Entertainment alle pijlers

Happy Hardcore

05-10-2008 13:42 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel draai ik Rainbow in the Sky van Paul Elstak helemaal grijs. Maakt me blij en vrolijk. Wil graag meer van dit soort bekende, vrolijke liedjes maar heb geen idee naar wie ik moet zoeken. Wie helpt me met wat leuke titels?
Goede herinneringen aan:

Dune-Hardcore Vibes :heart:

Critical Mass-Burning love :cheer2:

Geen happy hardcore, maar wel uit dezelfde tijd en nu we toch op de nostalgische tour zijn:

Culture Beat- Got to get it
saartje1980 schreef op 05 oktober 2008 @ 14:22:

[...]

Ja! Heb net mijn cd's maar even afgestoft, weet niet of de buren daar zo blij mee zijn.

Happy hardcore vind ik nog steeds leuk. Maar was eigenlijk te soft toen. Hellraiser enzo was toen volgens mij de echte hardcore.

En af en toe laat ik mijn gabberdansje, het hakken, nog wel eens zien ;-)

Leuk. Ik heb wel veel cd's van toe ja. Niet alleen happy hardcore hoor, maar van de tmf cd's, een hele collectie :-)

En idd happy hardcore was een beetje de softe versie. Maar goed, ik was ook echt geen echte gabber, en dat wilde ik ook niet. Weet nog dat een klasgenootje op de middelbare dat wel was. Brr, moest er niet aan denken om met een trainingspak en 'gouwe' kettingen naar school te gaan en mijn haar op te scheren (hell no, niemand komt aan mijn haar!)

Justme: ach ja, wat ik zeg, ik was geen echte gabber, dus hoefde ook niet naar zo'n party. Was toch vaak 'hardere' muziek en al die drugs, nee sorry, totaal geen behoefte aan. Maar ieder z'n meug zou ik zeggen. Ik had andere dingen die ik leuker vond X-D
Club X in België met dj Yves :worship: ging ik ook vaak heen.
Thunderdome deel 1 t/m 1059 heb ik ook nog wel ergens liggen.

Mijn ouders waren ook niet zo blij met dat trainingspakkie hoor. En haar niet geschoren, dat dan weer niet.

Mooie tijd!
Have you ever been mellow- Party animals

Toevallig gister veel van de door jullie genoemde nummertjes geyoutubed... heerlijk :)
girl-1983 schreef op 05 oktober 2008 @ 14:31:

[...]

Justme: ach ja, wat ik zeg, ik was geen echte gabber, dus hoefde ook niet naar zo'n party. Was toch vaak 'hardere' muziek en al die drugs, nee sorry, totaal geen behoefte aan. Maar ieder z'n meug zou ik zeggen. Ik had andere dingen die ik leuker vond X-D

Trainingspak heb ik nooit aan gehad. En nikies ook niet...

Wel van die stoere roze bontige beenwarmers hahaha!

Heerlijk een hele nacht dansen!
Digitalis schreef op 05 oktober 2008 @ 14:30:

Nee ik ging nooit naar feesten. Ik woonde op de Biblebelt. Heb weleens staan hakken op een feestje in een buurthuis waar ze Happy Hardcore draaiden, haha.
ha, dat is geen excuus, ik woonde ook op de Biblebelt. Ik werd ook maar raar aangekeken in het dorp. iedereen had zijn vooroordelen wel klaar natuurlijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat was dus ook nog in de tijd dat er op de EO van alles werd uitgezonden dat de duivel op hardcore feesten rondwaarde enzo 8-P
Thunderdome 1 t/m 500 had ik ook. Nou Mal, dan was ik te jong ;-) Club X, daar wilde ik zoooo graag heen. Ik droomde heel vaak dat ik stond te hakken voor de spiegel, ik durfde het nooit in 't echt te doen, haha. In m'n aussie. En Nikies had ik ook natuurlijk. Haar in een strakke staart, graatmagere kop, ik zag er uit alsof ik aan de speed zat. Ach ja, goeie ouwe tijd.
Hahaha Mal.
Eigenlijk hield ik helemaal niet van hardcore, maar happy kon ik nog wel een beetje waarderen.

Stond toen ook gewoon in de top40.

Ben ook nooit naar gabberfeesten geweest, want daar was ik te jong voor.

Later ging ik voornameijk naar techno feesten en dat doe ik nu nog steeds.
__justme__ schreef op 05 oktober 2008 @ 14:35:

[...]

Trainingspak heb ik nooit aan gehad. En nikies ook niet...

Wat daar mooi aan was heb ik nooit begrepen. O.o Vind ze zo, uh, lomp ofzo. Dat misstaat mij (en velen met mij, maar die beseften dat niet) echt heel erg

Wel van die stoere roze bontige beenwarmers hahaha!
Dit doet me dan weer meer denken aan de jaren 80: met Fame! en Flashdance!
MC Lynx had trouwens ook wel grappige nummertjes.
Leuk topic!!! :)

Weten jullie toevallig hoe dat nummer heet met al die bellen/klokken?

Heb ik zoveel gedraaid zomers met de ramen open dat mijn buurman in de achtertuin er gek van werd! ;-)

Kan er nu alleen niet meer op komen hoe het heette...
Met die bellen en klokken is volgens mij I am the God of hellfire
Life is like a dance - DJ Paul Elstak

Somewhere over the rainbow - Marusha

Lovesong - Mark'Oh

:cheer2: :cheer2:
anoniem_57018 wijzigde dit bericht op 05-10-2008 19:08
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Maleficent schreef op 05 oktober 2008 @ 14:23:

Bonzai- First rebirth is ook een mooie plaat

Is van Jones&Stephenson ;-)
Oh ja, happy hardcore! Ik was helemaal gek van Dune en Marusha, had ook aardig wat van die verzamelcd's. Maar ik was geen gabber en ging ook niet naar die feesten.

Scooter was trouwens ook geniaal, hahaha! "It's nice to be important, but it's more important to be nice!"

Leuk dat jeugdsentiment!

Nu luister ik naar VNV Nation, Covenant en Angels & Agony, tja, da's toch ook lekker stuiteren enzo, wat betere teksten, dat dan weer wel. X-D
Haha ik was ook zo'n fout gabbermeisje met foute nikes en nog fouter trainingspak en een nog fouterdefouter bomberjack.... Mijn ouders hebben er nóg een trauma van!!!

Happy hardcore vond ik helemaal niks hoor, veel te soft ;).

Wij gingen naar de Hellraiser feesten, en naar een tent in Zaandam (ben de naam even kwijt maar er worden nu van die sexfeesten gegeven). O ja de Hemkade.

Ook met mij is het overigens goed gekomen, alleen qua school en opleiding helaas niet. Ben toendertijd gestopt met mijn opleiding voor directiesecretaresse, voelde me er echt niet thuis. Eeuwig zonde want nu heb ik een nietszeggend baantje. Maar, wel 2 kids waar ik helemaal gelukkig mee ben :) ! :heart:
Oh my effin' God! Die muziek heb ik goed weten te verdringen, tot nu toe. En bedankt, he?! :mad:

Jens - Loops and tings.. daar gingen mijn vriendinnen en ik vroeger helemaal los op... :-$ :'-( @-(
streepjescode schreef op 05 oktober 2008 @ 15:33:

Leuk topic!!! :)

Weten jullie toevallig hoe dat nummer heet met al die bellen/klokken?

Heb ik zoveel gedraaid zomers met de ramen open dat mijn buurman in de achtertuin er gek van werd! ;-)

Kan er nu alleen niet meer op komen hoe het heette...
Volgens mij is dat I wanna be a hippie van de Party Animals
Love religion (weet niet meer van wie)

Club Bizarre (weet ook niet meer van wie)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
jaimie schreef op 05 oktober 2008 @ 21:53:

[...]

Volgens mij is dat I wanna be a hippie van de Party Animals

Nee die is het zeker weten niet. Maar welke het wel is... damn ik kan er niet op komen :'-(

Is deze klassieker al genoemd?

http://www.youtube.com/watch?v=4NGF7u6tjTg
Nog wat klassiekers:

http://www.youtube.com/watch?v=UVRPEDOVJzk&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=qkNzM3oFkGg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=hSSNsBjvtx0
Ineens schiet me deze weer te binnen, die was helemaal te gek:

MAYDAY

http://www.youtube.com/watch?v=7EL0SxaIaFU

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven