Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@Chaii ik heb wel eens gehad dat een vriendin van een vriendin van mij ook met mijn date had gedate.



Oh ja en verder ook nog wel s dat mannen dezelfde zinnen/grapjes gebruiken als bij m'n vriendin, hilarisch en zo onorigineel!
Chaii. Veel plezier op de date morgen! Uit of thuis?



De seks was fijn en echt goede klik ook verder, maar ik wil nooit meer een fwb en er is ook geen relatie-optie, dus 1 en 1 is 2 :-)



Ik was mede door jullie berichten wat minder principieel in mijn dateregels, dus was de avond perfect, de storm buiten, goede sfeer en muziek. Niet twijfelen en hup ervoor gaan :-)
Alle reacties Link kopieren
@diamantje Ja, komt me ook bekend voor. Zijn echt van die copy paste berichtjes die ze naar alle Tinderella's sturen.



@Manakamana Maar hoe gaat het nu dan verder?



Nou, mijn gevoel was juist over mijn Tinder date van laatst, die na de derde date ineens amper nog wat liet horen en duidelijk minder interesse had. Gisteravond was ik onderweg en zag dat ik gebeld was door een onbekend nummer. Ik belde het nummer en het bleek die date te zijn. Ik zei droog 'oh ja je stond niet meer in mijn telefoon, dus ik herkende het nummer niet'. Hij wilde even laten weten dat hij het heel erg leuk vond met me, maar dat hij een 'meisje was tegengekomen en die vind ik leuker dan jou'. Daar sta je dan met je goeie gedrag. Echt, waarom me na ruim een week nog bellen om me dat mee te delen? Ik kapte hem af, zei dat ik al zo'n vermoeden had maar hee, heel veel plezier en geluk samen en heb het gesprek beëindigd.



Uiteindelijk werd het onverwacht toch een hele leuke avond en heb ik binnenkort een date met een jongen die ik ontmoette. Gek hoe het kan lopen!



Enne tja...vanavond een date met een andere Tinder meneer, maar die reageert sinds vanmiddag niet meer op Whatsapp... Heel apart dit. We zouden iets gaan drinken.
Chaii, misschien is hij gewoon hard aan het werkt? Ik kan ook niet altijd reageren als ik aan het werk ben. Hoop dat het leuk word vanavond.



Ik ben een tijd niet actief geweest op Tinder en hopelijk blijft dat zo. Mijn date met man met kinderen was erg geslaagd, want we zijn nog steeds samen en het gaat hartstikke goed. Dus er zitten echt leuke betrouwbare mannen op Tinder
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig wil ik ook wel meedoen..



Ik heb Tinder nu een aantal maanden op mijn telefoon. Had eigenlijk na een paar weken een hele leuk match, waar ik al een paar keer mee op date ben geweest. Bij hem thuis, bij mij thuis (antwoord is ja.) ik ben niet verliefd, maar gezellig is het wel. Wie weet Leuk om mee te lezen over de goede ervaringen met Tinder.
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
@Lucky_Birdie dat ging ook door me heen, maakte me op een gegeven moment zelfs oprecht zorgen. Wat als hij nu een aanrijding of ongeluk ofzo heeft gehad! De uren verstreken en mijn appjes bleven onbeantwoord. Hij heeft op Whatsapp uit staan dat er blauwe vinkjes verschijnen en ook kun je niet zien of de berichten zijn gelezen. Rond negen uur ofzo zag ik hem ineens online. Nou, nu komt er een uitleg. NIETS. Helemaal NIETS. Meneer ging gewoon weer offline. Net zag ik dat hij me heeft unmatched op Tinder. Ik begrijp er geen hout van, echt niet!
Er zitten rare mannen tussen Chaii.

Heb ook wel eens meegemaakt dat een match in het begin niet zo enthousiast was qua appen, toen ineens heel actief werd, vertelde hoe leuk hij me nu al vond en dat hij super veel zin had in een date, aangaf dat hij even niet kon reageren omdat het even druk was op zijn werk, en vervolgens nooit meer iets heeft laten horen.

Tja, dan niet hoor.
quote:Chaii schreef op 01 december 2015 @ 17:50:



@Manakamana Maar hoe gaat het nu dan verder?





Hij heeft contact gezocht en aangegeven graag een vervolg te willen geven aan de eerste date. Ik twijfel, omdat ik bang ben me te gaan hechten (ook al verwacht ik niet verliefd te worden). Pluspunten zijn dat het fijn was en de winter nog lang ;) Ik heb tijd gevraagd om erover na te denken en dat vond hij prima.

Ik wil wel graag een relatie, denken jullie dat de kansen daarop minder worden als je af en toe met een fwb vrijt?



Chaii : tja, niet normaal. Dat is geen volwassen gedrag. Jammer dat het je is overkomen, deze angsthaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Manakamana schreef op 02 december 2015 @ 19:24:

[...]

Ik wil wel graag een relatie, denken jullie dat de kansen daarop minder worden als je af en toe met een fwb vrijt?

Ik denk dat dat ervan af hangt hoeveel waarde je fwb (waar staat dat voor?:P) aan die soort intimiteit hangt. Ik vind zelf seks wel erg belangrijk, dus dan kan ik nog zo verliefd zijn, als het lichamelijk niet klikt (en dan moet het ook wel erg triest zijn) dan kan ik er weinig mee. Het een zou het ander niet moeten uitsluiten, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Mijn Tinderdate heeft al gezegd dat hem dat niet in de weg staat, maar of dat waar is gaat de tijd natuurlijk uitwijzen.
Vreemd is niet labiel.
Hoi gekgezichtje. Fwb : Friends with benefits, oftewel vrijen zonder relatie.



Er is dus een date die dat met mij wil. En nu probeer ik te besluiten of ik dat ook wil.
Alle reacties Link kopieren
Die mannen die tot de date leuk doen en dan ineens afhaken zijn gewoon bezet hoor.

Die vinden het spel leuk, kijken of er een date in zit, ego gestreeld, en klaar.
Alle reacties Link kopieren
Niet op jezelf betrekken dus, Chaii.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook weer even inbreken



Ik heb ook de laatste tijd een aantal keer in een tijdsbestek van een paar maanden meegemaakt dat mannen mij willen ontmoeten en met een voorstel komen om iets te drinken. En dan van het één op andere moment hoor ik niks meer en reageren ze gewoon niet meer....

Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij er ook weleens schuldig aan heb gemaakt dat ik niks meer heb laten horen. Dat had eigenlijk weinig met die persoon zelf te maken maar meer met externe factoren.

Momenteel is er het één en ander aan de hand in de familie waar ik erg verdrietig over ben. Mijn energie gaat daar naar uit en mijn zin en tijd om met een 'wildvreemde' te appen verdwijnt gewoon. Laat staan dat ik nog trek heb in die date... Daar staat mijn hoofd gewoon niet naar. Maar om die persoon nou te vertellen wat er aan de hand is? Dat ga ik niet doen. Hij is tenslotte een wildvreemde en t gaat hem niks aan.

Omdat mijn hoofd er niet naar staat reageer ik automatisch gewoon minder waardoor het contact verdwijnt...

Nu wordt er natuurlijk vanuit gegaan dat ik bezet ben of geen interesse meer heb. Dat is gewoon niet zo.



Dus dames... Als een potentiele date niks meer laat horen hoeft dat echt heus niet altijd te betekenen dat ie bezet is of geen interesse meer heeft. Er wordt nou eenmaal niet altijd besproken over wat er in het leven gebeurd buiten al het appen en mailen om

Gewoon op naar de volgende!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook regelmatig dat er een leuke vlotte chat is en dan ineens radio stilte. Maak me er niet zo druk om.



Heb nu wel een match wat naar mijn idee raar loopt.

Waren een match, gechat, match ineens weg. Komt ie weer voorbij en zijn opnieuw een match, 2 berichtjes gehad, match weer weg.

Vanmorgen kwam hij weer voorbij. Uit nieuwschierigheid weer rechts gedaan en ja hoor, weer een match.......



Vind het erg raar, als hij straks weer weg is en hij komt weer voorbij dan gaat ie naar links. Geen zin in een twijvelaar ;)
Alle reacties Link kopieren
@Manakamana Ja, dat blijft een risico lijkt me he. Je kent hem nog niet zo goed, misschien gaat het beter klikken dan je verwacht en krijg je wel gevoelens. Ik vind het ook lastig. Ik wil zelf ook een relatie maar heb een FWB en zie dat inmiddels helemaal los van elkaar, hij is erg duidelijk dat hij geen relatie wil dus heb ik na de eerste date die verwachting knop om kunnen zetten gelukkig, wist ik ook niet van tevoren dat dat zou lukken. Alleen sex, meer niet. Weet ook niet of ik dat bij elke man zou kunnen. Er moet wel chemie zijn. Wat zitten wij mensen toch ingewikkeld in elkaar eigenlijk he?



@Lielie27 Sterkte met de situatie in je familie.



@anira1980 Wat raar. Drie maal scheepsrecht?



Thanks voor de reacties! Ik heb het al wat naast me neer kunnen leggen nu. Blijf het gewoon raar vinden, hij heeft wel heel veel tijd gestoken er in. Nou ja. Op naar de volgende inderdaad!



Gisteravond mijn eerste Tinder date weer gezien, inmiddels voor de zoveelste keer, hij is nu echt mijn FWB. Blij met hem: fijne sex, geen gevoelens voor al wordt het wel steeds persoonlijker allemaal. Veel meer gepraat dan de keren ervoor, was fijn. Al wil ik wel mijn vingers in mijn oren doen zodra hij over zijn Tinder dates begint, dat wil ik echt niet weten allemaal, is nu ook wel duidelijk geloof ik. Dan word ik toch ergens jaloers.



Zaterdagavond ontmoet ik een jongen (13 jaar jonger! Haha) die ik afgelopen week in de kroeg heb ontmoet. Geen relatie materiaal, maar gewoon leuk. Goeie afleiding voor mijn Tinder blauwtje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Manakamana schreef op 02 december 2015 @ 19:51:

Hoi gekgezichtje. Fwb : Friends with benefits, oftewel vrijen zonder relatie.



Er is dus een date die dat met mij wil. En nu probeer ik te besluiten of ik dat ook wil.



Ik denk dat ik ook op t randje zit dan. Ik ben er vaak voor gewaarschuwd door vriendinnen die hier wel ervaring mee hebben, maar op dit moment denk ik dat dat het meeste is wat ik trek qua emotionele investering. Druk met late nieuwe studie en werk, maar wel gezellig om af en toe samen te eten of filmpje te kijken en te ginnegappen. Hij heeft het overigens wel vaak over zijn ex-en, en terwijl ik behoorlijk jaloers (op een aandoenlijke manier is mij verteld) aangelegd ben, heb ik hier niet zo'n last van. Meer dat het op een gegeven moment saai begint te worden en ik even out tune.



Heb jij hier zelf ervaring mee? En zo ja, wat voor? Pro's? Con's? Wat zijn je overwegingen?
Vreemd is niet labiel.
quote:gekgezichtje schreef op 03 december 2015 @ 19:24:

[...]



Heb jij hier zelf ervaring mee? En zo ja, wat voor? Pro's? Con's? Wat zijn je overwegingen?



Ik heb bijna twee jaar een fwb gehad. ik wilde wel een relatie met hem. Hij niet (met mij). Het brak me langzaam af.



De beste pro is de intimiteit. Het is goed om lichamelijk contact te hebben, geeft me goede energie.

Voorwaarde is dan dat ik het na de afspraak weer los kan laten, er geen jaloezie is en dat het niet moeilijk is om het te beëindigen. En dat hij ook niet meer wil dan ik. Zoiets zou ik niemand aan willen doen.

Deze dingen waren er allemaal niet bij mijn vorige fwb.

Ik ga kandidaat zeggen dat ik nog een keer met hem af wil spreken.



Luisteren naar verhalen over exen en andere tinderdates lijkt me niet echt iets voor me. Daarvoor heb je gewone vrienden lijkt me.

over het verdwijnen van contact. Heel veel mensen willen/kunnen niet eerlijk zeggen wat de reden is.

Ik ben altijd vrij eerlijk. Vaak krijg ik dan wel dat mannen meer uitleg willen, dat is wel vervelend. Dat ontloop je wel als je iemand negeert/het laat verwateren.

Ik verwacht niet dat ieder ander zo is. Vind het soms onvolwassen, maar ik vat het vaak niet persoonlijk op. Diegene kent me niet eens. Dus van afwijzen is dan ook nog geen sprake.



Luckybirdie: Fijn voor je dat tinder voorbij is. Geniet lekker en ook van deze knusse tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Manakamana schreef op 04 december 2015 @ 08:50:

[...]





Ik heb bijna twee jaar een fwb gehad. ik wilde wel een relatie met hem. Hij niet (met mij). Het brak me langzaam af.



De beste pro is de intimiteit. Het is goed om lichamelijk contact te hebben, geeft me goede energie.

Voorwaarde is dan dat ik het na de afspraak weer los kan laten, er geen jaloezie is en dat het niet moeilijk is om het te beëindigen. En dat hij ook niet meer wil dan ik. Zoiets zou ik niemand aan willen doen.

Deze dingen waren er allemaal niet bij mijn vorige fwb.

Ik ga kandidaat zeggen dat ik nog een keer met hem af wil spreken.





Hier herken ik mezelf wel in. Aan meer heb ik op dit moment ook geen behoefte, of het moet allemaal helemaal op zijn plek vallen. Wel een rare gewaarwording dat ik totaal niet verliefd ben, en het toch niet bij 1 date heb gelaten. Maar we zien wel wat er uit rolt. Krijg ook niet het idee dat het voor hem meer is dan dat.



Wat zei je kandidaat?
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
Ladies! Mag ik mee komen doen af en toe? Ik heb nu sinds een paar dagen voor het eerst tinder, en vind het naast leuk, vooral toch een beetje eng. Zeker nu ik opeens een veel te knappe match heb...
Alle reacties Link kopieren
Praat hij ook ploppertje? Ik ben alleen op date gegaan met matches die wat terug hebben gezegd of uit zichzelf gingen praten.
Vreemd is niet labiel.
quote:gekgezichtje schreef op 06 december 2015 @ 12:21:

[...]





Hier herken ik mezelf wel in. Aan meer heb ik op dit moment ook geen behoefte, of het moet allemaal helemaal op zijn plek vallen. Wel een rare gewaarwording dat ik totaal niet verliefd ben, en het toch niet bij 1 date heb gelaten. Maar we zien wel wat er uit rolt. Krijg ook niet het idee dat het voor hem meer is dan dat.



Wat zei je kandidaat?



We hebben voor dit weekend een nieuwe afspraak gemaakt. Eerst wat wandelen en praten, gezellig. En daarna....



Verder niet zoveel te vertellen. Ik app met iemand die hele lange stukken schrijft. Afhankelijk van hoe vaak ik reageer. Ik vind het wel gezellig, maar ik heb niet het idee dat hij mijn type echt is, er is ook geen sprake van afspreken.

Zonet een bericht van een oude match waarmee ik nog niet gesproken heb, ben gewoon niet zo enthousiast, ben druk met allerlei dingen en het daten staat nu op 7. Behalve met huidige date, daar kijk ik wel naar uit, maar verder ook niet behoefte om nu contact op te nemen.



Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Alvast veel plezier op je date aankomend weekend Manakamana!



Hier niet zoveel op Tinder gebied. Wel in real life iemand tegengekomen, alleen voor sexy time maar wel superfijn. Hoop dat ik het los kan koppelen met mijn gevoel, want ik ken deze man al jaren van een afstandje en vind hem superleuk. Hij wil geen relatie, alleen lol. We'll see...



Mijn matches zijn weer eens op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chaii schreef op 09 december 2015 @ 10:07:

Alvast veel plezier op je date aankomend weekend Manakamana!



Hier niet zoveel op Tinder gebied. Wel in real life iemand tegengekomen, alleen voor sexy time maar wel superfijn. Hoop dat ik het los kan koppelen met mijn gevoel, want ik ken deze man al jaren van een afstandje en vind hem superleuk. Hij wil geen relatie, alleen lol. We'll see...



Mijn matches zijn weer eens op.



Ben je niet bang dat je stiekem toch meer wil dan alleen een relatie ?? Ik zou nooit een sexrelatie met iemand kunnen hebben waar ik gevoelens voor heb..



Ik heb volgende week weer een date met iemand waar ik toevallig ook veel gemeenschappelijke contacten mee heb (effe LinkedIn gecheckt hahaha) ik heb er zoooooooooooveel zin in, hij is wel een heel stuk ouder dan ik (15 jaar) maar hij is zo lief en leuk over de app in ieder geval en op de foto's vind ik hem mega aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel risicovol Chaii, maar dingen uit proberen kan geen kwaad. Ik zou dan alleen wel mijn hoofd behavioristisch vertellen door te flirten op tinder/irl/in de kroeg om te zorgen dat het niet automatisch monogaam gaat zitten doen.



Vind zelf mijn date steeds leuker, mét alle onaantrekkelijke trekjes erbij. Begin te denken dat niet verliefd zijn tijdens het daten nog wel eens een ontzettend groot voordeel kan zijn..
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad, probeer dat ook zeker, door blijven Tinderen/daten/uitgaan. Ik weet dat het nooit iets kan worden, ook gezien zijn situatie en leefomstandigheden. En ik ken hem ook helemaal niet, wie weet blijkt het uiteindelijk wel een eikel te zijn. Maar nu in elk geval nog niet, genieten dus maar.



Leuk Diamantje, wat gaan jullie doen, iets drinken?



En gekgezichtje, dat is het zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven