Entertainment alle pijlers

Little Britain

30-01-2008 09:11 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook zo gek op Little Britain? Vooral de karakters van Lou en Andy vind ik hilarisch!
Leuk Gorki. Maar ik heb alles al op dvd!

Haha, dat lijkt me nou zo fantastisch he. Om gewoon eens: 'computer says noooooo....' te zeggen als iemand een afspraak wil maken (ik ben doktersassistente). Maar ja, dat zal vast niet leuk overkomen, vrees ik. 8-P
Hier ook een liefhebber!

Leuk stukje ook als Lou en Andy wat gaan drinken met Andy's nieuwe Poolse vriendin :-d "You evil Pole...!'' Hahaha, schiet soms echt zomaar in de lach als ik aan dat draaiende wiel denk ;-)
Ik heb getracht de serie te downloaden via een Torrent site, maar heb nu enkel het geluid. Tja, zonder beeld is het toch wat minder leuk.

Nu heb ik de seizoen 1 en 2 besteld via Marktplaats, kan haast niet wachten!

Nog tips anyone hoe ik het beste series kan downloaden??
Up! Voor Petrokia.
Hoera!!!! Aanstaande vrijdag om 22.30 bij de BBC: Little Britain USA.

Ik ga zeker kijken!!!
Max Branning schreef op 30 september 2008 @ 10:47:

Hoera!!!! Aanstaande vrijdag om 22.30 bij de BBC: Little Britain USA.

Ik ga zeker kijken!!!
Dank Max! Tot die tijd vermaak ik me met LB Abroad, die vandaag volgens BOL in mijn bus moet rollen :cheer:
Thanks Ring! En vrijdag allemaal kijken he?
Zit er nu al klaar voor!!

Heb al een aantal trailers gekeken en het word echt hilarisch!!!
Gorki schreef op 03 oktober 2008 @ 16:15:

Vanavond om half 11 op BBC 1 de nieuwe serie Little Britain USA!!!!!

Zit er nu al klaar voor!!

Dan hoop ik dat je genoeg eten/drinken klaar hebt gezet om de tijd te overbruggen! X-D

Ik ga ook kijken!!!
MissMara, ik heb het overleefd!!!

Was een geweldige uitzending, vreselijk gelachen!!

Carol in het ziekenhuis en de oma op de veranda vond ik echt hilarisch!!
Ik vond het intro wel gaaf, over die oorlogen. Ben in slaap gevallen tijdens de uitzending, erg he? :-$ Zegt meer over mijzelf (zwanger) dan over de uitzending hoor. Maar na die oma op de veranda herinner ik me weinig meer. Wel goed die Amerikaanse accenten!
Carol Beer... Ik kan geen genoeg van dr krijgen, lig elke keer weer helemaal dubbel.

Heb zelfs 'The computer says NO' als screensaver.
Ring1981 schreef op 11 mei 2008 @ 11:44:

Leuk Gorki. Maar ik heb alles al op dvd!

Haha, dat lijkt me nou zo fantastisch he. Om gewoon eens: 'computer says noooooo....' te zeggen als iemand een afspraak wil maken (ik ben doktersassistente). Maar ja, dat zal vast niet leuk overkomen, vrees ik. 8-P

Oh ja heerlijk en dan keihard in hun gezicht hoesten! Hahaha.

Heb je de aflevering gezien waar de computer ineens Yes zei? X-D
@ Summerbreeze21, dat de computer ineens Yes zei was toch met het reisbureau en die man die een reis wilde naar een of ander vaag gebied?

Hoe kom je trouwens aan The compter says No screensaver?

Vond trouwens Marjorie van de FF ook errug goed!!!

@ MissMara, volgende week een herkansing!!
:'-( Ik heb het gemist!!!

Wordt het nog herhaald? Of iemand enig idee of het al op DVD te krijgen is, en zoja waar?

Die screensaver wil ik ook!! :-d
De eerste Little Britain USA vond ik helaas bijzonder tegenvallen.. Net als die Little Britain special live in het theater..

Wat mij betreft hadden ze het bij 3 seizoenen moeten laten.. en die blijven natuurlijk geweldig!
Titsandwits schreef op 04 oktober 2008 @ 12:04:

:'-( Ik heb het gemist!!!

Wordt het nog herhaald? Of iemand enig idee of het al op DVD te krijgen is, en zoja waar?

Die screensaver wil ik ook!! :-d
Volgens de gids wordt het vanavond herhaalt op BBC 1 om 23.00 NL tijd.
Ik vond dat ingeblikte lachen zo irritant, ik besef me dat dit ook bij de parodie hoort maar toch. En Elly Grace, zo heette dat meisje dat naar zomerkamp ging toch? Geweldig.
Hier nog een liefhebber van Little Britain.

Vind het echt geweldige Britse humor, alleen sommige typetjes vind ik wat minder (kotsende dames, incontinente vrouwtje).

Is LB USA weer een nieuwe serie?? Heb de 1e aflevering dan iig al gemist :(
Ja Bitzer, LB USA is helemaal nieuw!!!

Iedere vrijdag op BBC 1 om 22:30 uur te zien.

Op youtube kun je al best veel bekijken van LB USA!
Toen ik het voor het eerst zag (zonder ondertiteling op een feestje) vond ik er niks aan. Maar toen ik het eens op mijn gemak ging bekijken vond ik het echt hilarisch! Vooral de scene waar Vicky Pollard bij een Oprah-achtige show haar biologische vader ontmoet!

http://nl.youtube.com/watch?v=gxifmyYcOws
Gorki schreef op 04 oktober 2008 @ 11:41:

@ Summerbreeze21, dat de computer ineens Yes zei was toch met het reisbureau en die man die een reis wilde naar een of ander vaag gebied?

Hoe kom je trouwens aan The compter says No screensaver?

Vond trouwens Marjorie van de FF ook errug goed!!!

@ MissMara, volgende week een herkansing!!

Ja klopt! ;-)

Screensaver heb ik zelf gemaakt, je kan gewoon zo'n tekst invullen die draaiend over je scherm gaat.
De twee makers van de populaire BBC-serie 'Little Britain', Matt Lucas en David Walliams, hebben plannen een film te maken. In die rolprent zullen ze beiden meerdere karakters spelen, zoals de kijkers al gewend zijn van hun tv-serie. Dat meldde de BBC gisteren.

Wanneer de film uitkomt en hoe die gaat heten, heeft het duo nog niet bekendgemaakt. De Amerikaanse studio Dreamworks zal de film ontwikkelen terwijl het productiebedrijf Red Hour van acteur Ben Stiller de film gaat produceren. Lucas en Walliams vertoeven dezer dagen veel in de Verenigde Staten omdat ze werken aan een Amerikaanse variant van 'Little Britain'. (anp/sps)

Zouden ze niet moeten stoppen op hun hoogte punt? Moet als enorme fan zelfs eerlijk zeggen dat bij nader inzien de serie in de USA me wat tegen valt......... sorry Lou en Andy......
quote:summerbreeze21 schreef op 03 oktober 2008 @ 23:20:

[...]

Oh ja heerlijk en dan keihard in hun gezicht hoesten! Hahaha.

Heb je de aflevering gezien waar de computer ineens Yes zei? Nee, volgens mij niet! Is 'ie er dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven