Vrouw poept midden in Albert Heijn

04-10-2015 13:44 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw heeft vrijdagavond midden in een Albert Heijn in Hoofddorp een 'grote boodschap' gedaan.





Op bewakingsbeelden is te zien hoe de vrouw, die blijkbaar erg hoge nood had, achter een schap met brood kruipt. Nadat ze haar broek heeft opgetrokken, laat ze het eindresultaat nog even zien aan een andere vrouw. Vervolgens lopen de twee weg.



Iemand zette de beelden zaterdag op Dumpert. "Het was niet de bedoeling dat dit ook op internet zou komen", zegt een medewerker van de Albert Heijn tegen RTV Noord-Holland. "Maar we hebben er wel om kunnen lachen. Ik had medelijden met de collega die dit moest opruimen."



http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opvalle ... lsignoutmd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kensi schreef op 04 oktober 2015 @ 14:17:

En nog niet eens de reet afvegen, dus de onderbroek vol stront, had dan gewoon in je broek gescheten



Inderdaad.

Als dit een asociale puberstreek is begrijp ik er al helemaal niks van. Uiteindelijk heeft ze zichzelf er meer mee door met een onderbroek vol afgeknepen poep naar huis te moeten.
Alleen maar poepen? Als ik moet poepen komt er ook altijd een plas.
quote:diana_banana schreef op 04 oktober 2015 @ 15:23:

[...]





Inderdaad.

Als dit een asociale puberstreek is begrijp ik er al helemaal niks van. Uiteindelijk heeft ze zichzelf er meer mee door met een onderbroek vol afgeknepen poep naar huis te moeten.Tuurlijk is dit een puberstreek. Een puberstreek van bijzonder laag allooi, dat wel. Waar ik eerlijk gezegd verbaasder over ben is de reactie van het personeel. Werken daar soms kleuters of zo? Lachen hoor, een drol op de grond .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een vrouw in het gangpad van de appie zien plassen.

Ik dacht dat ze wat uit haar tas pakte toen ze hurkte en vervolgens zag ik dus die plas.

Ze.had trouwens niet de moeite genomen om haar broek naar beneden te doen en liep dus met een natte broek naar de kassa om af te rekenen. Getver!
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fenrir-Greyback schreef op 04 oktober 2015 @ 15:28:

[...]





Tuurlijk is dit een puberstreek. Een puberstreek van bijzonder laag allooi, dat wel. Waar ik eerlijk gezegd verbaasder over ben is de reactie van het personeel. Werken daar soms kleuters of zo? Lachen hoor, een drol op de grond .Er werken heel veel pubers bij de meeste AH's, denk dat er daarom zo gereageerd wordt. Ik zou als bedrijfsleider niet blij zijn, dit is gewoon onhygiënisch.
quote:estrellas2 schreef op 04 oktober 2015 @ 15:31:

Ik heb een keer een vrouw in het gangpad van de appie zien plassen.

Ik dacht dat ze wat uit haar tas pakte toen ze hurkte en vervolgens zag ik dus die plas.

Ze.had trouwens niet de moeite genomen om haar broek naar beneden te doen en liep dus met een natte broek naar de kassa om af te rekenen. Getver!Dat kan iets medisch zijn, verzakte blaas bijvoorbeeld. Wat had ze volgens jou dan moeten doen?
quote:Grobbekuiken schreef op 04 oktober 2015 @ 15:41:

[...]





Dat kan iets medisch zijn, verzakte blaas bijvoorbeeld. Wat had ze volgens jou dan moeten doen?Een dweil vragen. En even langs de tena-afdeling om die leeg te kopen.
Alle reacties Link kopieren
die bakt weer eens wat anders dan een broodje
Mijn man werkt als buschauffeur , ook daar poepen ze gewoon van zich af.
Het zal je zus of kind maar zijn. Haar omgeving zal de puberscheter inmiddels toch wel hebben herkend. Ben benieuwd of er nog een verhaal achterzit.
En ik snap ook niet dat er staat dat het personeel er wel om kon lachen! Kom op zeg dit is gewoon te goor voor woorden.
In paskamers van kledingwinkels wordt ook op de grond gepoept en geplast. Of je ziet er plots volle luiers en maandverbanden liggen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 04 oktober 2015 @ 15:46:

[...]





Een dweil vragen. En even langs de tena-afdeling om die leeg te kopen.



Ja, oké, heb je gelijk in, maar met een natte broek naar de kassa lopen zoals gezegd werd...daar reageerde ik eigenlijk op.

Zal misschien met schaamte te maken hebben. Keur het niet goed want vies, maar ergens snap ik die schaamte dan wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat personeelslid bedoelde dat dat filmpje op internet terecht is gekomen.



Wat ongelooflijke asociaal. Ik hoop dat ze door een mensen herkent worden.

Idioot gewoon.



En inderdaad gadver, met die vieze poepkont gewoon weer in je onderbroek.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Grobbekuiken schreef op 04 oktober 2015 @ 15:55:

[...]





Ja, oké, heb je gelijk in, maar met een natte broek naar de kassa lopen zoals gezegd werd...daar reageerde ik eigenlijk op.

Zal misschien met schaamte te maken hebben. Keur het niet goed want vies, maar ergens snap ik die schaamte dan wel weer.Ik ook wel hoor, ik denk dat ik precies hetzelfde had gedaan. Ik gaf alleen maar aan wat ze anders had kunnen doen .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 04 oktober 2015 @ 15:58:

[...]





Ik ook wel hoor, ik denk dat ik precies hetzelfde had gedaan. Ik gaf alleen maar aan wat ze anders had kunnen doen .
ik denk dat het gewoon een rancuneuze ex-medewerkster van de broodafdeling is.
quote:Morrigan- schreef op 04 oktober 2015 @ 15:59:

ik denk dat het gewoon een rancuneuze ex-medewerkster van de broodafdeling is.Een poepie laten ruiken! Dát zal ze leren!
op dumpert staat trouwens het filmpje, maar ook een foto van 'de dump'

god knows why

voor als iemand de dader herkent aan de drol ofzo
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-10-2015 16:52
Reden: Ongepast en op de man
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 04 oktober 2015 @ 15:41:

[...]





Dat kan iets medisch zijn, verzakte blaas bijvoorbeeld. Wat had ze volgens jou dan moeten doen?



Vragen of ze naar de toilet mocht? Als het inderdaad iets medisch is, dan weet ze dat zoiets kan gebeuren, dan ga je voorbereidt op pad.

Deze vrouw zag er niet al te fris uit en ik begreep van de caissière dat ze vaker voor overlast zorgt. Ik betwijfel of het medisch is.

Als het wel zo is, dan zou ik niet nog rustig met een natte broek mijn boodschappen af gaan rekenen maar zorgen dat ik zo snel mogelijk uit de winkel kom.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook een wraakactie, vooral omdat ze beide nog even gaan kijken naar het resultaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:estrellas2 schreef op 04 oktober 2015 @ 15:31:

Ik heb een keer een vrouw in het gangpad van de appie zien plassen.

Ik dacht dat ze wat uit haar tas pakte toen ze hurkte en vervolgens zag ik dus die plas.

Ze.had trouwens niet de moeite genomen om haar broek naar beneden te doen en liep dus met een natte broek naar de kassa om af te rekenen. Getver!Bah. Heb je er iets van gezegd?
quote:estrellas2 schreef op 04 oktober 2015 @ 16:11:

[...]





Vragen of ze naar de toilet mocht? Als het inderdaad iets medisch is, dan weet ze dat zoiets kan gebeuren, dan ga je voorbereidt op pad.

Deze vrouw zag er niet al te fris uit en ik begreep van de caissière dat ze vaker voor overlast zorgt. Ik betwijfel of het medisch is.

Als het wel zo is, dan zou ik niet nog rustig met een natte broek mijn boodschappen af gaan rekenen maar zorgen dat ik zo snel mogelijk uit de winkel kom.



Je geeft nu wat meer info, en ja, goor!

Met een blaasverzakking kun je niet veel meer dan een tena in je onderbroek stoppen, en hopen dat het meevalt. Één keer niesen of hoesten en je broek zit vol.

Maar goed, deze mevrouw maakt het allemaal al lang niet meer uit blijkbaar. Heeft ze nog geluk dat ze geen winkelverbod heeft.
Alle reacties Link kopieren
Is het zeker dat ze aan het poepen was?

Kan ook plassen geweest zijn toch?

Poepen kan niemand zo snel
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven