Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik ben geloof ik echt een vreselijke moeder.



Niemand nomineert mij op Facebook. Want blijkbaar ben je alleen een goede moeder als iemand je tagt in:



"Ik ben genomineerd voor het moederschaps uitdaging door die-en-die Ik moet 3 foto's plaatsen om te laten zien wat mij zo blij maakt aan het moederschap. Ook moet ik 5 andere moeders nomineren dus bij deze nomineer ik als eerste (vul hier de namen in)..."



En sommigen worden zelfs meerdere keren genomineerd! Ik ben echt een loeder! *stompt in lucht* Yes!
Alle reacties Link kopieren
quote:fairy1 schreef op 09 februari 2016 @ 18:08:

In de plaatselijke krant stond een berichtje dat er een griepgolf werd verwacht na carnaval. Hier reageerde een vrouw uit het dorp op, met een eigen zaak. Ongeveer als volgt;

"En bedankt krant! Nou leest iedereen in de krant dat er griep komt en melden de werknemers zich massaal ziek! En ik kan het niet aan want mijn benen! Maar ik ga door want ik zal wel moeten! En dan een hele rits reacties met 'sterkte meis', en 'het is toch wat en 'ik weet wel wie er zich ziek zullen melden'.

pfffVreselijk die postings van zogenaamde zwaar lijdende doch sterke vrouwen die ondanks alles toch doorgaan en meestal een kwaal hebben waarvan niemand weet wat het is maar zij heeft er wel last van. En dan hoort daar inderdaad een batterij vriendinnen bij die meis steeds weer prijzen om haar doorzettingsvermogen en dat ze altijd maar blijft lachen en vooral NOOIT KLAAGT!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:topdropje schreef op 10 februari 2016 @ 23:03:

Ik ben geloof ik echt een vreselijke moeder.



Niemand nomineert mij op Facebook. Want blijkbaar ben je alleen een goede moeder als iemand je tagt in:



"Ik ben genomineerd voor het moederschaps uitdaging door die-en-die Ik moet 3 foto's plaatsen om te laten zien wat mij zo blij maakt aan het moederschap. Ook moet ik 5 andere moeders nomineren dus bij deze nomineer ik als eerste (vul hier de namen in)..."



En sommigen worden zelfs meerdere keren genomineerd! Ik ben echt een loeder! *stompt in lucht* Yes!Degene die mij tags ontvriend ik per direct.
Alle reacties Link kopieren
quote:topdropje schreef op 10 februari 2016 @ 23:03:

Ik ben geloof ik echt een vreselijke moeder.



Niemand nomineert mij op Facebook. Want blijkbaar ben je alleen een goede moeder als iemand je tagt in:



"Ik ben genomineerd voor het moederschaps uitdaging door die-en-die Ik moet 3 foto's plaatsen om te laten zien wat mij zo blij maakt aan het moederschap. Ook moet ik 5 andere moeders nomineren dus bij deze nomineer ik als eerste (vul hier de namen in)..."



En sommigen worden zelfs meerdere keren genomineerd! Ik ben echt een loeder! *stompt in lucht* Yes!



Ik had bijna gereageerd met: voor sommige vrouwen is het een uitdaging om moeder te kunnen worden, denk daar eens over na!



Maar ik heb me in kunnen houden, maar erger me ondertussen rot aan die stomme uitdaging blegh
Goed dat je dat niet gepost heb, want dat vind ik eerlijk gezegd een niet ter zake doende reactie.

Dat er vrouwen zijn die ongewenst kinderloos zijn, wil nog niet zeggen dat anderen daarom niet blij en trots mogen zijn met hun kinderen.



Verder vind ik het ook stom al die zgn uitdagingen met mensen die je 'moet' taggen enzo. Of het nou kinderen, huisdieren, muziek, kunst of wat dan ook betreft.

Ik heb nog wel meegedaan met dagen muziek, maar eerlijk gezegd stond het me toen al behoorlijk tegen om mensen te taggen. Heb ik ook maar 1 keer gedaan dus. Ik hou er niet van om min of meer verplicht te worden dat soort dingen te doen en wil dat een ander ook niet aandoen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat besefte ik me ook, daarom heb ik het ook niet gepost. Het was in een opwelling, maar gelukkig werkte mijn verstand nog mee haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Manonna schreef op 10 februari 2016 @ 23:09:

[...]





Vreselijk die postings van zogenaamde zwaar lijdende doch sterke vrouwen die ondanks alles toch doorgaan en meestal een kwaal hebben waarvan niemand weet wat het is maar zij heeft er wel last van. En dan hoort daar inderdaad een batterij vriendinnen bij die meis steeds weer prijzen om haar doorzettingsvermogen en dat ze altijd maar blijft lachen en vooral NOOIT KLAAGT!!!!!Misschien eens "heel zwaar leven" van Brigitte Kaandorp doorsturen. Maar misschien snapt ze de bedoeling ervan niet, en vind ze het liedje alleen maar heel erg waar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Starshine schreef op 11 februari 2016 @ 11:22:

Goed dat je dat niet gepost heb, want dat vind ik eerlijk gezegd een niet ter zake doende reactie.

Dat er vrouwen zijn die ongewenst kinderloos zijn, wil nog niet zeggen dat anderen daarom niet blij en trots mogen zijn met hun kinderen.

Inderdaad, ik vind het sowieso bijzonder dat vrouwen waarbij kinderen krijgen niet ( makkelijk) lukt het vanzelfsprekend vinden dat de hele wereld daarom draait en de vrouwen die wel kinderen hebben zich bijna moeten schamen dat het ze wel gelukt is.
quote:Manonna schreef op 10 februari 2016 @ 23:09:

[...]

Vreselijk die postings van zogenaamde zwaar lijdende doch sterke vrouwen die ondanks alles toch doorgaan en meestal een kwaal hebben waarvan niemand weet wat het is maar zij heeft er wel last van. En dan hoort daar inderdaad een batterij vriendinnen bij die meis steeds weer prijzen om haar doorzettingsvermogen en dat ze altijd maar blijft lachen en vooral NOOIT KLAAGT!!!!!





Dat zijn vaak de vrouwen die het niet kunnen hebben als een ander eens een écht probleem heeft.



De uitdrukking "in tijd van nood leert men zijn vrienden kennen" heeft daar mee te maken.



Niet zelden zijn zij ook degenen met van die raadselachtige berichten als "Soms, he.... (zucht)" en die jankplaatjes.
Ik zag er net weer eentje langskomen: die dwang-likes. Er wordt een zielig of gemeen feit genoemd en vervolgens wordt gesuggereerd dat wie dit niet liket, een ongevoelige bruut is.



De nóg ergere variant: een reactie geven met "amen".



Ik ben een vredelievend mens, maar dan ben ik bijna in staat een moord te plegen!



[img]http://memegenerator.nl/system/includes ... en%20op%20!!![/img]
(he verdorie, waarom kan ik geen plaatjes plakken?)
quote:Starshine schreef op 11 februari 2016 @ 11:22:

Goed dat je dat niet gepost heb, want dat vind ik eerlijk gezegd een niet ter zake doende reactie.

Dat er vrouwen zijn die ongewenst kinderloos zijn, wil nog niet zeggen dat anderen daarom niet blij en trots mogen zijn met hun kinderen.



Verder vind ik het ook stom al die zgn uitdagingen met mensen die je 'moet' taggen enzo. Of het nou kinderen, huisdieren, muziek, kunst of wat dan ook betreft.

Ik heb nog wel meegedaan met dagen muziek, maar eerlijk gezegd stond het me toen al behoorlijk tegen om mensen te taggen. Heb ik ook maar 1 keer gedaan dus. Ik hou er niet van om min of meer verplicht te worden dat soort dingen te doen en wil dat een ander ook niet aandoen.



Sommige uitdagingen zijn echt leuk en vind ik ook leuk om te zien bij anderen, maar de zin "tag iemand..." vervang ik altijd met "ik tag niemand, maar nodig iedereen die dit wel leuk lijkt uit om mee te doen".



Ik hou niet van dat kettingbrief-achtige dwingende.
Alle reacties Link kopieren
quote:cumulus schreef op 11 februari 2016 @ 13:31:

Ik zag er net weer eentje langskomen: die dwang-likes. Er wordt een zielig of gemeen feit genoemd en vervolgens wordt gesuggereerd dat wie dit niet liket, een ongevoelige bruut is.



De nóg ergere variant: een reactie geven met "amen".



Ik ben een vredelievend mens, maar dan ben ik bijna in staat een moord te plegen!



[img]http://memegenerator.nl/system/includes ... en%20op%20!!![/img]
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 11 februari 2016 @ 13:34:

[...]





(opeens wél zichtbare foto) Dank je. Ik had die laatst gezien (niet op FB) en vond die te mooi om niet te laten zien
Alle reacties Link kopieren
Je link was te lang
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 11 februari 2016 @ 14:13:

Je link was te lang



Oh, ik wist niet dat dat problemen gaf ;)



Maar goed, ik ga wel eens experimenteren als ik wat meer tijd heb ;)
quote:chineesje2000 schreef op 09 februari 2016 @ 17:14:

Zojuist gespot op mijn tijdlijn

"De moederschap uitdaging..... ik was genomineerd om 3 foto's te plaatsen die me blij maken om een moeder te zijn. Ik tag 10 mensen waarvan ik denk dat zij ook geweldige moeders zijn om 3 foto's te plaatsen voor de moederschap uitdaging."

En degenen die getagd worden zijn überhaupt niet vies van het te pas en te onpas plaatsen van foto's van hun kroost...Ik zou een foto van een fles wijn, een glas whiskey en antidepressiva posten
Reactie op een post van iemand waaruit je duidelijk kunt opmaken dat er iemand overleden is.

Sterkte! wat is er aan de hand?
Alle reacties Link kopieren
quote:cellista schreef op 11 februari 2016 @ 17:02:

[...]



Ik zou een foto van een fles wijn, een glas whiskey en antidepressiva posten
quote:Manonna schreef op 10 februari 2016 @ 23:09:

[...]





Vreselijk die postings van zogenaamde zwaar lijdende doch sterke vrouwen die ondanks alles toch doorgaan en meestal een kwaal hebben waarvan niemand weet wat het is maar zij heeft er wel last van. En dan hoort daar inderdaad een batterij vriendinnen bij die meis steeds weer prijzen om haar doorzettingsvermogen en dat ze altijd maar blijft lachen en vooral NOOIT KLAAGT!!!!!Een vriendin van mij is chronisch ziek en deelt hier weleens wat over en dan ben ik ook zo'n vriendin die reageert dat ze doorzettingsvermogen heeft want dat is dan ook gewoon zo. Helaas is er vaak onbegrip voor onzichtbare ziektes en kan je beter een gebroken poot hebben. Zij post weleens dingen om mensen daar bewust van te maken. Dat je niet altijd aan de buitenkant kan zien hoe iemand zich daadwerkelijk voelt en hoeveel moeite iemand heeft met de dag door te komen. Betekent imho niet dat iemand dan maar een zielige klagende huilie is.
quote:AnDu schreef op 11 februari 2016 @ 13:00:

[...]





Inderdaad, ik vind het sowieso bijzonder dat vrouwen waarbij kinderen krijgen niet ( makkelijk) lukt het vanzelfsprekend vinden dat de hele wereld daarom draait en de vrouwen die wel kinderen hebben zich bijna moeten schamen dat het ze wel gelukt is.Nou je hebt er ook bij zitten die dingen posten alsof je geen echte vrouw bent als je het Moederschap niet zelf hebt ervaren. En dat is wat anders dan zo nu en dan eens een leuke foto van je kroost plaatsen. Daar zit wel een verschilletje in. De fervente moedermaffiabazen zet ik dan ook steevast op ontvolgen.
Een van mijn vrienden is genomineerd voor de moederschap uitdaging, heeft ze vervolgens iemand genomineerd die geen kinderen heeft.







Of typen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ChuckTaylor schreef op 11 februari 2016 @ 19:38:

[...]





Een vriendin van mij is chronisch ziek en deelt hier weleens wat over en dan ben ik ook zo'n vriendin die reageert dat ze doorzettingsvermogen heeft want dat is dan ook gewoon zo. Helaas is er vaak onbegrip voor onzichtbare ziektes en kan je beter een gebroken poot hebben. Zij post weleens dingen om mensen daar bewust van te maken. Dat je niet altijd aan de buitenkant kan zien hoe iemand zich daadwerkelijk voelt en hoeveel moeite iemand heeft met de dag door te komen. Betekent imho niet dat iemand dan maar een zielige klagende huilie is.Dat weet ik Chuck en iemand kan daar best eens iets over neerzetten. Maar als het vervalt in zwelgen en groot zelfmedelijden en nagenoeg dagelijks gepost wordt krijg ik daar een naar gevoel van. En nee, ik hoef het niet te lezen maar het komt soms gewoon voorbij en dan zie ik het toch.
quote:cellista schreef op 11 februari 2016 @ 17:02:

[...]



Ik zou een foto van een fles wijn, een glas whiskey en antidepressiva posten Oei, die had ik moeten posten! Ik heb nu gestruisvogeld
Alle reacties Link kopieren
Geweldig topic dit! I love it!



Wat ik echt vreselijk vind zijn die oproepen om iets te delen voor mensen met kanker, zo van als je dit niet deelt ben je een ongevoelige hork.



Ik ken genoeg mensen die er aan dood gegaan zijn of het nog hebben of al genezen zijn (wie niet), maar dat hoeven we toch niet steeds aan de grote klok te hangen met zo'n tekst die begint met 'ik weet dat 97% van mijn vrienden dit niet deelt ... '



Blegh!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven