Mode & Beauty alle pijlers

Wat vinden de dames van deze jas?? (mango)

18-09-2008 11:56 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.imageno.com/thumbs/20080918/uyg8j1bcqdyn.jpg

http://www.imageno.com/thumbs/20080918/oewz40ly5htj.jpg

http://www.imageno.com/thumbs/20080917/ct4k72niv708.jpg

Ben benieuwd :) Hij glimt in het echt wat minder erg hoor!
Goedkoop.
Ja duhhh! Hij komt van Mango....
De kwaliteit van Mango vind ik trouwens dramatisch.

Daarom koop ik er nooit meer iets.
RosieRo schreef op 18 september 2008 @ 11:59:

sorry, maar ik vind het net een vuilniszak.
Ik ook
Cum non tum age
Dat jullie dat allemaal kunnen zien op zo'n klein plaatje... Ik kan niet eens zien of het lak is of niet, gewatteerd of niet, en wat voor kraag erop zit zie ik ook niet... :-|
Alleen als ik veel geld toe zou krijgen, dan zou ik hem aantrekken :-) Sorry........
korenwolf schreef op 18 september 2008 @ 13:15:

Dat jullie dat allemaal kunnen zien op zo'n klein plaatje... Ik kan niet eens zien of het lak is of niet, gewatteerd of niet, en wat voor kraag erop zit zie ik ook niet... :-|
klik eens op zo'n plaatje , Koor..... X-D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik krijg een beetje het ''ik draag een vuilniszak'' idee ervan.

Nee, het is niet mijn ding. Hij zal vast mooi kunnen staan mits je de goede accesoires en kleding erbij draagt, anders is het meteen zo Anita-ordi.
Niet mijn smaak,maar als jij de jas leuk vind dan zou ik hem kopen en het niet laten omdat anderen hem lelijk vinden.En smaken verschillen nou eenmaal.Wat de ene mooi vind dat vind de andere dan weer lelijk.Zo is het nou eenmaal.
blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 13:23:

[...]

Kan ik me eruit redden door te zeggen dat ik het niet groter krijg op het scherm van m'n i-Phone?
blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2008 @ 13:23:

[...]

:lampje:

Het doet me denken aan de slaapzakkenjassen-rage van een jaar of tien geleden. Ik hou er (nog steeds) niet van, maar afgrijselijk vind ik het ook niet. Maken de meningen hier je iets uit Mariekje, of draag je de jas toch wel?
Op de kleine plaatjes valt het nog een beetje mee, maar tegen de grote afbeeldingen zeg ik nee !!!
anoniem_23057 wijzigde dit bericht op 18-09-2008 13:43
Reden: oeps !
% gewijzigd
Maricke schreef op 18 september 2008 @ 13:07:

[...]

Ja duhhh! Hij komt van Mango....
Mwa, hebben ze toch ook minder goedkoop uitziende kleren.
Ann Liv schreef op 18 september 2008 @ 13:31:

[...]

:lampje:

Het doet me denken aan de slaapzakkenjassen-rage van een jaar of tien geleden. Ik hou er (nog steeds) niet van, maar afgrijselijk vind ik het ook niet. Maken de meningen hier je iets uit Mariekje, of draag je de jas toch wel?
Was gewoon nieuwsgierig naar wat jullie ervan vinden :) Ik ga hem zoiezo halen vandaag!! Ben zelfs een half uurtje eerder begonnen op mijn werk, zodat ik een half uurtje eerder weg kan om de jas te halen :)
ik vind em erg mooi! en ik zou de jas ook niet in het bruin nemen. gewoon zwart. ik vind lak helemaal niet ordinair, ik vind het wel sexy. Het wordt pas ordinair als iemand van die lak-laarzen tot over de knie gaat dragen.
Star schreef op 18 september 2008 @ 13:44:

[...]

Mwa, hebben ze toch ook minder goedkoop uitziende kleren.

Jazeker ik vind de Mango altijd hele mooie vrouwelijke kleding hebben!! Niet alles is mooi natuurlijk..

Mango en Zara zijn mijn favo's :)
Heyjij schreef op 18 september 2008 @ 13:56:

ik vind em erg mooi! en ik zou de jas ook niet in het bruin nemen. gewoon zwart. ik vind lak helemaal niet ordinair, ik vind het wel sexy. Het wordt pas ordinair als iemand van die lak-laarzen tot over de knie gaat dragen.

Dank je!! Ik heb hem al in het echt gezien en het was liefde op het eerste gezicht!!

En ik ben zelfs geen ordinaire Anita ;) Integendeel, hou van hele degelijke nette kleren!!

Maar heb ook zwarte laklaarzen (die ik overigens hier niet bij ga dragen :D)
niet mijn stijl en daarom zou ik hem niet snel aantrekken, maar ik denk dat ie best leuk kan staan als het wel je stijl is (Dan heb je namelijk alles bijpassend)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik vind de Mango ook super!

Heb vorig jaar in Spanje een bronskleurig leren jackje gekocht bij de Mango...geweldig! Superkwaliteit ook.

Mariekje23 veel plezier met je jas!!
Gelukkig maar Mariekje, het zou jammer zijn als je je iets aan zou trekken van verschillende meningen hier. Veel plezier met je jas!
Ik vind hem een beetje goedkoop eruit zien.

Kijk anders eens bij Esprit, die hebben hele mooie jassen in de nieuwe collectie. www.esprit.nl
De jas is niet helemaal mijn ding, maar ben wel gek op de Mango! Jammergenoeg is-ie reteduur waar ik woon. Maar heb je de jas inmiddels gekocht? Geniet er dan van!
mariekje23 schreef op 18 september 2008 @ 13:59:

[...]

Dank je!! Ik heb hem al in het echt gezien en het was liefde op het eerste gezicht!!

En ik ben zelfs geen ordinaire Anita ;) Integendeel, hou van hele degelijke nette kleren!!

Maar heb ook zwarte laklaarzen (die ik overigens hier niet bij ga dragen :D)

Huh :-| ?

ontopic: Mijn zegen heb je meid. Zou binnen mijn garderobe ook niet misstaan, dus binnenkort maar even langs Mango.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven