eigen website laten bouwen, tips/ervaringen?

28-05-2013 22:30 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb wellicht een goede tip. Er is al veel wat je eenvoudig zelf kunt doen. Op www.nieuwebsitelatenmaken.nl vind je enorm veel artikelen en Q&A, waarmee je op weg geholpen kan worden om zelf aan je website te beginnen. Ook hebben ze een handige zoekmachine om een designer in de buurt te vinden tegen een gewenst tarief. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Www.sjongejan.nl



Niet overdreven duur. Wel uitstekende en keurige service en product.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moosey schreef op 29 mei 2013 @ 19:23:

Nounou, poepoe, kalm maar hoor. Hij noemt zich ook niet webdesigner, hij bouwt sites op basis van Wordpress. En vreselijk veel sites worden tegenwoordig in Wordpress gebouwd, en daarin werk je meestal vanuit een template, volgens mij. En ik ken nog wel een aantal mensen die sites bouwen en dat in CMS-en als Joomla doen, en die werken zover ik weet ook zo. Natuurlijk kun je ook from scratch Java of HTML of PHP gaan programmeren, maar in het ¤500-voor-een-site-segment gebeurt dat niet, lijkt me.

Bij dit soort posts krijg ik een "acht het kind heeft ook een hobby " gevoel

Leuk dat je trots bent op je vriend hoor, en hij zal ook een leuk ogend ding neerzetten .... voor opa en oma ed. Maar professioneel is het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf heel content van DesignIT.be. Ze hebben mijn webshop gemaakt en doen alles van basis websites tot weshops.



Groeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven