Mode & Beauty alle pijlers

wel of geen skinny meer??

24-09-2008 14:17 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al verklapt; ga je de skinny jeans nog aantrekken komende herfst/winter of gaat ie de kast in?

Groetjes
merel73 schreef op 24 september 2008 @ 15:47:

Ik zie ook (bijna) geen mensen meer met een jaren '90 grunge look. En dat vond ik toen toch echt heel mooi, haha!
Dat vind ik nog steeds wel mooi hoor :smile: .
Nu wordt de discussie 'de ene maat is de andere niet' weer gestart?

Een maat 42 vind ik een maat 42. Ik ken niemand, die met een maat 42 slank is. 42 is gewoon 42. Zware botten, lang, gespierd, bladiebla. Met een 42 kan je reuze aantrekkelijk zijn, maar slank ben je niet.

Om even terug te komen op het onderwerp. Tjippie, trek die skinny broek gewoon aan als je hem leuk en mooi vindt. Het zou jou toch aan je aarsje kriebelen wat 'de bladen' vinden?
xxxRosalitaxxx schreef op 24 september 2008 @ 15:46:

Ik vind skinnyjeans gewoon niet mooi en ben het er wel mee eens dat als je een grotere maat hebt, die dingen niet moet dragen.
Amen!
Ik ben net de koningin, ik ben boven elke mode verheven;-)
Oeps, sorry Mariesophie, ik wilde niemand beledigen.. Maar ik weet van mezelf dat ik van die enorrrrrrrrme wijde houthakkersblouzen aanhad die ik nu niet meer zo snel zou aantrekken.. En ik ben niet eens erg modisch. Heb ook geen skinny jeans. Maar dat komt ook dat het me niet staat, qua strak. Ben al helemaal happy dat de hoge taille weer in komt :-]
http://img.photobucket.com/albums/v352/morganzola/gfy/74136402.jpg Geen porem!
Maricke schreef op 24 september 2008 @ 15:13:

[...]

Waarom? Iemand met maat 44 in een skinny gepropt, ziet er gewoon onsmakelijk uit. Laten we eerlijk zijn! Een dikke reet moet je verbergen en niet tentoonstellen!

Maar skinny mensen hebben over het algemeen niet eens een kont, dus wat valt daar dan te showen?

Doe mij maar de wijde pijpen :cheer2: alleen jammer dat de broeken die nu in de winkels liggen meestal te lang zijn.
merel73 schreef op 24 september 2008 @ 15:59:

Oeps, sorry Mariesophie, ik wilde niemand beledigen.. Maar ik weet van mezelf dat ik van die enorrrrrrrrme wijde houthakkersblouzen aanhad die ik nu niet meer zo snel zou aantrekken.. En ik ben niet eens erg modisch. Heb ook geen skinny jeans. Maar dat komt ook dat het me niet staat, qua strak. Ben al helemaal happy dat de hoge taille weer in komt :-]
Nou, bij mezelf vind ik het ook niet mooi meer hoor (droeg inderdaad ook vaak een houthakkerbloes, dr. Martens etc), maar wel soms bij mannen. Kan echt nog wel warm lopen voor een langharige teckel met 'grunge kleding' aan. Heerlijk!
Ik draag gewoon wat ik leuk vind en al zijn skinnies weer uit de mode zo blijf ik die van mij nog dragen.Ik ben 1.75,ben goed doorgetraind vanwege het vele sporten,heb maat 40/42 en geen dikke reet,... X-D Als ik iets niet draag dan gewoon omdat ik het niet mooi vind.Verder gewoon dragen wat je leuk vind dan straal je dat ook uit en je dat niet laten verbieden van de Gestapo und schnell ausziehen ja???... :rofl: wie was degene die dat schreef?
Tjippie schreef op 24 september 2008 @ 14:17:

Zoals de titel al verklapt; ga je de skinny jeans nog aantrekken komende herfst/winter of gaat ie de kast in?

Groetjes

Kijk, ik ben een onwijs hip mode tiepje. En die skinny's zijn echt zo niet meer hip.

Niet doen dus. Ook geen uggs btw. En geen giletje.

Wel laura asley achtige bloemen. Go with the flow, en to hell met een eigen smaak en mening.

Kusje

Borodini

X-D
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
sprokkelientje schreef op 24 september 2008 @ 15:14:

[...]

Niet helemaal mee eens...je hebt skinny's en skinny's: De loeistrakke stretchmodellen die bij wijze van spreke zelfs strak aan je kuiten en enkels zitten pruim ik met mijn maat 42 en behoorlijke reet ook niet...echter, ik heb 2 modellen van G-star (neigen net iets meer naar recht maar qua onderpijp toch best skinny) waar net iets meer model in zit (qua heup en bovenbeen) en die staan mij (en geloof mij...als er iemand zelf-kritisch is ten aanzien van broeken) heel goed.
Hier idem. Staat me prima die skinny met maat 42. Geen idee of het mode is trouwens, daar houd ik me niet zo mee bezig. (wil ook erg graag UGGS terwijl iedereen die ik ken die dingen spuuglelijk vindt en ze ook nog es totaal "uit" blijken te zijn. Haha)
emmenn schreef op 24 september 2008 @ 15:52:

Nu wordt de discussie 'de ene maat is de andere niet' weer gestart?

Een maat 42 vind ik een maat 42. Ik ken niemand, die met een maat 42 slank is. 42 is gewoon 42. Zware botten, lang, gespierd, bladiebla. Met een 42 kan je reuze aantrekkelijk zijn, maar slank ben je niet.

