Entertainment
alle pijlers
Expeditie Robinson 2008
woensdag 17 september 2008 om 10:25
Dit begrijp ik dus ook nooit. Vorige keer had je ook zo'n stel wat zat te peeuwen dat ze op het zand moesten liggen en er geen eten was. Dat weet je toch, daarom doe je toch mee. Er is geen eten, geen bed, geen wc (neem ik aan) en geen tv. Dus hou op met dat geneuzel dat je je verveelt, ga dan gewoon iets doen, eten zoeken of iets dergelijks.
Er is toch ook iemand die een tafel heeft gemaakt, dus je kunt dan toch meer van dat soort dingen verzinnen. Maar goed, misschien is het makkelijk vanaf de zijlijn (dus daarom doe ik ook niet mee, ik moet er nl. niet aan denken)
donderdag 18 september 2008 om 21:38
Eens. Ik ken iemand die meegedaan heeft aan ER en hij vertelde me ook dat alle beelden natuurlijk wel echt zijn, maar dat er een hoop geknipt en geplakt wordt en dat bepaalde karaktertrekken of situaties aangedikt/overdreven worden. Denk dat het zo interessanter wordt voor de kijker
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
maandag 22 september 2008 om 08:56
Misschien is de twist dit jaar wel dat er geen verliezerseiland is. Ik denk dat iedereen er toch al zo half en half rekening mee houdt dat de afvallers op een of andere manier weer terug kunnen komen; dus dan is het wel leuk dat dat dus niet zo is.
Overigens hebben de kijkers altijd al direct geweten dat er een verliezerseiland of andere plek (mangrove, rots ...) was waar zich nog deelnemers bevonden.
Misschien dit jaar een heel andere opzet. Zoals ik al eerder schreef nu elke uitzending maar 1 wedstrijd ipv de gebruikelijke 2, als er nu mensen zelf weggaan moet er bij de eilandraad ook iemand weg, terwijl zo'n stemming in het verleden alleen een extra zwarte stem opleverde.
Overigens hebben de kijkers altijd al direct geweten dat er een verliezerseiland of andere plek (mangrove, rots ...) was waar zich nog deelnemers bevonden.
Misschien dit jaar een heel andere opzet. Zoals ik al eerder schreef nu elke uitzending maar 1 wedstrijd ipv de gebruikelijke 2, als er nu mensen zelf weggaan moet er bij de eilandraad ook iemand weg, terwijl zo'n stemming in het verleden alleen een extra zwarte stem opleverde.
maandag 22 september 2008 om 13:51
Ik vond t by the way gisteren toch wel weer veel hiukwam die aan t woord was en in beeld en ik debnk dat ik er nu achter ben.
Iemand van de crew heeft alle bandjes van de andere kandidaten met uitleg en commentaar verloren en nu moeten ze wel alles met die chinees volplakken.
Leuke meid hoor, maar ik wil ook wel eens de stem horen van die andere 2 meiden uit haar team. Weet nog niet eens hun namen, dat zegt wel weer genoeg lijkt me.
Iemand van de crew heeft alle bandjes van de andere kandidaten met uitleg en commentaar verloren en nu moeten ze wel alles met die chinees volplakken.
Leuke meid hoor, maar ik wil ook wel eens de stem horen van die andere 2 meiden uit haar team. Weet nog niet eens hun namen, dat zegt wel weer genoeg lijkt me.
maandag 22 september 2008 om 14:03
Nou inderdaad! Tot nu toe ergerde ik me nog niet zo aan "Hiu" maar gisteren begon ze me toch erg te irriteren. Zij kan er natuurlijk ook niks aan doen, maar de andere kandidaten hoor je helemaal niet. Behalve dan Geert, Yin en Hans. Het lijkt wel of ER dit jaar om hun draait en de rest er maar een beetje bij hangt. Vind het erg jammer want het is wel een heel leuk programma. Ik hoop echt dat ze volgende week de anderen laten zien anders haak ik af.