Discussietopic n.a.v. het topic mijn "held"

08-10-2008 16:13 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leef je uit, discussieer er op los en ben aub zo netjes om minnys topic niet verder te vervuilen...
shining schreef op 09 oktober 2008 @ 23:22:

O ja?

Ik heb al een aantal keer meegemaakt dat een man geïnteresseerd in me was, super aardig deed, heel oprecht vriendelijk enz.

Maar uiteindelijk wilde hij altijd een relatie of sex.
Jaah duh.. als er in de kroeg een man op me afstapt ga ik er ook niet vanuit dat hij op zoek is naar een langdurige vriendschap!
Zeg ik dat dan Int?

Je hoeft mij niet te overtuigen. We hebben een verschillende mening.

Kun je dat gewoon accepteren? I.p.v. mij te willen overtuigen?
Er zijn echt wel mannen die gewoon liever bij vrouwen in de burrt zijn dan bij mannen. En dus met kletsen ook echt kletsen bedoelen.

Mijn Lief, bijvoorbeeld. Okee, met mij wilde hij wel neuken, gelukkig maar 8-P, maar hij heeft altijd meer vrouwen dan mannen als vrienden gehad.

Ik ken ook zat mannen die met mij gewoon alleen maar vrienden zijn. Ook als/toen ze single zijn/waren. Het kan dus wel.

Maar meestal bedoelen ze: 'neuken'?
fashionvictim schreef op 09 oktober 2008 @ 23:23:

[...]

Ik geloof je wel, waarom zou ik je niet geloven? Ik geef alleen maar aan - wat geheel in de lijn der discussie is - dat ik persoonlijk bij iemand bij wie ik een zwak voor mij vermoed mezelf altijd afstandelijk op zou stellen als ik zeker zou weten dat ik nooit seks met hem wil.

Ik hoop niet dat DonkeyShot nou ineens afstandelijk tegen me gaat doen....

Ja, ik ben soms vriendelijk en laat weten dat ik mensen mag. Shoot me!
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
yoyo2 schreef op 09 oktober 2008 @ 23:24:

[...]

Jaah duh.. als er in de kroeg een man op me afstapt ga ik er ook niet vanuit dat hij op zoek is naar een langdurige vriendschap!
Nou, dan zijn we er toch? Dat er uit een dergelijk contact uiteindelijk een vriendschap voortvloeit en geen seks, neemt niet weg dat ik net als Shining geloof dat alle vriendschappen tussen mannen en vrouwen ooit begonnen zijn als seksuele interesse.
Am Yisrael Chai!
shining schreef op 09 oktober 2008 @ 23:25:

Zeg ik dat dan Int?

Je hoeft mij niet te overtuigen. We hebben een verschillende mening.

Kun je dat gewoon accepteren? I.p.v. mij te willen overtuigen?

Ik begrijp heel goed dat Int in de verdediging schiet.

Hij wordt er van beschuldigd dat hij hier alleen komt om iemand voor sex te zoeken.
yoyo2 schreef op 09 oktober 2008 @ 23:24:

[...]

Wie heeft het nou weer over de kroeg?

Ik heb het over mannen/jongens die ik meerdere keren heb gezien en waarvan ik dacht 'Heej, misschien kan het dan tóch gewoon vrienden zijn'. Maar uiteidelijk wilden ze sex. Of een afspraakje. Of een relatie. Of mijn telefoonnummer of wat.
fashionvictim schreef op 09 oktober 2008 @ 23:26:

Nou, dan zijn we er toch? Dat er uit een dergelijk contact uiteindelijk een vriendschap voortvloeit en geen seks, neemt niet weg dat ik net als Shining geloof dat alle vriendschappen tussen mannen en vrouwen ooit begonnen zijn als seksuele interesse.

Vrienden van mijn vriend zijn ook vrienden van mij geworden en andersom zijn mijn vriendinnen ook vriendinnen van hem geworden.

Nix seksueels aan...
shining schreef op 09 oktober 2008 @ 23:26:

Ik heb het over mannen/jongens die ik meerdere keren heb gezien en waarvan ik dacht 'Heej, misschien kan het dan tóch gewoon vrienden zijn'. Maar uiteidelijk wilden ze sex. Of een afspraakje. Of een relatie. Of mijn telefoonnummer of wat.
Nouja, waarschijnlijk ben je gewoon woest aantrekkelijk!
Wat mij betreft geldt dat overigens beide kanten op hoor, ik geloof ook niet dat vrouwen zulke goede vrienden worden met mannen zonder dat er seks meespeelt.
Am Yisrael Chai!
korenwolf schreef op 09 oktober 2008 @ 22:52:

[..]

@ Omen: maak jij geen onderscheid tussen in je lichaam en buiten je lichaam? Ik kan het onderscheid dat jij maakt tussen geweld en seksualiteit nog wel volgen, maar in mijn mond of vagina is voor mij echt gewelddadiger dan erbuiten. Dat heb ik volgens mij altijd al gehad, ook als kind, toen ik nog niet snapte wat de seksuele lading was van sommige ongewenste activiteiten.

[..]

In mond of vagina of welke lichaamsopeningen dan ook is misschien gewelddadiger, maar niet automatisch seksueel. Voor mij.
Waar slaat dat nou weer op Yoyo?

Ik geef mijn ervaringen hier weer. Ik zie het niet alleen bij mezelf maar ook bij anderen.
fashionvictim schreef op 09 oktober 2008 @ 23:24:

[...]Nooit een seksuele gedachte over die vrouwen gehad? En zij ook niet over jou?

Ik kan niet in hun hoofden kijken en onthou niet alles wat ik denk, maar gegeven die slagen om de arm: inderdaad, nooit gehad. Ik wil niet met elke vrouw die ik ontmoet naar bed. Of een relatie. Dan moet er echt iets speciaals zijn, een bijzondere klik en een heel ander gevoel dan in een gewone vriendschap. Ik wil iemand ook beter kennen voor ik zoiets doe en als het dan zover is, is er ook geen ander voor wie ik zelfs maar die gevoelens heb.

En ik weet dat ik me niet hoef te verdedigen, maar mensen hebben hier zulke vooroordelen en dat is jammer.

Oh, en ik ben niet uniek, ik ken tientallen mannen die er net zo over denken en voelen als ik. En gelukkig kennen enkele vrouwen ze ook.
yoyo2 schreef op 09 oktober 2008 @ 23:27:

[...]

Vrienden van mijn vriend zijn ook vrienden van mij geworden en andersom zijn mijn vriendinnen ook vriendinnen van hem geworden.

Nix seksueels aan...

Ik had het nog als aanvulling getiept, maar dat had ik gewist omdat het me zo vanzelfsprekend leek. De meeste mensen bekijken in ieder geval de partners van hun vrienden of bijvoorbeeld broers of zussen van hun partner totaal niet op een seksuele manier. Zelfs al zou je de partner van je vriendin in een andere setting woest aantrekkelijk vinden, dan zie je dat niet meer omdát het de partner van je vriendin is.

Dat "telt" dus niet. Ik doelde dan ook op vriendschappen tussen man en vrouw die ontstaan als beide vrijgezel zijn of in ieder geval ontstaan in een "single" setting, dus bijvoorbeeld collega's die elkaar alleen op de werkvloer kennen.
Am Yisrael Chai!
korenwolf schreef op 09 oktober 2008 @ 23:09:

[...]

Maar eh... wil jij zelf tot in eeuwigheid alleen maar wandelen, theedrinken of brommers kiek'n?

(Ik zeg: als je één brommer gezien hebt, dan ken je ze allemaal.)
;-)
Dus elke man op de werkvloer die me mee uit lunchen vraagt wil me het liefste neuken? Goh, lig ik goed in de markt zeg! ;-)
Int schreef op 09 oktober 2008 @ 23:30:

[...]

.

Oh, en ik ben niet uniek, ik ken tientallen mannen die er net zo over denken en voelen als ik. En gelukkig kennen enkele vrouwen ze ook.
En ik ken tientallen mannen die wel zo zijn zoals ik beschreef. Waarom is dat dan niet waar en een vooroordeel?
Shining ik ken ook tientallen mannen die zo zijn, maar ik ken ook tientallen mannen die niet zo zijn.
Ja dus?

Ik zeg toch ook niet dat ALLE mannen zo zijn?
yoyo2 schreef op 09 oktober 2008 @ 23:34:

Dus elke man op de werkvloer die me mee uit lunchen vraagt wil me het liefste neuken? Goh, lig ik goed in de markt zeg! ;-)

Ja, ik geloof inderdaad dat mannen en vrouwen alleen die vrouwen of mannen "aardig" of "leuk" vinden die ze ook seksueel aantrekkelijk vinden. Als ze je een spuuglelijk wijf waar ze hun hond nog niet overheen zouden laten gaan zouden vinden, zouden ze nooit ontdekken dat je naast seksueel aantrekkelijk ook gewoon een leuk mens bent. Want dan zouden ze niet geinteresseerd in je zijn.

Ik geloof net als Shining dat seksuele aantrekkingskracht altijd een rol speelt in contact tussen man en vrouw.
Am Yisrael Chai!
shining schreef op 09 oktober 2008 @ 23:34:

[...]

En ik ken tientallen mannen die wel zo zijn zoals ik beschreef. Waarom is dat dan niet waar en een vooroordeel?

Oh, Shining, we zijn het er over eens dat er mannen bestaan die zijn zoals jij denkt. En dat veel mannen hier vooral voor de Seks(pijler) rondhangen. Dat zijn we echt eens.

Alleen denk jij dat het alle mannen zijn. En dat ik ook zo ben. En die twee dingen, daar zijn we het niet over eens. Maar je hebt al aangegeven dat je toch niet te overtuigen bent van het tegendeel, dus onze discussie eindigde daar.
shining schreef op 09 oktober 2008 @ 23:36:

Ik zeg toch ook niet dat ALLE mannen zo zijn?
Je zegt net zelf dat jij er nog nooit eentje bent tegengekomen en dat je absoluut niet gelooft in platonische vriendschappen tussen mannen en vrouwen. Dus ik interpreteer dat inderdaad uit jouw reacties.
Oja Int?

Sinds wanneer weet jij wat ik denk?

Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn. Ik ben er wel van overtuigd dat de mééste mannen wel zo zijn en dat de meeste mannen bedoelen 'Neuken?' als ze vragen of je een kopje thee komt drinken.

En uiteraard zijn er een paar mannen die echte vriendschap kunnen hebben met vrouwen. Maar zoals ik al zei denk ik dat dat homo's zijn.

Want er is altijd sexuele spanning tussen man en vrouw als ze vrienden zijn. Dat geloof ik absoluut.
Date dat nou leuk? Zo'n opgewekt beeld van mannen?

Zoals ik als zei; ik heb vrienden die ik ontmoet heb toen we allebei single waren, waar ik nooit mee geneukt heb, geen behoefte aan had ook en zij ook niet in sex met mij.
fashionvictim schreef op 09 oktober 2008 @ 23:36:

[...]

Ja, ik geloof inderdaad dat mannen en vrouwen alleen die vrouwen of mannen "aardig" of "leuk" vinden die ze ook seksueel aantrekkelijk vinden. Als ze je een spuuglelijk wijf waar ze hun hond nog niet overheen zouden laten gaan zouden vinden, zouden ze nooit ontdekken dat je naast seksueel aantrekkelijk ook gewoon een leuk mens bent. Want dan zouden ze niet geinteresseerd in je zijn.

Ik geloof net als Shining dat seksuele aantrekkingskracht altijd een rol speelt in contact tussen man en vrouw.

En ik ben overtuigd dat het niet altijd zo is. Bij enkele van mijn vriendinnen zou ik er echt niet aan moeten denken. Ik heb iemand leren kennen op een congres, en jee, ze is fantastisch! Weet alles van architectuur en we hebben al menig stad tot diep in de nacht bekeken. We zijn ook bij elkaar thuis geweest. Maar ze is zoveel ouder dan ik, en zo, wel, anders, de gedachte om met haar naar bed te gaan is werkelijk idioot.

En ik kijk er nu al naar uit haar weer te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven