Entertainment alle pijlers

'n Boekje open doen over .....

23-09-2008 21:30 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik op internet over het boek dat de ouders van Rachel Hazes geschreven hebben, waarin ze Rachel's vuile was voor het hele nederlandse volk dat er aan wil ruiken op een duidelijk zichtbare plek ophangen.

De film die werd gemaakt toen André nog leefde: 'Zij gelooft in mij", heb ik destijds met verbazing zitten kijken.

Nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar het boek.

Zouden die ouders het er gewoon niet mee eens zijn hoe in naam van de vader zijn kinderen en alles wat geëxploiteerd kan worden, daadwerkelijk geëxploiteerd wordt?

Grof geld verdienen, omdat Dré dat zo gewild had?

Over wie zou er nog meer een boekje open gedaan moeten worden volgens jullie?
kingmarja schreef op 24 september 2008 @ 08:51:

[...]

Omdat zij geen eigen inkomen had en totaal van hem afhankelijk was? ;-)

Ja, zou ook nog kunnen .

IK weet het niet zeker en snap niet dat een ander denkt het wél zeker te weten . Geloven jullie alle roddelblaadjes ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
rascalles schreef op 24 september 2008 @ 08:38:

[...]

Nee maar wel begrijpelijk dat mensen er moe van worden. Waarom moet het allemaal in de pers, huil gewoon thuis zonder steeds die cameras erbij. Voor het gros van de mensen is Hazes allang verleden tijd maar zij denken blijkbaar dat "iedereen" nog steeds op gezemel over hem zit te wachten.

Dat is juist wat de pers zo prettig vindt aan Rachel. Als ze met haar praten weten ze dat ze goed is voor emotie en emotie is weer goed voor de kijkcijfers.

Heel vreemd misschien maar Rachel is voor mijn vriendin die 4 jaar geleden haar man verloor omdat hij zelfmoord pleegde, heel belangrijk. Juist het feit dat zij verdriet heeft om hem, openlijk en dat ze zich niet inhoudt omdat 'iedereen nou wel eens klaar is met dat gezemel', geeft mijn vriendin o.a. de moed om ook toe te geven dat ze nog steeds rouwt en heel veel dingen nog steeds heel erg moeilijk vindt. Zoiets als de dood van je partner, daar zit toch geen houdbaarheidsdatum op? Zo van, nu moet je klaar zijn met verdriet hebben want het is niet leuk voor de buitenwereld?
blijfgewoonbianca schreef op 24 september 2008 @ 08:59:

[...]

Ja, zou ook nog kunnen .

IK weet het niet zeker en snap niet dat een ander denkt het wél zeker te weten . Geloven jullie alle roddelblaadjes ?
Nee, maar dit was wel een feit. En het laatste wat ik heb meegekregen was dat ze volgens mij gescheiden waren van tafel en bed toen Dre onverwachts doodging. Ik geloof natuurlijk niet alles wat er in de bladen staat maar ik zet serieus mijn vraagtekens bij de integriteit van Rachel.
Ik word geen moment moe van mevr. Hazes haar verdriet , want ik kijk niet naar Boellefaart en Sjoonieuws en de roddelbladen lees ik ook nooit . Dat scheelt al een hele hoop .
eleonora schreef op 24 september 2008 @ 09:03:

[...]

Dat is juist wat de pers zo prettig vindt aan Rachel. Als ze met haar praten weten ze dat ze goed is voor emotie en emotie is weer goed voor de kijkcijfers.

Heel vreemd misschien maar Rachel is voor mijn vriendin die 4 jaar geleden haar man verloor omdat hij zelfmoord pleegde, heel belangrijk. Juist het feit dat zij verdriet heeft om hem, openlijk en dat ze zich niet inhoudt omdat 'iedereen nou wel eens klaar is met dat gezemel', geeft mijn vriendin o.a. de moed om ook toe te geven dat ze nog steeds rouwt en heel veel dingen nog steeds heel erg moeilijk vindt. Zoiets als de dood van je partner, daar zit toch geen houdbaarheidsdatum op? Zo van, nu moet je klaar zijn met verdriet hebben want het is niet leuk voor de buitenwereld?
Ik ben het zeker met je eens. Een ander kan niet voelen wat jij voelt en daar zijn zeker geen richtlijnen voor. Maar voordat Dre doodging heeft Rachel een paar hele onaardige uitspraken gedaan over Andre waar geen spoortje van verdriet in doorklonk. Nogmaals, ik zet echt mijn vraagtekens bij haar verdriet. Als ik dan kijk naar die vrouw van Roef Ragas. Wat een verdriet moet zij wel niet hebben maar je ziet haar ook niet te pas en te onpas de publiciteit zoeken. Waarom weet ik niet maar ik leef met zo'n vrouw veel meer mee dan met een Rachel. Maar dat is mijn mening.
blijfgewoonbianca schreef op 24 september 2008 @ 09:09:

Ik word geen moment moe van mevr. Hazes haar verdriet , want ik kijk niet naar Boellefaart en Sjoonieuws en de roddelbladen lees ik ook nooit . Dat scheelt al een hele hoop .
Auwwww die deed pijn. :-d
kingmarja schreef op 24 september 2008 @ 09:09:

[...]

Nee, maar dit was wel een feit. Wat ? Dat ze die onderbroeken zo legde omdat ze geen inkomsten had ?

En het laatste wat ik heb meegekregen was dat ze volgens mij gescheiden waren van tafel en bed toen Dre onverwachts doodging. Ik geloof natuurlijk niet alles wat er in de bladen staat maar ik zet serieus mijn vraagtekens bij de integriteit van Rachel.
Wat ik op internet kan vinden is dat ze ervoor met zijn allen op vakantie waren gegaan . Maar kan , hoor , dat ze niet meer bij elkaar in een huis woonden . Ik ben totaal niet op de hoogte van dat soort dingen .
Maar Bianca, ook al doe je dat niet, om Rachel en haar kinderen kun je gewoon niet heen. Het lijkt wel of ze bij iedere gelegenheid die zich voor leent ze toch weer aanwezig en/of in beeld zijn. Erg irritant.
En uiteraard lees ik dergelijke bladen alleen bij de tandarts en de dokter. ;-)
Ik weet niet of R zelf wel altijd de publiciteit zoekt of dat zij - ook - benaderd wordt .

Maar maakt in ogen niet uit voor de hoeveelheid verdriet die ze al dan niet zou hebben . Dat staat er los van , vind ik .

Nou valt er ook moeilijker iets te doen met de nalatenschap van Roef Ragas ( acteur , toch ? ) dan met de muziek van een toch wel héél populaire ( of zo je wilt ; erg bekende ) volkszanger .
kingmarja schreef op 24 september 2008 @ 09:14:

Maar Bianca, ook al doe je dat niet, om Rachel en haar kinderen kun je gewoon niet heen. .
Hier niet, nee X-D
Dat bedoel ik. X-D
blijfgewoonbianca schreef op 24 september 2008 @ 09:19:

Ik weet niet of R zelf wel altijd de publiciteit zoekt of dat zij - ook - benaderd wordt .

Maar maakt in ogen niet uit voor de hoeveelheid verdriet die ze al dan niet zou hebben . Dat staat er los van , vind ik .

Nou valt er ook moeilijker iets te doen met de nalatenschap van Roef Ragas ( acteur , toch ? ) dan met de muziek van een toch wel héél populaire ( of zo je wilt ; erg bekende ) volkszanger .
True true, oke ander voorbeeld dan Willy Alberti en zijn weduwe. Persoonlijk vond ik Willy Alberti een grootse zanger veel veel beter dan Andre Hazes.
kingmarja schreef op 24 september 2008 @ 09:23:

[...]

True true, oke ander voorbeeld dan Willy Alberti en zijn weduwe. Persoonlijk vond ik Willy Alberti een grootse zanger veel veel beter dan Andre Hazes.
Ja ,........... eh.... en ?
Ik heb zijn weduwe nooit in beeld zien snikken. Ik vraag me af of ik dat ook zou willen. Ik zou mijn verdriet graag prive willen houden voor zover dat mogelijk is.
Maar jij bent Rachel niet lieverd :-]
kingmarja schreef op 24 september 2008 @ 09:33:

Ik heb zijn weduwe nooit in beeld zien snikken..

Niet ?

Ik wel , dacht ik . En dat ik zijn vrouw " ken " komt ook omdat ze weleens opdraaft/opdraafde als weduwe van . Zelf heeft ze geen mediaberoep dacht ik .

Zijn dochter krijgt het vaak nog te kwaad als ze naar oude beelden kijkt .

Maar dat is beter te verteren want je vond die man aardiger/ beter zingen ?
eleonora schreef op 24 september 2008 @ 09:39:

Maar jij bent Rachel niet lieverd :-]
Lamenoulekkermemeninggevuh :-d
blijfgewoonbianca schreef op 24 september 2008 @ 09:42:

[...]

Niet ?

Ik wel , dacht ik . En dat ik zijn vrouw " ken " komt ook omdat ze weleens opdraaft/opdraafde als weduwe van . Zelf heeft ze geen mediaberoep dacht ik .

Zijn dochter krijgt het vaak nog te kwaad als ze naar oude beelden kijkt .

Maar dat is beter te verteren want je vond die man aardiger/ beter zingen ?
Nee ik denk dat het eerder is omdat bij hen destijds geen sprake was van een scheiding of iets dergelijks. Nogmaals, bij Rachel heb ik gewoon twijfels aan haar oprechtheid. Het is teveel allemaal voor mijn gevoel.
Heeft J. Jordaan ook geen standbeeld en een wassenbeeld enzo ? En is er geen plein naar hem vernoemd ?
Er staat geen einddatum op het verloop van een rouwproces, daarvan ben ik overtuigd. Zelfs het verloop is niet bij iedereen hetzelfde.

Ik verdenk (ik beken dit oprecht) Rachel ervan dat ze niet helemaal 100% integer is. Dat ze haar kinderen inzet om over hun ruggetjes (wat een verantwoordelijkheid krijgen ze op hun leeftijd al te dragen) zoveel mogelijk geld te verdienen.

Misschien niet eens gepland en bewust, maar ze zwelgt in haar eigen bedachte verdriet, dat ook door de aandacht van de roddelpers en b.n.-ners die meewerken aan concerten en dergelijke in stand gehouden wordt.

Haar verdriet is er, maar tegelijkertijd wordt het geëxploiteerd.

Maar, goed, als ze dit nog even volhoudt, kan de inmiddels gereïncarneerde André zelf zijn boek uitgeven.
[quote]eleonora schreef op 24 september 2008 @ 09:03:

[...]

Heel vreemd misschien maar Rachel is voor mijn vriendin die 4 jaar geleden haar man verloor omdat hij zelfmoord pleegde, heel belangrijk. Juist het feit dat zij verdriet heeft om hem, openlijk en dat ze zich niet inhoudt omdat 'iedereen nou wel eens klaar is met dat gezemel', geeft mijn vriendin o.a. de moed om ook toe te geven dat ze nog steeds rouwt en heel veel dingen nog steeds heel erg moeilijk vindt. Zoiets als de dood van je partner, daar zit toch geen houdbaarheidsdatum op? Zo van, nu moet je klaar zijn met verdriet hebben want het is niet leuk voor de buitenwereld?[/quote]

Nee maar zo werkt het denk ik wel...
Als ik heeeeeeeel verdrietig ben, dan trek ik me terug. Rachel belt Boulevard. Dat maakt in mijn ogen wel verschil ja. Niet qua houdbaarheidsdatum, wel qua sympathie waar je op kunt rekenen. Het eerste gedrag komt integerder over dan het tweede.
Dat bedoelde ik qwertu, het is gewoon teveel allemaal.
qwertu schreef op 24 september 2008 @ 11:07:

Als ik heeeeeeeel verdrietig ben, dan trek ik me terug. Rachel belt Boulevard. Dat maakt in mijn ogen wel verschil ja. Niet qua houdbaarheidsdatum, wel qua sympathie waar je op kunt rekenen. Het eerste gedrag komt integerder over dan het tweede.

Dat maakt haar verdriet niet minder werkelijk. Omdat anderen zich terugtrekken en zij dat niet doet.

Ik zie Rachel trouwens helemaal niet zo vaak huilen eigenlijk. Maar ook ik zie niet zo heel vaak de showprogramma's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven