Seks
alle pijlers
Vraag het een forummer
donderdag 9 oktober 2008 om 12:56
Om de saamhorigheid wat te verhogen hier op het forum èn omdat er ongetwijfeld forummers zijn die vragen op de man/vrouw af willen stellen, dit topic. Stel een vraag aan een medeforummer over iets wat je wilt weten over haar of zijn seksbeleving.
We zijn een gemeleerd gezelschap hier als het om verschillende vormen van seks hebben gaat. Staat iets heel ver van je af waarover je graag aan iemand in het bijzonder een vraag wilt stellen? Doe het hier!
We zijn een gemeleerd gezelschap hier als het om verschillende vormen van seks hebben gaat. Staat iets heel ver van je af waarover je graag aan iemand in het bijzonder een vraag wilt stellen? Doe het hier!
donderdag 9 oktober 2008 om 17:57
Ok. Nou dan rest mij verder weinig tekst gezien ik het idee heb dat dat wel bestaat. Inderdaad (nog) niet te meten.. maar dat zegt mij niks. Ooit was er amper iets te meten, betekent niet dat het niet bestaat!
On topic; heb zelf wel eens zoiets meegemaakt... Iemand die aandacht blijft zuigen op een bepaalde manier, al heb ik die persoon na 1 keer niet meer gezien.... Vandaar..
donderdag 9 oktober 2008 om 18:02
Je zou volgens deze theorie de energie van de man drie maanden met je mee dragen, maar als ie s'avonds moe is en s'ochtends fit is sex in de ochtend een betere optie. (Overigens geloof ik dit helemaaaaaal niet!) Het was meer een grapje zeg maar van mij.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 10 oktober 2008 om 09:12
Nee, eigenlijk niet. Dat is eenmaal gebeurd. En gezellig dat het was! Onder het genot van wat chips in aangenaam gezelschap (onder meer en onder andere) kletsen over (onder meer en onder andere) sms'sende kikkers was een overgetelijke ervaring.
anoniem_5896 wijzigde dit bericht op 10-10-2008 09:13
Reden: kleine wijziging
Reden: kleine wijziging
% gewijzigd
vrijdag 10 oktober 2008 om 11:31
[quote]
Echt een open boek?
Nou ik echt niet. Heb genoeg dingen te verbergen.
Als dit een serieuse vraag is.....ja ik ben echt een open boek , ik heb niets te verbergen...ik blijf ten alle tijden open en eerlijk zelfs hier op het forum....
Vraag aan Djoels,
Is het niet vervelend als je zoveel moet verbergen?
:Echt een open boek?
Nou ik echt niet. Heb genoeg dingen te verbergen.
Als dit een serieuse vraag is.....ja ik ben echt een open boek , ik heb niets te verbergen...ik blijf ten alle tijden open en eerlijk zelfs hier op het forum....
Vraag aan Djoels,
Is het niet vervelend als je zoveel moet verbergen?
vrijdag 10 oktober 2008 om 11:52
vrijdag 10 oktober 2008 om 11:53
vrijdag 10 oktober 2008 om 12:53
Ik wil graag, aan niemand in het bijzonder, vragen wtf er zo geil is aan parenclub of whatever toestanden in die richting. Als ik het woord alleen al hoor krijg ik echt de meest weerzinwekkende beelden in mijn hoofd; dat wil je niet weten. Is het gewoon een soort vrijplaats cq volwassen speeltuin waar je even in mee doet of maakt het ook deel van je relaties/gevoelens en sociaal leven. Ik weet niet precies waar ik heen wil; ik denk dat ik gewoon nieuwsgierig ben naar de motivatie van zoiets...
vrijdag 10 oktober 2008 om 13:17
Wat een geweldig idee om dit te doen.
Ik heb een vraag voor Q
Hoe voelt het aan om betrapt te worden..
Waarom ik dit vraag. Wel het idee van dit topic is geweldig, alleen is het jammer dat het idee niet van jou is maar van een forumlid van een ander forum waar je geband bent. Je hebt zelfs de moeite niet genomen om de inleidende tekst te veranderen.
Nou ja..
Ik heb een vraag voor Q
Waarom ik dit vraag. Wel het idee van dit topic is geweldig, alleen is het jammer dat het idee niet van jou is maar van een forumlid van een ander forum waar je geband bent. Je hebt zelfs de moeite niet genomen om de inleidende tekst te veranderen.
Nou ja..
Men moet een beetje abnormaal zijn om normaal te kunnen leven
vrijdag 10 oktober 2008 om 13:19
quote:kajira lina schreef op 10 oktober 2008 @ 13:17:
Ik heb een vraag voor Q
Nou ja..Dus alleen maar als je zelf iets verzonnen hebt mag je er een topic over openen. Wat een gelul.
Ik heb een vraag voor Q
Nou ja..Dus alleen maar als je zelf iets verzonnen hebt mag je er een topic over openen. Wat een gelul.
DTEEZ!