Mode & Beauty alle pijlers

Oogrimpelcreme

18-09-2008 15:11 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen :)

Ik heb ook dringend jullie advies nodig.. Ik ben namelijk op zoek naar een goede oogrimpelcreme (natuurlijk het liefst voor een redelijke prijs)

Op mijn 23ste leeftijd merk ik dat ik rimpels rond mijn ogen krijg :cry:

Iemand ervaring hiermee?
Hier een 38-tig jarige met nauwelijks rimpels. Ik heb jarenlang de retinol oogcreme van ROC gebruikt. En daarna één van de oogcreme's van Clinique (all about eyes). Heerlijke creme's, maar of ik mijn rimpelloze ogen eraan te danken heb? Dat is vaak meer een kwestie van genen + niet roken, niet te veel zonnen, genoeg water drinken en zorgen voor voldoende slaap.
Wow, das oud! X-D
Ik gebruik oog serum van Biodermal... Lekker cremmetje.
Ik heb wel een bril en net 3 dagen keihard gewerkt, vandaar misschien het ongelukkige getyp. :-$
Ik zweer bij Clinique... :-]
Mijn ogen gaan het beste rimpelen van tegen de zon in kijken, veel lachen en zonder bril proberen naar de tv te kijken.

Daar heb ik geen crème voor nodig.
Pinksterbloempje schreef op 18 september 2008 @ 15:22:

[...]

Ik heb wel een bril en net 3 dagen keihard gewerkt, vandaar misschien het ongelukkige getyp. :-$
X-D
Bij de DA, tubetjes van 15 ml creme voor de ogen van eigen merk. Niet duur.
Ik koop kruidvat eigen merk. Niet duur en ik ben erg tevreden met het resultaat. Volgens mij kun je er toch niet echt veel tegen doen hoor, met creme. Een beetje beschermen tegen uitdrogen, dat is het wel.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
op de site van paula begoun staat net een artikel dat het overbodig is, een creme voor het gezicht voldoet en het zou een verkooppraatje zijn.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
absoluteEinstein schreef op 18 september 2008 @ 15:29:

Mijn ogen gaan het beste rimpelen van tegen de zon in kijken, veel lachen en zonder bril proberen naar de tv te kijken.

Daar heb ik geen crème voor nodig.

Haha, hier bij mij net zo....

Ben daarom tóch óók op zoek naar een anti -rimpelcreme....

:-P
Ik ben sinds kort echt fan van de H2O Plus Sea Results Eye Mender. Zie enorm veel verschil al na een week!
Ik gebruikte voorheen ook altijd eigen merken, niets mis mee. Maar ik heb 3 wkn geleden een oogserum plus oogpatches van Yves Rocher bestelt. Het is een soort kuur van een maand.

Ik moet zeggen dat mn huid onder de ogen heel glad is geworden en mn kringen zijn bijna weg.

Het was een aanbieding van 70 naar 35 euro..wel een beetje duur nog, maar het is het waard.

ADN vegetal zellrevitalisierende emulsion
Het beste kun je een oogcreme met een factor kopen om te voorkomen dat het minder word. Helaas zie je gek genoeg maar heel weinig oogcremes met een wat hogere factor.
All about eyes van Clinique is een absolute topper!

Ik moet zeggen dat ik het gebruik tegen wallen, en het helpt echt!

Wel tijdelijk, dus als je stopt met gebruik komen ze net zo hard terug, maar ik vind het echt superspul!
ik gebruik geen speciale oogcreme, gewoon mijn copper peptide en retinol van ncn
Ook All about eyes van Clinique
headenshoulders schreef op 21 september 2008 @ 17:40:

Het beste kun je een oogcreme met een factor kopen om te voorkomen dat het minder word. Helaas zie je gek genoeg maar heel weinig oogcremes met een wat hogere factor.
Daarom smeer ik ook gewoon met gezichtscreme met spf rond mijn ogen.
Clarins heeft een fijne oogcrème met SPF30:

Soin Anti-Rides Contour des Yeux Très Haute Protection.
Advanced Nighrt Repair eye cream van Estee Lauder is erg fijn. Gelachtige substantie maar genoeg 'vet''.

Geen idee of ik minder rimpeltjes erdoor krijg!!! ;-)
up:)
Ook hier All About Eyes van Clinique! Het kost even wat, maar dit is echt een fijne oogcrème die verschil maakt en je doet toch een eeuwigheid met oogcrème omdat je er maar heel weinig van nodig hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven