Entertainment
alle pijlers
Het Blok 2008
dinsdag 16 september 2008 om 12:14
Oh ja, nog een vraag (die ik misschien moet plaatsen bij Wonen pijler maar toch..) Weet iemand waar ik een lamp kan vinden zoals Floor en Jeroen in de slaapkamer hebben hangen? Het is een tros bollen glazen. Heb al zitten googelen maar kan niets vinden wat er op lijkt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
woensdag 17 september 2008 om 21:39
Wie zou er uit gaan?! In de aankondiging van volgende week ging het over het reservestel dat ook alvast een kijkje kwam nemen. Zouden Yarno en Kristel echt door ruzie met Gilbert weg gaan, nee toch.. Dat wordt zo gesuggereerd in de montage. Ik kan me eerder voorstellen dat Eleanor en Roek er uit gaan of moeten bijvoorbeeld. Petra zei iets als 'dat confronteert je wel echt even met de werkelijkheid' ofzo, dus misschien dat El en Roek weer een oplevering niet gaan halen ofzo (al zou dat natuurlijk nog een aflevering later zijn) en ze weg moeten?!
Wie speculeert er mee?!
Wie speculeert er mee?!
woensdag 17 september 2008 om 21:43
woensdag 17 september 2008 om 21:48
woensdag 17 september 2008 om 21:55
Ik vind Frits en Petra ook leuk, maar Eleanor en Roek eigenlijk ook wel. Die vind ik eigenlijk het leukst om naar te kijken, zo dommig!
Floortje en Jeroen vind ik eng, wat een kak zeg.
Ik vond die voiceover ook geweldig, hoe die het over ze met het borrelen met studiegenootjes!
Floortje en Jeroen vind ik eng, wat een kak zeg.
Ik vond die voiceover ook geweldig, hoe die het over ze met het borrelen met studiegenootjes!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 18 september 2008 om 11:49
ik vind het écht heel jammer dat Floortje en Jeroen er mee weggekomen zijn dat ze vrienden onbetaald hebben laten helpen. Ik krijg een beetje het idee ( vooral bij Jeroen) dat hij denkt dat de hele wereld aan zijn voeten ligt en hij iedereen te slim af is. Wat gister dus ook zo leek..beetje zwak van de andere koppels.
Ik word er ook een beetje moe van dat ze zo neerbuigend kunnen doen tegen Yarno en Kristel. Gewoon een lekker nuchter stel. Ik vind die Kristel wel een stoer type dat écht van aanpakken weet en vond het super dat juist zij degene is die Jeroen doorziet!
Ik word er ook een beetje moe van dat ze zo neerbuigend kunnen doen tegen Yarno en Kristel. Gewoon een lekker nuchter stel. Ik vind die Kristel wel een stoer type dat écht van aanpakken weet en vond het super dat juist zij degene is die Jeroen doorziet!
donderdag 18 september 2008 om 14:48
Morrie, het verbaasde mij ook dat je zo weinig van het klussen zag. Eleanor kwam op een gegeven moment in beeld met smerige kluskleding, maar ik had niet gezien dat ze daadwerkelijk veel had geklust.
Ik vind de stellen trouwens erg lief tegen elkaar, ook bij het toekennen van cijfers en het beoordelen van de ruimtes. En ik vond het vreemd dat een van de professionals de onaffe ruimte van E&R even hoog beoordeelde als de kleine maar ontzettend goed afgewerkte kamer van J&K.
Ik vind de stellen trouwens erg lief tegen elkaar, ook bij het toekennen van cijfers en het beoordelen van de ruimtes. En ik vond het vreemd dat een van de professionals de onaffe ruimte van E&R even hoog beoordeelde als de kleine maar ontzettend goed afgewerkte kamer van J&K.
vrijdag 19 september 2008 om 15:04
@ Zwaantje, ben het roerend met je eens. Denk niet dat de andere koppels nu kunnen verwachten dat ze enige coulance krijgen als Jeroen en Floortje een keer de touwtjes in handen hebben. Ik zou het nooit hebben gedaan, het is toch een wedstrijd. Ben wel benieuwd hoe het nu gaat aflopen met de actie van Y&K.
En inderdaad heb ik me ook zitten verbazen over het feit dat die makelaar de ruimte van E&R hetzelfde cijfer gaf als een kamer die wel af was. Ja, het gaf zo'n ruimtelijk gevoel. Ja, zo kunnen ze de volgende keer ook de woonkamer opleveren. Alleen de metalstuds neerzetten en dat geeft ook zo'n ruimtelijk gevoel.
Onzin!
En inderdaad heb ik me ook zitten verbazen over het feit dat die makelaar de ruimte van E&R hetzelfde cijfer gaf als een kamer die wel af was. Ja, het gaf zo'n ruimtelijk gevoel. Ja, zo kunnen ze de volgende keer ook de woonkamer opleveren. Alleen de metalstuds neerzetten en dat geeft ook zo'n ruimtelijk gevoel.
Onzin!
vrijdag 19 september 2008 om 15:13
Ik denk dat die makelaar vooral naar de ruimte kijkt en naar de potenties. Hij kijkt waarschijnlijk door de meubels en aankleding heen, kijkt vooral naar de indeling en lichtinval.
Normaal gesproken zetten mensen natuurlijk toch hun eigen meubels ernin en verven zij de boel toch nog een keer. Dus als je puur met vanuit de zicht van een makelaar ernaar kijkt dan is een lege ruimte, waar de koper nog veel mee kan waarschijnlijk idd beter dan een kamer waar je wordt doodgeslagen door een kast.
In dit spel is dat natuurlijk niet helemaal eerlijk omdat ook beordeeld zou moeten worden hoeveel werk iemand geleverd heeft.
Normaal gesproken zetten mensen natuurlijk toch hun eigen meubels ernin en verven zij de boel toch nog een keer. Dus als je puur met vanuit de zicht van een makelaar ernaar kijkt dan is een lege ruimte, waar de koper nog veel mee kan waarschijnlijk idd beter dan een kamer waar je wordt doodgeslagen door een kast.
In dit spel is dat natuurlijk niet helemaal eerlijk omdat ook beordeeld zou moeten worden hoeveel werk iemand geleverd heeft.
vrijdag 19 september 2008 om 15:57
vrijdag 19 september 2008 om 16:17
Ik vind het inderdaad logisch dat er wordt gekeken naar de ruimte en de indeling en dat de punten daarop worden gebaseerd. Maar als je een ruimte hebt opgeleverd die niet af is trek je daar toch punten voor af? Volgens mij was dat bij eerdere series van het Blok wel het geval. Daar werden zelfs punten voor de styling gegeven als ik het me goed herinner.
woensdag 24 september 2008 om 22:05
Jeetje wat hadden ze de voorstukjes weer dramatisch gemaakt zeg! Verder vond er niet veel aan vanavond, heb ook het een en ander gemist omdat ik in de keuken bezig was.
Ik vond de kamer van Petra en Frits er leuk uitzien, ben benieuwd hoe die vloet is geworden. De kamer van Flortje en Jeroen leek me helemaal nix, volgende week maar weer goed kijken.
Ik vond de kamer van Petra en Frits er leuk uitzien, ben benieuwd hoe die vloet is geworden. De kamer van Flortje en Jeroen leek me helemaal nix, volgende week maar weer goed kijken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 24 september 2008 om 23:48
Vond het veel te dramatisch, was net zoveel gebeurt als in het voor stukje dus je hebt niets gemist.
Petra en Frits vond ik een superleuke kamer, goed ingedeeld.
Yarno en even de naam kwijt was gewoontjes maar met ruimte zodat de kopers er nog andere dingen in kunnen zetten (of alles eruit gooien). E&R snap ik niet dat het af was, had ze beide helemaal niet zoveel zien klussen en Floor en Jeroen daar snap ik niets van dat ze zo snel waren maar de kamer is veel te klein. Zeker als je er zo'n grote tv inzet moet je er niet zodicht opgaan zitten.
vrijdag 26 september 2008 om 16:48
vrijdag 26 september 2008 om 20:32