Wat doen jullie op een vrije dag, parttime werken

08-10-2015 11:26 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi !



Ik werk gemiddeld tussen de 24 en 30 uur per werk, onregelmatig.

Het komt dus best vaak voor dat ik een dagje thuis zit, mijn vriend is dan aan het werk en we hebben geen kinderen.

Vaak ga ik dan het huishouden doen, recepten proberen en ben ik met de hond bezig.

Verder hang ik veel op dit forum, voor de tv (Netflix) en slaap ik uit.

Dat laatste wil ik veranderen, maar ik weet niet wat ik anders moet gaan doen.



's Avonds ben ik altijd wel druk, sporten, trainen met de hond, lid van buurtvereniging, feestjes e.d.

Wat doen jullie nog meer op een vrije dag als je alleen bent?

En met name als je best veel vrije tijd hebt.
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 08 oktober 2015 @ 14:00:

Als je je verveelt kun je net zo goed weer fulltime gaan werken.



Zoals ik al zei, ik heb dat wel vaker aangegeven dat ik dat graag wil.

In het bedrijf waar ik werk is op dit moment geen plek om meer uur te werken.
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik werk 3 dagen, dus naast het weekend heb ik 2 dagen in de week dat ik alleen thuis ben. (man aan het werk en kind op school) Meestal zit ik dan lekker achter de naaimachine. Op dit moment maak ik alvast de wintergarderobe voor zoon. Huishouden jas ik er in een uurtje doorheen nadat kind naar school is. Wat ik ook graag doe, is even de stad in 's ochtends. En uitgebreid met de kat knuffelen / internetten.
Alle reacties Link kopieren
Als ik een vrije dag heb ben ik veel in de tuin te vinden en doe ik klussen waar ik normaal geen tijd voor heb zoals mijn stoep en het schrobben van de vloer etc. Verder vind ik het leuk om wat gezellig te knutselen voor in huis (nu een bloemstuk in een pompoen). Ik kook dan ook uitgebreid of lees een boek. Soms ga ik langs familie of ga ik wandelen in het bos. Ik voel me overigens absoluut niet schuldig als ik een dag bankhang alleen komt het er nooit van. Ohhh mijn volgende project is het opknappen van mijn slaapkamer. Dat vind ik dan wel heel leuk.
verschilt, ik werk ook dezelfde uren ook veel onregelmatig. op me vaste vrije dagen, doe ik meestal boodschappen, sporten, yoga of ik ga naar mijn ouders, spreek af met vriendinnen als er een leuke film draait ga ik naar de bios. ben ook aan et uitvogelen om me vrije dag toch iets anders indelen of andere dingen ondernemen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven