Entertainment alle pijlers

'n Boekje open doen over .....

23-09-2008 21:30 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik op internet over het boek dat de ouders van Rachel Hazes geschreven hebben, waarin ze Rachel's vuile was voor het hele nederlandse volk dat er aan wil ruiken op een duidelijk zichtbare plek ophangen.

De film die werd gemaakt toen André nog leefde: 'Zij gelooft in mij", heb ik destijds met verbazing zitten kijken.

Nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar het boek.

Zouden die ouders het er gewoon niet mee eens zijn hoe in naam van de vader zijn kinderen en alles wat geëxploiteerd kan worden, daadwerkelijk geëxploiteerd wordt?

Grof geld verdienen, omdat Dré dat zo gewild had?

Over wie zou er nog meer een boekje open gedaan moeten worden volgens jullie?
dat zeg ik ook niet hanzie, alcoholisme maakt je er niet aangenamer op natuurlijk.
moravia schreef op 23 september 2008 @ 22:31:

Die ouders zijn echt walgelijk.

Ik ben geen fan van Raggel, maar om nou een boek uit te geven met de vuile was van je bloedeigen dochter.....wat een tuig. Die zullen ook wel dollartekens in hun ogen hebben.
Klopt en de appel valt niet ver van de boom in dit geval.
het is ook nog eens heel stom zo een boeken te schrijven over bekendheden waarin je uit de school klapt.

volgens een artikel dat ik ooit las kun je daarna bijna niet meer op sympathie rekenen, als je al binnengelopen bent..

als je niet binnenloopt door je boek is het dubbel sneu natuurlijk.
moravia schreef op 23 september 2008 @ 22:31:

Die ouders zijn echt walgelijk.

Ik ben geen fan van Raggel, maar om nou een boek uit te geven met de vuile was van je bloedeigen dochter.....wat een tuig. Die zullen ook wel dollartekens in hun ogen hebben.

och misschien hebben ze wel gezamelijk om de keukentafel gezeten, bak bier erbij, en dan maar verzinnen hoe maken we het mooi genoeg om in alle tv-programmas te komen, en dat er op t vivaforum ook over gepraat gaat worden...

kassa!!!!!!!
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik ben benieuwd wat Meds, als Rasjél fan pur sang, hier allemaal van vindt.

Medsje, kom er maar in!
Ik word er een beetje moe van hoe Rachel - 4 jaar na dato - nog steeds elke keer huilt als het over André gaat. Ik bedoel, die vrouw heeft toch ook wel een eigen leven verder? Het is heel spijtig dat Hazes overleden is maar life goes on denk ik dan maar.

Ik ben wel benieuwd waar dat boek precies over gaat!
princessetamtam schreef op 23 september 2008 @ 22:01:

ik ben geen fan, ik heb een goed geheugen voor bizarre dingen.

zoals een 13jarige leren hoe ze een getrouwde man het hoofd op hol kan brengen, zoiets fascineert me gewoon...

Ja, ze was de oppas toch? En is door Dré's tweede vrouw betrapt toen ze op haar knieën voor hem zat. En dat had ze inderdaad van haar ouders geleerd, die wilden dat.

Die ouders zijn trash. Heb er geen ander woord voor. En Rachel vind ik een bewonderenswaardige vrouw. Ze zal haar slechte kanten hebben, maar de manier waarop zij haar leven in dienst heeft gesteld van haar man vind ik echt bewonderenswaardig, ik zou het niet kunnen. En ik geloof ook echt dat ze heel veel van hem heeft gehouden.
Am Yisrael Chai!
Volgens mij was Rachel idd de oppas van Melvin (zoon Hazes) maar naar eigen zeggen hebben zij géén seks gehad en is de liefde pas later begonnen. Tja, het zal allemaal wel.

Volgens mij klopt het van beide kanten niet. Maar ja, ben wel benieuwd wat er gebeurd is waardoor die band verbroken is!
fashionvictim schreef op 23 september 2008 @ 23:49:

[...]

Ja, ze was de oppas toch? En is door Dré's tweede vrouw betrapt toen ze op haar knieën voor hem zat. En dat had ze inderdaad van haar ouders geleerd, die wilden dat.

Die ouders zijn trash. Heb er geen ander woord voor. En Rachel vind ik een bewonderenswaardige vrouw. Ze zal haar slechte kanten hebben, maar de manier waarop zij haar leven in dienst heeft gesteld van haar man vind ik echt bewonderenswaardig, ik zou het niet kunnen. En ik geloof ook echt dat ze heel veel van hem heeft gehouden.

Zou je dat ook vinden van een willekeurige forummer die bij haar aan alcohol verslaafde man blijft omdat ze zoveel van hem houdt?

Naar ik begrepen heb, heeft zij nogal wat van hem moeten slikken (anders dan hetgeen waarvoor ze op d'r knieën zat ;-) ). Op het forum adviseer ik zulke vrouwen altijd te rennen zo hard als ze kunnen. Uit zelfbehoud, omdat ze meer waard zijn dan dat. Liever voor jezelf kiezen, in plaats van bij een vent blijven die door zijn verslaving agressief en onbetrouwbaar is geworden. Volgens ben jij van dezelfde leer als ik.

Wat maakt dit geval daarin anders? Wat maakt Rachel ineens bewonderenswaardig als zij over zich heen laat lopen uit liefde voor haar man?

Daar ben ik oprecht nieuwsgierig naar.
rachel is van kinds af aan klaargestoomd om met hazes te trouwen, als het ware uitgehuwelijkt aan die man door haar ouders. ze heeft nooit geleerd hoe het leven met een niet alcoholist is door die omstandigheden, waar haar ouders flink aan bijgedragen hebben.

gezien de manier waarop haar leven verlopen is doet ze het best goed, op haar manier.

dat ze beter andere keuzes gemaakt had staat buiten kijf, ze had zich nooit met hazes moeten inlaten, toch zeker niet onder invloed van haar ouders...
Kate1980 schreef op 23 september 2008 @ 23:47:

Ik word er een beetje moe van hoe Rachel - 4 jaar na dato - nog steeds elke keer huilt als het over André gaat. Ik bedoel, die vrouw heeft toch ook wel een eigen leven verder? Het is heel spijtig dat Hazes overleden is maar life goes on denk ik dan maar.

Ik ben wel benieuwd waar dat boek precies over gaat!
Nou ja , zeg ...... of je nou wel of niet van zijn muziek hield ; het was wel haar man en de vader van haar kinderen . Vind jij het gek dat iemand daar na vier jaar nog van moet huilen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zag André altijd als een kleine jongen voor wie de (artiesten) wereld veel te groot was om hem aan te kunnen.

Ik herinner me van hem dat hij zei (film) dat hij Rachel zo'n fantastische vrouw vond omdat wanneer hij twee keer op een dag een schone onderbroek aan wilde trekken, dat dat ook kón, want ze lagen er altijd voor hem in de kast, precies op de manier dat hij ze graag in de kast zag liggen...

Als ik Rachel was, legde ik ze vanaf vandaag averechts verkeerd, dacht ik gelijk, maar dat doet niet terzake.

Ze zal het wel allemaal doen omdat het haar een hoop geld oplevert, en hij toch vaak van huis is of laveloos.

Ik wil eigenlijk die inside-info wel lezen om te kijken of ik dat goed dacht.
Rachel heeft alleen maar puur mazzel gehad dat Dre snel dood ging. Want het wordt weer even vergeten ze lagen al in scheiding. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat Dre zijn geld niet alleen aan die drie toebedacht had. Ik geloof er geen ene hout meer van dat Rachel zo'n verdriet heeft om Dre. Ze zal best willen dat haar kinderen er niet slecht van af komen maar ik weet zeker dat ze zichzelf ook lekker wil laten bedruipen. Ik zie nog zo die afscheidsdienst voor me. 2/3 van het publiek kwam echt niet voor Dre maar voor een gratis concert terwijl Dre zijn kist daar maar eenzaam stond. En die ouders moeten zich de ogen uit hun kop schamen en dan geef ik Rachel wel gelijk dat ze dit keihard aanpakt. Roxannne en Dreetje zijn inderdaad niet getalenteerd.
fashionvictim schreef op 23 september 2008 @ 23:49:

[...]

Ze waren toch al heel lang uitelkaar toen Hazes stierf? En dan nu de zielige weduwe uithangen.

Ik vind het een raar mens. En die kinderen die overal opduiken en het steeds maar over papa hebben. Alsof de rest van de wereld nog steeds geinteresseerd is in Hazes. Lullig maar life goes on. En zij maar doorkletsen over Dre dit en Dre dat. Ik vraag me af wanneer het stopt.
Het stopt voorlopig niet omdat er een hoop Nederlandse artiesten zijn die meedoen aan die onzin en er ook graantje van mee willen. En wat ik al eerder zei ze lagen al in scheiding. Wel geloof ik dat Rachel het helemaal niet makkelijk heeft gehad met Dre want het zal geen makkelijk mens geweest zijn.
blijfgewoonbianca schreef op 24 september 2008 @ 07:54:

[...]

Nou ja , zeg ...... of je nou wel of niet van zijn muziek hield ; het was wel haar man en de vader van haar kinderen . Vind jij het gek dat iemand daar na vier jaar nog van moet huilen ?
Nee maar wel begrijpelijk dat mensen er moe van worden. Waarom moet het allemaal in de pers, huil gewoon thuis zonder steeds die cameras erbij. Voor het gros van de mensen is Hazes allang verleden tijd maar zij denken blijkbaar dat "iedereen" nog steeds op gezemel over hem zit te wachten.
Perel schreef op 24 september 2008 @ 07:56:

Ze zal het wel allemaal doen omdat het haar een hoop geld oplevert, en hij toch vaak van huis is of laveloos.

.

Geen andere opties mogelijk ?

Bijv ;

het zal haar een bult zijn hoe die onderbroeken liggen dus als hij graag zus of zo wil ; prima

omdat ze zoveel van hem houdt

omdat ze geen eigen mening heeft

omdat hij anders boos wordt

omdat .........
kingmarja schreef op 24 september 2008 @ 08:17:

Rachel heeft alleen maar puur mazzel gehad dat Dre snel dood ging.

Zo dan !

Want het wordt weer even vergeten ze lagen al in scheiding. .

Sommige mensen scheiden omdat samen niet werkt , maar dan kun je best nog wel van iemand houden , lijkt mij .

Relatiecrisissen ontstaan niet altijd uit gebrek aan liefde .
rascalles schreef op 24 september 2008 @ 08:34:

[...]

. Alsof de rest van de wereld nog steeds geinteresseerd is in Hazes. .
Hoe is de verkoop / download van die duetten cd geweest ? Niet goed ?
Het feit dat zijn platen verkopen wil toch niet zeggen dat deze mensen ook op het gejank van Rasjel en Co zitten te wachten? (Volgens mij ligt Rasjes zelfs helemaal niet zo lekker bij het Hazes publiek)
blijfgewoonbianca schreef op 24 september 2008 @ 08:42:

[...]

Sommige mensen scheiden omdat samen niet werkt , maar dan kun je best nog wel van iemand houden , lijkt mij .

Relatiecrisissen ontstaan niet altijd uit gebrek aan liefde .
Wat ik al zei, Rachel zal het niet makkelijk gehad hebben en Dre zal geen makkelijk mens geweest zijn. Maar ik herinner me nog wel een aantal uitspraken van Rachel toen ze al in scheiding lagen en daar kwam geen traantje aan te pas.
Zijn ze daadwerkelijk gescheiden dan ? Nee toch ?
blijfgewoonbianca schreef op 24 september 2008 @ 08:40:

[...]

Geen andere opties mogelijk ?

Bijv ;

het zal haar een bult zijn hoe die onderbroeken liggen dus als hij graag zus of zo wil ; prima

omdat ze zoveel van hem houdt

omdat ze geen eigen mening heeft

omdat hij anders boos wordt

omdat .........
Omdat zij geen eigen inkomen had en totaal van hem afhankelijk was? ;-)
blijfgewoonbianca schreef op 24 september 2008 @ 08:51:

Zijn ze daadwerkelijk gescheiden dan ? Nee toch ?
Hij ging dood.

Nou, wat ik erover kan vinden ; in 2003 gingen ze voor eventjes uit elkaar , maar kwam er een verzoening . ( dus waren ze toch zo'n 2 jaar alweer samen )

http://www.inghist.nl/Ond...en/BWN/lemmata/bwn6/hazes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven