Werk & Studie alle pijlers

Studeren jullie en zo ja wat?

25-09-2008 18:42 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd :)

Studeren jullie en zo ja wat?

Doe je het naast je werk of voltijd student?

Ik ben een voltijd student Sociaal Pedagogische Hulpverlening..
HBO Vertaler Frans via de LOI.
Cookieholic schreef op 26 september 2008 @ 17:19:

@ ikbenik : Ik wil graag met kinderen of jongeren werken. Het liefst als groepsleider in een residentiële inrichting..

Hey, zo'n stage loop ik nu ;-)

Weet je ook wat met wat voor doelgroep je wilt werken?
Laatste jaar Social Work (SPH dus). Deze doe ik voltijd maar daarnaast werk ik bij verstandelijk gehandicapten om een zakcentje te hebben :-d
runner84 schreef op 27 september 2008 @ 18:10:

[...]

Hey, zo'n stage loop ik nu ;-)

Weet je ook wat met wat voor doelgroep je wilt werken?
ik ben er nog niet helemaal uit... maar ik denk normaal begaafde kinderen (die bijvoorbeeld uit huis geplaatst zijn ofzo) of autistische kinderen..
Cookieholic schreef op 30 september 2008 @ 20:53:

[...]

ik ben er nog niet helemaal uit... maar ik denk normaal begaafde kinderen (die bijvoorbeeld uit huis geplaatst zijn ofzo) of autistische kinderen..

Oh, leuk!! Dan weet ik wel een leuke plek voor je :-P

In welk jaar zit je?
runner84 schreef op 01 oktober 2008 @ 09:48:

[...]

Oh, leuk!! Dan weet ik wel een leuke plek voor je :-P

In welk jaar zit je?

:) Nu in het 2e jaar..

ik zoek nog een stageplek voor de jaarstage in het 3e jaar..

Dus kom maar op :)
Cookieholic schreef op 02 oktober 2008 @ 18:08:

[...]

:) Nu in het 2e jaar..

ik zoek nog een stageplek voor de jaarstage in het 3e jaar..

Dus kom maar op :)
Ik stuur je wel een berichtje ;-)
runner84 schreef op 03 oktober 2008 @ 10:12:

[...]

Ik stuur je wel een berichtje ;-)
Ik heb hem:) Ik heb geantwoord!
journalistiek en nieuwe media. Eerst via de LOI maar wil volgend jaar HBO deeltijd gaan doen.