Entertainment alle pijlers

Penoza

17-09-2010 11:08 679 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft gisteravond de eerste aflevering van deze serie gezien?



Ik vond het leuk! Goed verhaal, leuke acteurs, kortom: ik blijf het volgen. Al moest ik wel een beetje lachen toen ik Thomas Acda met een pistool zag zwaaien Vind hem altijd een beetje koddig. Ik ben benieuwd hoe het hele verhaal afloopt.



Wat vonden jullie?
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook moeilijk te verteren vind is dat El Amarillo en zijn entourage niets zouden merken van Carmen's blackouts en zelfs een keer flauwvallen. Carmen is niet echt een goeie partner in crime lijkt me. En ze had aantoonbaar geen geld meer en was dus uit de running.

Die Mexicanen willen dan toch ook weten hoe ze plotseling weer wel geld heeft?
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Simon zou haar geld eigenlijk moeten hebben toch?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:ModuleX schreef op 04 oktober 2015 @ 22:46:

[...]





Hmm, ik dacht meer aan Justine als gezamenlijke vijand.



Zou ook kunnen! In dat geval zouden de Mexicanen dus willen dat Carmen het OM en de politie misleidt over het transport dat al onderweg is. Dan heeft El Amarillo haar nog even nodig tot na dat transport.



In mijn visie bekijken die kartels officieren van justitie als inwisselbaar. Als Justine weg is, komt er weer een ander voor in de plaats die de zaak overneemt. Maar misschien heb je wel gelijk en vindt El Amarillo het gevaarlijk om corrupte Justine te laten zitten met haar connecties met zijn tegenstander Coach. Dan wil El Amarillo dus een liever een eerlijke Officier van Justitie
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
quote:pausini schreef op 04 oktober 2015 @ 23:00:

Simon zou haar geld eigenlijk moeten hebben toch?



Simon's rijke vrouw heeft de scheiding aangevraagd en is er met het geld van Carmen (op Simon's bankrekening) vandoor gegaan. Ze dreigde ermee dat als haar iets zou overkomen, een kopie van al Simon's activiteiten voor Carmen en Carmen's vader naar justitie zou gaan.

Simon's vrouw, Louise, werd hierin bijgestaan door Jack van Zon die zo het geld dat Carmen in zijn kantoorpanden had geïnvesteerd op zijn eigen conto kon bijschrijven.



Dus volgens mij heeft Simon geen cent. Maar zegt hij niets omdat hij bang is voor Van Zon en Louise.
De toekomst is niet meer wat het was
Wat ik nu altijd zo raar vindt is dat Carmen heel veel dingen in haar eentje doet. Geen bodyguard of iets. Doen die Mexicanen toch beter (al mag die dame wel eens ontspannen ).
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 04 oktober 2015 @ 23:25:

Wat ik nu altijd zo raar vindt is dat Carmen heel veel dingen in haar eentje doet. Geen bodyguard of iets. Doen die Mexicanen toch beter (al mag die dame wel eens ontspannen ).



Ik vrees dat die dame haar kaakspieren pas relaxt als ze Carmen martelt...



En eens mbt de bodyguards, die zag je nog wel in Penoza 1.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
quote:mdh schreef op 04 oktober 2015 @ 23:30:

[...]





Ik vrees dat die dame haar kaakspieren pas relaxt als ze Carmen martelt...



En eens mbt de bodyguards, die zag je nog wel in Penoza 1.



Bovendien is "De Winkel" nu een eenmansbedrijf van Carmen. Niet echt geloofwaardig dat Carmen helemaal alleen contacten legt, onderhandelt, wapens inkoopt, mensen omlegt enz. Het is gewoon geen organisatie meer.

Luther moet maar snel instappen, met Storm.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Dus krijgt Carmen een sigaar uit eigen doos van v. Zon?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:pausini schreef op 04 oktober 2015 @ 23:43:

Dus krijgt Carmen een sigaar uit eigen doos van v. Zon?Volgens mij wel ja.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Zou Sandrina een relatie beginnen met Van Zon? En hoe verklaart hij dan zijn littekens agv automutilatie?

Nu gelooft Dien ook wel alles wat haar wordt opgedist dus misschien zegt ie dat hij van sm houdt?





(Wat je zoal verzint nav een serie )
De toekomst is niet meer wat het was
quote:mdh schreef op 04 oktober 2015 @ 23:52:

Zou Sandrina een relatie beginnen met Van Zon? En hoe verklaart hij dan zijn littekens agv automutilatie?

Nu gelooft Dien ook wel alles wat haar wordt opgedist dus misschien zegt ie dat hij van sm houdt?





(Wat je zoal verzint nav een serie )denk het niet Sandrina is als de dood voor Van Zon, vindt het ook een griezel
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 04 oktober 2015 @ 23:56:

[...]





denk het niet Sandrina is als de dood voor Van Zon, vindt het ook een griezel



Ze was toch even aan het flirten toen Carmen binnenkwam...

Gaat iig niet goed aflopen met Sandrina, ze zoekt haar mannen wel uit zeg. Eerst Steven de slappeling die haar ook nog mishandelt, dan getrouwde Simon de cokesnuiver, en nu Van Zon...
De toekomst is niet meer wat het was
ohja? Van zon heeft haar iets aangedaan denk ik want waarom draagt ze een handschoen?

ja dat zei Carmen toch: je houdt toch van gevaarlijke mannen? ofzo iets
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 05 oktober 2015 @ 00:03:

ohja? Van zon heeft haar iets aangedaan denk ik want waarom draagt ze een handschoen?

ja dat zei Carmen toch: je houdt toch van gevaarlijke mannen? ofzo iets





Ooit heeft Sandrina de vriendin van Van Zon ontvoerd samen met Carmen. Sandrina heeft toen een vinger afgehakt bij die vriendin om te versturen naar diens vader als bewijs dat ze nog leefde. Vriendin is tijdens een vluchtpoging in gevecht geraakt met Sandrina en viel in een mes.

Carmen en Sandrina hebben het lijk begraven.

Van Zon heeft Sandrina gekidnapt om achter de plek te kunnen vinden waar zijn vriendin ligt begraven. Hij hakte toen bij Sandrina een vinger af om naar Carmen te sturen zodat ze naar hem toe zou komen om Sandrina voor een erger lot te behoeden.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
quote:mdh schreef op 04 oktober 2015 @ 23:07:

[...]





Simon's rijke vrouw heeft de scheiding aangevraagd en is er met het geld van Carmen (op Simon's bankrekening) vandoor gegaan. Ze dreigde ermee dat als haar iets zou overkomen, een kopie van al Simon's activiteiten voor Carmen en Carmen's vader naar justitie zou gaan.

Simon's vrouw, Louise, werd hierin bijgestaan door Jack van Zon die zo het geld dat Carmen in zijn kantoorpanden had geïnvesteerd op zijn eigen conto kon bijschrijven.



Dus volgens mij heeft Simon geen cent. Maar zegt hij niets omdat hij bang is voor Van Zon en Louise.Dat geld had ze al teruggestort. Simon heeft het opgesnoven of iets anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 05 oktober 2015 @ 07:17:

[...]



Dat geld had ze al teruggestort. Simon heeft het opgesnoven of iets anders.Klopt, in de laatste afl. van het vorig seizoen.
Moest iemand de laatste aflevering ook lachen toen Carmen die vuurwapens ging kopen, en die handelaar zei 'Tasje er om?' en Carmen 'Ja, graag!' Ik verwachte half en half 'nu, hamsterweken!' er achter aan
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 05 oktober 2015 @ 16:42:

Moest iemand de laatste aflevering ook lachen toen Carmen die vuurwapens ging kopen, en die handelaar zei 'Tasje er om?' en Carmen 'Ja, graag!' Ik verwachte half en half 'nu, hamsterweken!' er achter aan Ik ook ja, net alsof ze op de cuyp was.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik krijg het vermoeden dat het meissie van luus een zuster is van die "vriend" van boris.

Allebei turkse naam en zij spreekt ook turks. En die broer/"vriend" werkt (werkte nu) voor de coach.

In afl 2 helpt ie ook met dat shotje geven aan boris en steekt ie zelf met een voldaan gezicht

een peuk op, alsof ie denkt "missie geslaagd". Plus dat ie iets zegt over voor de tegenpartij (mexico?) wel eens wat te doen?? En En dat de mexicanen hun vasthouden.Lijkt mij een beetje op brainwashen (en verslaafd cq. afhankelijk maken). Denk ook dat ze op die manier het telnum. van geile arie hebben gescoord, via boris zijn tel.
Alle reacties Link kopieren
quote:mdh schreef op 04 oktober 2015 @ 22:48:

Ik kijk eigenlijk wel uit naar het einde van Justine... Hopelijk een afgang en plein public als Officier die zich heeft ingelaten met criminelen om haar eigen carrière vooruit te helpen.



Nee hoor, die blijft in de serie als tweede sterke vrouw



Dat Henk Ooms de vader is van Carnen was ik ff vergeten.

Ik had Zwart niet zo'n grote rol toebedacht en Leeflang een grotere.

Aisja werkt of voor El Amarilo of voor Justine.



Berry heeft de interessante rol. Goed dat Luther vrij is ( en meedoet), Carmen speelt met vuu daar terug te vallen op Storm en zodoende tegen haar dochter.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:_DeBolle_ schreef op 05 oktober 2015 @ 16:56:

Maar ik krijg het vermoeden dat het meissie van luus een zuster is van die "vriend" van boris.

Allebei turkse naam en zij spreekt ook turks. En die broer/"vriend" werkt (werkte nu) voor de coach.

Interessant...
Je bent zelf een theepot
Aicha is Marokkaanse, geen Turkse...dus dat complot gaat helaas niet door



Ik denk niet dat ze bij Coach hoort en ook niet bij de Mexicanen eigenlijk...want waar om zouden die haar nodig hebben? Justine kan, maar misschien iets heel anders? Een crime reporter of zo, ze studeert ook communicatie toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht gisteren trouwens even dat Storm Carmen wilde kussen , een heel raar moment was dat.

Heeft iemand hier het ook gezien?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 05 oktober 2015 @ 18:21:

Aicha is Marokkaanse, geen Turkse...dus dat complot gaat helaas niet door



Ik denk niet dat ze bij Coach hoort en ook niet bij de Mexicanen eigenlijk...want waar om zouden die haar nodig hebben? Justine kan, maar misschien iets heel anders? Een crime reporter of zo, ze studeert ook communicatie toch?Of ze is gewoon echt verliefd op hem
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven