Entertainment alle pijlers

ANTM, seizoen 9

14-06-2008 15:30 239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joepie, lees net in de Veronica gids dat ANTM seizoen 9 op 23 juni weer begint. RTL5 om 20.30 uur.

Fijner om hiernaar te kijken dan ipv de tenenkrommende NL versie (maar toch blijf ik daar ook naar kijken.....).

Wie kijkt en jureert er mee??
Ik vond Ebony ook op alle foto's die ze op het einde lieten zien er erg negatief op staan.

Zag er spannend uit wat er volgende week gaat gebeuren,ben erg benieuwd....
Ben ook echt fan van Heather. Wat een prachtig hoofd heeft zij! Hoop niet dat het heel erg is met haar volgende week. Moet me gaan bedwingen om niet alvast even op youtube te gluren wat er nou is. Meestal zijn die voorstukjes erg overtrokken..... hope so....
Ik vind Heather prachtig maar die communicatiestoornis zal haar nog gaan opbreken denk ik

Zoals ze ook bij Mary J. Blige stond.......dat was toch erg???

Volgens mij had Mary J. ook echt zoiets van: "ehhh ja oke??"

Zij deed nanmelijk heel normaal en relaxed en Heather stond maar als een klein meisje met haar schouders opgetrokken te draaien en een beetje rare geluiden uit te stoten.

En toen opeens ging ze haar onwijs overdreven omhelzen: "thank youououou" toen zag je je Mary J. ook echt een beetje verbaasd kijken.

Als model moet je toch redelijk sterk in je schoenen staan volgens mij en ook tegen stress en hektiek kunnen, Heather heeft echt totaal het karakter hier niet voor.

Ik vind Jenna wel mooi maar niet met dat stroblonde haar. Verder vind ik er sowieso niet heel veel bijzonders tussen zitten

Sarah mag er van mij morgen wel uit....daar vind ik niet veel aan, kapsel is ook zo truttig.
Oh ja uik vond Tyra's reactie op Ebony wel raar: "the most unattractive thing to me is a quiter"

Pffff...alsof het onmogelijk is om je voor te stellen dat iemand modellenwerk wel eens NIET leuk zou kunnen vinden.

Ik vond Ebony wel heel raar....altijd met die gekke grijns op haar gezicht. En die jurkjes die ze altijd aan had.... strak van boven maar altijd van die elfen-rokjes met allerlei punten en fladderende stofjes. Ik vond dat ze er altijd een heel vreemd lijf in kreeg.....
americagirl schreef op 05 oktober 2008 @ 17:04:

Oh ja uik vond Tyra's reactie op Ebony wel raar: "the most unattractive thing to me is a quiter"

Pffff...alsof het onmogelijk is om je voor te stellen dat iemand modellenwerk wel eens NIET leuk zou kunnen vinden.

Koningin Tyra was natuurlijk zwaar beledigd dat iemand niet meer aan háár programma wilde meedoen.

Zag je dat zure hoofd? En hoe ze even dramatisch met haar nepwimpers knipperde.

Daarom moest ze Ebony nog even de grond instampen, maar stoer dat die gewoon met opgeheven hoofd wegliep!

Wat een vreselijk wereldje. Kan me heel goed voorstellen dat iemand daaruit weg wil.
Jaaah, ik had precies hetzelfde gevoel met Heather, toen bij Mary J. Blige, ook wel weer een beetje aandoenlijk. Kreeg de indruk dat ze die 'meisjes-maniertjes' een beetje had aangeleerd uit onzekerheid en om er bij te willen horen. Kwam inderdaad niet zo stoer over. Als model wil je toch niet 'aandoenlijk' overkomen! Beetje sneu voor haar.
Vond de reactie van Tyra ook behoorlijk overdreven. Wel een goeie actie dat Ebony gewoon wegging.

Van mij mag Sarah eruit, wat een ontzettende tuttebel, en ze heeft een vervelende mond hoe ze daarmee praat (snapt iemand wat ik bedoel ;-))
Sarah heeft van die visse-ogen... 8-.
en deze aflevering is een samenvatting, tsssss
Becky26 schreef op 06 oktober 2008 @ 20:38:

en deze aflevering is een samenvatting, tsssss
Stom. Maar wel even uitzien...
Huh!!!!!!!! Waarom gaan ze alles samenvatten?!?! :( Dat is toch raar zo midden in een serie?! Balen, verheug me altijd op dit heerlijk zinloze uurtje tv...
Bah ik vind compilaties niet leuk!
idem dito. Ben meteen weggezapt. Dan maar ff forummen...
Niks aan afgelopen aflevering!! :(
Gaaaaaaaaap, ik was er letterlijk bij inslaap gevallen. Toen ik zag herhaling gingen mijn rolluikjes dicht.
zeer saai idd!
Blehhh.... waarom denken de makers dat we dit leuk vinden?

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand graag een compilatie wil zien.

En de op één na laatste uitzending zal ook wel zo worden ben ik bang.
Ja jammer, elke keer trap ik er weer in dat er zo'n aflevering voorbij komt.. Echt schermopvulling, helemaal omdat 't op zaterdag al herhaalt wordt..
Jammer! Heb ook maar even gekeken.
Ik zat even te denken wie er gisteren nu eruit gegaan is.... niemand..... want het was een samenvatting..... ik heb het niet uitgekeken hoor, ging spoorloos kijken hahah
ik begrijp niet waarom de makers denken dat we een playback van de afgelopen 5 afleveringen nodig hebben

Alsof het allemaal 10 jaar geleden gebeurd is of zo....hallooo ik heb al die onzin 2 weken terug nog voorbij zien komen dus ik hoef echt geen geheugenopfrisser te hebben hoor.

Er zitten wel altijd allerlei dingen in die je nog niet gezien hebt (zoals dat WC-borstel drama en die pruik die doorgespoeld werd) maar t blijft altijd een grote teleustelling als je lekker voor de TV geinsstalleerd zit en je krijgt dan zo'n stomme samenvatting
Vanavond weer een normale aflevering.... mag Sarah er dan eindelijk uit?
Oei Heather zag er eng wit uit!

Jammer dat Bianca zo'n gemene bitch is, haar kop is prachtig maar haar karakter verpest het voor mij.

Lisa is nog steeds favoriet. Heather op de 2e plaats.
ik vroeg me af, want had net een stukje gemist zeg maar waar de modellen geintroduceerd werden aan wie de ster was (enrique dus). Ik ging weer kijken toen ze gingen besluiten dat Lisa eerste was en Heather 'toch maar' als tweede ook een belangrijke rol kreeg, ondanks iets wat er gebeurd was ofzoiets. Hoezo 'toch maar??', wat had ik voor belangrijks gemist??
Bianca mag kwa karakter er gelijk uit.

Heather zag er idd eng wit uit. Ze had sinds de ochtend niets meer gegeten maar hadden ze dat niet allemaal niet gedaan?

Lisa was als eerste maar Heather bleek ook een gothic-look te hebben (ja hallo dat zagen wij zelfs) er daarom mocht ze ook een grotere rol hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven