Sexbuddy of potentiële relatie?

08-10-2008 14:19 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de één of andere manier lopen mijn relaties altijd verkeerd af. Volgens algemene vrouwenmeningen komt dat omdat ik de regels overtreed van hoe lang je met sex zou moeten wachten. Oftewel ik heb te snel sex met iemand. Inmiddels heb ik een erg leuke man ontmoet, maar ook hiermee dook ik (misschien voor sommige een slecht excuus: maar door de welbekende grensverleggende alcohol) te snel het bed in. Inmiddels heb ik vaker met hem afgesproken en hij geeft dubbele signalen af. Het ene moment lijkt het hem alleen om de sex te gaan, het andere moment wil 'ie alleen maar knuffelen, handje vast houden en lieve dingen tegen elkaar zeggen. Door de bovengenoemde afgelopen relaties ben ik nu onzeker over zijn gevoelens voor mij. Ikzelf begin al bepaalde gevoelens voor hem te krijgen en wil niet weer gekwetst worden door achteraf in de steek gelaten te worden omdat het wel alleen om de sex ging (ookal weet ik dat dit wederom waarschijnlijk weer komt door mijn eigen te snelle actie). Wanneer ik hem subtiele opmerkingen toewerp over dit onderwerp beschouwt hij dit als een grapje en wuift het weg. Heeft iemand tips of ervaringen hiermee?
Still waiting on the world to change
juliee schreef op 08 oktober 2008 @ 15:03:

[...]

Don't have sex on the first day, to keep these nasty players away.

Soory Geleerd, je inspireert me gewoon
:worship:
Kapara schreef op 08 oktober 2008 @ 15:03:

[...]

Een maand??? Jezus geleerd ben je gek geworden ofzo? Vrouwen zijn niet van steen hoor!
ghe he, een maand geen sex dat doen wij vrouwen pas op een later moment in de relatie hier, na een jaar of 5 ongeveer. Om daar nou meteen mee te beginnen.. maak je ook niet echt een goede indruk :-)
Oke ik heb dus meteen op geleerd gereageerd zonder verder te lezen... ik was gewoon met stomheid geslagen! hahahaha
Moet een man eigenlijk ook een maand met seks wachten Geleerd?
Nou ja zeg, dat onderschrift :-) Daar scoor je geen punten mee op kuisheidsgebied Digi!
Geleerd schreef op 08 oktober 2008 @ 15:01:

@Stewardess: je kansen om players buiten de deur te houden.
Misschien zijn players juist erg lekker? Dan zou ik wat missen.
Hahaha geleerd denkt dat meisjes dat doen omdat ze bang zijn dat hij een player is!

Wrong!
Oke maar ff ontopic:

Eerst een paar vraagjes.. Hoevaak hebben jullie elkaar nu gezien?

Je kan toch gewoon tegen hem zeggen dat je denkt dat je hem meer dan een leuke SV vind? Of dat je gek op hem bent?

Ik weet het niet... heb hier goede en slechte ervaringen mee... Heb ook een keer (spontaan,impulsief) tegen iemand gezegd dat ik super verliefd op hem was... Kon ook niet anders want ik had trillende handjes bij het drinken van een glas prosecco (too obvious). Achteraf had ik het idee dat ik het nooit tegen hem had moeten zeggen omdat voor hem toen de verovering weg was... Ik heb ook wel gehad dat een vriendje eigenlijk meteen al zei dat ie super verliefd op me was en na 6 weken dat ie van me hield. Vond dat toen ook ietwat snel, maar super schattig...

Wat heb je te verliezen? Als je niks zegt leef je in onzekerheid. Als je wel wat zegt dan kan hij niet hetzelfde voelen en ben je dus van je onzekerheid af?!

Offfff zoals het in sprookjes gaat: hij voelt precies hetzelfde...

Lastig hè? X-D
@Digitalis: nee, een man hoeft niet een maand te wachten.

Want er zijn nu eenmaal veel minder vrouwelijke players. En vrouwen zullen je ook minder snel afrekenen op te snelle seks.
juliee schreef op 08 oktober 2008 @ 15:11:

Nou ja zeg, dat onderschrift :-) Daar scoor je geen punten mee op kuisheidsgebied Digi!
Ja ik zag een plaatje van zo'n jaren 50 huisvrouw, die dan met een pan in haar handen staat, kuise jurk aan en gelukzalige glimlach op d'r smoel. En dan stond mijn onderschrift erbij. Vond het wel hilarisch ;-) Maar ik scoor inderdaad geen punten nee. Wat naar!
Gelukkig kan je met de seks compenseren Digi ;-)
Geleerd schreef op 08 oktober 2008 @ 15:14:

Want er zijn nu eenmaal veel minder vrouwelijke players. En vrouwen zullen je ook minder snel afrekenen op te snelle seks.
Sure. Ik wil gewoon weten of een man er wat van kan. Als 'ie het equivalent van een Duracellkonijn is in bed, hoef ik mijn tijd in ieder geval niet te verdoen, snappez-vous?
Geleerd schreef op 08 oktober 2008 @ 15:14:

Als ik jou was, zou ik nog eens goed op dit forum gaan lezen en ZEKER niet binnen een maand zomaar met een vrouw in bed duiken. Maak er zelfs maar twee maanden van.

Wat een (mannelijke) utopie!
Geleerd schreef op 08 oktober 2008 @ 14:49:

Tuurlijk kan het best een keer goed gaan, maar door een maand te wachten verbeter je wel je kansen.

@Digitalis: precies, veel mannen willen alleen maar neuken. Door ze niet meteen seks te geven, stoot je hen af. De mannen die overblijven die deugen.

Of zijn enorme losers die alles, zelfs een maand desperaat wachten, over hebben voor een kansje.

Leuke mannen zijn schaars, de kans dat ie binnen een maand door een andere, assertievere dame het bed in is gesleurd is nogal groot.

( zelf; 1e x meteen sex, nu 9 jaar samen)
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
on topic,

Noompje, waarom niet gewoon genieten van wat jullie nu hebben. Jij weet toch zelf ook niet zeker dat je over 3 maanden nog steeds gek op hem bent? Van hem vragen om een soort "status-overzicht" betekent dat je van hem verwacht dat hij weet hoe zijn gevoel zich gaat ontwikkelen.

Het legt onnodige druk op hem. Geef maar eens antwoord op "is het alleen voor de lol, of serieus" ? Ik mag hopen dat zeker in de eerste maanden het vooral om de lol gaat. Sterker nog, hoe meer lol, hoe minder kans dat hij je gaat verlaten. X-D
Dames dames dames toch! Haha, wat een reacties! Ook ik ben niet zo'n voorstander van het een maand wachten met sex, ik denk voornamelijk omdat ik zelf erg sexueel ben ingesteld en het moeilijk vind me in dat opzicht in te houden. Maar zoals ik het topic al begon, het is tot nu toe elke keer weer misgelopen. Het grappige is, dat ik in mijn eerste relatie 4 maanden heb gewacht.. maar goed, dit wijt ik aan mijn maagdelijkheid van toen. Maar deze relatie heeft 4 jaar geduurd. Ach, misschien heeft het wel helemaal geen verband met elkaar, maar het is toch toevallig. @ Kapara: We hebben elkaar niet meer dan 4 keer gezien, het is niet veel ik weet het.. maar ik ben niet iemand die snel gevoelens ontwikkelt voor een jongen, en nu ik ze heb wil ik er ook graag mee verder gaan.. vandaar dat ik ook zei, misschien schrik ik hem af! Maar je hebt gelijk. Er is maar één manier om daar achter te komen. Dan maar hopen dat het eindigt als een sprookje :-P @ de dames die wel 'snel' het bed in duiken met hun lovers: Ik ben nieuwsgierig geworden.. stel je vent is slecht in bed, dumpen jullie 'm dan ook meteen?
Noompje schreef op 08 oktober 2008 @ 15:33:

@ de dames die wel 'snel' het bed in duiken met hun lovers: Ik ben nieuwsgierig geworden.. stel je vent is slecht in bed, dumpen jullie 'm dan ook meteen?
JA. Al is dat niet aan de orde nu, gesetteld en wel :-p
@ Lola: Ja je hebt gelijk. Maar op die manier heb ik wel de kans dat ik in die drie maanden ontzettend veel voor hem voel, terwijl het voor hem alleen maar een lolletje is geweest! Maar genieten zit wat in, het is lang geleden dat ik zoveel plezier heb gehad met een jongen..
Ja meteen! Ik heb een vriendin die haar man heeft omgekneed van nul naar super-lover, maar vlgs mij kan ik dat niet.

Als ik hem heel leuk vind krijgt hij 2 a 3 keer de kans, maar als het dan nog niks is, wegwezen.
Raar, want volgens mij kun je van iedere man een orgasme-machine maken.
Ik zou ook afhaken bij slecht zoenen/slechte seks. Gewoon niet opwindend. Overigens, voor de goede orde, zou ik ook afhaken bij een emotionele zeikvent, bij iemand met het IQ van een chipszak, iemand die religieus is of zelfs remotely spiritueel, iemand die denkbeelden heeft waar zelfs Homerus zich voor zou schamen en iemand die ontzettend fan is van BZN.
lolapaloeza schreef op 08 oktober 2008 @ 15:28:

on topic,

Noompje, waarom niet gewoon genieten van wat jullie nu hebben. Jij weet toch zelf ook niet zeker dat je over 3 maanden nog steeds gek op hem bent? Van hem vragen om een soort "status-overzicht" betekent dat je van hem verwacht dat hij weet hoe zijn gevoel zich gaat ontwikkelen.

Het legt onnodige druk op hem. Geef maar eens antwoord op "is het alleen voor de lol, of serieus" ? Ik mag hopen dat zeker in de eerste maanden het vooral om de lol gaat. Sterker nog, hoe meer lol, hoe minder kans dat hij je gaat verlaten. X-D

Ik ben het ten dele wel met je eens, maar aan de andere kant kan ik me ook het gevoel van Noompje me wel voorstellen.

Maar meestal als je gevoel je zegt dat je alleen voor de sex bent....dan klopt dat meestal ook wel

Wel vervelend dat hij dubbele signalen afgeeft, daar zou ik dus ook van in de war raken en het hem gewoon op de man afvragen...

Maar een maand wachten lijkt me niet haalbaar

Ik zou het in elk geval niet kunnen

Maar er zit een verschil tussen na de eerste date het bed in duiken en na een maand

een kleine 30 dagen ongeveer X-D
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Geleerd schreef op 08 oktober 2008 @ 15:41:

Raar, want volgens mij kun je van iedere man een orgasme-machine maken.
Ik niet. Ik verwacht eigenlijk dat hij telepatisch mijn steeds wisselende behoeften aanvoelt. Zodra ik iets uit moet gaan leggen heb ik al geen zin meer.
Waarom niet? Waarom zou je niet een paar weken in hem investeren? Dan heb je de rest van je leven misschien wel topseks en ook nog eens een man met een gouden hart....
Digitalis schreef op 08 oktober 2008 @ 15:43:

....en iemand die ontzettend fan is van BZN.
Nou kijk, nu komen de échte normen boven tafel, chapeau !!
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven