Geen zin meer

06-10-2015 23:56 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb paar weken geleden topic geopent over dat ik zwanger was. Toen heb ik een overtijdsbehandeiling gehad en sindsdien gaat het eigenlijk niet goed met me. Heb al wat gesprekken gehad met psycho en eerst had ik een hele slechte psych die me echt totaal niet helpte, na 1 gesprek al niet meer heen geweest. en met ha ook allerlei dingen besproken al, maar ik heb echt nergens zin meer in.

Ik doe de kappersopleiding en heb super leuke stage maar ik wil er mee stoppen, om te gaan werken ergens, maar weet niet eens waar. Ik weet het echt niet meer, ik voel me overal zo dubbel om. Heb het idee dat me vriend me telkens controleerd overal mee, hij laat me echt geen moment alleen, omdat k me soms echt ontzettend slecht voel..



Wie heeft er tips voor mij, ik voel me zo slecht, zo eenzaam en niemand snapt me .. ;(
Terug naar de huisarts en zeggen dat het echt niet meer gaat zo.

Controleert je vriend je omdat hij zich zorgen maakt?



Verder: geen belangrijke beslissingen nemen nu, dus probeer door te gaan met je stage (aangezien je zegt dat het daar leuk is) en ondertussen jezelf op de rit te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn genoeg mensen die je wel begrijpen hoor dus je bent hier echt niet alleen in.



Maak vooral geen overhaaste keuzes waar je later spijt dan kunt krijgen! Zoals stoppen met school.



Mijn tip is geef het bij de ha opnieuw aan en laat je wederom doorsturen naar een psycholoog of anders een psychiater. Heel naar dat de eerste keer een vervelende ervaring was maar er zijn ook goede behandelaren bij. Of neem contact op met de kliniek/het ziekenhuis waar je de behandeling hebt ondergaan. Zij hebben vaak ook opties voor je.



Zoek vooral Hulp en blijf hier niet mee rondlopen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je misschien wel slecht voelen, maar je bent het niet. Die gedachte zal niet meteen helpen, maar denk daar af en toe eens aan. verder is het niet zo vreemd dat je even in een dip zit, je lijf heeft nogal wat te verduren gehad de laatste tijd, en je geest ook, en dat moet weer even goed komen. Nou ja dat "even" kan best een tijdje duren. Ik denk dat het beste wat je kunt doen is , voor het moment, in vertrouwd vaarwater blijven, dus die stage die je wel leuk vindt blijven doen, en blijven praten met ha en psycholoog. En ook met je vriend. Lief toch dat hij bezorgd om je is En misschien is hij niet zo goed in zijn gevoelens uiten (schijnt een mannenkwaaltje te zijn ) en uit hij zijn bezorgdheid voor jou op die manier
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Best wel wat meegemaakt zo te zien TO! Vervelend en naar voor je... Ik ben het eens met de meeste reacties hier. Succes, probeer dit te verwerken maar neem geen domme beslissingen nu. Kun je niet met je vriend praten over je gevoel?
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij veel meegemaakt meisje! Is helemaal niet gek dat je nu niet zo lekker in je vel zit!



Probeer zeker je opleiding af te maken! Je kan daarna altijd nog een baan zoeken, maar dan heb je in ieder geval een diploma op zak en die pakken ze je niet meer af! Dan heb je altijd iets om op terug te vallen. Je zegt dat je stage super leuk is. Probeer daar lekker veel energie in te steken en probeer daar ook zoveel mogelijk van te genieten!



Ik heb net je andere topic helemaal zitten lezen. Slik je wel je medicijnen? Zo ja, werken ze wel voldoende voor je? Ik heb er niet veel verstand van, maar misschien dat dit ook een oorzaak kan zijn...



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik adviseer je om hierover met je mentor te praten (of een andere docent waar je je prettig bij voelt). Die kan je doorsturen naar de schoolmaatschappelijkwerker. Daar kun je vrijlijvend je verhaal kwijt en zij kunnen je helpen om de boel weer op de rit te krijgen. Echt doen hoor, die hulp is er en die hulp is gratis. Het kan al erg helpen om alles kwijt te zijn en dat iemand dan met je meedenkt! Veel succes.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Alle reacties Link kopieren
quote:pierieliepiepielo88 schreef op 07 oktober 2015 @ 03:07:

Wat heb jij veel meegemaakt meisje! Is helemaal niet gek dat je nu niet zo lekker in je vel zit!



Probeer zeker je opleiding af te maken! Je kan daarna altijd nog een baan zoeken, maar dan heb je in ieder geval een diploma op zak en die pakken ze je niet meer af! Dan heb je altijd iets om op terug te vallen. Je zegt dat je stage super leuk is. Probeer daar lekker veel energie in te steken en probeer daar ook zoveel mogelijk van te genieten!



Ik heb net je andere topic helemaal zitten lezen. Slik je wel je medicijnen? Zo ja, werken ze wel voldoende voor je? Ik heb er niet veel verstand van, maar misschien dat dit ook een oorzaak kan zijn...



Sterkte!

Ik wil me opleiding okk af maken maar vind t zo moeilijk omdat ik gewoon totaalgeen motivatie heb Ik weet niet waarom t niet over gaat..

Me medicijnen heb ik een tijdje niet gebruikt maar sinds kort wel weer, heb ook 2 andere medicatie voorgeschreven gekregen omdat ik soms heel erg verdrietig ben. En omdat ik soms heel agressief ben
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vind het ook moeilijk zijn gevoel te uiten maar k bedoel dat hij me telkens controleert en behandelt als klein kind, alleen omdat die zo bang is.. Ik kan daar echt niet trgen
Alle reacties Link kopieren
quote:Scheveningen1996 schreef op 07 oktober 2015 @ 11:14:

Mijn vriend vind het ook moeilijk zijn gevoel te uiten maar k bedoel dat hij me telkens controleert en behandelt als klein kind, alleen omdat die zo bang is.. Ik kan daar echt niet trgenHeb je hier al iets over gezegd tegen hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:Scheveningen1996 schreef op 07 oktober 2015 @ 11:14:

Mijn vriend vind het ook moeilijk zijn gevoel te uiten maar k bedoel dat hij me telkens controleert en behandelt als klein kind, alleen omdat die zo bang is.. Ik kan daar echt niet trgenPraat erover met hem. Als hij niet weet dat het je stoort kan hij het niet veranderen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
quote:Scheveningen1996 schreef op 07 oktober 2015 @ 11:13:

[...]



Ik wil me opleiding okk af maken maar vind t zo moeilijk omdat ik gewoon totaalgeen motivatie heb Ik weet niet waarom t niet over gaat..

Me medicijnen heb ik een tijdje niet gebruikt maar sinds kort wel weer, heb ook 2 andere medicatie voorgeschreven gekregen omdat ik soms heel erg verdrietig ben. En omdat ik soms heel agressief benZoek Hulp hiervoor! Medicatie ís ter ondersteuning en zal het probleem niet gaan oplossen voor je. Daar heb je meer voor nodig.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Alle reacties Link kopieren
quote:Kia-Ora schreef op 07 oktober 2015 @ 15:20:

[...]



Zoek Hulp hiervoor! Medicatie ís ter ondersteuning en zal het probleem niet gaan oplossen voor je. Daar heb je meer voor nodig.Heb ik ook voor mijn gevoel snapt niemand het ..
fiom?
Alle reacties Link kopieren
Moiren ikweet niet of dat wat is, k vind het gewoon zo moeilijk allemaal. Met iedereen met wie k praat krijg ik zo een rare indruk, mn vriend die de hele dag achter me aan loopt, als hij et niet is zijn t zijn ouders wel, k word er gek van. Ik heb ook een begeleidster die ik al niet meer zie sinds k me zo voel na die overtijdsbehandeling., dan weer extra medicijnen terwijl k graag zonder zou willen kunnen.. Dan weer school wat tegen zit (maar stge is super leuk) maar ik heb ee geen zin meer in zo , alles zit me tegen altijd..!!
Ik denk dat je hier heel veel aan kan hebben.



https://fiom.nl/ongewenst-zwanger/abortusverwerking
Alle reacties Link kopieren
quote:Scheveningen1996 schreef op 08 oktober 2015 @ 23:34:

[...]



Heb ik ook voor mijn gevoel snapt niemand het ..Lieve schat mensen begrijpen je gevoel echt wel. Genoeg dames hier die hetzelfde hebben meegemaakt. Praat erover met anderen. Ook met je vriend en je (schoon)ouders. Zij maken zich zorgen en lopen daarom vast achter je aan. Maar vooral zoek hulp, Moiren heeft een goede link voor je geplaatst. Bel hen, zij kunnen je verder helpen!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven