Psyche
alle pijlers
Discussietopic n.a.v. het topic mijn "held"
donderdag 9 oktober 2008 om 23:25
Er zijn echt wel mannen die gewoon liever bij vrouwen in de burrt zijn dan bij mannen. En dus met kletsen ook echt kletsen bedoelen.
Mijn Lief, bijvoorbeeld. Okee, met mij wilde hij wel neuken, gelukkig maar , maar hij heeft altijd meer vrouwen dan mannen als vrienden gehad.
Ik ken ook zat mannen die met mij gewoon alleen maar vrienden zijn. Ook als/toen ze single zijn/waren. Het kan dus wel.
Maar meestal bedoelen ze: 'neuken'?
Mijn Lief, bijvoorbeeld. Okee, met mij wilde hij wel neuken, gelukkig maar , maar hij heeft altijd meer vrouwen dan mannen als vrienden gehad.
Ik ken ook zat mannen die met mij gewoon alleen maar vrienden zijn. Ook als/toen ze single zijn/waren. Het kan dus wel.
Maar meestal bedoelen ze: 'neuken'?
donderdag 9 oktober 2008 om 23:26
donderdag 9 oktober 2008 om 23:26
donderdag 9 oktober 2008 om 23:30
Ik kan niet in hun hoofden kijken en onthou niet alles wat ik denk, maar gegeven die slagen om de arm: inderdaad, nooit gehad. Ik wil niet met elke vrouw die ik ontmoet naar bed. Of een relatie. Dan moet er echt iets speciaals zijn, een bijzondere klik en een heel ander gevoel dan in een gewone vriendschap. Ik wil iemand ook beter kennen voor ik zoiets doe en als het dan zover is, is er ook geen ander voor wie ik zelfs maar die gevoelens heb.
En ik weet dat ik me niet hoef te verdedigen, maar mensen hebben hier zulke vooroordelen en dat is jammer.
Oh, en ik ben niet uniek, ik ken tientallen mannen die er net zo over denken en voelen als ik. En gelukkig kennen enkele vrouwen ze ook.
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
donderdag 9 oktober 2008 om 23:32
Ik had het nog als aanvulling getiept, maar dat had ik gewist omdat het me zo vanzelfsprekend leek. De meeste mensen bekijken in ieder geval de partners van hun vrienden of bijvoorbeeld broers of zussen van hun partner totaal niet op een seksuele manier. Zelfs al zou je de partner van je vriendin in een andere setting woest aantrekkelijk vinden, dan zie je dat niet meer omdát het de partner van je vriendin is.
Dat "telt" dus niet. Ik doelde dan ook op vriendschappen tussen man en vrouw die ontstaan als beide vrijgezel zijn of in ieder geval ontstaan in een "single" setting, dus bijvoorbeeld collega's die elkaar alleen op de werkvloer kennen.
Am Yisrael Chai!
donderdag 9 oktober 2008 om 23:36
Ja, ik geloof inderdaad dat mannen en vrouwen alleen die vrouwen of mannen "aardig" of "leuk" vinden die ze ook seksueel aantrekkelijk vinden. Als ze je een spuuglelijk wijf waar ze hun hond nog niet overheen zouden laten gaan zouden vinden, zouden ze nooit ontdekken dat je naast seksueel aantrekkelijk ook gewoon een leuk mens bent. Want dan zouden ze niet geinteresseerd in je zijn.
Ik geloof net als Shining dat seksuele aantrekkingskracht altijd een rol speelt in contact tussen man en vrouw.
Am Yisrael Chai!
donderdag 9 oktober 2008 om 23:36
Oh, Shining, we zijn het er over eens dat er mannen bestaan die zijn zoals jij denkt. En dat veel mannen hier vooral voor de Seks(pijler) rondhangen. Dat zijn we echt eens.
Alleen denk jij dat het alle mannen zijn. En dat ik ook zo ben. En die twee dingen, daar zijn we het niet over eens. Maar je hebt al aangegeven dat je toch niet te overtuigen bent van het tegendeel, dus onze discussie eindigde daar.
donderdag 9 oktober 2008 om 23:39
Oja Int?
Sinds wanneer weet jij wat ik denk?
Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn. Ik ben er wel van overtuigd dat de mééste mannen wel zo zijn en dat de meeste mannen bedoelen 'Neuken?' als ze vragen of je een kopje thee komt drinken.
En uiteraard zijn er een paar mannen die echte vriendschap kunnen hebben met vrouwen. Maar zoals ik al zei denk ik dat dat homo's zijn.
Want er is altijd sexuele spanning tussen man en vrouw als ze vrienden zijn. Dat geloof ik absoluut.
Sinds wanneer weet jij wat ik denk?
Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn. Ik ben er wel van overtuigd dat de mééste mannen wel zo zijn en dat de meeste mannen bedoelen 'Neuken?' als ze vragen of je een kopje thee komt drinken.
En uiteraard zijn er een paar mannen die echte vriendschap kunnen hebben met vrouwen. Maar zoals ik al zei denk ik dat dat homo's zijn.
Want er is altijd sexuele spanning tussen man en vrouw als ze vrienden zijn. Dat geloof ik absoluut.
donderdag 9 oktober 2008 om 23:40
En ik ben overtuigd dat het niet altijd zo is. Bij enkele van mijn vriendinnen zou ik er echt niet aan moeten denken. Ik heb iemand leren kennen op een congres, en jee, ze is fantastisch! Weet alles van architectuur en we hebben al menig stad tot diep in de nacht bekeken. We zijn ook bij elkaar thuis geweest. Maar ze is zoveel ouder dan ik, en zo, wel, anders, de gedachte om met haar naar bed te gaan is werkelijk idioot.
En ik kijk er nu al naar uit haar weer te zien.