Werk & Studie
alle pijlers
Waarom is er altijd die paintball collega?!
dinsdag 30 september 2008 om 22:19
Ben net begonnen met mijn nieuwe baan, samen met nog een paar andere nieuwe collega's. Nou ben ik net op tijd om mee te doen aan het geplande bedrijfsuitje. Een der keuzes was paintballen....zucht. Waarom is er altijd een of andere vervelende etter die dergelijke dingen voorstelt? De nieuwe mannelijke collega riep meteen heel hard dat ie dat ging kiezen, een der vrouwelijke collega's en ik keken elkaar meteen aan van "Ah nee he?!". Er zijn veel mannen in het team. Grote kans dus dat het paintballen wordt. Heel fijn.... Is een bedrijfsuitje niet bedoeld voor je lol?
Waarom is er altijd die ene actieve collega die met dergelijke voorstellen komt en dan de meerderheid overhaalt (niemand wil per slot van rekening de pretbederver of het watje zijn natuurlijk)? Waarom? Als ik actief wil gaan doen dan weet ik wel iets leukers te bedenken dan paintballen....zucht.... Iets niet agressiefs waarvan men niet irritant fanatiek wordt. Want je zult zien dat men nog zeer agressief lukraak gaat schieten ook. Dat schijnt leuk te zijn.....of zo....
Mijn humeur heeft nodig een polletje nodig. Alweer idd!
Waarom is er altijd die ene actieve collega die met dergelijke voorstellen komt en dan de meerderheid overhaalt (niemand wil per slot van rekening de pretbederver of het watje zijn natuurlijk)? Waarom? Als ik actief wil gaan doen dan weet ik wel iets leukers te bedenken dan paintballen....zucht.... Iets niet agressiefs waarvan men niet irritant fanatiek wordt. Want je zult zien dat men nog zeer agressief lukraak gaat schieten ook. Dat schijnt leuk te zijn.....of zo....
Mijn humeur heeft nodig een polletje nodig. Alweer idd!
dinsdag 30 september 2008 om 22:26
Haha Minny, ik vind er ook niets aan. Wat ik ook zo erg vind is karten. In zo'n dom klein autootje over een parcours razen terwijl ik toch al jaren een grote-mensen-rijbewijs heb.
Mijn collega's zijn trouwens altijd erg blij met mij, want na een ronde karten of paintballen heb ik het wel gezien en geef mijn ronde of paintballetjes aan anderen (oh, nou heb ik veel balletjes, kicken!)
Mijn collega's zijn trouwens altijd erg blij met mij, want na een ronde karten of paintballen heb ik het wel gezien en geef mijn ronde of paintballetjes aan anderen (oh, nou heb ik veel balletjes, kicken!)
dinsdag 30 september 2008 om 22:28
ik heb nooit gepaintbald, jij wel neem ik aan, anders zou je niet meteen zeggen dat het agressief en irritant is.
ik heb wel eens gelasergamed, nou is dat iig niet pijnlijk als je geraakt wordt (weet ik uit ondervinding) Dus ik zou dat paintballen wel eens mee willen maken, om er over mee te kunnen praten.
En als t echt niks is, dan achter een dikke boom kruipen en via de bosjes terug naar t cafe wdat vasst wel in de buurt ligt,"sorry jongens ik raakte jullie kwijt dus ben maar terug gegaan"
ik heb wel eens gelasergamed, nou is dat iig niet pijnlijk als je geraakt wordt (weet ik uit ondervinding) Dus ik zou dat paintballen wel eens mee willen maken, om er over mee te kunnen praten.
En als t echt niks is, dan achter een dikke boom kruipen en via de bosjes terug naar t cafe wdat vasst wel in de buurt ligt,"sorry jongens ik raakte jullie kwijt dus ben maar terug gegaan"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 30 september 2008 om 22:35
Och, wij gingen ooit waterskiën terwijl we heel wat collegaś van rond de 60 hebben. Resultaat: een handjevol jonge honden stond te waterskiën, rest van de collegaś heeft aan de kant staan kijken, en één oudere collega die het toch probeerde heeft het met een akelige kneuzing moeten bekopen waar hij 6 weken last van heeft gehad.
Ik vind een uitje dat niet zo mijn smaak is geen probleem, je kunt niet allemaal alles leuk vinden en ik pas me wel aan. Maar het moet wel iets zijn dat iedereen fysiek aankan, niet iets wat alleen leuk is voor de jonge honden in de groep.
Ik vind een uitje dat niet zo mijn smaak is geen probleem, je kunt niet allemaal alles leuk vinden en ik pas me wel aan. Maar het moet wel iets zijn dat iedereen fysiek aankan, niet iets wat alleen leuk is voor de jonge honden in de groep.
dinsdag 30 september 2008 om 22:36
Er wordt hier toch nog veel op leuk gestemd in de poll....
Mij lijkt het wel geinig eerlijk gezegd,vond laserquest ook wel leuk om eens te doen.
Volgens mij is het haast onmogelijk trouwens om iets te vinden wat iedereen van een team/bedrijf leuk vindt.Je hebt er altijd mensen bij die het niks vinden of het is te duur,te hoog,te eng,te ver weg etc etc etc
Mij lijkt het wel geinig eerlijk gezegd,vond laserquest ook wel leuk om eens te doen.
Volgens mij is het haast onmogelijk trouwens om iets te vinden wat iedereen van een team/bedrijf leuk vindt.Je hebt er altijd mensen bij die het niks vinden of het is te duur,te hoog,te eng,te ver weg etc etc etc
dinsdag 30 september 2008 om 22:42
Je komt wel onder de blauwe plekken te zitten als je vaak geraakt wordt. Dus als je weigert snap ik dat best. Is je goed recht. maar nogmaals ik zou het zo weer doen....mét het achterlijke pakje én het charmante tijgeren. Ik kreeg er een enorme kick van als ik iemand terug kon pakken. Mijn remmingen vielen totaal weg
dinsdag 30 september 2008 om 22:43
dinsdag 30 september 2008 om 22:45
dinsdag 30 september 2008 om 23:01
Ik heb al vele personeelsuitjes georganiseerd: een moorddiner, showdiners, galafeesten, wild water raften, lasergamen, elektrische rodeokoe rijden, bowlen, karten, appeltjes plukken, wandelen, beach volley of barbeque.... kantklossen dan niet gedaan, wel eens zijde schilderen geloof ik.
Maar het maakt geen ruk uit wat je verzint want er is altijd wel een percentage die er geen ruk aan vindt, er over zeikt, of te fanatiek meedoet of vooral klaagt over de organisatie terwijl ze zelf nooit een vinger uitsteken als zoiets geregeld moet worden....
Dus ach.... tis toch nooit goed...
Overigens vind ik alles best... ik ben altijd wel te porren voor iets.
Alleen lasergamen met mijn afdeling terwijl die voor 70 procent bestond uit ex-beroepsmilitairen was niet zo'n succes....
(f)