Seks
alle pijlers
Geen douche? Geen sex!
dinsdag 23 september 2008 om 18:45
Nope, nu niet, never nooit niet. Ik vind sex heerlijk, maar wel met een gedouchte pik! En dat geldt andersom ook. Mijn man is er iets makkelijker in. Ik vind alles prima maar wel eerst die reet op het bidet. Bah, ik vind niets smeriger dan orale sex te willen geven en dan een urinelucht in mijn neusholtes te krijgen. Daar knap ik ontzettend van af.
dinsdag 23 september 2008 om 19:26
Ik ben eigenlijk wel van de ranzigheid. Ik heb weleens gezoend met een vent die uit z'n bek meurde als koeienmest, dat vond ik niets aan. Maar zo plasseks, ranzige dingen, sja, ik ben daar wel voor. Sowieso is lichamelijke intimiteit altijd wat 'ranzig'. Vind het wel opwindend.
Wat ik echt echt echt goor vind? Pijpen met condoom. Zo'n stuk rubber in je bakkes dat ook nog eens leuke geluidjes maakt, yuk.
Wat ik echt echt echt goor vind? Pijpen met condoom. Zo'n stuk rubber in je bakkes dat ook nog eens leuke geluidjes maakt, yuk.
dinsdag 23 september 2008 om 19:33
Overigens vind ik een bad echt smerig. Echt. Ik stel me dan zo altijd voor dat miljoenen microben door dat water bewegen. En je ziet ze niet. Ze hechten zich met miniscule zuignapjes aan je huid vast, gaan meteen bij aanraking van lucht meuren als een bezetene en zorgen voor een schimmelachtige laag bovenop je huid.
Ik heb teveel fantasie.
Ik heb teveel fantasie.