Vrouw poept midden in Albert Heijn

04-10-2015 13:44 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw heeft vrijdagavond midden in een Albert Heijn in Hoofddorp een 'grote boodschap' gedaan.





Op bewakingsbeelden is te zien hoe de vrouw, die blijkbaar erg hoge nood had, achter een schap met brood kruipt. Nadat ze haar broek heeft opgetrokken, laat ze het eindresultaat nog even zien aan een andere vrouw. Vervolgens lopen de twee weg.



Iemand zette de beelden zaterdag op Dumpert. "Het was niet de bedoeling dat dit ook op internet zou komen", zegt een medewerker van de Albert Heijn tegen RTV Noord-Holland. "Maar we hebben er wel om kunnen lachen. Ik had medelijden met de collega die dit moest opruimen."



http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opvalle ... lsignoutmd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Kan me niet voorstellen dat je die niet hebt..;-) Bij jou komt geen enkel gevoel opploppen, het is allemaal neutraal van binnen?
Yup. Als je moet moet je. Als je jezelf belachelijk wilt maken, dan moet je dat vooral doen. Ik weet niet wat die vrouw bezielde, net als jullie dat niet weten. Het is gebeurd. Doekje erover en klaar. En een goed verhaal. End of story.
quote:Moondancer schreef op 06 oktober 2015 @ 20:21:

Ik heb een darmziekte en tijdens een ontsteking heb ik vaak maar een minuut of 2 om het tot een toilet te redden. Helaas ben ik al meerdere keren de toegang tot het personeelstoilet ontzegt in een winkel. En ja, helaas ook 2 keer het toilet niet gered daardoor.

Toch zou ik inderdaad niet mijn broek naar beneden trekken in een winkel.Dat vind ik dan wel triest dat ze je niet eventjes naar het personeelstoilet lieten gaan . Toen ik hoogzwanger was en ook ineens heel erg nodig moest heb ik het bij de Albert Heijn gevraagd en ik mocht gewoon eventjes naar het personeelstoilet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enora schreef op 04 oktober 2015 @ 14:06:

Gebeurd vaker ..



[img]http://www.retailhellunderground.com/poop2.gif[/img]Wow, vrij bizar. Wat gaat er dan in je hoofd om?
Alle reacties Link kopieren
Voor dringende drollen moeten er voorzieningen zijn, klaar. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om in AH achter t brood te schijten al liep het dun door mn broek. Maar ik vind t schandalig dat je een kindje of iemand die dringend moet weigert. Zeker als een winkel roept dat ie op de kleintjes let.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mama2015 schreef op 07 oktober 2015 @ 08:25:

[...]





Dat vind ik dan wel triest dat ze je niet eventjes naar het personeelstoilet lieten gaan . Toen ik hoogzwanger was en ook ineens heel erg nodig moest heb ik het bij de Albert Heijn gevraagd en ik mocht gewoon eventjes naar het personeelstoilet.Ja dat mag meestal wel, maar als je darmpatient bent, dan mag je gewoon niet naar zo'n toilet, alsof je graag op andermans (vieze?) toilet zit, of graag verteld dat je darmpatiente bent. En ik ben niet zo als Moondancer slechts 2 keer geweigerd, maar echt veel vaker, en heb ook al een aantal keren in mijn broek gescheten, gewoon omdat ik het niet meer op kon houden. Op het laatst durfde ik mijn huis daardoor niet meer uit, en als ik toch weg moest, dan maakte ik een planning, waardoor ik zo snel mogelijk weer thuis zou zijn, angstig om het in mijn broek te doen.
quote:Gisselle schreef op 07 oktober 2015 @ 13:03:

[...]



Ja dat mag meestal wel, maar als je darmpatient bent, dan mag je gewoon niet naar zo'n toilet, alsof je graag op andermans (vieze?) toilet zit, of graag verteld dat je darmpatiente bent. En ik ben niet zo als Moondancer slechts 2 keer geweigerd, maar echt veel vaker, en heb ook al een aantal keren in mijn broek gescheten, gewoon omdat ik het niet meer op kon houden. Op het laatst durfde ik mijn huis daardoor niet meer uit, en als ik toch weg moest, dan maakte ik een planning, waardoor ik zo snel mogelijk weer thuis zou zijn, angstig om het in mijn broek te doen.Ik vind dat toch wel heel erg triest maar heb sowieso vaker tegen mijn man gezegd dat er best in elke winkel een klantentoilet aanwezig mag zijn, zeker in een supermarkt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mama2015 schreef op 07 oktober 2015 @ 13:05:

[...]





Ik vind dat toch wel heel erg triest maar heb sowieso vaker tegen mijn man gezegd dat er best in elke winkel een klantentoilet aanwezig mag zijn, zeker in een supermarkt!Ja is het ook. Het lijkt wel alsof er steeds meer darmpatienten bij komen, steeds meer jonge mensen hebben wat aan hun darmen, daar loop je dan in je hippe kleding met je volgeschoten broek.
Alle reacties Link kopieren
ze had toch ook achter een boom gekund. Ik vind dat ook raar maar altijd beter dan midden in een winkel.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gisselle schreef op 07 oktober 2015 @ 13:22:

[...]



Ja is het ook. Het lijkt wel alsof er steeds meer darmpatienten bij komen, steeds meer jonge mensen hebben wat aan hun darmen, daar loop je dan in je hippe kleding met je volgeschoten broek.Als ik daar last van zou hebben zou ik voorzorg maatregelen nemen

http://www.drymed.nl/volwassen-luiers

Liever dat dan een natte of bruine doorlekkende broek getver
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is die drol nep. Vooral ook omdat ze zo snel poept en ik zie geen plasje?

Kortom: nep-drol voor weddenschap neergelegd.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou het winkel personeel toch wel gezien hebben dat de drol nep is
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Toen ik destijds bij v&d werkte, heeft er ook iemand in een pashokje gepoept. Die heeft wel nog haar billen afgeveegd...met een rokje uit de winkel! Ik heb echt vol ongeloof het hokje bekeken. Kon het gewoon niet geloven, maar het is echt gebeurt. Wat bezielt mensen om dit te doen? Bij die v&d zat de toilet er echt letterlijk naast!

Bij onze jumbo kan je altijd de sleutel krijgen van het toilet. En ik weet bij ons in de stad dat ik altijd bij de schoenwinkel terecht kan met dochter man van kinderdagverblijfleidster werkt daar, dus de kindjes kunnen daar altijd even naar het toilet. En ik denk dat ik ook wel bij de huisarts naar binnen kan lopen voor het toilet, of bij de kapper. Beetje een ons kent ons cultuur hier, dat is wel prettig in zo'n geval.

In Duitsland is het trouwens wel veel beter geregeld qua toiletten. Daar kan je op veel meer plekken naar het toilet in winkels.
quote:vruchtgebruik schreef op 04 oktober 2015 @ 13:53:

Ik vind het een typisch voorbeeld van hoe verward die grote concerns zijn. ZE weten echt niet hoe te reageren op zoiets.

Ik vind het asociaal. Je mag als winkelbedrijf je klanten en personeel wel wat beter in bescherming nemen tegen dit soort smerigheid. Dat brood heeft gewoon iemand moeten kopen of is weggegooid.



Waarom zijn er in de grote winkels geen klantentoiletten vraag ik me ook al lang af? Hoe vaak ik met mijn oudste rennend het hele winkelcentrum door moet met al mijn tassen, op zoek naar dat ene toilet ergens.?
quote:Gisselle schreef op 05 oktober 2015 @ 23:17:

Het is natuurlijk vreselijk smerig en absurd, maar ik heb geen medelijden met deze - of andere winkels. Ik heb nl. zelf nogal last van mijn ziekte van Chrohn, en ben vaak, heel erg vaak geweigerd als ik ergens vroeg of ik alsjeblieft, naar de toilet mocht. Als dat dan geweigerd werd, en ik vertelde dat ik darmpatient ben, en anders in mijn broek zou poepen, dan werd er gezegd dat de toilet alleen toegankelijk voor kinderen was, en mocht ik in de meeste gevallen toch geen gebruik maken van het toilet.Misschien ligt het aan de manier waarop je het vraagt.
Wat is dat nou voor aanname?
quote:tampontouwtje schreef op 09 oktober 2015 @ 08:46:

[...]





??
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 09 oktober 2015 @ 08:53:

[...]





Misschien ligt het aan de manier waarop je het vraagt.Tuuuurlijk Geloof je dat echt zelf? Veel winkels in NL hebben gewoon een beleid waardoor klanten niet naar het toilet mogen, en darmpatienten zijn vaak jonge mensen, waarbij je niet aan hun gezicht kan zien dat ze ziek zijn. Een vriendin werkte bij de A&H, zij loosde mij daar een paar keer naar het toilet en heeft mij toen verteld dat het voor klanten verboden was daar gebruik van te maken
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 09 oktober 2015 @ 08:27:

Toen ik destijds bij v&d werkte, heeft er ook iemand in een pashokje gepoept. Die heeft wel nog haar billen afgeveegd...met een rokje uit de winkel! Ik heb echt vol ongeloof het hokje bekeken. Kon het gewoon niet geloven, maar het is echt gebeurt. Wat bezielt mensen om dit te doen? Bij die v&d zat de toilet er echt letterlijk naast! Ik denk dat zo'n persoon misschien mentaal niet helemaal in orde is. Ik liep eens in Florence op het station en zag een keer een mooie jonge aziatische vrouw, echt beeldschoon, die hurkte in zo'n pasfoto hokje (het gordijn reikt niet helemaal tot beneden) en ging daar plassen, de plas stroomde bijna tot aan mijn voeten. Normaal gesproken ben ik heel mondig, en zou ik er wat van gezegd hebben, maar ik was helemaal verbouwereerd, dit verwacht je gewoon niet.
quote:Gisselle schreef op 09 oktober 2015 @ 09:36:

[...]



Tuuuurlijk Geloof je dat echt zelf? Veel winkels in NL hebben gewoon een beleid waardoor klanten niet naar het toilet mogen, en darmpatienten zijn vaak jonge mensen, waarbij je niet aan hun gezicht kan zien dat ze ziek zijn. Een vriendin werkte bij de A&H, zij loosde mij daar een paar keer naar het toilet en heeft mij toen verteld dat het voor klanten verboden was daar gebruik van te maken



juist! toen ik in een boekenwinkel werkte mocht ik ook niemand naar het toilet laten gaan... erg bekrompen van Nederland, zoals al velen hier zeggen: in het buitenland is het stukken beter geregeld en heb je ook gewoon meer openbare toiletten. als je en winkelcentrum bouwt kan je er toch ook gewoon wat toiletruimte in maken?



ik vind trouwens niet dat die meid extreem snel poepen, als ik echt aandrang heb lukt me dat ook wel, en vaak zit er dan niets op het papiertje als ik afveeg.. maar ik zou het niet in het openbaar kunnen hoor! heb al moeite als er een rij mensen staat, dan hou ik het liever op dan dat iemand anders in mijn stank gaat zitten daarna!

hoezo zijn het trouwens allemaal filmpjes en berichten van vrouwen die dit doen... ik dacht dat over dingen heen plassen echt een mannending was maar vrouwen zijn schijnbaar net zo vies!
Ik kom vaak in deze AH.

Ik vind de reactie van de directie echt absurd, ik vraag me dan af hoe zij dan met de hygiene regels omgaan in de winkel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enora schreef op 04 oktober 2015 @ 14:06:

Gebeurd vaker ..



[img]http://www.retailhellunderground.com/poop2.gif[/img]





Het zijn altijd vrouwen die in winkels schijten lijkt het wel



( lekker generaliseren...)
Alle reacties Link kopieren
quote:vruchtgebruik schreef op 04 oktober 2015 @ 13:53:

Waarom zijn er in de grote winkels geen klantentoiletten vraag ik me ook al lang af? Hoe vaak ik met mijn oudste rennend het hele winkelcentrum door moet met al mijn tassen, op zoek naar dat ene toilet ergens.Omdat Nederland niet de uitvinder is van openbare toiletten.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Wordt steeds triester lijkt wel, hebben mensen tegenwoordig geen fatsoen meer dat ze zelfs midden in een supermarkt gaan lopen poepen, kan er eigenlijk geeneens om lachen. Voor mij een blijk van dat steeds meer mensen gewoon maling hebben en maar doen en laten wat ze willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven