En de Dire Straits? Dat is toch ook gewoon goeie muziek? Wel van een paar generaties voor mij, maar dat maakt het niet fout, toch?! Ik hou ervan in ieder geval.
Anoniem_3323
zondag 5 oktober 2008 om 12:19
Gelukkig!
Ik hou trouwens ook erg van het lied Manuela, da's dan wel weer een échte smartlap :-)
En de Dire Straits? Dat is toch ook gewoon goeie muziek? Wel van een paar generaties voor mij, maar dat maakt het niet fout, toch?! Ik hou ervan in ieder geval.
Ja ook goede muziek inderdaad.
Wat hier als fout wordt bestempeld vind ik helemaal niet fout.
Annie Lennox, Paul Simon, Bruce Springsteen, The Direstraits fout?
Vind ik ook, maar het ligt aan je omgeving denk ik. Mensen van mijn leeftijd vinden dit best fout en a-hip.
Klopt, dat zie ik ook om me heen. Ik verbaas me er alleen over dat ensen dit fout vinden.Dat jongeren dat vinden snap ik heel goed. Maar deze artiesten zijn klassiekers, waarvan de muziek over 40 jaar nog steeds wordt gedraaid. Dat kun je van vele artiesten van tegenwoordig niet zeggen.
Ik dacht net ook aan BZN maar die zijn zoooooo fout, dat durfde ik niet te plaatsen Ik ben wel eens naar een concert van ze geweest (toen was ik nog heel jong hoor dat was geen vrije keus )
Oh Syl, ik ook! Ik weet het nog zo goed: brugklas, 's avonds eten met z'n allen aan tafel. Pa en ma glunderdeglunder: we hebben een verrassing voor jou! Ik mocht raden. Al snel had ik door dat we naar een concert zouden gaan. In die tijd was ik gek van Wham, Dolly Dots en Doe Maar, dus mijn excitement was huge! Toen kwam het hoge woord eruit: ik zou samen met mijn moeder naar BZN gaan, of dat nou niet geweldig was? En toen moest ik nog blij zijn ook...
Stille tranen in mijn kussen 's avonds en ik ben er op school zelfs mee gepest (waarom vertelde ik dan ook dat ik daarheen ging? ).
Oh Syl, ik ook! Ik weet het nog zo goed: brugklas, 's avonds eten met z'n allen aan tafel. Pa en ma glunderdeglunder: we hebben een verrassing voor jou! Ik mocht raden. Al snel had ik door dat we naar een concert zouden gaan. In die tijd was ik gek van Wham, Dolly Dots en Doe Maar, dus mijn excitement was huge! Toen kwam het hoge woord eruit: ik zou samen met mijn moeder naar BZN gaan, of dat nou niet geweldig was? En toen moest ik nog blij zijn ook...
Stille tranen in mijn kussen 's avonds en ik ben er op school zelfs mee gepest (waarom vertelde ik dan ook dat ik daarheen ging? ).
Oh en ik maar denken dat ik de enige was Traumatisch he...