Discussietopic n.a.v. het topic mijn "held"

08-10-2008 16:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leef je uit, discussieer er op los en ben aub zo netjes om minnys topic niet verder te vervuilen...
tilalia2 schreef op 09 oktober 2008 @ 14:13:

Omen, kan jij het dan werkelijk helemaal loskoppelen? Naderhand seks gehad met iemand die je wel leuk vond en geen secònde gedacht aan wat er gebeurd was?
Heb jij daar ook last van als je 'n keer een klap van iemand hebt gehad, dat je bij je vrienden opeens ook denkt dat ze je gaan slaan? Ik vind het totaal verschillende dingen; je wordt gemolesteerd, al dan niet seksueel, of je bent met 'n lieve vriend(in) dan betrek je toch dat verschrikkelijke voorval niet op degenen die jou nooit iets hebben misdaan? Denk dat veel mensen het zich moeilijker maken dan nodig is.
Dat bedoel ik dus Yoyo.
yoyo2 schreef op 09 oktober 2008 @ 15:01:

Mee eens Traincha.

Ik snap ook niet zo goed hoe je je bevredigd kunt voelen, als je sex met iemand hebt gehad die dronken, verdrietig en moe is.

Ondanks dat Minny ontzettend aantrekkelijk is, zal zij op dat moment vant geen sexualiteit uitgestraald hebben.

.

Niet? Had ik vorige week nog met mijn man. En na de sex was ik niet meer verdrietig en moe. Opbeursex noemen we dat.

Wie weet dacht die jongen wel oprecht dat Minny in was voor een potje opbeursex. Dat weten we gewoon niet.
Evidenza schreef op 09 oktober 2008 @ 15:00:

[...]

Met het noemen van Minny's naam en het noemen van niet meer op je benen kunnen staan, te dronken om te weigeren, niks zinnigs uit kunnen brengen etc sla je de plank wel mis natuurlijk. Die zaken gingen helemaal niet op voor Minny.
Niet? Ik meende in haar OP toch ergens gelezen te hebben dat door de alcohol haar hersenen in slow motion werkten en dat dat een gebrek aan reactie had veroorzaakt. Verder schreef ze dat de jongen 'ook niet helemaal nuchter' was.
Evidenza schreef op 09 oktober 2008 @ 15:05:

[...]

Niet? Had ik vorige week nog met mijn man. En na de sex was ik niet meer verdrietig en moe. Opbeursex noemen we dat.

Wie weet dacht die jongen wel oprecht dat Minny in was voor een potje opbeursex. Dat weten we gewoon niet.
Nee, dat weten we niet en juist daarom had ie van haar af moeten blijven. Hij zag toch hoe ze was?
traincha2 schreef op 09 oktober 2008 @ 15:07:

[...]

Niet? Ik meende in haar OP toch ergens gelezen te hebben dat door de alcohol haar hersenen in slow motion werkten en dat dat een gebrek aan reactie had veroorzaakt. Verder schreef ze dat de jongen 'ook niet helemaal nuchter' was.
Maar je ziet toch zelf ook wel in dat dat niet in verhouding staat tot wat je er dan bijverzint?
Oh vertel eens?
JohnnyCake schreef op 09 oktober 2008 @ 14:48:

Ik zit toch met onze jonge student in de maag. Ik vertaal de situatie nu helemaal naar mezelf, hoe onwaarschijnlijk het ook is dat ik om 6 uur mensen van de straat op pik.

Als ik in een aangeschoten bui een zielig meisje tegenkom in het donker en dat meisje wil met mij mee naar mijn huis, ben ik dan echt zo ontzettend slecht als de mogelijkheid van seks in mij opkomt?

Laat ik het anders zeggen. Is een meisje dat er de pest in heeft dat ze in het donker naar huis moet lopen zo off limits en niet haarzelf, in de zin van dat ik welhaast een crimineel ben aan seks denk?

Ik heb het expres nog alleen maar over de gedachte aan seks.

Als vrouw vind ik het 'n denkbaar scenario. Waarom loopt 'n jongen om 6 uur 's ochtends alleen over straat? Het was volgens de beschrijving van Minny geen vroege vogel die aan z'n jogging rondje bezig was. Het kwam me over alsof ie ook de hele nacht op stap is geweest. En alleen, dus (wetende hoe mannen en zeker studenten denken) is ie een hele nacht bezig geweest meiden te versieren, maar hij heeft niet gescoord. En daar komt opeens 'n zielig meisje langs. Kan me dus wel bedenken dat 'n man in zo'n situatie dus denkt dat ie nog 'n kans krijgt. Hij 'n onbevredigende nacht gehad, meisje vast ook, samen troostseks als oplossing. Misschien denk ik nu te slecht over het mannelijke brein, maar ik heb wel 't idee dat het zo 'n beetje werkt. Tel er de ongetwijfeld genuttigde alcohol bij op en hij denkt helemaal alleen nog maar met z'n lul.

Overigens vind ik het juist goed dat er mannen meepraten, juist bij dit soort discussies. Ben het dus ook helemaal niet met Shining eens.
Evidenza schreef op 09 oktober 2008 @ 15:05:

Wie weet wel, maar ook in dat geval vind ik het een beetje vreemd dat je iemand die je niet kent verdrietig van de straat plukt en even op denkt te beuren door er gelijk bovenop te gaan liggen.
traincha2 schreef op 09 oktober 2008 @ 15:08:

[...]

Nee, dat weten we niet en juist daarom had ie van haar af moeten blijven. Hij zag toch hoe ze was?
Een man ziet wat anders dan wat 'n vrouw zou zien, bovendien had hij gedronken en dacht met z'n lul.
traincha2 schreef op 09 oktober 2008 @ 15:08:

[...]

Ja hij zag hoe ze was en dacht dat ze opgebeurd moest worden. Weten wij veel? Jij gaat er maar vanuit dat hij doorhad dat ze helemaal geen sex wilde.

Ofwel was hij een brute lul die bewust misbruik maakte van Minny's toestand, ofwel hij dacht dat ze getroost zou worden door een potje sex. Maar dat weten we niet. Zelfs Minny weet dat niet.
yoyo2 schreef op 09 oktober 2008 @ 15:10:

[...]

Wie weet wel, maar ook in dat geval vind ik het een beetje vreemd dat je iemand die je niet kent verdrietig van de straat plukt en even op denkt te beuren door er gelijk bovenop te gaan liggen.
Precies.
Je ziet het niet dus. Nou, jammer dan. Dan zie je het ook niet als ik je het uitleg.
Evidenza schreef op 09 oktober 2008 @ 15:12:

[...]

Ja hij zag hoe ze was en dacht dat ze opgebeurd moest worden. Weten wij veel? Jij gaat er maar vanuit dat hij doorhad dat ze helemaal geen sex wilde.

Ofwel was hij een brute lul die bewust misbruik maakte van Minny's toestand, ofwel hij dacht dat ze getroost zou worden door een potje sex. Maar dat weten we niet. Zelfs Minny weet dat niet.
Dus? Dan maar gewoon sex hebben met iemand waarvan je niet eens zeker weet dat ze wel wil en dat dan maar gewoon aannemen?
yoyo2 schreef op 09 oktober 2008 @ 15:10:

[...]

Ja, ik vind het ook heel vreemd dat 14 jarige meisjes jongens pijpen voor een breezer. En ik vind het ook heel vreemd dat de 20 jarige dochter van een kennis van mij elke week sex heeft met een ander. Ik vind het ook heel vreemd dat legio mensen een sexvriendje hebben. Maar het gebeurt wel.
Evidenza schreef op 09 oktober 2008 @ 15:13:

[...]

Je ziet het niet dus. Nou, jammer dan. Dan zie je het ook niet als ik je het uitleg.
Prima. Laten we het toch zo? Misschien eerst eens eventjes onderbouwen wat je precies bedoelt? Of weet je dat zelf niet meer?
Evidenza schreef op 09 oktober 2008 @ 15:15:

Ja, ik vind het ook heel vreemd dat 14 jarige meisjes jongens pijpen voor een breezer. En ik vind het ook heel vreemd dat de 20 jarige dochter van een kennis van mij elke week sex heeft met een ander. Ik vind het ook heel vreemd dat legio mensen een sexvriendje hebben. Maar het gebeurt wel.
Zolang beide personen daar 100% achterstaan, zie ik daar het probleem niet van in.
traincha2 schreef op 09 oktober 2008 @ 15:14:

[...]

Dus? Dan maar gewoon sex hebben met iemand waarvan je niet eens zeker weet dat ze wel wil en dat dan maar gewoon aannemen?
Haha, serieus? Zo gaat het toch altijd? Of spreek jij dat van te voren af? Als ik op sex aanstuur met mijn man en hij zegt geen "nee" dan neem ik inderdaad aan dat hij het ook wil.
traincha2 schreef op 09 oktober 2008 @ 15:15:

[...]

Prima. Laten we het toch zo? Misschien eerst eens eventjes onderbouwen wat je precies bedoelt? Of weet je dat zelf niet meer?
Och traincha, hou toch op. Het hele forum kan lezen dat jij erbij haalde dat ze te dronken was om nog wat zinnigs te zeggen, om op haar benen te kunnen staan etc. Dingen die Minny zelf allang ontkend heeft in haar eigen topic. Maar die jij er voor de leuk gewoon even weer bij verzint.
Niet met mijn man nee, maar een volstrekt wildvreemde??
Johnny ; ik ging ervan uit dat je bedoelde ; is verkrachting voor een vrouw erger dan als vrouw in elkaar geslagen te worden ? En dát denk ik dus van wel , ja . ( dat het mét sex erger is )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
yoyo2 schreef op 09 oktober 2008 @ 15:17:

[...]

Zolang beide personen daar 100% achterstaan, zie ik daar het probleem niet van in.

En hoe precies wist die jongen dat Minny er niet helemaal 100% achter stond?

Ik hou ermee op, ik vind dit gelul Minny geen recht aan doen.
Evidenza schreef op 09 oktober 2008 @ 15:19:

[...]

Och traincha, hou toch op. Het hele forum kan lezen dat jij erbij haalde dat ze te dronken was om nog wat zinnigs te zeggen, om op haar benen te kunnen staan etc. Dingen die Minny zelf allang ontkend heeft in haar eigen topic. Maar die jij er voor de leuk gewoon even weer bij verzint.
Prima, dan neem ik dat terug. Hoe dan ook: ze was kennelijk niet in staat om 'nee' te zeggen.
Mijn eigen gelul incluis overigens. We wéten het gewoon niet. Dus ga ik uit van Minny's gevoel. Zij voelt zich rot en dat vind ik erg en kan ik me goed voorstellen.
Evidenza schreef op 09 oktober 2008 @ 15:22:

En hoe precies wist die jongen dat Minny er niet helemaal 100% achter stond?

Dat weet ik niet, ik ben er niet bij geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven