Mode & Beauty
alle pijlers
wel of geen skinny meer??
woensdag 24 september 2008 om 16:40
Dit klopt niet.Als je de taille van een maat 36 meet en die denkt bij een persoon die 15 tot 20 cm langer is dan zal diegene graatmager zijn.Of andersom de taille van een maat 40 bij iemand van mijn lengte....je kunt dan nauwelijks nog spreken van een taille eigenlijk.
Lengte doet er wel degelijk toe,ook in vergelijking met je gewicht.
woensdag 24 september 2008 om 16:53
Ja precies, dat bedoel ik dus.
Ik pretendeer hier echt niet voor iedereen uit te maken vanaf welke maat je geen skinny meer aan zou mogen, maar zeg nou zelf: WIL iemand er zo bij lopen dan??
Kleding en mode is volgens mij bedoelt om je mooier te maken...om je sterke punten mee te accentueren of juist zwakke te verdoezelen. Ik snap vrouwen met dikke billen en vetrollen dan dus ook echt NIET die zich koste wat kost in zo'n skinny willen persen???
Of in een legging, of kort spijkerrokje.... Waarom??! Wat wil je daarmee bewijzen??? Dat ook jij die kleding aan mag of zo?
Ik snap het gewoon niet....
Zijn dat dezelfde vrouwen die op hun 45e nog in truitjes van de Wonderwoman rondlopen, gewoon omdat ze menen dat zij dit ook nog aan mogen/kunnen??
woensdag 24 september 2008 om 17:06
Ik heb maat 40 en 1,70 lang. Ik draag absoluut geen skinny, daar ben ik veel te dik voor. Ik vind ook dat het alleen maar staat bij meiden met maat 36, of misschien als je 1,80 lang bent, lange benen en maat 38/40 hebt. Als je andere maten hebt, moet je het gewoon niet doen.
Bij meisjes met maat 36 staan bijvoorbeeld weer geen strakke zwarte jurkjes met hakken, daar lijken ze dan meestal weer veel te mager in. Dat laatste staat wel weer heel mooi als je iets voller bent. Je moet gewoon kijken wat er bij je past.
Bij meisjes met maat 36 staan bijvoorbeeld weer geen strakke zwarte jurkjes met hakken, daar lijken ze dan meestal weer veel te mager in. Dat laatste staat wel weer heel mooi als je iets voller bent. Je moet gewoon kijken wat er bij je past.
woensdag 24 september 2008 om 17:07
Ik heb je in een ander topic ook al middelvingerend rond zien bleren, blijkbaar is dat jouw stijl.. Beetje jammer. Magoed, m.i. sla je de plank hier enorm mis. Passe zijn de skinny-jeans sowieso niet, dat hebben we kunnen zien op de catwalk voor het komende seizoen. Dat jij ze passe vindt, is iets heel anders.
Skinny als in alleen draagbaar voor skinny mensen is ook niet waar naar mijn mening. Je hebt dames met een behoorlijk achterwerk die heel goed met een skinny-broek weg komen. Ik noem een Jennifer Lopez en Beyonce. Die dames hebben echt geen maatje 34/36 hoor en kun je gerust in een skinny-jeans hijsen. Het gaat maar net om de verhoudingen van je lichaam, hoe 'strak' je lichaam is, de rest van je kledingkeuze etc. Dom roepen dat alle skinny-jeans boven de maat 36 verbrand zouden moeten worden is natuurlijk bullshit. Maar dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel.
woensdag 24 september 2008 om 17:09
woensdag 24 september 2008 om 17:14