Werk & Studie alle pijlers

Studeren jullie en zo ja wat?

25-09-2008 18:42 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd :)

Studeren jullie en zo ja wat?

Doe je het naast je werk of voltijd student?

Ik ben een voltijd student Sociaal Pedagogische Hulpverlening..
HBO Vertaler Frans via de LOI.
Cookieholic schreef op 26 september 2008 @ 17:19:

@ ikbenik : Ik wil graag met kinderen of jongeren werken. Het liefst als groepsleider in een residentiële inrichting..

Hey, zo'n stage loop ik nu ;-)

Weet je ook wat met wat voor doelgroep je wilt werken?
Laatste jaar Social Work (SPH dus). Deze doe ik voltijd maar daarnaast werk ik bij verstandelijk gehandicapten om een zakcentje te hebben :-d
runner84 schreef op 27 september 2008 @ 18:10:

[...]

Hey, zo'n stage loop ik nu ;-)

Weet je ook wat met wat voor doelgroep je wilt werken?
ik ben er nog niet helemaal uit... maar ik denk normaal begaafde kinderen (die bijvoorbeeld uit huis geplaatst zijn ofzo) of autistische kinderen..
Cookieholic schreef op 30 september 2008 @ 20:53:

[...]

ik ben er nog niet helemaal uit... maar ik denk normaal begaafde kinderen (die bijvoorbeeld uit huis geplaatst zijn ofzo) of autistische kinderen..

Oh, leuk!! Dan weet ik wel een leuke plek voor je :-P

In welk jaar zit je?
runner84 schreef op 01 oktober 2008 @ 09:48:

[...]

Oh, leuk!! Dan weet ik wel een leuke plek voor je :-P

In welk jaar zit je?

:) Nu in het 2e jaar..

ik zoek nog een stageplek voor de jaarstage in het 3e jaar..

Dus kom maar op :)
Cookieholic schreef op 02 oktober 2008 @ 18:08:

[...]

:) Nu in het 2e jaar..

ik zoek nog een stageplek voor de jaarstage in het 3e jaar..

Dus kom maar op :)
Ik stuur je wel een berichtje ;-)
runner84 schreef op 03 oktober 2008 @ 10:12:

[...]

Ik stuur je wel een berichtje ;-)
Ik heb hem:) Ik heb geantwoord!
journalistiek en nieuwe media. Eerst via de LOI maar wil volgend jaar HBO deeltijd gaan doen.
Ik studeer pedagogiek (hbo). Net jaar 4 afgerond alleen die scriptie nog @-( bahbah
Ik studeer Pedagogiek(hbo) voltijd, 3e jaar.

Leuk Lien, dat je dat ook doet. Waarover gaat je scriptie?
Hechtingsproblematiek bij pubers. En dan speciaal de pubers die in een pleeggezin wonen. D.m.v. interviews ga ik de meest voorkomende opvoedvragen verzamelen (wel alleen van gezinnen die hechtingsgestoorde pubers opvoeden) hierbij adviezen schrijven en hiervan een boekwerk maken zodat de ouders een handig gidsje/boekje hebben om zo deze ouders te ondersteunen.
Cookieholic, jammer het niet in de buurt is voor je. Succes nog met je zoektocht!
Heeel interessant Lien! Echt goed ook.
HBO Journalistiek, deeltijd.
HBO MER, deeltijd.

Naast mijn werk dus.
@ambrosia9

Dank je wel!
Eerst Bachelor Bedrijfsantropologie, nu daarvan de Master (scriptie) en Master Bestuurskunde (begonnen in sept).
Voltijd Nederlands Recht (master strafrecht)
Rechten, deeltijd naast full time baan.
Dat dan weer wel..
Jep, studeer Life Sciences, biologie en medisch laboratoriumonderzoek in deeltijd. Dit doe ik naast mijn fulltime baan.
Naast gezin (twee kinderen en man) en baan (28 uur) en huishouden en een klein beetje sociaal leven, studeer ik Management, Organisatie en Bestuur (aan de Open Universiteit). Ik ben nog maar net begonnen; ben bezig met het eerste vak; organisatiekunde. Wel interessant, maar oei, nog 41 vakken voordat ik klaar ben met de hele studie..:)
Ik leer voor apothekersassistent. Ik vind heel interessante beroep maar ik heb moeite met praktijk bijvoorbeeld hoe ik een capsulemaat moet kiezen. Ik zoek via internet de websites en materialen om mijn rekenen verbeteren.

Mijn excuus voor spelling en grammatica s fouten.
quote:dianaa schreef op 11 oktober 2008 @ 11:47:

Ik leer voor apothekersassistent. Ik vind heel interessante beroep maar ik heb moeite met praktijk bijvoorbeeld hoe ik een capsulemaat moet kiezen. Ik zoek via internet de websites en materialen om mijn rekenen verbeteren.

Mijn excuus voor spelling en grammatica s fouten.Dat valt toch wel mee? Als je maar geen foutjes maakt bij het afwegen van werkzame stoffen . Dat lijkt me echt ook heel leuk; in een apotheek werken. Al die schappen met potjes en pakjes en poedertjes recht in het gelid..ik vind apotheken altijd gaaf.
Net Bachelorbul Italiaanse taal en cultuur opgehaald en nu bezig aan de MA vertalen, helemaal voltijd en op zoek naar een leuke stageplek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven