Binnenpretjes...

30-09-2008 10:47 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen tampon met jeukpoeder..

Wie heeft dat ook wel eens dat je in jezelf zo ontzettend moet lachen om iets (ik ben heel erg visueel ingesteld, en nogal dromerig), maar dat als je het aan een ander zou vertellen het helemaal niet meer zo leuk is? Sterker nog, die zou denken dat je helemaal gek bent. En dat je het daarom maar voor jezelf houdt?

Ik kan zo ontzettend veel lol hebben met mezelf, ik lig soms helemaal in een deuk dan, van binnen.

Zo heb ik soms ineens dat ik met iemand zit te praten een beeld van die persoon, naakt. Het kan zomaar ineens in mijn hoofd schieten. Of dat je in een belangrijke vergadering zit en dat je ineens luid boerend opstaat en wegloopt. Ik zie dat dan helemaal voor me, inclusief alle verbijsterde gezichten van iedereen.

Of dat iedereen plotseling opstaat en heel wild de polonaise gaat doen.

Wat zijn jullie binnenpretjes?
Tijdens een bloedserieuze vergadering denken aan de grappige opmerking die iemand de dag daarvoor plaatste waarvan de tranen je over de wangen rollen. En dan spontaan weer in de lach schieten terwijl iedereen je appelig aankijkt.

In vergadering zitten en denken over je collega:

Ik heb met jou gezoehoeeend en je zoent niet lekker... Sukkollll...gnagnagna...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Hahaha leuk! Zo'n topic!! Ik snap wat je bedoeld, ben zelf ook visueel ingesteld en n dromer maar heb nu even geen voorbeeldje... Mmm...lets think.. Kom dr later wel op terug haha!
Hier nog zo iemand die visueel is ingesteld :-)

En een vriendin van mij dus ook en aangezien we ook nog ongeveer dezelfde beelden zien, kun je wel invullen hoe wij soms zijn in gezeldschap....we moeten elkaar dus soms echt niet aankijken.....hihi

X

Emoticon

PS: over echt voorbeelde ga ik even nadenkn :)
Dat is helemaal leuk ja, als je dat samen met iemand hebt!

Ik heb dat ook met sommige mensen, ook met een vriendin van me. Dan hoef je maar 1 woord te zeggen en dan zie je het helemaal gebeuren hahaha.

Maar het overkomt mij vaak ook erg onverwacht, als ik bij mensen ben met wie ik dat dan niet kan delen. Ik heb het wel eens geprobeerd dan, maar als die ander je dan niet begrijpt en die kijkt je een beetje aan alsof ie water ziet branden dan voel je je zo sullig...

Mijn inbeeldingsvermogen kan soms heel erg ver gaan!
Hier nog zo iemand! Ik ben ook een erge dromer. Probeer mijn rare fantasiën (niet seksueel dus he) wel eens aan mensen uit te leggen, maar dat komt op de een of andere manier niet over.

Ik heb wel eens gehad dat er iemand kwam bij een restaurant waar ik werkte (paar jaar geleden). We zaten vol. Zegt die vent: maar ik ken de eigenaar. Dus ik denk bij mezelf (en zag het voor me) ooo, dan rollen we de rode loper uit, gaat iedereen aan de kant, verschijnt er een tafel met prachtig kaarslicht en zingende serveersters etc. Ik moest natuurlijk lachen...

Als ik hem zo nalees is ie ook helemaal niet leuk ;)

Mijn vriend en ik hebben wel vaak blikken van verstandhouding. Dat we hetzelfde denken over anderen of over een situatie. Als hij er op zo'n moment niet is, zou ik hem bijna willen bellen. Omdat ik weet dat hij de enige is die het ook grappig zou vinden.
Ja erg he, als je het naderhand vertelt is het gewoon echt niet leuk, omdat je nu eenmaal de beelden erbij moet hebben en die zijn zo lastig te verwoorden.

Ik heb wel eens gehad dat ik me iedereen voorstelde op wieltjes. 8-P Dan lopen mensen niet, maar rijden ze als vanzelf vooruit. Heel maf ziet er dat dan uit natuurlijk, maar als je dat inbeeldingsvermogen niet hebt kun je je er niks bij voorstellen.

Ik zei al, mijn fantasie gaat erg ver.
hihi, heel herkenbaar!

Had het laatst met een vriendin dat we over de grond rolden van het lachen om zoiets. We stelden ons ineens voor hoe het zou zijn om bij een etentje met vrienden of kennissen ineens met een doodnormaal gezicht in totaal andere kledingstijl aan te komen. (indiase gewaden incl stip op voorhoofd, of piercing door je neus). En dan verbaasd kijken omdat anderen verbaasd doen. Nou ja, niet uit te leggen dus, toen zeeeer grappig :-)
haha dit heb ik ook!

of als iemand een verhaal vertelt dan stel ik me voor hoe dat gegaan moet zijn en er uitgezien zal hebben en moet ik heeeeel hard lachen, en dat word vaak niet leuk gevonden door de tegenpartij.

Als ik in de auto zit heb ik in altijd wilde verhalen fantasien waar ik zelf superwomen ben :P en niemand mij iets kan maken.

zo grappig dit topic zo herkenbaar.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Paque_in_Pink schreef op 30 september 2008 @ 11:24:

En dan spontaan weer in de lach schieten terwijl iedereen je appelig aankijkt.
Maar wat doe je als anderen je perig, tomatig of meloenig aankijken?
World of Warcraft: Legion
hans66 schreef op 01 oktober 2008 @ 10:45:

[...]

Maar wat doe je als anderen je perig, tomatig of meloenig aankijken?
Hans, je kunt geen appels met peren vergelijken (of meloenen of tomaten)...
Frutje schreef op 01 oktober 2008 @ 13:49:

[...]

Hans, je kunt geen appels met peren vergelijken (of meloenen of tomaten)...
**Ziet nu een Hans aandachtig vergelijkend tussen een hele berg appels, peren, meloenen en tomaten zitten**

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven