Entertainment alle pijlers

Films waar je misselijk van word....

22-09-2008 11:20 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,

Gisteren naar "Wanted" geweest in de bios. Loop niet zo heel vaak de bios uit, maar gisteren dus wel. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of jullie ook wel eens de bios uitlopen omdat een film gewoon te smerig voor woorden is of dat je denkt "ik heb nu eenmaal betaald dus....".
Wat is dat voor film dan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom werd je er misselijk van? Bedoel je door de manier waarop het gefilmd was? Of bedoel je bepaalde scenes?
Heb ik nog nooit mee gemaakt, ik ga maar weinig naar de bios!

Waar ging de film over?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Film met Angelina Jolie. Best aardig maar echt ontzettend over de top.
Ik had die film gedownload, maar heb hem na een half uur uitgezet. Verschrikkelijke film!
Inderdaad de manier waarop hij gefilmd was. In het begin heel schokkerig... alles groot in beeld en dan ook alles, dus tanden enzo... Heel jammer want zowel Angelina Jolie als Morgan Freeman spelen er in, dus ik had verwacht dat hij goed zou zijn.
"Saw" vond ik echt een gore film, heb ik nog wel uitgezeten maar achteraf spijt van.

(Kijk normaal niet naar zulke films dus ben misschien niet zoveel gewend) :-p
Ik word misselijk van menig romantische comedy..
De openingsscene van Het Parfum (Perfume?) was misselijkmakend (een aangeschoten vriend is net op tijd op het toilet aangekomen)

Ook denk ik meteen aan die beroemde Franse klassieker van die groep vrienden die zich dood wil eten, maar ik kan niet op de naam komen. Vooral die borst-pudding maakte mij erg misselijk.
Wanted was zo over the top dat ik die niet serieus kon nemen en dan is het een vermakelijke film.

Natural Born Killers, daar werd ik niet goed van. Die is natuurlijk niet echt realistisch in beeld gebracht, maar wetend waar het op gebaseerd is geeft hij juist de achterliggende gevoelens bijzonder goed weer. En daar werd ik misselijk en heel naar van. Die wil ik echt nooit meer zien.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
Savannah schreef op 22 september 2008 @ 11:26:

Inderdaad de manier waarop hij gefilmd was. In het begin heel schokkerig... alles groot in beeld en dan ook alles, dus tanden enzo... Heel jammer want zowel Angelina Jolie als Morgan Freeman spelen er in, dus ik had verwacht dat hij goed zou zijn.
Oh ja, daar had ik ook best last van. Vooral omdat ik 'm heb gezien vlak na een best heftige operatie. Ik vond de film een magere 7 waard echt heel erg over de top. Ik heb onlangs bij een pretpark een stukje van zo'n film gezien waardoor het net lijkt of je in een auto zit. Ik ben na 3 minuten helemaal groen naar buiten gelopen. Nu ben ik ook al erg wagenziek dus dit kwam extra hard aan. :-$
Deliverence (schrijf ik het goed?) verkrachtingsscenes helemaal door en met mannen maken me kotsmisselijk.
Ook denk ik meteen aan die beroemde Franse klassieker van die groep vrienden die zich dood wil eten, maar ik kan niet op de naam komen. Vooral die borst-pudding maakte mij erg misselijk.

Dat is vast La grande bouffe.

Ik werd een beetje misselijk van the Blair Witch en Breaking the waves. Die films zijn gefilmd vanuit de hand en hebben geen stabiel beeld. Een filmrecesent vatte het uitstekend samen: Alsof een vader staat te filmen die zijn zes kinderen tegelijkertijd in beeld wil krijgen.
Als het gaat om het in beeld brengen: ik ben erg duizelig en misselijk geworden bij Festen, maar toen zat ik ook helemaal op de eerste rij en dat was iets te dichtbij voor die cameravoering.

Moulin Rouge, met die mooie vliegscenes heb ik gezien op de veerboot naar Engeland, op een vrij ruige zee. Ook een heel bijzondere ervaring! X-D
Dank je Rosalita! La grande bouffe was het, ja.
Hostel vond ik wel goor. Verder de docu Supersize me. Blegh, ik kan al niet tegen fastfood.
kingmarja schreef op 22 september 2008 @ 11:34:

Deliverence (schrijf ik het goed?) verkrachtingsscenes helemaal door en met mannen maken me kotsmisselijk.
Deliverance uit 1972. Heel toevallig heb ik die gisteravond zitten kijken en ik vind het een geweldige film. De verkrachtingsscene is overigens wel heel subtiel gefilmd. Je ziet het heel vaag op de achtergrond, maar de sfeer is wel heel beklemmend.
Er schiet me toch wel een "vieze" film te binnen.

Bad Taste van Peter Jackson (regisseur van Lord of the Rings trilogie). Het is een grappige horrorfilm die er echter zo goor uitziet dat ik hem maar heb afgezet. Ik begon echt te kokhalzen. En dat is knap, want ik ben gek op horrorfilms.
Er zit een heel gruwelijke scene in een Sloveense film (Gravehopping, heel erg goede film trouwens). Een meisje dat stom is (dus niet kan praten) wordt verkracht door drie mannen die haar kruisigen op een stuk hout. Ze schreeuwt maar er komt geen geluid uit en bloedt natuurlijk vreselijk. Erg naar.
xxxRosalitaxxx schreef op 22 september 2008 @ 11:51:

Er schiet me toch wel een "vieze" film te binnen.

Bad Taste van Peter Jackson (regisseur van Lord of the Rings trilogie). Het is een grappige horrorfilm die er echter zo goor uitziet dat ik hem maar heb afgezet. Ik begon echt te kokhalzen. En dat is knap, want ik ben gek op horrorfilms.
Goor en saaaaaiiiii....
The Passion of the Christ. Echt goor. Van begin tot einde doorgespoeld.
Digitalis schreef op 22 september 2008 @ 11:53:

Er zit een heel gruwelijke scene in een Sloveense film (Gravehopping, heel erg goede film trouwens). Een meisje dat stom is (dus niet kan praten) wordt verkracht door drie mannen die haar kruisigen op een stuk hout. Ze schreeuwt maar er komt geen geluid uit en bloedt natuurlijk vreselijk. Erg naar.
Getverdemme..daar zou ik dus vreselijk misselijk van worden :~)
moravia schreef op 22 september 2008 @ 12:35:

The Passion of the Christ. Echt goor. Van begin tot einde doorgespoeld.
Ohja, die andere van Mel Gibson: Apocalypta ofzo. Vooral het begin waar ze een beest aan stukken scheuren en die ene de ballen van dat beest opeet. Goohoor.
Ik bedenk er nog een (die verder best lachwekkend is): Flesh and Blood van Paul Verhoeven, als dat pest-karkas over de stadsmuur wordt gegooid ofzo (rest heb ik verdrongen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven