Het einde

07-04-2015 18:55 437 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Hallokes... t zonnetje is alvast van de partij.....

@chelsea: hopelijk heb je n fijne avond gehad



Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
@Limburg ja hoor, hapje gaan eten, veel zitten babbelen, afgesloten met een terrasje. Binnenkort nog eens afspreken, puur vriendschappelijk. Zij heeft er ook van genoten dus...

Goed weekend iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond mensen,



Even een 'kleine' update, ik ben met de nieuwe meid die ik al even ken naar de film geweest afgelopen donderdag. Na elkaar een aantal keren gezien te hebben en gezoend te hebben hadden we beide de intentie om af te spreken, goed teken dus. Was ik erg gezellig om met haar naar de film te gaan, we hebben gelachen, zelfs al kleine dingen meegemaakt die 'onder ons' zijn, zit dus echt op de weg omhoog! Voel mezelf ook weer zoals het hoort, me ex doet me weinig meer eigenlijk dus daar wil ik het ook niet over hebben.



Al met al mag ik dus zeker niet klagen, merk zelfs dat ik een beetje gek op haar begin te worden terwijl dit het begin pas maar is. Aan de ene kant wil ik het niet te snel allemaal, maar aan de andere kant ben ik dan ook weer bang dat ik het 'te langzaam' aan pak en ze ineens van gedachten veranderd of iets? Hoe denken jullie hier over?



@chelseabarky; je instelling is goed in ieder geval, scheelt een hoop, probeer het vast te houden en omhoog te kijken
Alle reacties Link kopieren
@masterofdisasterr fijn te horen dat je 'on the way back' bent. Zo te horen verloopt alles zoals het hoort... 1st aftasten en terug verliefd worden.... heerlijk toch!? Te snel/ te langzaam, als jullie zich goed voelen bij elkaar dan zal zich dat wel uitwijzen. Ik zou zeggen nu vooral genieten en laat liefde de rest doen.
Alle reacties Link kopieren
@master: fijn om te horen dat het je goed gaat!! Heerlijk dat gevoel he om weer iets te voelen voor iemand...

Wat dat betreft te snel,te langzaam ... zolang jullie er je allebei goed bij voelen laat het zich wel uitwijzen. Geniet er gewoon van!!

Rest komt vanzelf....
Alle reacties Link kopieren
Bedankt mensen voor deze warme woorden, denk inderdaad ook wel dat het zich zal uitwijzen. Ik denk dat ik me te snel druk maak om dingen en te snel over dingen nadenk, daar moet ik mee leren omgaan en niet te snel ergens een probleem van zien te maken.



Hoe gaat het met jou limburg?
Ik ben mijn ex-date tegengekomen. Enorm ongemakkelijk en pijnlijk om zo naar elkaar te moeten kijken:
Alle reacties Link kopieren
@master: hallo, ik zit nog steeds mijn tijd uit. T gaat beter dat wel, maar merk dat ik er nog mee bezig ben. Niet meer zo over mijn ex als persoon, maar in t algemeen. Ik denk veel na, teveel!! De toekomst maakt me onzeker ....

Dus t zal nog tijd nodig hebben of misschien verandert dit als ik iemand tegenkom....



@fire: dat geloof ik...
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen, hoe is het met iedereen? Het is wat stil gevallen hier.

Gisteren voormiddag nog ineens moeten huilen toen ik mijn dochter naar school has gebracht. De eenzaamheid overviel me plots en de pijn/woede was terug daar.

Gisterenavond kreeg ik ineens een facebook bericht van de kleuterjuf van mijn dochter over een leuke anekdote. Ineens zijn we wat aan de praat geraakt en dat heeft mijn dag een beetje goed gemaakt.

Ik besef dat het nog te vroeg is voor een nieuwe relatie, maar de aandacht charmeert me wel een beetje.

Fijne dag nog iedereen.
Alle reacties Link kopieren
@,chelsea: hallo, valt allemaal niet mee he....

Ik weet wat je bedoelt met eenzaamheid.... zoveel mensen om je heen, maar je toch alleen voelen..

Fijn dat je toch van die aandacht kunt genieten, stap voor stap vooruit :-)

Ik zit in mijn piekerperiode naar de toekomst gericht.... Zoveel vragen, angsten en onzekerheden,..

Nog n fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
@Limburg is herkenbaar. Pieker me ook suf wat betreft de toekomst. Slaap 4-5u per nacht en dan slaat de molen in mijn hoofd weer aan, maar ondertussen gaat het leven door voor iedereen en heb je het gevoel in Slow motion te leven.
Alle reacties Link kopieren
@chelsea: inderdaad, zo is het.... toch een fijn weekend :-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



hoe gaat het met jullie allen?

Hier liggen de scheidingspapieren (voorontwerp) klaar om te tekenen. Toch best een zware dobber, maar goed, noodzakelijk kwaad zeker?

Voor de rest ben ik wat aan het Tinderen geslagen, maar dat is met beperkt succes.... eerder erg oppervlakkige contacten.... Iemand daar een goede ervaring mee eigenlijk? Want geloof niet zo in het concept, maar goed. Het is tijdverdrijf en er moest maar eens een engeltje uit de lucht vallen...

Ondertussen loopt mijn dochter terug school bij haar vertrouwde kleuterjuffen. Nu wil het toeval dat 1 van deze kleuterjuffen vrijgezel is. Mijn dochtertje is gek van haar en omgekeerd is zij gek van mijn dochter. We babbelden af en toe even in de gang, maar was op het eerste zicht niets bijzonders. Uiteindelijk zijn we via facebook verder aan de praat geraakt wat resulteerde in dagelijkse gesprekken van 2 tot 3u over allerlei onderwerpen met de nodige humor en sarcastische opmerkingen. Een grappige anecdote: 'Mijn dochter (3 jaar) had de niet mis te verstane boodschap aan de kleuterjuf meegegeven dat zij heel veel van haar houdt en van haar papa. Toen vroeg ze prompt aan de juf: 'Hou jij ook heel veel van mijn papa??'. Hilarisch!! De juf wist niet waar ze het had.

Het is een leuke en lieve meid en we hebben veel dingen gemeen... Volgende week gaan we voor een hapje en een drankje... Afwachten wat het wordt....

En bij jullie? Al wat beweging?

Fijn weekend iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal....



Hallo chelsea.....

Ik kan t geloven dat je het zwaar hebt met je scheidingspapieren, zo dubbel he .

Ook ik ben aan t tinderen geslagen, zoals je zegt: je weet maar nooit.

Ik heb verschillende contacten met wie ik praat, en praten is nu eenmaal wat ik graag doe :-)

Ik geniet wel van al die aandacht....

Wat ik ervan verwacht, weet t zelf niet, we zullen zien.

Leuk voor je dat je zo,n goed contact hebt met die juf....

Fijn weekend allen, grtjs
Alle reacties Link kopieren
@Limburg misschien ben ik je al tegengekomen op Tinder
Alle reacties Link kopieren
@chelsea: wie weet ;) Dan hadden we al gespreksstof :-)
Alle reacties Link kopieren
@chelseabarky: Goed om te horen dat je met iemand een hapje en een drankje kan doen, niet direct weer voor een relatie of iets, maar het is goed om dat weer aan te pakken en te zien als misschien wel een nieuwe start. Alles beter dan thuis jezelf op zitten te vreten! Hoor graag hoe het is geweest als het eenmaal zo ver is..



Met mij gaat het goed, heb al meerdere keren afgesproken met een 'nieuwe' meid en het loopt echt goed. Heb haar vader ook al ontmoet, toevallig zijn we een soort collegas omdat hij in dezelfde branche werkt, heb hem nog niet echt gesproken maar genoeg om over te praten met hem.. Ze heeft het wel druk met school maar dat is voor mij geen probleem, zie haar in ieder geval een keer in de week en dat voelt goed, van beide kanten dus heel leuk. Eerste week naar de film geweest, was erg gezellig en gelijk al wat meegemaakt als 'onderonsje'. De tweede week hebben we bij haar een film gekeken en ben ik daar veelste lang blijven hangen terwijl ik de dag erna weer moest werken, we raken maar niet uitgepraat haha. Vorige week samen naar het strand geweest 's avonds en daar bij een strandtent gezeten, tot ze vertelden dat ze gingen sluiten haha.



Deze week ga ik ook weer naar haar toe, voel me erg op mijn gemak en niet dat ik het daarvoor doe, maar seks hangt ook wel in de lucht gok ik zomaar. Af en toe zitten we elkaar een beetje gek te maken met wat seksistische opmerkingen. Het enige wat ik wel merk, vandaag is toevallig mijn ex jarig en precies een jaar geleden kwam ik in leuk contact met mijn ex waaruit de 'relatie' toen opbloeide, soms denk ik nog wel een terug aan die tijd en de komende periode (maar dan een jaar geleden) zullen er nog wel meer herinneringen naar boven komen, maar dat hoort erbij denk, probeer er in ieder geval zelf niet teveel aandacht aan te besteden.



Wel vind ik het ook spannend om weer een stap verder te gaan met die nieuwe meid, waarschijnlijk heeft iedereen dat wel een beetje, maar we willen het niet te snel laten gaan allemaal, en hoe het loopt loopt het, alleen ik heb het idee dat ik nog ietsjes terughoudend ben omdat ik niet weer in hetzelfde proces terecht wil komen om mezelf te kwetsen, zal ik het hierover hebben met haar? Tot nu toe heeft ze overal begrip voor, maar wil haar ook niet teleurstellen.. Zelf ben ik iemand die graag binnen de 'comfortzone' blijft, misschien moet ik haar maar eens gedag tegen zeggen. Mocht iemand tips/advies hebben hoor ik het heeeel graag! Over het algemeen mag ik zeker niet klagen want ik ben blij dat zij mij accepteert zoals ik ben en we het samen gewoon erg leuk hebben dagelijks!
Alle reacties Link kopieren
@master: leuk om te lezen dat het nog steeds goed gaat tss jou en de "nieuwe" meid. Vertel haar toch over je terughoudendheid..... Zo te lezen kunnen julie over alles praten. Geniet gewoon van alles..... Veel geluk in alles.
Alle reacties Link kopieren
@masterofdisasterr fijn om te horen dat het goed gaat met jullie. Ik denk inderdaad gewoon genieten van elkaar en wat komt komt.

Ik heb afgelopen weekend haar ouders even ontmoet onder het mom van een garage verkoop dat ze hield bij haar thuis.

Ik had mijn dochtertje mee en we hebben even staan babbelen, maar natuurlijk had haar tante al wat opgemerkt. Onmiddellijk toen ik weg was kwamen de nieuwsgierige vragen van haar familie, maar deze heeft ze kunnen afwimpelen. Ondertussen blijven de gesprekken van 4-5u verder lopen.

26ste staat onze 1ste date gepland...Spannend...
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

T is hier rustig....hopelijk een goed teken voor iedereen.

Ik heb ondertss iemand leren kennen op tinder waar t heel goed mee klikt, zo goed dat we er beiden al af zijn.

We gingen er beide van uit om alleen te babbelen op tinder, maar er volgden al verschillende dates....



Heerlijk om me weer zo te voelen, maar blijf met mijn voetjes op de grond....



@fire: ik hoop dat alles goed met je gaat.....



@chelsea: fijne date morgen...

Alvast een fijn zonnig weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hi fijn om te horen dat iedereen de draad terug wat aan het oppakken is. Het lijkt wel of we allemaal tegelijk aan het daten geslagen zijn



Ikzelf had met juf gisteren mijn 2de afspraakje. Ze was al een avond/nacht naar hier gekomen en hebben we gebabbeld van 21u tot 03u. Heel aangenaam om elkaar zo te leren kennen.

Gisteren dan de 2de date. Ik had haar niet gezegd waar we naartoe gingen. Dus voor haar was het één groot vraagteken. Ik had een leuk restaurantje gereserveerd hier in de buurt. Zeer lekker gegeten en weeral veel gebabbeld en gelachen. Naderhand had ik 2 plekjes vastgelegd in een leuke cocktailbar (jaren 30 stijl). Ze was helemaal gecharmeerd erdoor. We hebben de tent er gesloten rond 1:30.

In het naar huis gaan vroeg ik of ze nog een afzakkertje wou bij mij thuis waarop ze zeker en vast instemde. 1x thuis hebben we nog wat zitten babbelen over een mogelijke relatie aangaan of niet. Alle punten waren aanwezig, alsof we elkaar al jaren kennen, zelfde ingesteldheid, gedachtengang,.... en toen heb ik haar dus gekust.... van het één kwam het ander. Het was niet gepland, maar gebeurde spontaan. Het was een perfecte afsluiten voor een zeer geslaagde date. Uiteindelijk is ze om 5u naar huis gegaan.



We willen het een kans geven, maar heel geleidelijk aan. Ze heeft 5 jaar geen relatie meer gehad en zegt zelf langzaam aan te doen waarin ik mij perfect kan vinden. Geleidelijk aan, met nog leuke dates en gesprekken.



Liefde zit soms in een klein hoekje op je te wachten. Als je het zoekt vind je het niet, maar sluit je ogen en het staat voor je....
Alle reacties Link kopieren
@chelsea: fijn om te lezen dat t goed gaat.... Wat heb je haar leuk verrast !!!!



ik heb n relatie met mijn match. Het gaat gewoon heerlijk. Vannacht is hij blijven slapen en ja......

Wij genieten volop...

Hoop dat t met de anderen ook goed gaat....

Veel liefs ikke
Alle reacties Link kopieren
@Limburg: Hi fijn om te lezen dat je eindelijk vertrokken bent voor een leuke tijd. Het is inderdaad allemaal spannend.



Gisteren is ze nog naar hier gekomen en hebben we nog gebabbeld en gekust. Ze is ook blijven slapen. Vandaag kreeg ik een bericht van haar dat ze 100% voor de relatie wilt gaan. Ze voelt zich goed en ik ook, de vlindertjes zijn aanwezig en dat is een supergevoel na deze donkere periode.



Hopelijk gaan we een mooie toekomst tegemoet.....
Alle reacties Link kopieren
@chelsea: ohhh fijn om te lezen dat t bij jou ook goed gaat!!

Toost op de mooie toekomst :-)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik heb een tijdje hier niet getypt. Wat leuk om te lezen dat jullie een nieuwe relatie hebben Chelsea en Limburg. Master & Firefly; hoop dat het met jullie ook goed gaat.



Hier gaat het langzaamaan oké. Ik heb aantal lastige keuzes gemaakt die voor mijzelf goed zijn. Ex verdwijnt geleidelijk naar de achtergrond om af en toe weer op het toneel te verschijnen door bepaalde situaties. Ik heb er wel steeds korter last van.

Nu nog een leuke vent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven