Mode & Beauty
alle pijlers
Ik wil een parfum die naar citrusvruchten ruikt.
zaterdag 13 september 2008 om 14:12
Ik ben gek op verzorgingsproducten die naar fruit ruiken. Nu wil ik dus ook een parfum die naar citrus ruikt. Gewoon lekker naar bv sinaasappel of zoiets. Nu ben ik net bij Ici Paris geweest en daar konden ze me totaal niet adviseren. Wie heeft er tips voor parfums die lekker licht en dus naar de zomer ruiken?
woensdag 17 september 2008 om 12:04
Oh ja die van Yves Rocheer heb ik ook. Staat nu op m'n werk. Een langwerperige groene fles toch? Die ruikt inderdaad verukkelijk. En de douchegel ga ik ook aanschaffen die je geeft als tip. Ik heb nu ook douchegel van Yves Rocher die naar framboos ruikt maar die valt tegen. Ik vind 'm niet krachtig genoeg.
woensdag 17 september 2008 om 20:28
Echt? Dat is echt mijn favoriete geurtje voor de winter (in de zomer ga ik voor Pleasures). Ik heb inderdaad wel vaker gelezen dat mensen hem zo vies vinden maar ik vind hem heeeeerlijk. Ok, het eerste uurtje is hij vrij sterk, maar daarna wordt hij heerlijk zacht en kruidig. Maar ik vind hem helemaal níets citrus-achtigs hebben...
woensdag 17 september 2008 om 20:35
Nee, Roma vind ik ook totaal niet naar citrus ruiken, eerlijk gezegd... (maar ook niet naar mandarijntjes die aan het verrotten zijn hoor!). Roma zou ik zelf nooit gebruiken maar het kan wel heel lekker ruiken op iemand anders, geuren ruiken nou eenmaal op elke persoon anders.
Funny van Moschino is in het begin heel lekker fris maar ruikt na een paar uurtjes alleen nog zoet.
Ik ben ook dol op frisse fruitgeuren en mocht je ooit eens af willen stappen van de citrus, probeer dan eens Be Delicious van DKNY. Ruikt naar een fris appeltje maar dan niet die nare chemische appelgeur maar echt lekker fris. En het is een eau de parfum dus de frisse geur blijft lang hangen.
Funny van Moschino is in het begin heel lekker fris maar ruikt na een paar uurtjes alleen nog zoet.
Ik ben ook dol op frisse fruitgeuren en mocht je ooit eens af willen stappen van de citrus, probeer dan eens Be Delicious van DKNY. Ruikt naar een fris appeltje maar dan niet die nare chemische appelgeur maar echt lekker fris. En het is een eau de parfum dus de frisse geur blijft lang hangen.
woensdag 17 september 2008 om 20:38
Nou ja, ik had me ook iets subtieler kunnen uitdrukken eigenlijk, sorry. Echt vies vind ik 'm niet, ik hem vroeger toen ik weinig geld had wel eens een namaak gekocht en vond die toen heerlijk. Maar de echte ken ik eigenlijk niet, alleen de namaak.
Ik vind 'm te zwaar, dat wel.
Maar ik heb die geur ook opgehad in een rotperiode toen ik me kut voelde, dus vandaar dat ik die link leg.
Net zoals dune, die vond ik vroeger heeeeerlijk, maar ik vind die nu veel en veel te zwaar. En ik was destijds 18 toen ik die geur droeg.......
woensdag 17 september 2008 om 23:00
Ik bestel hier regelmatig parfum:
http://www.starringfragra...nic-Perfumes-p-1-c-9.html
je kunt daar echt uit belachelijk veel geurtjes kiezen en ze blijven de hele dag hangen.
http://www.starringfragra...nic-Perfumes-p-1-c-9.html
je kunt daar echt uit belachelijk veel geurtjes kiezen en ze blijven de hele dag hangen.
donderdag 18 september 2008 om 00:01
Niet altijd even makkelijk te vinden, maar in mijn beleving de meest heerlijke citrusgeur die er is: "In love again" van Yves St. Laurent. Wel even opletten dat je inderdaad de original hebt, de special edition heeft ondertonen van jasmijn (ook Goddelijk lekker, maar niet je bedoeling).
Overigens is de meest aanwezige citrus in dit parfum grapefruit.
Subtieler en minder in-your-face dan citroen en/of sinaasappel.
Overigens is de meest aanwezige citrus in dit parfum grapefruit.
Subtieler en minder in-your-face dan citroen en/of sinaasappel.
donderdag 18 september 2008 om 00:03
Ik ben ook dol op citrusgeuren. Ralph die hierboven staat, de zomereditie van Escada, La Perla is heel erg lekker, maar als je echt citrus wil dan is de Marc Jacobs Grapefruit versie natuurlijk de fles die je moet hebben. Ze zijn allemaal heerlijk trouwens. Zijn allemaal grote flessen met hetzelfde etiket en je hebt basilicum, grapefruit, en nog wat "smaakjes". De grapefruit is echt verukkeluk.
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 september 2008 om 00:07
Die bestaat toch niet meer? Is ook mijn lievelingsparfum maar is toen alleen uitgebracht vanwege het zoveel jarig bestaan van YSL. Ik heb toen nog alle laatste flessen in de wijde omtrek opgekocht en ben sindsdien op zoek naar een parfum dat ik even lekker vind. En die heb ik nog niet gevonden, hoewel de Escada van vorig jaar zomer in de buurt kwam.
Babydoll van YSL zit ook wel in dezelfde geurcategorie, hoewel hij het niet haalt bij In Love Again.
Am Yisrael Chai!
donderdag 18 september 2008 om 00:12
Fragrance Description:
In Love Again Perfume by Yves Saint Laurent, Introduced in 1998, in love again by yves saint laurent was a limited edition fragrance. The fruity floral scent possesses a blend of grapes, grapefruit, brimbelle for the top notes. The middle notes are tulip tree, grapefruit, water lily and the bottom notes are blackberry, sandalwood, mush. In love again is perfect for daytime wear.
In Love Again Perfume by Yves Saint Laurent, Introduced in 1998, in love again by yves saint laurent was a limited edition fragrance. The fruity floral scent possesses a blend of grapes, grapefruit, brimbelle for the top notes. The middle notes are tulip tree, grapefruit, water lily and the bottom notes are blackberry, sandalwood, mush. In love again is perfect for daytime wear.
Am Yisrael Chai!