blijfgewoonbianca, Enn, Sabbaticalmeds, Elmervrouw, Fashionvictim, Mylene_Valerie, JollyJ, Cateautje, Bladora lees ik graag, en dan zijn er nog veel meer die ik nu natuurlijk vergeet.
quote:Moiren_ schreef op 27 augustus 2015 @ 20:05:

Hoe lang heb je op die kans gewacht?Enn binnen halen èn bij Het Groepje horen, wie laat die kans voorbij gaan? quote:En hoe bevalt het?Dat merken we wel binnen enkele maanden!
quote:Amand schreef op 28 augustus 2015 @ 12:36:

Ik ben narcist, dus het is wel duidelijk wie ik leuk vind.
quote:Stiefmoeder schreef op 28 augustus 2015 @ 09:27:

[...]



Heb ik dat hele zwemlestopic doorgelezen, op zoek naar Solomio, maar zij schrijft daar niet hoor.

Jammer, want ze heeft echt wel wat zinnigs te zeggen over (het nut van) zwemles. Nee, in de napraat, daar schrijft ze mee over zwemles.
Ik kom hier eigenlijk meer voor de onderwerpen dan voor de andere forummers. Sta daar nogal alleen in geloof ik
Ik kom hier vooral voor de andere forummers inderdaad.

Alle onderwerpen zijn al 20 x langs geweest.
Voor mij een combinatie van onderwerpen en medeforummers.
Alle reacties Link kopieren
Het forum zie ik als een grote bundel met namen + ava's.

Geen favo's onder de namen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Liubi lief, die heeft me zo'n hart onder de riem gestoken toen ik ziek was. En ik vind haar levenswijze cool. Zo, staat ze er tenminste ook tussen
quote:doornroosje9 schreef op 28 augustus 2015 @ 12:36:

[...]



Nou, ik niet hoor, zo'n eigenwijze kerels. Blij dat ze weg zijn.

Eldorado daarentegen vond ik wel heel leuk.
quote:Stiefmoeder schreef op 28 augustus 2015 @ 12:54:

[...]



Ah, een appelboom, daar ben ik dol op. Ik zal eens even kijken of de appels rood genoeg zijn.
Ook ik zal nog een bijdrage leveren, hoop dat ik niemand vergeet:



-Suzy

-Stormkraft

-Jaws

-Jeroen

-iedereen van het alleen/gelukkig met jezelf topic

-iedereen van het niet-drink-topic (naam van topic kwijt)

-Cateautje

-Highlander

-Sabbaticalmeds

-MyleneValerie

-Kia huppeldepup (Sorry ik ben zo slecht in namen onthouden.)



En mocht ik nog iemand vergeten: je suis desolee



Ikzelf ben denk ik niet erg populair. Beter gezegd: ik vermoed dat er forummers zijn die ook mij liever aan de krokodillen voeren. Maak ik me overigens niet erg druk om.

Wie zei dat laatst nou op het forum, de meeste mensen zijn van de lopende band, ik ben een precisie werkstuk..
quote:troelalaaaatje schreef op 27 augustus 2015 @ 21:57:

Mij vind men ook niet altijd leuk. Menig forummer plakt mij graag achter het behang.





Ik vind jou leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ok. Ik vind leuk:



Leo

LadyV

Eindje

CharlotteW

Meds

BGB

Mn flooflde Pimpelmees

Mrs SW

En zijn er een paar die ik mijd en een paar aan wie ik een hekel heb.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zoveel mensen leuk, dat het moeilijk is om ze allemaal te onthouden!



Liubi, Cateautje, Bladora, Eleonora, Doreia, Enn, Meds, BGB, IBI, MV, Lady Voldemort, Redbulletje... Maar ook de mannelijke forummers, Amand, Badmeester, TAM.



Alle dames van ons hardlooptopic (zonder hen zou ik allang niet meer lopen!)



En Flowerpower, die mij door wat moeilijke tijden heensleept, inmiddels meer op FB dan op het forum.
quote:Cateautje schreef op 28 augustus 2015 @ 11:27:

Ik vind Save lief en Mali en Somidi en zoveel dat ik het niet allemaal op kan noemen.

Het is gewoon heel gezellig op het forum en het is één van de eerste dingen die ik nakijk als ik wakker word.

Op een paar zuurpruimen na heb ik met niemand last, maar daar lees ik verder overheen, zoals er een paar zijn die ook over mijn posts heen lezen. Het zal wel. Ik hou me alleen maar bezig met de aardige mensen en die zijn er hier genoeg.Dank je Cateau, ik jou ook!
M'n broer SMSt net dat ie er wel een beetje van baalt dat hij niet genoemd wordt
Alle reacties Link kopieren
Ik ben denk ik te anoniem voor haat of liefde op het forum. Ik merk dat als ik herkenbaar ik me weer terugtrek, dus zo word ik ook nooit écht zichtbaar
quote:Amand schreef op 28 augustus 2015 @ 15:42:

M'n broer SMSt net dat ie er wel een beetje van baalt dat hij niet genoemd wordt Dan is hij vast te min
Alle reacties Link kopieren
Redbulletje moet ik meestal om grinniken. Natuurlijk niet lief te noemen,

maar wel eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
En Lady V. Kostelijke droge humor.
Alle reacties Link kopieren
quote:SoMiDi schreef op 28 augustus 2015 @ 15:44:

[...]





Dan is hij vast te min Moet ie maar een grotere kar rijden
quote:Angelaatje1970 schreef op 28 augustus 2015 @ 16:37:

[...]





Moet ie maar een grotere kar rijdenMaar zijn broer heeft wel een studie gedaan... kans op een goede baan en dus kan die kar er wel komen
quote:SoMiDi schreef op 28 augustus 2015 @ 16:42:

[...]





Maar zijn broer heeft wel een studie gedaan... kans op een goede baan en dus kan die kar er wel komen Ik geloof niets van dat SMSje. Die broer doet al heel lang alsof hij enig kind is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven