Werk & Studie
alle pijlers
Naam eigen bedrijf
vrijdag 3 oktober 2008 om 15:33
wal | schip
Wal: dit zijn de bedrijven en organisaties, vaak wat star, weinig flexibel of vernieuwend, vaste (=wal) patronen
Schip: de cultuursector, kunstenaars, losgeslagen, op drift, soms in contact komend met de wal (aanleggen)
Verticaal streepje is een nerdsymbool voor het doorsturen van informatie van A naar B (pipe), maar ook een teken waar een ontwerper iets mee kan (scheiding in kleur/illustratie/ontwerp).
De link tussen wal, schip en Rotterdam ga ik niet uitleggen.
Wal: dit zijn de bedrijven en organisaties, vaak wat star, weinig flexibel of vernieuwend, vaste (=wal) patronen
Schip: de cultuursector, kunstenaars, losgeslagen, op drift, soms in contact komend met de wal (aanleggen)
Verticaal streepje is een nerdsymbool voor het doorsturen van informatie van A naar B (pipe), maar ook een teken waar een ontwerper iets mee kan (scheiding in kleur/illustratie/ontwerp).
De link tussen wal, schip en Rotterdam ga ik niet uitleggen.
vrijdag 3 oktober 2008 om 17:05
Ha daar ben ik weer!!!
Wat een goede ideeen, mijn hoofd loopt nu over van het brainstormen.
Ik ga voor een NL naam (internationaal zal ik echt niet zo snel doorbreken
\Ik heb hier en daar wat gezien waar ik wat mee kan! Ik ga hier het weekend even op broeden en ik kom hier nog op terug wat het geworden is!!!
BEDANKT!!!!!!! Voor al jullie krakende hersentjes
Groet MAx
Wat een goede ideeen, mijn hoofd loopt nu over van het brainstormen.
Ik ga voor een NL naam (internationaal zal ik echt niet zo snel doorbreken
\Ik heb hier en daar wat gezien waar ik wat mee kan! Ik ga hier het weekend even op broeden en ik kom hier nog op terug wat het geworden is!!!
BEDANKT!!!!!!! Voor al jullie krakende hersentjes
Groet MAx
dinsdag 7 oktober 2008 om 10:20
dinsdag 7 oktober 2008 om 11:48
Hoi rider & de rest
Ik ben bezig met het opzetten van een pr adviesbureau in de culturele sector. Ik probeer samen met kleine culturele kunstinstellingen hun producten opde mrkt te zetten en onder de aandacht van het bedrijfsleven te brengen voor zakelijke activiteiten. Ik doe dit in Rotterdam en hoop uit te breiden naar de andere grote steden. Ik ben op zoek naar een nl naam
Voldoende zo?
groet Max
Ik ben bezig met het opzetten van een pr adviesbureau in de culturele sector. Ik probeer samen met kleine culturele kunstinstellingen hun producten opde mrkt te zetten en onder de aandacht van het bedrijfsleven te brengen voor zakelijke activiteiten. Ik doe dit in Rotterdam en hoop uit te breiden naar de andere grote steden. Ik ben op zoek naar een nl naam
Voldoende zo?
groet Max
dinsdag 7 oktober 2008 om 15:23
Mijn unique selling point is dat ik me richt op de kleine culturele organisaties. Ik heb al contacten in het bedrijfsleven maar die gaan eerder in zee met de grote jongens omdat dit veilig en vertrouwt is. Ik wil ze graag laten zien dat een kleine organisatie ook veel te bieden heeft en juist doordat ze klein zijn en daardoor een unieke beleving kunnen meegeven.
Hoop dat je me nu begrijpt. En meer wil ik er niet meer over loslaten ivm privacy
Groet MAx
Hoop dat je me nu begrijpt. En meer wil ik er niet meer over loslaten ivm privacy
Groet MAx