Wilders ziet twee Nederlanden

17-09-2008 18:00 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
De begroting is volgens PVV-leider

Wilders een flutstuk van het slechtste

kabinet ooit.Het kabinet heeft geen oog

voor de gewone Nederlander en alleen de

linkse elite gelooft nog in de plannen.

Er zijn twee Nederlanden,zei Wilders.

Het Nederland van het kabinet is dat

van de "waanzinnige klimaathysterie en

de ontstuitbare islamisering".Het

andere Nederland,"mijn Nederland",is

dat van "de mensen die de rekening

betalen en worden beroofd en bedreigd

door islamitische straatterroristen.

Vooral Halsema (GL) en Pechtold (D66)

gaven Wilders weerwerk.Zij verweten hem

alle moslims op één hoop te gooien.

Bron: Teletekst

Wat vinden jullie? Schetst Wilders een verkeerd beeld, of is dit het beeld dat zo langzamerhand begint te ontstaan?
superstar_2 schreef op 25 september 2008 @ 10:17:

Gelukkig komt er nu ook geluid uit de Marokkaanse hoek.

klik

Damn...dat ik dit nog mag meemaken,Superstar.Nou ja,hopen dat dit initiatief niet meteen weer de nek wordt omgedraaid door arrogante,(links) politiek correcte fanatici.Heb jaren in Gouda gewoond,en toen speelde het probleem al.Maar ja...die medelanders waren eigenlijk zielig en wisten gewoon niet beter.Gewoon een stevige pot soepsidie ertegen aan,joh :cheers:

Nou hopen dat het in Utrecht,Zuilen ook weer wat rustiger is na gisteravond.Een scooterdief reed daar een kind aan.Toen de politie wilde ingrijpen liep het uit de hand.Tsja,een kind aanrijden met een gestolen scooter moet kunnen ,toch?Hoop niet dat de bestuurder er al te ernstig aan toe is.Mmm..Zuilen, gestolen scooter,grote groepen jongeren,onrust,inzet van een helikopter...?Ik weet het niet,maar heb wel zo m'n vermoedens (biedt m'n welgemeende excuses aan als achteraf blijkt dat ik onjuiste vermoedens erover heb).Btw,het betrof natuurlijk hier een incident.Net zoals alle soortgelijke situaties "incidenten" waren de afgelopen jaren...

Maar ok,in het algemeen lijkt het alsof er na jaren van overlast toch een kentering zichtbaar is.Het rooibosthee drinken lijkt z'n langste tijd gehad te hebben.Net zo goed als de werkreisjes van groepen (overlastgevende) capuchonjongeren naar Marokko.Hoewel in Den Bosch een GL wethouder stug daarin blijft volharden.Maar uitstervend initiatief hopelijk.

En groot compliment trouwens aan de Marokkaanse medelanders die het nu publiekelijk ook durven aan te geven het zat te zijn en maatregelen willen.Oprecht succes gewenst met jullie initiatieven want het zal niet makkelijk worden,ben ik bang @-(
Hey Lord,don't ask me questions
Robin de politie heeft die arme knul toch hopelijk niet zijn (gestolen) scooter afgepakt hè? :-p
Superstar,hoewel het onze overheidsdienaren de nodige moeite kostte, hebben ze deze kansarme en wanhopige jongeman na een goed gesprek kunnen overtuigen,dat dit toch niet de juiste manier is.Waarna hij huiswaarts is gezonden (zonder scooter).En thuis,onder het genot van een kop rooibosthee,kon bijkomen van dit,voor hem goed afgelopen avontuur.

Je hebt meel :-d
Hey Lord,don't ask me questions
Wat is er met het tasje gebeurd? Hij mocht de inhoud daarvan toch wel houden he. Hopelijk is de familie van het aangereden meisje niet te fel van leer getrokken.

Waar blijft slachtofferhulp voor deze jongen.
Oh, sorry, hij had geen tasje. Slechts een scooter.Moet kunnen foutje.
Wilders goes America :-P

http://www.jihadwatch.org/archives/022867.php
Laten we hopen dat ze die onzin van hem daar niet al te serieus nemen.
Ahhhhh, kan 'ie daar alstublieft blijven??? Samen met Hirsi Ali? Misschien is Ehsan Jami ook nog geïnteresseerd in een tripje overzees? Kunnen we hier gewoon weer verder met reële oplossingen voor reële problemen.
'Which brings me to my movie, Firna'. Hilarious!

Maar so far so good.
complicated schreef op 29 september 2008 @ 15:16:

[...]

Laten we hopen dat ze die onzin van hem daar niet al te serieus nemen.
heb je de reacties onderaan gelezen? Die zijn toch erg positief te noemen, weet niet in hoeverre deze site op reacties geredigeerd wordt. Ach, heeft Wilders ook eens enthousiast publiek.
Digitalis schreef op 29 september 2008 @ 15:38:

'Which brings me to my movie, Firna'. Hilarious!

Maar so far so good.
comment about 'the four seasons' is anders ook een spiffy opener!
Amerika als 'the last man standing'. O jee! Wilders heeft geen vertrouwen meer in Israël! Tsjeetje! Nou begint het wel héél penibel te worden. Te meer daar de VS economisch op instorten staan............
Carlice schreef op 29 september 2008 @ 15:40:

[...]

comment about 'the four seasons' is anders ook een spiffy opener!
Ik vind het tot dusver een mooie speech. Het klopt gewoon. Goeie tekstschrijver. De inhoud maakt me niet uit.

Tsja, wat moet je ervan zeggen? Een hoop blabla.

Typisch dat hij begint met het aanhalen van Alissa Zinovievna Rosenbaum (alias Ayn Rand), die samen met Allen Greenspan de 'Objectivistische Beweging' oprichtte. Greenspan is degene die zo goed voor de Amerikaanse economie heeft gezorgd onder Bush, waardoor de VS nu niet meer 'standing' zijn, maar 'falling'.

En dan Huntington. Beschuldigd van het bedrijven van pseudo wetenschap en misbruik van de mathematica om zijn vooroordeel te kunnen onderbouwen in zijn boek 'The Clash of Civilizations', waardoor hij zijn wetenschappelijke loopbaan in een kwalijk daglicht zette, ook al verkocht zijn boek goed in de tijd dat de neo-cons nog predikten het antwoord te zijn op de problemen waar de VS mee werden geconfronteerd. Inmiddels weten we wel beter........

Aryeh Eldad, gewezen leider van de 'Stern Gang', die aanslagen pleegde op volle bussen, een hotel opblies, een VN ambassadeur vermoordde en Conrad Adenauer de eerste bombrief stuurde. Tegenwoordig extreem rechtse politicus in Israël, die van mening is dat Joden héél Bijbels Palestina dienen te veroveren, en nog geen millimeter aan de Palestijnen moeten laten. Deze vriend van Wilders en Filip de Winter is écht het type dat we nodig hebben om de problemen in de 'Oude Wereld' op te lossen... :'-(
De hele speech van Wilders staat vol met onzinnige opmerkingen ('er mag op scholen niet meer over de boerderij worden gesproken, want dan moet men ook over varkens praten') en zaken die als feiten worden gepresenteerd, maar die slechts de mening van Wilders zijn.

Er zijn 48 landen in Europa. Zo'n 820 miljoen inwoners. Iets minder dan de helft daarvan woont in landen die niet in de Europese Unie zitten. Wilders komt met een aantal van 54 miljoen islamieten in Europa en noemt dat bijna een kwart van de Europese bevolking.

En ga zo maar door.

Laat hem alsjeblieft lekker in de Verenigde Staten blijven.
Vraagje.

Heel veel mensen hebben natuurlijk een mening over het 'marokkanenprobleem', 'de moslims' en Wilders. Maar wie van de meninggevers hebben nu daadwerkelijk contact met de marokkaanse gemeenschap of tenminste enig inzicht? En dan heb ik het niet over die aardige mevrouw met hoofddoek die je tegenkomt met de boodschappen.

Ik was eerst altijd vrij gematigd over de problematiek. Ik dacht dat er een paar fundamentalisten, een paar 'kutmarokkaantjes' enz. tussen zaten. Maar sinds een paar jaar heb ik kennis gemaakt met de marokkaanse gemeenschap. Eerst met één (jongen van 21 jr) toen met zijn familie (die familie was weer één van de invloedrijkste marokkaanse families in Nederland en zo ben ik weer met anderen in contact gekomen).

En weet je, ik ben me kapot geschrokken. Van de denkwijze, levenswijze enz. van die mensen, Ik laat het geloof hier nog buiten beschouwing. Het past gewoon niet in Nederland.
Beautiful schreef op 03 oktober 2008 @ 13:46:

Vraagje.

Heel veel mensen hebben natuurlijk een mening over het 'marokkanenprobleem', 'de moslims' en Wilders. Maar wie van de meninggevers hebben nu daadwerkelijk contact met de marokkaanse gemeenschap of tenminste enig inzicht? En dan heb ik het niet over die aardige mevrouw met hoofddoek die je tegenkomt met de boodschappen.

Ik was eerst altijd vrij gematigd over de problematiek. Ik dacht dat er een paar fundamentalisten, een paar 'kutmarokkaantjes' enz. tussen zaten. Maar sinds een paar jaar heb ik kennis gemaakt met de marokkaanse gemeenschap. Eerst met één (jongen van 21 jr) toen met zijn familie (die familie was weer één van de invloedrijkste marokkaanse families in Nederland en zo ben ik weer met anderen in contact gekomen).

En weet je, ik ben me kapot geschrokken. Van de denkwijze, levenswijze enz. van die mensen, Ik laat het geloof hier nog buiten beschouwing. Het past gewoon niet in Nederland.
Ja, maar wat moet ík hier nou mee? Ik heb geen idee over welke familie je het hebt; hoe die 'invloedrijk' is, en waarom; en welke denkwijze en levenswijze jou zo laten schrikken. Er zijn zat 'invloedrijke' autochtonen wiens denkwijze en levenswijze mij ook allermist aanstaat. Neem Wilders, bijvoorbeeld..........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven