Mode & Beauty
alle pijlers
wel of geen skinny meer??
woensdag 24 september 2008 om 15:52
Nu wordt de discussie 'de ene maat is de andere niet' weer gestart?
Een maat 42 vind ik een maat 42. Ik ken niemand, die met een maat 42 slank is. 42 is gewoon 42. Zware botten, lang, gespierd, bladiebla. Met een 42 kan je reuze aantrekkelijk zijn, maar slank ben je niet.
Om even terug te komen op het onderwerp. Tjippie, trek die skinny broek gewoon aan als je hem leuk en mooi vindt. Het zou jou toch aan je aarsje kriebelen wat 'de bladen' vinden?
Een maat 42 vind ik een maat 42. Ik ken niemand, die met een maat 42 slank is. 42 is gewoon 42. Zware botten, lang, gespierd, bladiebla. Met een 42 kan je reuze aantrekkelijk zijn, maar slank ben je niet.
Om even terug te komen op het onderwerp. Tjippie, trek die skinny broek gewoon aan als je hem leuk en mooi vindt. Het zou jou toch aan je aarsje kriebelen wat 'de bladen' vinden?
woensdag 24 september 2008 om 15:59
Oeps, sorry Mariesophie, ik wilde niemand beledigen.. Maar ik weet van mezelf dat ik van die enorrrrrrrrme wijde houthakkersblouzen aanhad die ik nu niet meer zo snel zou aantrekken.. En ik ben niet eens erg modisch. Heb ook geen skinny jeans. Maar dat komt ook dat het me niet staat, qua strak. Ben al helemaal happy dat de hoge taille weer in komt
woensdag 24 september 2008 om 16:06
Ik draag gewoon wat ik leuk vind en al zijn skinnies weer uit de mode zo blijf ik die van mij nog dragen.Ik ben 1.75,ben goed doorgetraind vanwege het vele sporten,heb maat 40/42 en geen dikke reet,... Als ik iets niet draag dan gewoon omdat ik het niet mooi vind.Verder gewoon dragen wat je leuk vind dan straal je dat ook uit en je dat niet laten verbieden van de Gestapo und schnell ausziehen ja???... wie was degene die dat schreef?
woensdag 24 september 2008 om 16:09
woensdag 24 september 2008 om 16:15
woensdag 24 september 2008 om 16:18
woensdag 24 september 2008 om 16:27
@ borodini
Mag jij jokken?
Enne...UGGS...ik moest er niks vanaf weten. Tot eind vorige winter. Ik kreeg een paar UGGS. En nu ben ik verslaafd. Die dingen zijn lelijk...(al heb ik een model die ik nog best mooi vind). Maar ze zitten LEKKER EN zijn warm. Ja...ik ben verslaafd aan UGGS.
SCHIJT aan iedereen. Ik zie er dus blijkbaar echt niet uit. Draag skinny's met mn maat 38 en ook nog UGGS. hahaha
Mag jij jokken?
Enne...UGGS...ik moest er niks vanaf weten. Tot eind vorige winter. Ik kreeg een paar UGGS. En nu ben ik verslaafd. Die dingen zijn lelijk...(al heb ik een model die ik nog best mooi vind). Maar ze zitten LEKKER EN zijn warm. Ja...ik ben verslaafd aan UGGS.
SCHIJT aan iedereen. Ik zie er dus blijkbaar echt niet uit. Draag skinny's met mn maat 38 en ook nog UGGS. hahaha
Perfectionisme is niet perfect...
woensdag 24 september 2008 om 16:28
Tja, het afzeiken gaat toch maar door helaas en natuurlijk moeten de sprietjes onder ons er weer aan geloven. We mogen vooral niets over de wat vollere figuurtjes zeggen maar de dunne meiden mogen legaal afgezeken worden. Ik denk dat de skinny nogsteeds kan. Ik vind m zelf alleenmooi als je de broekspijpen in je laarzen draagt en ben geen fan van de pumps of gympen eronder.
woensdag 24 september 2008 om 16:28
Ik ben opzoek naar een baggy skinny. Dus van boven baggy en van onder strak. Had er eentje gevonden bij d eonly maar die rimpelde heel lelijk aan de voorkant, voor de rest stond hij met mijn MAAT40 geweldig. Heb een andere die zo snel wijder wordt dat ik hem automatisch baggy draag en nog een strakkere met blokjes en daar draag ik een langer shirt op en zo staat hij mij met mijn rgote kont (compleet schuldig aan mijn maat) geweldig.
woensdag 24 september 2008 om 16:32
woensdag 24 september 2008 om 16:33
woensdag 24 september 2008 om 16:38
woensdag 24 september 2008 om 16:39