Anoniem_23909
donderdag 18 september 2008 om 13:15
Dat jullie dat allemaal kunnen zien op zo'n klein plaatje... Ik kan niet eens zien of het lak is of niet, gewatteerd of niet, en wat voor kraag erop zit zie ik ook niet...
Dat jullie dat allemaal kunnen zien op zo'n klein plaatje... Ik kan niet eens zien of het lak is of niet, gewatteerd of niet, en wat voor kraag erop zit zie ik ook niet...
klik eens op zo'n plaatje , Koor.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Anoniem_60430
donderdag 18 september 2008 om 13:26
ik krijg een beetje het ''ik draag een vuilniszak'' idee ervan.
Nee, het is niet mijn ding. Hij zal vast mooi kunnen staan mits je de goede accesoires en kleding erbij draagt, anders is het meteen zo Anita-ordi.
Anoniem_2815
donderdag 18 september 2008 om 13:29
Niet mijn smaak,maar als jij de jas leuk vind dan zou ik hem kopen en het niet laten omdat anderen hem lelijk vinden.En smaken verschillen nou eenmaal.Wat de ene mooi vind dat vind de andere dan weer lelijk.Zo is het nou eenmaal.
Anoniem_23909
donderdag 18 september 2008 om 13:31
Het doet me denken aan de slaapzakkenjassen-rage van een jaar of tien geleden. Ik hou er (nog steeds) niet van, maar afgrijselijk vind ik het ook niet. Maken de meningen hier je iets uit Mariekje, of draag je de jas toch wel?
Het doet me denken aan de slaapzakkenjassen-rage van een jaar of tien geleden. Ik hou er (nog steeds) niet van, maar afgrijselijk vind ik het ook niet. Maken de meningen hier je iets uit Mariekje, of draag je de jas toch wel?
Was gewoon nieuwsgierig naar wat jullie ervan vinden Ik ga hem zoiezo halen vandaag!! Ben zelfs een half uurtje eerder begonnen op mijn werk, zodat ik een half uurtje eerder weg kan om de jas te halen
ik vind em erg mooi! en ik zou de jas ook niet in het bruin nemen. gewoon zwart. ik vind lak helemaal niet ordinair, ik vind het wel sexy. Het wordt pas ordinair als iemand van die lak-laarzen tot over de knie gaat dragen.
ik vind em erg mooi! en ik zou de jas ook niet in het bruin nemen. gewoon zwart. ik vind lak helemaal niet ordinair, ik vind het wel sexy. Het wordt pas ordinair als iemand van die lak-laarzen tot over de knie gaat dragen.
Dank je!! Ik heb hem al in het echt gezien en het was liefde op het eerste gezicht!!
En ik ben zelfs geen ordinaire Anita ;) Integendeel, hou van hele degelijke nette kleren!!
Maar heb ook zwarte laklaarzen (die ik overigens hier niet bij ga dragen :D)
niet mijn stijl en daarom zou ik hem niet snel aantrekken, maar ik denk dat ie best leuk kan staan als het wel je stijl is (Dan heb je namelijk alles bijpassend)
De jas is niet helemaal mijn ding, maar ben wel gek op de Mango! Jammergenoeg is-ie reteduur waar ik woon. Maar heb je de jas inmiddels gekocht? Geniet er dan van!