Mode & Beauty
alle pijlers
wel of geen skinny meer??
woensdag 24 september 2008 om 20:34
En toch vind ik zoiets veel mooier staan bij een wat vollere vrouw. En bij dat meisje hiernaast zie je niet echt hoe dun ze is, door de pose en de soort kol. Als de jurk meer decollete had getoond, was het echt niet zo mooi geweest. Zwart kleedt al zo af en met zo'n jurkje wordt het al snel gratenpak-achtig. Dunne meisjes moeten gewoon skinnyjeans dragen, want dat staat ze beter en de wat vollere vrouwen een leuk zwart jurkje, want dat staat hen beter.
woensdag 24 september 2008 om 20:37
Ik vind dit echt zo onwijs generaliserend.
Goeiengenade.
De ene dunne vrouw is de andere niet, en de ene volle vrouw is de andere niet. ( en waarom is dun een Meisje, en vol een Vrouw ? )
Ik denk dat mensen gewoon moeten dragen wat ze willen. Punt.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 24 september 2008 om 22:26
Nou inderdaad. Ik ben dan wel slank, maar een meisje allang niet meer...
Zwarte jurkjes staan me prima trouwens, ook met diep decolleté. Dat je slank bent, wil niet zeggen dat je een rechte plank bent zonder enige vorm. Andersom hetzelfde, wanneer je vol bent hoeft net zo goed niet niet alle vorm uit je lijf te zijn of alles te hangen.
donderdag 25 september 2008 om 12:46
Ik heb zelf altijd een baggy jeans of een flaired jeans aan. Een skinny vind ik echt niets voor mij. Tot voorkort dan...want ik heb er 1 gekocht (te kort, maar dan doe ik hem iig ook niet zo aan :P ) om te dragen in mijn uggs. Had altijd mijn baggy in mijn uggs gepropt, maar dan krijg je boven je laarzen zo'n soort pofbroek-dee. Dat kon gewoon echt niet dus ik ben gezwicht. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem aan te doen zonder uggs :D
donderdag 25 september 2008 om 16:18
donderdag 25 september 2008 om 16:48
Haha, ik gefrustreerd? Tot nu toe ben jij degene die hier continu met hoofdletters en uitroeptekens loopt te schreeuwen. En nee, ik ben dat niet in die spijkerbroek. Ik ben gezegend met een platte buik en maat 36, gelukkig hoef ik mijn broeken nu niet te verbranden
En wat er op voorgaande pagina's is geschreven doet er helemaal niet toe. Jij reageert op iemand die iets schreef over skinny-jeans met een foto van iemand in een te krappe spijkerbroek. Je slaat de plank dus helemaal mis.
donderdag 25 september 2008 om 16:49
donderdag 25 september 2008 om 17:05
Daar gaan we weer.... Als ik tegen jou zou zeggen dat een skinny jeans bij een volle vrouw die vrouw als een olifant doet laten uitkomen... hoe zou jij dat vinden? Met een zwart jurkje lijken slanke vrouwen niet meteen gratenpak-achtig. Ik heb maat 36 en een zwart jurkje staat me uitstekend. Oja, ik heb ook cup C75, dus een decollete staat me ook uitstekend. Niet alle