Entertainment
alle pijlers
ANTM, seizoen 9
zaterdag 14 juni 2008 om 15:30
dinsdag 30 september 2008 om 21:30
zondag 5 oktober 2008 om 17:02
Ik vind Heather prachtig maar die communicatiestoornis zal haar nog gaan opbreken denk ik
Zoals ze ook bij Mary J. Blige stond.......dat was toch erg???
Volgens mij had Mary J. ook echt zoiets van: "ehhh ja oke??"
Zij deed nanmelijk heel normaal en relaxed en Heather stond maar als een klein meisje met haar schouders opgetrokken te draaien en een beetje rare geluiden uit te stoten.
En toen opeens ging ze haar onwijs overdreven omhelzen: "thank youououou" toen zag je je Mary J. ook echt een beetje verbaasd kijken.
Als model moet je toch redelijk sterk in je schoenen staan volgens mij en ook tegen stress en hektiek kunnen, Heather heeft echt totaal het karakter hier niet voor.
Ik vind Jenna wel mooi maar niet met dat stroblonde haar. Verder vind ik er sowieso niet heel veel bijzonders tussen zitten
Sarah mag er van mij morgen wel uit....daar vind ik niet veel aan, kapsel is ook zo truttig.
Zoals ze ook bij Mary J. Blige stond.......dat was toch erg???
Volgens mij had Mary J. ook echt zoiets van: "ehhh ja oke??"
Zij deed nanmelijk heel normaal en relaxed en Heather stond maar als een klein meisje met haar schouders opgetrokken te draaien en een beetje rare geluiden uit te stoten.
En toen opeens ging ze haar onwijs overdreven omhelzen: "thank youououou" toen zag je je Mary J. ook echt een beetje verbaasd kijken.
Als model moet je toch redelijk sterk in je schoenen staan volgens mij en ook tegen stress en hektiek kunnen, Heather heeft echt totaal het karakter hier niet voor.
Ik vind Jenna wel mooi maar niet met dat stroblonde haar. Verder vind ik er sowieso niet heel veel bijzonders tussen zitten
Sarah mag er van mij morgen wel uit....daar vind ik niet veel aan, kapsel is ook zo truttig.
zondag 5 oktober 2008 om 17:04
Oh ja uik vond Tyra's reactie op Ebony wel raar: "the most unattractive thing to me is a quiter"
Pffff...alsof het onmogelijk is om je voor te stellen dat iemand modellenwerk wel eens NIET leuk zou kunnen vinden.
Ik vond Ebony wel heel raar....altijd met die gekke grijns op haar gezicht. En die jurkjes die ze altijd aan had.... strak van boven maar altijd van die elfen-rokjes met allerlei punten en fladderende stofjes. Ik vond dat ze er altijd een heel vreemd lijf in kreeg.....
Pffff...alsof het onmogelijk is om je voor te stellen dat iemand modellenwerk wel eens NIET leuk zou kunnen vinden.
Ik vond Ebony wel heel raar....altijd met die gekke grijns op haar gezicht. En die jurkjes die ze altijd aan had.... strak van boven maar altijd van die elfen-rokjes met allerlei punten en fladderende stofjes. Ik vond dat ze er altijd een heel vreemd lijf in kreeg.....
zondag 5 oktober 2008 om 19:03
Koningin Tyra was natuurlijk zwaar beledigd dat iemand niet meer aan háár programma wilde meedoen.
Zag je dat zure hoofd? En hoe ze even dramatisch met haar nepwimpers knipperde.
Daarom moest ze Ebony nog even de grond instampen, maar stoer dat die gewoon met opgeheven hoofd wegliep!
Wat een vreselijk wereldje. Kan me heel goed voorstellen dat iemand daaruit weg wil.
zondag 5 oktober 2008 om 21:42
Jaaah, ik had precies hetzelfde gevoel met Heather, toen bij Mary J. Blige, ook wel weer een beetje aandoenlijk. Kreeg de indruk dat ze die 'meisjes-maniertjes' een beetje had aangeleerd uit onzekerheid en om er bij te willen horen. Kwam inderdaad niet zo stoer over. Als model wil je toch niet 'aandoenlijk' overkomen! Beetje sneu voor haar.
dinsdag 7 oktober 2008 om 11:41
ik begrijp niet waarom de makers denken dat we een playback van de afgelopen 5 afleveringen nodig hebben
Alsof het allemaal 10 jaar geleden gebeurd is of zo....hallooo ik heb al die onzin 2 weken terug nog voorbij zien komen dus ik hoef echt geen geheugenopfrisser te hebben hoor.
Er zitten wel altijd allerlei dingen in die je nog niet gezien hebt (zoals dat WC-borstel drama en die pruik die doorgespoeld werd) maar t blijft altijd een grote teleustelling als je lekker voor de TV geinsstalleerd zit en je krijgt dan zo'n stomme samenvatting
Alsof het allemaal 10 jaar geleden gebeurd is of zo....hallooo ik heb al die onzin 2 weken terug nog voorbij zien komen dus ik hoef echt geen geheugenopfrisser te hebben hoor.
Er zitten wel altijd allerlei dingen in die je nog niet gezien hebt (zoals dat WC-borstel drama en die pruik die doorgespoeld werd) maar t blijft altijd een grote teleustelling als je lekker voor de TV geinsstalleerd zit en je krijgt dan zo'n stomme samenvatting
maandag 13 oktober 2008 om 21:35
ik vroeg me af, want had net een stukje gemist zeg maar waar de modellen geintroduceerd werden aan wie de ster was (enrique dus). Ik ging weer kijken toen ze gingen besluiten dat Lisa eerste was en Heather 'toch maar' als tweede ook een belangrijke rol kreeg, ondanks iets wat er gebeurd was ofzoiets. Hoezo 'toch maar??', wat had ik voor belangrijks gemist??
maandag 13 oktober 2008 om 21:45
Bianca mag kwa karakter er gelijk uit.
Heather zag er idd eng wit uit. Ze had sinds de ochtend niets meer gegeten maar hadden ze dat niet allemaal niet gedaan?
Lisa was als eerste maar Heather bleek ook een gothic-look te hebben (ja hallo dat zagen wij zelfs) er daarom mocht ze ook een grotere rol hebben.
Heather zag er idd eng wit uit. Ze had sinds de ochtend niets meer gegeten maar hadden ze dat niet allemaal niet gedaan?
Lisa was als eerste maar Heather bleek ook een gothic-look te hebben (ja hallo dat zagen wij zelfs) er daarom mocht ze ook een grotere rol hebben.