Om even terug te komen op het onderwerp. Tjippie, trek die skinny broek gewoon aan als je hem leuk en mooi vindt. Het zou jou toch aan je aarsje kriebelen wat 'de bladen' vinden?
Valt toch best mee?
(wil ook erg graag UGGS terwijl iedereen die ik ken die dingen spuuglelijk vindt en ze ook nog es totaal "uit" blijken te zijn. Haha)

ze Zijn ook lelijk ;-)

Maahaar, als jij ze wil hebben "ondanks" dat ze uit zijn, gewoon doen dan he :-d .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Maricke schreef op 24 september 2008 @ 15:33:

[...]

Die kan dat inderdaad zelf vinden....Maar heeft die dan geen vrienden of gewoon geen passpiegel thuis die het tegendeel bewijzen!

:-O Jij bent echt niet goed he? Wel eens bij stil gestaan dat er mensen zijn die wel van een maatje meer houden en juist walgen van die gratenpakhuizen met hun maatje 34/36.

Djeez, hoe oppervlakkig kan je worden.
Ik heb overigens maat 38 en dat kan prima in een skinny. Maar gelukkig hou ik meer van wijde pijpen en die zijn weer volop verkrijgbaar X-D
@ borodini

Mag jij jokken? ;-)

Enne...UGGS...ik moest er niks vanaf weten. Tot eind vorige winter. Ik kreeg een paar UGGS. En nu ben ik verslaafd. Die dingen zijn lelijk...(al heb ik een model die ik nog best mooi vind). Maar ze zitten LEKKER EN zijn warm. Ja...ik ben verslaafd aan UGGS.

SCHIJT aan iedereen. Ik zie er dus blijkbaar echt niet uit. Draag skinny's met mn maat 38 en ook nog UGGS. hahaha ;-)
Perfectionisme is niet perfect...
Tja, het afzeiken gaat toch maar door helaas en natuurlijk moeten de sprietjes onder ons er weer aan geloven. We mogen vooral niets over de wat vollere figuurtjes zeggen maar de dunne meiden mogen legaal afgezeken worden. Ik denk dat de skinny nogsteeds kan. Ik vind m zelf alleenmooi als je de broekspijpen in je laarzen draagt en ben geen fan van de pumps of gympen eronder.
Ik ben opzoek naar een baggy skinny. Dus van boven baggy en van onder strak. Had er eentje gevonden bij d eonly maar die rimpelde heel lelijk aan de voorkant, voor de rest stond hij met mijn MAAT40 geweldig. Heb een andere die zo snel wijder wordt dat ik hem automatisch baggy draag en nog een strakkere met blokjes en daar draag ik een langer shirt op en zo staat hij mij met mijn rgote kont (compleet schuldig aan mijn maat) geweldig.
yathibiyya schreef op 24 september 2008 @ 16:27:

@ borodini

Mag jij jokken? ;-)

Enne...UGGS...ik moest er niks vanaf weten. Tot eind vorige winter. Ik kreeg een paar UGGS. En nu ben ik verslaafd. Die dingen zijn lelijk...(al heb ik een model die ik nog best mooi vind). Maar ze zitten LEKKER EN zijn warm. Ja...ik ben verslaafd aan UGGS.

SCHIJT aan iedereen. Ik zie er dus blijkbaar echt niet uit. Draag skinny's met mn maat 38 en ook nog UGGS. hahaha ;-)
Jeetje dat moet dan een beste brandstapel zijn... :-d
@ Linda, waar worden de sprietjes afgezeken dan? Ik lees alleen maar dat dikke mensen bepaalde dingen niet moeten dragen. Maar wie bepaalt dat. Waarom zou een dik of een dun persoon iets niet mogen dragen? Omdat er mensen zijn die zich daar aan storen?
Chardonnay schreef op 24 september 2008 @ 16:25:

[...]

:-O Jij bent echt niet goed he? Wel eens bij stil gestaan dat er mensen zijn die wel van een maatje meer houden en juist walgen van die gratenpakhuizen met hun maatje 34/36.

Nou zeg, da's ook helemaal niet aardig. Ik heb maat 34/36 en ik ben helemaal geen gratenpakhuis. Gewoon een lekker wijf met heupen, borsten en een nice ass. Ik heb overigens voor mijn skinny jeans maat 38 nodig omdat mijn benen zo lang zijn en omdat ik heupen heb. Staat voortreffelijk.
Chardonnay schreef op 24 september 2008 @ 16:25:

[...]

Dus nu zijn wij gratenpakhuizen. Ok, prima. Maar dan ben jij een aangespoelde walrus! Fatass.....
Ik zeg ook niet dat iedereen met een maat 34/36 een gratenpakhuis is. Althans zo bedoelde ik het niet :hug:
Maricke, doe eens rustig.

Sommige mensen met een maat 42 zien er prima uit en sommige mensen met een maat 34 ook. En zo heb je ook mensen met een maat 42 of 34 die er minder mooi uitzien.

Maar niemand gaat toch bepalen wie wat met welke maat mag aantrekken.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaach dat maakt weer een hoop goed hi hi hi. Heb toevallig tijdens de lunch nog besproken dat dunne mensen altijd legaal afgezeken mogen worden maar waag het niet te doen bij iemand met een kilootje meer. Vandaar dat het een beetje gevoelig lag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven