Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2008

23-08-2008 12:43 859 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Summerdance schreef op 15 september 2008 @ 16:15:

Wat ik echt niet snap, die mensen WETEN toch dat het geen 3 sterren resort is

Dat het afzien is, dat je weinig eten hebt, dat vis vangen echt een hele opgave is?

Waarom er dan toch nog zo over zeuren???

Doe dan niet mee.

Dit begrijp ik dus ook nooit. Vorige keer had je ook zo'n stel wat zat te peeuwen dat ze op het zand moesten liggen en er geen eten was. Dat weet je toch, daarom doe je toch mee. Er is geen eten, geen bed, geen wc (neem ik aan) en geen tv. Dus hou op met dat geneuzel dat je je verveelt, ga dan gewoon iets doen, eten zoeken of iets dergelijks.

Er is toch ook iemand die een tafel heeft gemaakt, dus je kunt dan toch meer van dat soort dingen verzinnen. Maar goed, misschien is het makkelijk vanaf de zijlijn (dus daarom doe ik ook niet mee, ik moet er nl. niet aan denken) X-D
Courage schreef op 17 september 2008 @ 00:49:

Jullie geloven wel alles natuurlijk... Dat ze elke man om haar vinger kan winden is een uitspraak van jaloerse Geert, die haar citeert. Nou lieten ze het deze keer wel zien alsof ze echt zo is, maar een leuke montage doet ook veel natuurlijk...

Eens. Ik ken iemand die meegedaan heeft aan ER en hij vertelde me ook dat alle beelden natuurlijk wel echt zijn, maar dat er een hoop geknipt en geplakt wordt en dat bepaalde karaktertrekken of situaties aangedikt/overdreven worden. Denk dat het zo interessanter wordt voor de kijker ;-)
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Geert heeft z'n een na laatste oortje al versnoept in de strijd tegen de honger ;)
driek !! hahaha
Iris27 schreef op 18 september 2008 @ 21:38:

[...]

Eens. Ik ken iemand die meegedaan heeft aan ER en hij vertelde me ook dat alle beelden natuurlijk wel echt zijn, maar dat er een hoop geknipt en geplakt wordt en dat bepaalde karaktertrekken of situaties aangedikt/overdreven worden. Denk dat het zo interessanter wordt voor de kijker ;-)
Iris27, mag ik weten wie jij kent die mee heeft gedaan? Ik ken ook iemand en ben benieuwd of ze samen hebben gezeten
_69_ schreef op 19 september 2008 @ 19:35:

[...]

Iris27, mag ik weten wie jij kent die mee heeft gedaan? Ik ken ook iemand en ben benieuwd of ze samen hebben gezeten

Giovanni. Volgens mij was dat in 2003...

En wie ken jij?
Courage schreef op 17 september 2008 @ 00:49:

Prince lijkt nog steeds een leuke stabiele vent. Alleen dat hij dus ook aan Peking Express meedeed, doet mij afvragen of hij wel oprecht een robinson is of wil zijn.

Hij deed mee aan Wie is de Mol.
Gewist.

Gewist.

Courage schreef op 21 september 2008 @ 21:44:

Okay, Hicham en Mano zitten in een complot. .
???? volgens mij zitten ze in het vliegtuig en niet in een complot.
Gewist.

Hannie eruit, logisch deed het minste en Geert speelt het spel goed tactisch. Niet eerlijk maar wel goed tactisch.

Jemig die Lyn en Hans worden steeds closer.
Jij klinkt zo zeker; vertel eens?
Gewist.

2 afvallers die naar huis wilden, kunnen ze die mensen geen boete opleggen :rofl:

Geert maakt geen vrienden met zijn mentaliteit, kan hem een volgende ronde de kop wel eens kosten.
Misschien is de twist dit jaar wel dat er geen verliezerseiland is. Ik denk dat iedereen er toch al zo half en half rekening mee houdt dat de afvallers op een of andere manier weer terug kunnen komen; dus dan is het wel leuk dat dat dus niet zo is.

Overigens hebben de kijkers altijd al direct geweten dat er een verliezerseiland of andere plek (mangrove, rots ...) was waar zich nog deelnemers bevonden.

Misschien dit jaar een heel andere opzet. Zoals ik al eerder schreef nu elke uitzending maar 1 wedstrijd ipv de gebruikelijke 2, als er nu mensen zelf weggaan moet er bij de eilandraad ook iemand weg, terwijl zo'n stemming in het verleden alleen een extra zwarte stem opleverde.
Iris27 schreef op 19 september 2008 @ 21:50:

[...]

Giovanni. Volgens mij was dat in 2003...

En wie ken jij?
Jennifer
Ik vond t by the way gisteren toch wel weer veel hiukwam die aan t woord was en in beeld en ik debnk dat ik er nu achter ben.

Iemand van de crew heeft alle bandjes van de andere kandidaten met uitleg en commentaar verloren en nu moeten ze wel alles met die chinees volplakken.

Leuke meid hoor, maar ik wil ook wel eens de stem horen van die andere 2 meiden uit haar team. Weet nog niet eens hun namen, dat zegt wel weer genoeg lijkt me.
Nou inderdaad! Tot nu toe ergerde ik me nog niet zo aan "Hiu" maar gisteren begon ze me toch erg te irriteren. Zij kan er natuurlijk ook niks aan doen, maar de andere kandidaten hoor je helemaal niet. Behalve dan Geert, Yin en Hans. Het lijkt wel of ER dit jaar om hun draait en de rest er maar een beetje bij hangt. Vind het erg jammer want het is wel een heel leuk programma. Ik hoop echt dat ze volgende week de anderen laten zien anders haak ik af.
uit welk jaar was zij?
_69_ schreef op 22 september 2008 @ 13:51:

Ik vond t by the way gisteren toch wel weer veel hiukwam die aan t woord was en in beeld en ik debnk dat ik er nu achter ben.

Iemand van de crew heeft alle bandjes van de andere kandidaten met uitleg en commentaar verloren en nu moeten ze wel alles met die chinees volplakken.

Leuke meid hoor, maar ik wil ook wel eens de stem horen van die andere 2 meiden uit haar team. Weet nog niet eens hun namen, dat zegt wel weer genoeg lijkt me.

Hahahaha!

Ik vond trouwens dat toen ze tijdens dat etentje van de winnaars de filmjes lieten zien van Hans en Geert(?) ze er in het dagelijks leven veel onsympathieker uitzien dan zo op het eiland.Zo strak in het pak.
Iris27 schreef op 22 september 2008 @ 17:40:

[...]

uit welk jaar was zij?
Allereerste jaar en ze deed mee met de strijd der titanen
Gisteren een leuke proef zeg. Wim eruit gestemd en volgende week al de samensmelting!

Zag dat Geert weer jaloers werd omdat Yin een man kuste op de wang. Maarja, Yin doet alles om goed in beeld te komen, gaat nog leuk worden.
Volgens mij volgende week een proef waarbij de verliezer nog afvalt. Dan zou ook de verhouding Noord / Zuid weer in evenwicht kunnen komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven